Dat is een lekker recept inderdaad, heb ik ook eens gemaakt. Heerlijk fris met dat limoen erdoorheenquote:Op vrijdag 31 juli 2020 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://rutgerbakt.nl/koe(...)n-met-limoen-recept/
voor 95% gelijkend. ik had er alleen geen vanille in en had nog iets een klein beetje anders. Maar kan even niet bedenken wat.
Waren na een week in een afgesloten trommel nog prima te eten. Alleen niet krokant meer, maar wel lekker klef
quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dat is een lekker recept inderdaad, heb ik ook eens gemaakt. Heerlijk fris met dat limoen erdoorheen
quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dat is een lekker recept inderdaad, heb ik ook eens gemaakt. Heerlijk fris met dat limoen erdoorheen
Ik bak al jaar en dag thuis hoor.. post lang niet alles.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 18:20 schreef AnneX het volgende:
@:Frantic : Ben je huiselijk ook aan het bakken geslagen?
Mooie cake!quote:Op zondag 6 september 2020 16:46 schreef Goitske het volgende:
Ik kom ook maar weer eens onder m'n steen vandaan. Ik heb vandaag 2 cakes gemaakt. Zo fijn dat Rutger altijd zijn nieuwe boek uit brengt in september na het hete weer en vlak voor mijn verjaardag. Krijg ik altijd zin om te bakken![]()
Vandaag 2 cakes gemaakt een basis cake en die met glazuur is met rozemarijn en citroen. Het basis recept staat ook op zijn blog en in het boek masterclass cakes. Ik weet niet of de rozemarijn citroen variant ergens anders staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja erg hè zoveel markertjesquote:Op maandag 7 september 2020 12:16 schreef Yinny het volgende:
[..]
Mooie cake!
En wat een hoop markertjes in het boek
Leuk om te zien dat anderen dat ook doenquote:
nou ik dus ook daarom nu mixen ipv allemaal potjes met beetjesquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:21 schreef Hupje het volgende:
Ik koop altijd sprinkles en suikerfiguurtjes bijpassend bij wat ik wil maken en daarna heb ik dan van alles over wat eigenlijk niet matcht met wat ik maak. En als ik zomaar wat bak vergeet ik dan weer dat ik er ook versiering op kan doen.
Hé die maakte ik ook voor O zijn verjaardagquote:Op zaterdag 12 september 2020 21:05 schreef Hupje het volgende:
Lekker @:Goitske
Ik maakte chocolate chip taart (van Laura's Bakery). Eerst zelf chocolate chip cookies gemaakt (koemelkvrij).
[ afbeelding ]
En daarna de taart gemaakt. Ik moet echt vaker oefenen met afsmeren.Kleuter heeft de koekversiering bovenop geregeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij jou is de middenlaag ook goed gemarmerd! Dat lukte bij mij niet zo goed. Met die topping ziet het er nóg lekkerder uitquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Hé die maakte ik ook voor O zijn verjaardag![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Plus nog een stroopwafel taart van ook Laura’s Bakery
[ link | afbeelding ]
Koemelkvrij bakken is best een uitdaging!quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Bij jou is de middenlaag ook goed gemarmerd! Dat lukte bij mij niet zo goed. Met die topping ziet het er nóg lekkerder uit![]()
![]()
Ik had trouwens ook getwijfeld over de stroopwafeltaartmaar twijfelde of die zou lukken met Punselies (koemelkvrije stroopwafeltjes), dus niet op gegokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |