SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijndit is 125.
De rest van de kamer is nog leeg![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:02 schreef FranticDJ het volgende:
Hm tapijt valt inderdaad erg klein uit 😂Ik moest lachen. Bij een vriend ligt dit formaat in de badkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijndit is 125.
De rest van de kamer is nog leeg
We have far more in common than that which devides us..
Zo groot is mijn badkamer nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Bij een vriend ligt dit formaat in de badkamer
Hm tapijt valt inderdaad erg klein uit 😂Hahaha het ziet er wel koddig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijndit is 125.
De rest van de kamer is nog leegI solemnly swear i'm up to no good
Dat klinkt als een lange dagquote:Op zaterdag 23 november 2019 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ontken nog even het maken van het weekmenu, ontdooien van vriezer, verschonen van bed, doen van de was en het ontkalken van de badkamer. En ik denk nog helemaal niet aan de dreumesverjaardag daarna.
Het valt wel mee, we doen het samen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lange dag![]()
Jij liever dan ik.![]()
Ik ga nieuwe vullingen kopen voor mijn vulpen (in rare kleurtjes, bij de vulpennenwinkel), boodschappen doen voor een dag of vijf (vooral groente en fruit, misschien op de markt), planten verpotten en misschien even naar m'n nieuwe studieopdracht kijken. Alleen de boodschappen moeten vandaag gebeuren, de rest kan wachten
Depeche Modequote:Op zaterdag 23 november 2019 11:09 schreef minilot het volgende:
Plan hier: koelkast uitmesten, boodschappen doen, beetje ritus hangen vanavond met Netflix en vrrrrroeg naar bed.
Morgenmiddag in mijn uppie naar Pathé-bios: concertregistratie Depeche Mode van de tour waar ik in Amsterdam bij was!'s Avonds langs schoonouders wegens x jaar getrouwd (geen idee hoeveel).
Dit roept om een foto.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:01 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 leest stukje terugop de mensen met hormoonissues. Ik heb gelukkig nul last. Spiraaltje houdt de menstruaties-from-hell mooi weg
Hier nog zo eentje die jonger wordt geschat, en dat is nogal genant als je begin 20 bent, ik heb vorig jaar eens de vraag gehad of ik 15 wasDat komt deels ook doordat ik met m'n korte haar en m'n vrij neutrale kledingstijl gauw voor een jongen aan word gezien, maar ik heb natuurlijk het ronde hoofd en de stem van een jonge jongen
![]()
Wat een drukte om niets.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:20 schreef Barreltje het volgende:
Hier vanmorgen een aangesproken vuurdetectie.. dus het hele platform werd drukloos gemaakt..bleek gelukkig vals alarm te zijn,maar je hebt er wel een hoop werk aan om weer terug te komen bij het beginpunt.. pfoe!
quote:
Hm tapijt valt inderdaad erg klein uit 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu komt er nog wel een andere tikkie kleinere ronde salontafel.. maar tapijt had best nog 80cm groter in diameter mogen zijndit is 125.
De rest van de kamer is nog leeg![]()
Dan is het zondag.quote:
Hoogfrequente water vernevelaar. Stoom om te zien, maar koud.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:55 schreef minilot het volgende:
In het kader van surprises: wellicht heeft iemand van jullie een tip. J. is op zoek naar een dingetje dat op een vastgesteld moment een rook/stoompluim afgeeft. Maximaal tien kubieke centimeter en belangrijk: mag niet heet worden. En niet belachelijk duur zijn, gezien de recente extra regel van in totaal maximaal vijftig euro uitgeven aan surprisebenodigdheden, aangezien het een beetje uit de hand begon te lopen
Jullie nemen het echt serieusquote:Op zaterdag 23 november 2019 11:55 schreef minilot het volgende:
In het kader van surprises: wellicht heeft iemand van jullie een tip. J. is op zoek naar een dingetje dat op een vastgesteld moment een rook/stoompluim afgeeft. Maximaal tien kubieke centimeter en belangrijk: mag niet heet worden. En niet belachelijk duur zijn, gezien de recente extra regel van in totaal maximaal vijftig euro uitgeven aan surprisebenodigdheden, aangezien het een beetje uit de hand begon te lopen
Ik heb plan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:18 schreef fietsie het volgende:
Hier surprise plus gedicht.
Surprise plan is klaar, gedicht is klaar. Alleen kado ontbreekt nog volledig
Opgelucht dat ze het weer een jaar volgehouden hebben?quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:51 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Yup jaarlijks, maar niks bijzonders. Overdracht toffe plant voor in huis of tuin, in ruil voor een stuk taart en wat borrels en een potje bordspel van het één of ander.
Welnee!quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Opgelucht dat ze het weer een jaar volgehouden hebben?
Wauwquote:Op zaterdag 23 november 2019 11:55 schreef minilot het volgende:
Klinkt heel gemiddeld in huize minilotquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:51 schreef Aure het volgende:
Wauwdat moeten wel geniale surprises zijn dan
Het was dan ook maar een grapjequote:Op zaterdag 23 november 2019 12:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee!Volgens mij hebben ze het prima met elkaar naar hun zin en mochten ze tegen de verwachting in tóch een scheiding van plan zijn dan mogen ze dat van hun vier volwassen kinderen vermoedelijk lekker helemaal zelf weten.
Hoe lang zijn jullie uitpakavonden?quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:46 schreef Clubsoda het volgende:
Wij doen voor iedereen cadeaus, 50 euro per persoon, bij ied|er cadeau en ieder setje maakt twee surprises. Ik moet nog even tellen hoeveel gedichten er dit jaar geschreven moeten worden, meestal zijn dat er zo'n 12-15.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het zit je niet mee met bezorgingenquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil zo ook nog even naar de winkel fietsen (!) maar ik zit eigenlijk met smart te wachten op een bezorger van DHL. Vol twijfel of die vandaag dan eindelijk WEL gaat komen, of inderdaad of hij ooit nog wel gaat komen
quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie uitpakavonden?
Kado is gekocht. En @:minilot heeft me geïnspireerd: ik ga een surprise maken met VUUR
Uurtje of 4-5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nee het is een biljetje uit Duitsland wat er een week geleden al had moeten zijn. Laatste bericht is dat het in het land van bstemming aan de bezorgdienst overgedragen heeft. Maar dus geen idee of ik achter PostNL of DHL of GLS of UPS of FedEx of DPD of welke andere kansloze dozengooier dan ook aan moet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zit je niet mee met bezorgingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kookboekenkastding hangt. Nu wachten op visite..
Aanpoten dusquote:
Gedoequote:Op zaterdag 23 november 2019 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is een biljetje uit Duitsland wat er een week geleden al had moeten zijn. Laatste bericht is dat het in het land van bstemming aan de bezorgdienst overgedragen heeft. Maar dus geen idee of ik achter PostNL of DHL of GLS of UPS of FedEx of DPD of welke andere kansloze dozengooier dan ook aan moet.
Perfect!quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
@:minilot er zijn ook stoomgeneratoren die in treinmodelbouw gebruikt worden die aan de buitenkant niet/nauwelijks warm worden. Zijn niet gek duur en formaatje aansteker/ kwart rol rolo.
Zie Bv: https://www.conrad.nl/p/s(...)at=true&insert_kz=8J
Als ik t goed heb wordt deze toegepast in huisjes enzo die veelal van plastic zijn en dus niet mogen smelten
quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kado is gekocht. En @:minilot heeft me geïnspireerd: ik ga een surprise maken met VUUR
Te druk nu even voor verdere reactie, maar awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Ja. Kan eigenlijk alleen maar hopen dat het somehow teruggestuurd is naar de afzender. Doeidoei honderd piekquote:
Wacht de uitvoering eerst maar afquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Te druk nu even voor verdere reactie, maar awesome!
Die teams zijn wel handigquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:23 schreef minilot het volgende:
(Hier overigens alleen cadeaus (budget van ¤25,-) + 1 uitgebreide surprise + 1 lang hoofdgedicht + bij overige cadeaus kleine gedichtjes voor degene wiens lootje je hebt getrokken. Surpriseteams hier ook, op basis van met wie je in één huis woont zodat je gewoon zonder verstopgedoe aan je surprise kunt werken)
Concept in elk geval leuk!quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wacht de uitvoering eerst maar af
Wauw, die is gaaf!quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Concept in elk geval leuk!
Mijn favo van de afgelopen jaren was een surprise die J. voor zijn broertje maakte. Die programmeerde al het hele jaar aan het beveiligen van een nieuw te openen snelwegtunnel. J. maakte een miniatuur van de tunnel. Broertje kreeg een schaar om het lintje voor de ingang van de tunnel mee door te knippen (zat stroomdraadje in verstopt) en op dat moment spoot er dan confetti uit de tunnel en klonk er een blikkerige versie van het feestelijke Vjezd gladiátorů, annex Entry of the Gladiators![]()
Het broertje heeft het bijgeleverde verkeersbordje met 'Koentunnel' erop (hij heet Koen) tot op de dag van vandaag op zijn kantoorbureau staan
Hier zijn geen gelovigen meer.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier is het 10/persoon.
Met 5 volwassenen en een kleinkind spoiled rotten.
(Want 3 van de volwassenen zijn opa of oma van het kleinkind)
Hier ook niet. Mijn familie was toch al van het sint vieren (pa maakte enorme gedichten waar niemand iets van snapte). Dus dat werd snel afgeschaft.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
Hm Sinterklaas/kerst doen wij hier al pff 20 jaar niet meer aan..
Koop met kerst wel wat voor E. daar in de familie doen ze t wel wat uitgebreider.
¤25 en dan voor ¤50 verpakken? Best zonde want uiteindelijk gooi je dat weg.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:23 schreef minilot het volgende:
(Hier overigens alleen cadeaus [budget van ¤25,-] + 1 uitgebreide surprise + 1 lang hoofdgedicht + bij overige cadeaus kleine gedichtjes voor degene wiens lootje je hebt getrokken. Surpriseteams hier ook, op basis van met wie je in één huis woont zodat je gewoon zonder verstopgedoe aan je surprise kunt werken
Viering duurt van eind van de middag tot halverwege de avond, met intermezzo van soep & broodjes en dan na afloop drank en bordspellen tot 's nachts.)
Hier ook niet meer hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier zijn geen gelovigen meer.
Maar toen de eersten er waren, waren de ouders er vrij snel bij met wat afspraken.![]()
Waardoor de kinders een paar gewenste kadootjes en wat snoepgoed mochten open maken. In plaats van overprikkeld tussen de puinhopen van de tientallen kleine en grote kadootjes en snoepgoed te eindigen.
Niks zonde. Heel! Veel! Pret!quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
¤25 en dan voor ¤50 verpakken? Best zonde want uiteindelijk gooi je dat weg.
Dat is juist helemaal niet zonde, want het representeert precies waar sinterklaas wat mij betreft om gaat: tijd en energie in elkaar investeren, oog voor elkaar hebben en terugblikken op het afgelopen jaar. En de gedichten ook, dat is iets heel persoonlijks en ook een mooie manier om waardering voor elkaar uit te spreken. Het interesseert me echt geen lor dat een deel niet bewaard blijft (hoewel mijn moeder echt véél surprises nog heeft hoor) want de herinneringen blijven. Zo, dat klonk cheesyquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
¤25 en dan voor ¤50 verpakken? Best zonde want uiteindelijk gooi je dat weg.
Hier eigenlijk alleen cadeaus met kerst. ¤25. Gewoon in papier, zonder onnodig beton, pur of papier maché. Ook geen gedicht gelukkig.
Eensquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks zonde. Heel! Veel! Pret!
Niemand bij ons herinnert zich de kadootjes van de afgelopen jaren nog, maar wel de twee decennia aan surprises
Boek is wel een rekbaar begrip, ik koop als zeker 15 jaar voor mijn vader het jaaroverzicht van Fokke en Sukke en de nieuwe Sigmundquote:
Die gristenhonden in mijn schoonfamilie hè?quote:
Ah ja, dat is wel enige parodie waardquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Die gristenhonden in mijn schoonfamilie hè?Google leert mij dat het 2010 geweest moet zijn:
https://www.parool.nl/nie(...)%2Fwww.google.com%2F
Tamelijk!quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel enige parodie waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |