abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 december 2019 @ 22:06:26 #51
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190354128
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 21:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, het klopt precies. Van liegen was geen sprake, en er was voldoende basis voor onderzoek. Heel simpel.
Het wel of niet voldoende basis hebben van het onderzoek heeft Micheal Horowitz aan bod laten komen in zijn rapport, maar dit is niet hetzelfde waar ik het over had en wat jij zojuist aanhaalde, het voorliegen van de FISC.
Daar laat ik zojuist een voorbeeld van zien.
Ik zal ongetwijfeld aanhalen met dat deel van het rapport het punt dat je nu invoert, maar dit vermengen met het voorliegen van de FISC is niet integer.
Het zijn twee verschillende zaken;
a) het voorliegen van de FISC
b) wat was de basis van het onderzoek en reikte deze basis de standaard van de gebruikelijke probable cause?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 9 december 2019 @ 22:10:33 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190354194
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 22:06 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het wel of niet voldoende basis hebben van het onderzoek heeft Micheal Horowitz aan bod laten komen in zijn rapport, maar dit is niet hetzelfde waar ik het over had en wat jij zojuist aanhaalde, het voorliegen van de FISC.
Ook in jouw plaatje staat geen leugen. Slechts een omissie, die verder geen invloed heeft op de basis van het onderzoek. Leuke schijnbeweging wel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 december 2019 @ 22:12:31 #53
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190354231
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ook in jouw plaatje staat geen leugen. Slechts een omissie, die verder geen invloed heeft op de basis van het onderzoek. Leuke schijnbeweging wel.
Een omissie die de FBI had gedaan voor de FISC.
En de basis van het onderzooek ligt niet bij de FISC, dus het is een beetje gek om dit te vermengen.
Het zijn twee totaal verschillende zaken.

a) het voorliegen van de FISC
b) wat was de basis van het onderzoek en reikte deze basis de standaard van de gebruikelijke probable cause?
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  maandag 9 december 2019 @ 22:13:29 #54
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190354254
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zoals ik zojuist ook opmerkte bedrijft hij door met dit persstatement te komen in mijn ogen politiek. Dat staat voor mij enigszins los van de inhoud, maar is hierdoor wel suspect... ook omdat hij erg vaag is. (Niet de eerste keer dat dit trouwens gebeurt onder Barr, herinner bv. zijn misleidende brief over het Mueller rapport.)

Hopelijk laat hij politiek verder buiten de deur als het gaat om de uitvoering van zijn onderzoek en eventuele aanklachten tegen verdachten. Ik vind het wel jammer dat hij nu zijn onderzoek mogelijk tekort doet door nu hier met een statement te komen.
Klinkt alsof Snorremans je gevoelens heeft gekrenkt. Verder was Barr's brief gewoon accuraat. En bedreef Mueller ook politiek toen hij daar commentaar op had? Dan zitten we ineens weer bij een samensteller van een rapport die politiek bedrijft... Grappig he?

Jij beredeneert vanuit jouw onderbuik, ik vanuit de mijne. Maar ik hoef gelukkig niet bang te zijn dat mijn wereldbeeld in elkaar dondert wanneer Durham klaar is. Ik heb me immers niet sinds Obama voor laten liegen.
  maandag 9 december 2019 @ 22:27:59 #55
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190354509
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 22:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Verder vind ik dat je jezelf een beetje belachelijk maakt.
Er is een rapport vrijgegeven van 500 pagina's waarvan jij ongeveer zegt er staats niets in er is verder niets aan de hand, alles dat de FBI en de DoJ hebben gedaan inzake Crossfire Hurricane is volledig prima, terwijl ik met één voorbeeld deze claim onderuit haal.
Daarnaast vergeet je ook in dezelfde context dat in de top van de DoJ en de FBI, die allemaal connecties hebben gehad met MYE en Crossfire Hurricane, ruim 25 personen zijn ontslagen, ontslag hebben genomen of demotie hebben gehad. bron (lijst is incompleet).
Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 22:28:53 #56
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190354532
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:13 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Klinkt alsof Snorremans je gevoelens heeft gekrenkt.
Onzin, en op de man.

quote:
Verder was Barr's brief gewoon accuraat.
Nee, heb je nota bene een linkje cadeau gedaan waar het kort samengevat staat. Je kunt aangeven waar je het niet mee eens bent, maar gewoon stellen dat het dus niet zo is, is geen argument.

quote:
En bedreef Mueller ook politiek toen hij daar commentaar op had?
Nee. Om meerdere redenen. Hij verdedigde zijn eigen onderzoek tegen het politieke sausje van Barr. Dat deed hij nota bene intern. Iemand die een rapport geschreven heeft mag zijn rapport best verdedigen. Zie niet in wat daar politiek aan zou zijn.

Als Horowitz het onderzoek van Durham zou aanvallen of bekritiseren, zou ik niet het idee hebben dat Durham politiek bedrijft als hij zijn onderzoek verdedigt. En al helemaal niet als de heren dat binnenkamers doen. Nu wel. Sterker, het is Durham die Horowitz zijn onderzoek aanvalt zonder dat hij terzake komt.

quote:
Jij beredeneert vanuit jouw onderbuik, ik vanuit de mijne. Maar ik hoef gelukkig niet bang te zijn dat mijn wereldbeeld in elkaar dondert wanneer Durham klaar is. Ik heb me immers niet sinds Obama voor laten liegen.
Obama? Wat heeft die ermee te maken? Je post hangt aan elkaar van persoonlijk gezwets, onlogische redenaties en rare vergelijkingen.
  maandag 9 december 2019 @ 22:32:13 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190354598
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 22:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een omissie die de FBI had gedaan voor de FISC.
En de basis van het onderzooek ligt niet bij de FISC, dus het is een beetje gek om dit te vermengen.
Dat doe ik dan ook niet. Ik geef alleen nogmaals aan wat de belangrijkste conclusie is.
  maandag 9 december 2019 @ 22:32:55 #58
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_190354608
Het wereldbeeld van ongefundeerde aluhoedjes wordt volledig ondermijnt. Op naar de volgende doelpalen.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 9 december 2019 @ 22:36:26 #59
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190354666
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 22:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat doe ik dan ook niet. Ik geef alleen nogmaals aan wat de belangrijkste conclusie is.
Jij hebt helemaal niks met de belangrijkste conclusie, eerlijk gezegd.

Niks aan de hand verder. Gewoon de FBI die een e-mail verandert en deze e-mail als basis gebruikt voor de verlenging van de FISA-applicatie.

Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 22:40:12 #60
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190354738
Nee hoor. Niks aan de hand met de FBI en DoJ, want ik vertel enkel "de belangrijkste conclusie":

Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 22:40:49 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190354744
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef dellipder het volgende:

[..]

Niks aan de hand verder. Gewoon de FBI die een e-mail verandert en deze e-mail als basis gebruikt voor de verlenging van de FISA-applicatie.

[ afbeelding ]
Ja daar had ik al over gehoord. Die advocaat zal flink in de problemen komen. Waarom gebruik je van die domme plaatjes en niet gewoon text uit het rapport?
pi_190354779
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 22:36 schreef dellipder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er zijn inderdaad fouten gemaakt. Horowitz stelt dan ook dat hij bang is dat geblunder schering en inslag is bij de FBI.

Maar de voornaamste klacht van Trump en co. luidde dat de FBI gedreven zou worden door anti-Trump sentimenten. Je weet wel, Deep State enzo. Die claim wordt keihard ontkracht door Horowitz.

Belangrijkste conclusie van het rapport is dat de FBI alles behalve onfeilbaar is en dat geblunder waarschijnlijk op grote schaal voorkomt binnen de organisatie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 december 2019 @ 22:57:36 #63
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190355017
Babystapjes. "Er zijn fouten gemaakt". "Niemand is onfeilbaar".

Dit is een klein beetje beter dan de veronderstelling dat er niets aan de hand is, want dit is echt een ongebruikelijk belachelijke claim.

De drempel voor probable cause voor het opstarten van een onderzoek om daarmee het bespioneren van een politieke campagne tijdens de verkiezingsstrijd en ook nog na de inauguratie te initiëren was te laag, of beter gesteld, flink overdreven om dit mogelijk te maken.
En de standaard inzake Woods-procedure werd niet gehaald. De FBI was hierin in gebreke bij de FISC.

Crooked Hillary
pi_190355102
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 22:57 schreef dellipder het volgende:

Dit is een klein beetje beter dan de veronderstelling dat er niets aan de hand is, want dit is echt een ongebruikelijk belachelijke claim.

De drempel voor probable cause voor het opstarten van een onderzoek om daarmee het bespioneren van een politieke campagne tijdens de verkiezingsstrijd en ook nog na de inauguratie te initiëren was te laag, of beter gesteld, flink overdreven om dit mogelijk te maken.
En de standaard inzake Woods-procedure werd niet gehaald. De FBI was in gebreke bij de FISC.

[ afbeelding ]
Horowitz stelt onomwonden dat er geen anti-Trump bias heerste en dat het Rusland-onderzoek legitiem was. Alleen op sommige specifieke terreinen is er geblunderd door individuen.

Dat terwijl jij al jaren roept dat er sprake was van een Deep State-complot tegen Trump. Maar dat is dus dikke onzin.
  maandag 9 december 2019 @ 23:05:10 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190355176
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 22:57 schreef dellipder het volgende:

Goed dat je je eigen leugen corrigeert. Niet te laag, wel overdreven. Goed zo jongen!
quote:
En de standaard inzake Woods-procedure werd niet gehaald. De FBI was hierin in gebreke bij de FISC.
Dat laatste is dus niet waar. Jammer dat je weer onzin lult.
  maandag 9 december 2019 @ 23:13:53 #66
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190355360
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 23:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Goed dat je je eigen leugen corrigeert. Niet te laag, wel overdreven. Goed zo jongen!
[..]

Dat laatste is dus niet waar. Jammer dat je weer onzin lult.
De inhoudelijke inbreng voor probable cause was te laag. Zodoende moest de FBI om het bespioneren mogelijk te maken dit overdrijven. Zo simpel ligt. Glashelder uitgelegd in het rapport.

De Woods-procedure werd inzake Crossfire Hurricane niet nageleefd. En deze standaard is in het leven geroepen om de FISC zo accuraat en zo volledig mogelijk in te lichten. Daarin is de FBI in gebreke gebleken.

Dat is niet waar is geen argument.
Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 23:16:54 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190355439
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 23:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

De inhoudelijke inbreng voor probable cause was te laag. Zodoende moest de FBI om het bespioneren mogelijk te maken dit overdrijven.
Dat staat er niet, dat verzin je zelf.

En nogmaals, de conclusie is dus dat de spionage goed onderbouwd en gerechtvaardigd was. Ondanks deze fouten.
  maandag 9 december 2019 @ 23:32:53 #68
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190355823
Dit is in elk geval het gedeelte waarom John Durham en William Barr (strafrechtelijk) onderzoek blijven verrichten naar de oorsprong van de Russia collusion delusion hoax en de FBI's politieke partijdigheid.
De grove procedurele nalatigheid van McCabe cs. is niet zomaar een foutje, want niemand is onfeilbaar, maar kan niet anders verklaard worden dan moedwillig.
Vandaar de review van John Durham -dat betrekking heeft op de oorsprong van de Russia collusion delusion hoax en gerelateerde kwesties- is opgeschaald naar een strafrechtelijk onderzoek.
Met wat foutjes hier en daar en een goede en gerechtvaardigde onderbouwing zou de openbaar aanklager geen vervolgingsonderzoek instellen.

Maar whatever makes you sleep well at night.
Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 23:34:06 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190355853
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 23:32 schreef dellipder het volgende:
De grove procedurele nalatigheid van McCabe cs. is niet zomaar een foutje, want niemand is onfeilbaar, maar kan niet anders verklaard worden dan moedwillig.
Dat staat niet in het rapport.
  maandag 9 december 2019 @ 23:37:44 #70
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190355941
Ja, het staat erin dat er zoveel essentiële en fundamentele fouten zijn gemaakt.

Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 23:39:11 #71
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190355977
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 23:37 schreef dellipder het volgende:
Ja, het staat erin dat er zoveel essentiële en fundamentele fouten zijn gemaakt.

Zoveel dat er vragen gesteld moesten worden ja.

Dat staat er, de rest verzin je zelf.
pi_190356002
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 23:37 schreef dellipder het volgende:

[ afbeelding ]
Jij stelt dat fouten moedwillig zijn gemaakt en dat er sprake was anti-Trump bias binnen de FBI. Maar Horowitz concludeert juist precies het tegenovergestelde.
  maandag 9 december 2019 @ 23:46:22 #73
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190356107
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 23:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zoveel dat er vragen gesteld moesten worden ja.

Dat staat er, de rest verzin je zelf.
Nee, je hebt het alweer fout.

Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 23:49:38 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190356161
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 23:46 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, je hebt het alweer fout.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Jij doet een claim over 'moedwilligheid'. Komt hier nergens voor.
  maandag 9 december 2019 @ 23:54:26 #75
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190356234
Laat ik trouwens meteen van de gelegenheid gebruik maken om de domme conspiracy theorie van de ophitsende mafklappers van de Russia collusion delusion hoax, dat Micheal Chen went to Prague, naar bed te brengen.

Crooked Hillary
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')