abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190352015
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2018 10:28 schreef dellipder het volgende:
De FISC-review wordt natuurlijk ook onthullend. Alle informatie over Fusion GPS, welke media en/of journalisten betaald zijn, de HRC-campagne, Christopher Steele, de DNC, de rol van de familie Ohr, et cetera.
Het wordt een mooie lente/zomer.
En zo gaat het al bijna twee jaar. Maar nu klampen de Trumpisten zich vast aan het onderzoek van Durham. Dan gaan er eindelijk koppen rollen!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 december 2019 @ 20:40:54 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190352208
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Sowieso, waarom zou je hopen dat er van alles gevonden wordt? Ik hoop juist dat onderzoek van het openbaar ministerie zonder politieke bias of politieke inmenging gebeurt.
En dat lijkt in grote lijnen ook zo geweest te zijn. Dus dat is wel goed nieuws.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 december 2019 @ 21:06:28 #28
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190352742
Ah, Durham is politiek aan het bedrijven. Precies het gedrag wat je dus niet wil zien in de DOJ.

ryanjreilly twitterde op maandag 09-12-2019 om 19:27:51 NEW: John Durham says they "do not agree with some of the report’s conclusions as to predication and how the FBI case was opened.” reageer retweet
  maandag 9 december 2019 @ 21:09:27 #29
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190352812
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Sowieso, waarom zou je hopen dat er van alles gevonden wordt? Ik hoop juist dat onderzoek van het openbaar ministerie zonder politieke bias of politieke inmenging gebeurt.
Omdat Russia, Russia, Russia een hoax was, die twee jaar door een groepje mafklappers en corrupte media is opgehitst.
Omdat Donald Trump is een marionet van Vladimir Purtin een valse beschuldiging is.
Omdat Micheal Cohen went to Prague een delusion is.
Et cetera.

En bovenal dat een westerse staat nooit haar overheidsinstrumenten zou mogen politiseren tegen een politieke opponent
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 20:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Doe het zelf, jij schreeuwt hier al maanden over _O-. En nu blijkt het weer niets te zijn.
Er is een verschil tussen een audit (Micheal Horowitz) en een crimineel onderzoek (John Durham), die btw nog niet is afgerond.

Bovendien:

quote:
“Based on the evidence collected to date, and while our investigation is ongoing, last month we advised the Inspector General that we do not agree with some of the report’s conclusions as to predication and how the FBI case was opened”

“I have the utmost respect for the mission of the Office of Inspector General and the comprehensive work that went into the report prepared by Mr. Horowitz and his staff,”
“However, our investigation is not limited to developing information from within component parts of the Justice Department. Our investigation has included developing information from other persons and entities, both in the U.S. and outside of the U.S.”
bron
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 9 december 2019 @ 21:15:25 #30
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190352948
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 21:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

En bovenal dat een westerse staat nooit haar overheidsinstrumenten zou mogen politiseren tegen een politieke opponent
Nu blijkt Horowitz geen conspiracy te vinden, vlucht je naar Durham, want er moet toch iets zijn. Bijkans accepteer je een vaag persstatement van Durham, wat duidt op politieke inmenging in de DOJ door hem, want er is voor het onderzoek geen goede reden te bedenken dat hij een dergelijk vaag statement zou moeten versturen. Dit gaat hem dus om het in de wereld helpen van een narratief, zoals je zou zeggen. Precies waar je zegt tegen te zijn.

Maar wel eindelijk eens morele duidelijkheid van je. Trump zou dus weg moeten, want hij maakt zich precies schuldig aan wat jij ernstig vindt, nog los van de ongekende obstructie tegen het parlement.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 09-12-2019 21:32:03 ]
  maandag 9 december 2019 @ 21:23:32 #31
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190353109
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ah, Durham is politiek aan het bedrijven. Precies het gedrag wat je dus niet wil zien in de DOJ.

ryanjreilly twitterde op maandag 09-12-2019 om 19:27:51 NEW: John Durham says they "do not agree with some of the report’s conclusions as to predication and how the FBI case was opened.” [ afbeelding ] reageer retweet
De scoop waarin Micheal Horowitz onderzoek doen is gelimiteerd, terwijl John Durham in zijn onderzoek naar de oorsprong van de Russia collusion delusion hoax zich niet hoeft te beperken tot enkel het ministerie van Justitie, maar ook voor deze volledige context informatie van bijvoorbeeld State Department en buitenlandse inlichtingendiensten kan onderzoeken.
Dit is geen politiek bedrijven. Dit is een verschil in reikwijdte van het onderzoeksgebied tussen een waakhond en een openbaar aanklager over een volledig gerechtvaardigde onderzoek.

Je realiseert het wellicht niet, maar omdat de beschuldigingen dat Donald Trump en de Trump-campagne hadden samen gespannen met Russen om de DNC- en de DCCC-servers te hacken en via Wikileaks e-mails en ander materiaal te verspreiden om zodoende de uitkomst van de 2016 presidentiële verkiezingen te beïnvloeden, volledig valse aantijgingen bleken te zijn, gecombineerd met waar deze aantijgingen zijn gecreëerd/ontstaan, gecombineerd met de agressieve wijze waarop de inlichtingengemeenschap en het ministerie van Justitie deze aantijgingen hebben nagejaagd is dat een valide basis om na te gaan wat er in hemelsnaam is gebeurd en hoe dit zo vreselijk uit de bocht heeft kunnen vliegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 09-12-2019 21:35:58 ]
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  maandag 9 december 2019 @ 21:23:46 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190353116
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 21:09 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een audit (Micheal Horowitz) en een crimineel onderzoek (John Durham), die btw nog niet is afgerond.

Maar jij schreeuwt al maanden over die 'audit' en Horowitz _O-. En nu is het er, en blijkt je fantasiewereldje weer in te storten. Ik vind het best zielig voor je :*.
  maandag 9 december 2019 @ 21:34:13 #33
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190353363
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2019 21:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar jij schreeuwt al maanden over die 'audit' en Horowitz _O-. En nu is het er, en blijkt je fantasiewereldje weer in te storten. Ik vind het best zielig voor je :*.
Micheal Horowitz heeft geen strafrechtelijke bevoegdheden -dit heb ik bij herhaling aangegeven, maar de informatie die hij voorziet is wel erg belangrijk -althans voor mij- omdat het een duidelijker en meer definitief beeld schept over onder andere het voorliegen van de FISC, precies welk onlastend materiaal door de FBI werd onthouden, de rol van Christopher Steele, de inzet van CHS, probable cause, et cetera.
Het rapport is er simpelweg en de bevestiging is er over een aantal zaken die ik heb ingevoerd -zoals de zaken die ik hierboven heb omschreven.

De Russia collusion delusion hoax is nu juist een fantasie gebleken die door mafklappers tot ultieme hoogte is opgehitst en volledig is ingestort.
Crooked Hillary
pi_190353420
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 21:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Micheal Horowitz heeft geen strafrechtelijke bevoegdheden -dit heb ik bij herhaling aangegeven, maar de informatie die hij voorziet is wel erg belangrijk -althans voor mij- omdat het een duidelijker en meer definitief beeld schept over onder andere het voorliegen van de FISC, precies welk onlastend materiaal door de FFBI werd onthouden, de rol van Christopher Steele, de inzet van CHS, probable cause, et cetera.
Het rapport is er simpelweg en de bevestiging is er over een aantal zaken die ik heb ingevoerd -zoals de zaken die ik hierboven heb omschreven.

De Russia collusion delusion hoax is nu juist een fantasie gebleken die door mafklappers tot ultieme hoogte is opgehitst en volledig is ingestort.
Horowitz stelt juist dat het Steele-dossier niet de basis vormde van het Rusland-onderzoek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 december 2019 @ 21:39:14 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190353489
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 21:34 schreef dellipder het volgende:

[..]

Micheal Horowitz heeft geen strafrechtelijke bevoegdheden -dit heb ik bij herhaling aangegeven, maar de informatie die hij voorziet is wel erg belangrijk -althans voor mij- omdat het een duidelijker en meer definitief beeld schept over onder andere het voorliegen van de FISC
Dat dus niet gebeurd is. Volgens het rapport. Dus dat is mooi.
  maandag 9 december 2019 @ 21:39:21 #36
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190353491
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

ryanjreilly twitterde op maandag 09-12-2019 om 19:27:51 NEW: John Durham says they "do not agree with some of the report’s conclusions as to predication and how the FBI case was opened.” [ afbeelding ] reageer retweet
Waarop baseer je dat het Durham is, die politiek bedrijft, en niet Horowitz?
  maandag 9 december 2019 @ 21:40:16 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190353518
Eeeeeeen de aanval op Horowitz is geopend _O-. Ik zet een euro in dat iemand Horowitz er van beschuldigt een Democraat/Deep State agent te zijn.
  maandag 9 december 2019 @ 21:41:20 #38
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190353540
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:39 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat het Durham is, die politiek bedrijft, en niet Horowitz?
Durham heeft het voor zijn onderzoek heel niet nodig heeft om een vaag persstatement te maken. Logica dus.

Geen idee of Horowitz politiek bedrijft. Ik heb geen reden om aan te nemen dat hij dat gedaan heeft. De man heeft zijn rapport gepubliceerd.

Hopelijk laat Durham politiek buiten het daadwerkelijke onderzoek, maar jammer dat hij hierdoor zijn onderzoek nu al laat overschaduwen door politiek.
  maandag 9 december 2019 @ 21:42:44 #39
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190353574
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2019 21:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik kan deze post niet anders zien dan het equivalent van vingers in de oren stoppen en continu lalalalala jengelen. Durham heeft niet voor niets zijn onderzoek opgeschaald naar een crimineel onderzoek.
  maandag 9 december 2019 @ 21:44:32 #40
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190353623
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Durham heeft het voor zijn onderzoek heel niet nodig heeft om een vaag persstatement te maken. Logica dus.

Geen idee of Horowitz politiek bedrijft. Ik heb geen reden om aan te nemen dat hij dat gedaan heeft. De man heeft zijn rapport gepubliceerd.

Hopelijk laat Durham politiek buiten het daadwerkelijke onderzoek, maar jammer dat hij hierdoor zijn onderzoek nu al laat overschaduwen door politiek.
:')

Onderbuik dus.
  maandag 9 december 2019 @ 21:46:12 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190353662
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:42 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Ik kan deze post niet anders zien dan het equivalent van vingers in de oren stoppen en continu lalalalala jengelen
Wat vind je van de conclusies van dit onderzoek?
  maandag 9 december 2019 @ 21:47:39 #42
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190353694
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:44 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

:')

Onderbuik dus.
Nee, gewoon logisch denken. Het is best ongewoon om te midden een crimineel onderzoek maar gewoon wat vage statements de wereld in te helpen om de conclusies van een rapport te ondermijnen. Dient alleen om een narratief te pushen en er zal geen crimineel meer door gepakt worden.
  maandag 9 december 2019 @ 21:52:02 #43
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190353809
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2019 21:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat dus niet gebeurd is. Volgens het rapport. Dus dat is mooi.
Ik weet niet welk rapport jij leest, maar dit statement van jou is niet gebaseerd op de inhoud van dit rapport.

En het mooie is ik ben nog niet zo heel erg lang bezig het rapport tot me te nemen, dus alle nuggets moeten nog gevonden worden.
Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 21:57:14 #44
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190353930
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 21:46 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat vind je van de conclusies van dit onderzoek?
Waarom zou ik bij de conclusie beginnen? Wie weet strookt de conclusie niet geheel met de inhoud. Dus ik begin bij het begin als je het niet erg vindt.

quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nee, gewoon logisch denken. Het is best ongewoon om te midden een crimineel onderzoek maar gewoon wat vage statements de wereld in te helpen om de conclusies van een rapport te ondermijnen. Dient alleen om een narratief te pushen en er zal geen crimineel meer door gepakt worden.
En wat nou als Durhams narratief dichter bij de waarheid ligt? Ik weet het, Democraten zijn allergisch voor de waarheid, maar dan moet je toch even doorbijten. En vergeet niet, Durham heeft veel bredere onderzoeksmogelijkheden. Het is dan juist logisch dat hij meer informatie heeft en een betere conclusie kan vormen.
  maandag 9 december 2019 @ 21:58:28 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190353963
quote:
2s.gif Op maandag 9 december 2019 21:52 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet niet welk rapport jij leest, maar dit statement van jou is niet gebaseerd op de inhoud van dit rapport.

[ afbeelding ]
Nee, het klopt precies. Van liegen was geen sprake, en er was voldoende basis voor onderzoek. Heel simpel.
  maandag 9 december 2019 @ 21:58:56 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190353973
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:57 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Waarom zou ik bij de conclusie beginnen?
Waarom niet? Of wil je zeggen dat je het complete rapport gaat lezen?
  maandag 9 december 2019 @ 21:59:28 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190353983
Edit: verkeerde topic.
  maandag 9 december 2019 @ 21:59:50 #48
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190353993
quote:

En wat nou als Durhams narratief dichter bij de waarheid ligt? Ik weet het, Democraten zijn allergisch voor de waarheid, maar dan moet je toch even doorbijten. En vergeet niet, Durham heeft veel bredere onderzoeksmogelijkheden. Het is dan juist logisch dat hij meer informatie heeft en een betere conclusie kan vormen.
Een meer volledige conclusie, liever. En inderdaad omdat de reikwijdte van zijn onderzoek niet beperkt is tot de DoJ en FBI en mensen die daar nu werken.
Crooked Hillary
  maandag 9 december 2019 @ 22:01:59 #49
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190354043
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 21:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom niet? Of wil je zeggen dat je het complete rapport gaat lezen?
Lijkt mij gezonder dan blind de conclusies overnemen. Ik heb geen activistenmedia nodig die mij wel even komen vertellen wat ik moet geloven. Daarom ben ik ook zo een plezant en niet-haatdragend persoon.
  maandag 9 december 2019 @ 22:06:12 #50
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190354123
quote:

[..]

Zoals ik zojuist ook opmerkte bedrijft hij door met dit persstatement te komen in mijn ogen politiek. Dat staat voor mij enigszins los van de inhoud, maar is hierdoor wel suspect... ook omdat hij erg vaag is. (Niet de eerste keer dat dit trouwens gebeurt onder Barr, herinner bv. zijn misleidende brief over het Mueller rapport.)

Hopelijk laat hij politiek verder buiten de deur als het gaat om de uitvoering van zijn onderzoek en eventuele aanklachten tegen verdachten. Ik vind het wel jammer dat hij nu zijn onderzoek mogelijk tekort doet door nu hier met een statement te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')