Moet je ook niet terugkrabbelen als je spijt hebt hequote:
Hyves bestaat toch niet meer?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je ook niet terugkrabbelen als je spijt hebt he
Wat zou daar van geworden zijn als dat nog bestondquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hyves bestaat toch niet meer?
R&R is back!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meen je niet?. Gister nog mijn Cu2 bewerkt!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom mag het in in stadion wel dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je niet met kanker mag schelden.
Foei
Nu net weer gedaan in dmquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je niet met kanker mag schelden.
Foei
Superdudes en sugargirlsquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meen je niet?. Gister nog mijn Cu2 bewerkt!
quote:
Matige kloonquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:52 schreef Jomanda3 het volgende:
al ken ik die jongen niet natuurlijk en weet ik ook niet wat tt is!
Dat moet Toto wel zijn danquote:
Wat heb jij toch altijd met 50-jarige Ria's, jeetje.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou daar van geworden zijn als dat nog bestond
Volgens mij was dat ook alleen maar bemand door 50-jarige Ria's die de hele dag glittergifjes zaten te posten
Boeit me geen reetquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zag het inmiddels
Laatste waarschuwing gegeven. Zo ben ik dan ook wel weer.
Wat is jouw favoriete eten?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meen je niet?. Gister nog mijn Cu2 bewerkt!
Dat is toch gewoon godenvolkquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met 50-jarige Ria's, jeetje.
Url?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moest lachen om Befniekje zijn inzending voor de verkiezingen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens, ik heb mijn huidige partner ontmoet via hyvesquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd meisjes proberen te hosselen daarmee.
Lukte nooit.
Ik zag dat hij mij grappig vindt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je haalt de 1k notes nog wel in je fok carrierequote:
Denk niet hoorquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je haalt de 1k notes nog wel in je fok carriere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I am the ghost of christmas past 👻
Ja hij is op deze website ver-facebooktquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
De beroemde Cu2-vragenlijstDie zie ik nog wel een voorbij komen op Facebook, echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Meteen toevoegen tochquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
En bij seks of alcohol al die sletjes alcohol na de seks invullen. Cringelevel 50 has been reached
Nou dat is wel een goed argument waarom het mij toch gelukt is om meisjes te hosselen via Hyves.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens, ik heb mijn huidige partner ontmoet via hyves
Seks na de alcohol zou nog sletteriger geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
En bij seks of alcohol al die sletjes alcohol na de seks invullen. Cringelevel 50 has been reached
Je kwam niks tekort toen nee.quote:
Je snapt me welquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dat is wel een goed argument waarom het mij toch gelukt is om meisjes te hosselen via Hyves.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die koffie prefereren over thee die waren verkeerd in de oorlog denk ik
Koffiequote:Op vrijdag 22 november 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Die waren van de verkeerde káánt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Patatje oorlog is mijn favoriet dus dat klopt wel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Bedoel te zeggen dat het wel mogelijk is, niet zo autistisch doen JRquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Want ik zei niet dat het niemand ooit is gelukt om meisjes te versieren via Hyves, alleen dat het mij niet lukte. Dus ik snap niet zo goed waarom je het er dan niet mee eens bent.
Nou om dit tijdstip wel jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Iets anders dan patatje oorlog kiezen dan weer wel inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patatje oorlog is mijn favoriet dus dat klopt wel.
Koffie
Maar ik zei ook nergens dat het onmogelijk was in het algemeen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bedoel te zeggen dat het wel mogelijk is, niet zo autistisch doen JR
Smerige bocht krijg je toch niet weg joh.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou om dit tijdstip wel ja
Maar overdag drink ik gewoon koffie
Ben ik nu de autist?quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zei ook nergens dat het onmogelijk was in het algemeen.
Heb je net gemist! Haha!quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:07 schreef Tjacka het volgende:
lol was net charlottes zus hier
haha echt raar
Koffie met melk en suiker haalt de pure beleving weg. Een slok koffie moet als een bijzondere ervaring voelen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die melk en/of suiker in hun koffie flikkeren zijn helemaal achterlijk
@:El-Stinho
Zou Jomanda3 ook zalfjes van wish bestellen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:07 schreef Tjacka het volgende:
lol was net charlottes zus hier
haha echt raar
Mietjequote:Op vrijdag 22 november 2019 23:08 schreef I het volgende:
Áls ik koffie drink, drink ik het zwart. Maar ik drink het niet meer omdat ik dan geen oog meer dicht doe.
Hoezo datquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:08 schreef I het volgende:
Áls ik koffie drink, drink ik het zwart. Maar ik drink het niet meer omdat ik dan geen oog meer dicht doe.
Koffie heeft totaal geen effect bij mij daarmee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik word na twee kopjes kapot hyper
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie met melk en suiker haalt de pure beleving weg. Een slok koffie moet als een bijzondere ervaring voelen.
Eens.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die melk en/of suiker in hun koffie flikkeren zijn helemaal achterlijk
@:El-Stinho
quote:
Zou dan alleen in de ochtend één of twee kopjes moeten drinken, als ik 't in de middag drink blijf ik klaarwakker tot laat in de nacht.quote:
3 druppels ook echt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik drink koffie met 3 druppels melk, genot
Ga sporten danquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:10 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Zou dan alleen in de ochtend één of twee kopjes moeten drinken, als ik 't in de middag drink blijf ik klaarwakker tot laat in de nacht.
Waar ik nu ook al vrij snel last van heb, dus dat helpt dan niet mee. Beter gewoon niet meer drinken dus.
Fijn dat je beiden eerlijk zijnquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder narcistisch omdat je het onderwerp naar jou draaide.
Geeft niet hoor
Hij hangt zijn kopje even onder een paar uiers. Fries hequote:
Lolquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij hangt zijn kopje even onder een paar uiers. Fries he
Het is 2019 Naatje.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Boh, die jaarmix van 2012 op 3fm is wel echt goed te pruimenAantal oh ja's en echt waars erin, helemaal fijn
Fijn dat jij 7 jaar achterlooptquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Boh, die jaarmix van 2012 op 3fm is wel echt goed te pruimenAantal oh ja's en echt waars erin, helemaal fijn
Totaal geen last van.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:10 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Zou dan alleen in de ochtend één of twee kopjes moeten drinken, als ik 't in de middag drink blijf ik klaarwakker tot laat in de nacht.
Waar ik nu ook al vrij snel last van heb, dus dat helpt dan niet mee. Beter gewoon niet meer drinken dus.
Ik kan de Robert Pater zomermix aanradenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zit hem in de naam.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:13 schreef GGMM het volgende:
R-woud93 en Jr-Style-93 worden steeds vervelender naar elkaar toe
Dat weet ik. Ze doen dus een jaren 10-daagse bij 3fm waarbij ze vanaf woensdag iedere dag optellen van 2010 naar 2019. Vandaag zitten ze bij 2012 en iedere dag wordt tussen 23-00 afgesloten met de DJ Sandeman mix.quote:
Ohquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:12 schreef I het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk kon, had ik dat al wel weer gedaan.
Prima observatie.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:13 schreef GGMM het volgende:
En van wat voor muziek konden we in 2012 genieten? Ik heb echt geen idee meerquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ze doen dus een jaren 10-daagse bij 3fm waarbij ze vanaf woensdag iedere dag optellen van 2010 naar 2019. Vandaag zitten ze bij 2012 en iedere dag wordt tussen 23-00 afgesloten met de DJ Sandeman mix.
haha dat was kapot raarquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zou Jomanda3 ook zalfjes van wish bestellen?
Good kid maad cityquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En van wat voor muziek konden we in 2012 genieten? Ik heb echt geen idee meer
Ohquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:14 schreef I het volgende:
[..]
Yes. Oogdruk moet laag blijven tijdens 't herstel.
Teló- Ai se eu te pegoquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En van wat voor muziek konden we in 2012 genieten? Ik heb echt geen idee meer
mijn hoofd gaat dan zo raar doenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Koffie heeft totaal geen effect bij mij daarmee.
Dat idee had ik destijds al.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha dat was kapot raar
en ook in je mond stoppen
heb echt het idee dat ik in een discord zit voor mega debielen
3fmquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:12 schreef naatje_1 het volgende:
Hehquote:
Ja he hahaha en allemaal dokters in twijfel trekken enzoquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haha dat was kapot raar
en ook in je mond stoppen
heb echt het idee dat ik in een discord zit voor mega debielen
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:13 schreef GGMM het volgende:
quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn hoofd gaat dan zo raar doen
denk soms dat ik misschien diabetes heb
maar durf niet naar de dokter
Gusttavo Lima e vocêquote:
ze kopen verdovende zalf van fucking wish ggmmquote:
Oh ken ik nietquote:
lol watquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze kopen verdovende zalf van fucking wish ggmm
en als ze een ontsteking hebben in hun kaak stoppen ze het in hun mond
altijd van cafeine zo snel dat je gevoel hebt dat hoofd op en neer gaatquote:
Helaas vrij traag allemaal. Vertroebeling vermindert maar traag, en ik blijf dubbel zien. Dinsdag afspraak bij orthoptist gehad voor een meting, en evt. als oplossing een prismabril, maar dat is geen optie gezien m'n oogafwijking te groot is, dus wss. begin volgend jaar weer een oogoperatie.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn toch knettergekquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe kan je onterecht afgestraft worden door de marktquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onterecht afgestraft door de markt. Maar alles keert terug.
Lijkt me pijnlijk, zo'n Dragon Dildo inkoppen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ja, ik heb de Dragon Dildo al binnen. Kop hem zelf maar even in
Wat een gezeik zegquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:18 schreef I het volgende:
[..]
Helaas vrij traag allemaal. Vertroebeling vermindert maar traag, en ik blijf dubbel zien. Dinsdag afspraak bij orthoptist gehad voor een meting, en evt. als oplossing een prismabril, maar dat is geen optie gezien m'n oogafwijking te groot is, dus wss. begin volgend jaar weer een oogoperatie.
#duurtlang
Op dezelfde wijze als een president onterecht kan zijn verkozen door het volk. Omdat er op basis van verkeerde informatie beslissingen worden gemaakt. Markten werken alleen zuiver als alle beschikbare informatie er op de juiste manier is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe kan je onterecht afgestraft worden door de markt
had nog gezegd dat ik op de klantenservice van wish heb gewerktquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die mensen zijn toch knettergek
Jomanda (de echte niet 3) heeft toen toch ook dat mens dat kanker had de dood in gejaagd.
Als je maar genoeg gekken om je heen hebt die je onzin bevestigen word je vanzelf gestoord
Echt heel nasty inderdaad. Als ik dat zo lees ben ik met mijn oogafwijking nog goed er van afgekomen ondanks alles.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:18 schreef I het volgende:
[..]
Helaas vrij traag allemaal. Vertroebeling vermindert maar traag, en ik blijf dubbel zien. Dinsdag afspraak bij orthoptist gehad voor een meting, en evt. als oplossing een prismabril, maar dat is geen optie gezien m'n oogafwijking te groot is, dus wss. begin volgend jaar weer een oogoperatie.
#duurtlang
ohquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:19 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso dat soort shit op wish kopen. Denk ff naAl die seksspeeltjes daar ook, zit alleen maar troep in dat materiaal
Uhhhh okequote:Op vrijdag 22 november 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op dezelfde wijze als een president onterecht kan zijn verkozen door het volk. Omdat er op basis van verkeerde informatie beslissingen worden gemaakt. Markten werken alleen zuiver als alle beschikbare informatie er op de juiste manier is.
jij woont toch vlak bij mijquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op dezelfde wijze als een president onterecht kan zijn verkozen door het volk. Omdat er op basis van verkeerde informatie beslissingen worden gemaakt. Markten werken alleen zuiver als alle beschikbare informatie er op de juiste manier is.
Ja iedereen die iets anders zegt trolltquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had nog gezegd dat ik op de klantenservice van wish heb gewerkt
dus ik weet wel wat voor aids ze verkopen
maar ik trollde volgens hun
Moet je nagaan als de waarheid over killary algemeen bekend zou zijn geweest. Was het helemaal landslide voor the Donald zijn geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jup, baal er wel flink van.. Kan verder ook niks anders dan geduld hebben. Mja, na een jaartje is dat geduld wel een keer op.quote:
Dan was Hillary niet naar voren geschoven iigquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet je nagaan als de waarheid over killary algemeen bekend zou zijn geweest. Was het helemaal landslide voor the Donald zijn geweest.
ja vlak bij dusquote:
Ik ga zelf nooit naar coffeeshop, rook alleen jointjes met anderenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja vlak bij dus
naar welke coffeeshop ga je
want jouw drugs moet wel best prima zijn
't is vooral de uitzichtloosheid, constant maar weer een paar weken/maanden wachten, aanhoren wat de verbeteringen zijn, en wat de prognose op korte termijn is (die is er meestal niet), en dan is 't weer een kwestie van afwachten, want de verbeteringen zijn nog niet duidelijk genoeg. "Maar het gaat er in ieder geval niet op achteruit". Ja, nee, gelukkig niet. Maar ik wil nu toch echt wel iets van vooruitgang.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt heel nasty inderdaad. Als ik dat zo lees ben ik met mijn oogafwijking nog goed er van afgekomen ondanks alles.
Klinkt echt eindeloos
Pas maar op, straks hoort Tjacka ook bij het kliekje.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja iedereen die iets anders zegt trollt
Erg zorgwekkend
Lees: Bos en Lommer is een pauperwijk waar we graag hipsters naartoe halen zodat alle arme hoofddoeksloebers weggegentrificeerd worden naar nieuwe pauperwijken die niet meer ons probleem zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
Bos en Lommer is een opkomende multiculturele wijk. Marokkaanse eettentjes en Turkse bakkers worden afgewisseld met hippe koffiezaakjes. De marktlieden op het Bos en Lommerplein maken graag een praatje en bieden van alles aan, bijvoorbeeld kruiden en stoffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin jij ook al met een actquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb honger uur gesport vandaag maar wil eigenlijk niet eten ivm de IF
#stuggles
Jouw probleemquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb honger uur gesport vandaag maar wil eigenlijk niet eten ivm de IF
#stuggles
Tjacka is gewoon Tjackaquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:28 schreef I het volgende:
[..]
Pas maar op, straks hoort Tjacka ook bij het kliekje.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees: Bos en Lommer is een pauperwijk waar we graag hipsters naartoe halen zodat alle arme hoofddoeksloebers weggegentrificeerd worden naar nieuwe pauperwijken die niet meer ons probleem zijn.Amsterdam wordt een stad zonder inwonersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote je hier nou verkeerd?
Zo ja: hahaha!
bos en lommer is best primaquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
Bos en Lommer is een opkomende multiculturele wijk. Marokkaanse eettentjes en Turkse bakkers worden afgewisseld met hippe koffiezaakjes. De marktlieden op het Bos en Lommerplein maken graag een praatje en bieden van alles aan, bijvoorbeeld kruiden en stoffen.
Wat staat hier? Volgens mij heeft deze zin geen betekenis, maar je zal een van de woorden wel anders bedoelen dan wat ik denkquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amsterdam wordt een stad zonder inwoners
bij mij in de straat zit er eenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga zelf nooit naar coffeeshop, rook alleen jointjes met anderen
Wordt straks a la Venetië een attractiepark waar de binnenstad alleen wordt bewoond door toeristen en de Amsterdammers zijn weggetrokken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat staat hier? Volgens mij heeft deze zin geen betekenis, maar je zal een van de woorden wel anders bedoelen dan wat ik denk
voor fok is het wel beter dat ik in die discord zitquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:28 schreef I het volgende:
[..]
Pas maar op, straks hoort Tjacka ook bij het kliekje.
Ik heb een soort haat-liefde verhouding. Aantal keer out gaan was met wiet in het spel, maar het is af en toe wel enorm chillaxendquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bij mij in de straat zit er een
maar ging tot voor kort nooit zo lekker op wiet
en ben geen alleen blower ook
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Puurder dan mij krijg je niet.
wat is chillaxendquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een soort haat-liefde verhouding. Aantal keer out gaan was met wiet in het spel, maar het is af en toe wel enorm chillaxend
Ahja, op die manier. Hoop dat ze sociale huurwoningen behouden in centrum, hoewel: daar gaat natuurlijk nooit iemand weg. Maar toch.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt straks a la Venetië een attractiepark waar de binnenstad alleen wordt bewoond door toeristen en de Amsterdammers zijn weggetrokken.
Amsterdammers mis je dan weer weinig aanquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt straks a la Venetië een attractiepark waar de binnenstad alleen wordt bewoond door toeristen en de Amsterdammers zijn weggetrokken.
Die outpost lolquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor fok is het wel beter dat ik in die discord zit
ik en jancees trollen hun de moeder
doen we het hier minder
Racist.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Amsterdammers mis je dan weer weinig aan
dat is al lang aan de hand johquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was hier laatst ook. Enorme debielquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die outpost lol
Trollt die of is die echt zo
die is echt zoquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die outpost lol
Trollt die of is die echt zo
Ik gun het ze van harte.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor fok is het wel beter dat ik in die discord zit
ik en jancees trollen hun de moeder
doen we het hier minder
Waar ga jij uit dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is al lang aan de hand joh
ik kom alleen nog in het centrum om de voetbaltoerist uit te hangen
in de buitenwijken zijn veel leukere uitgaansgelegenheden
NIEUW WEST is echt leuk aan het worden wel jammer van de ratten en muizen en dat ze af en toe een hoofd op de stoep leggen
Dat was toch diegene die ook fylax ging bedreigenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die was hier laatst ook. Enorme debiel
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is al lang aan de hand joh
ik kom alleen nog in het centrum om de voetbaltoerist uit te hangen
in de buitenwijken zijn veel leukere uitgaansgelegenheden
NIEUW WEST is echt leuk aan het worden wel jammer van de ratten en muizen en dat ze af en toe een hoofd op de stoep leggen
Geen idee? Hij bedreigt iedereen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was toch diegene die ook fylax ging bedreigen
Er zijn plekken in het centrum waar het echt oase van rust is, vlakbij Museumplein in de buurt bijvoorbeeld. Maat van me woont daar, echt enorm relaxtquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Je zou in het centrum wonenEn dan nog naast een Airbnb-pandje waar je elk weekend last hebt van dronken Britten
ik heb een vriendin he en ben niet zo'n uitgaander eigenlijkquote:
Dan gaat er flink iets mis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:38 schreef GGMM het volgende:
Als Tjacka de meest normale persoon is gaat er ergens iets mis.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:38 schreef GGMM het volgende:
nouja dan gaat er in deze sc behoorlijk wat misquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:38 schreef GGMM het volgende:
Dus dat is een club, ik fiets daar dus bijna elke werkdag langs en vraag me dan af wat daar zit. Echt deze week veranderd toch naar tonton3? Was overigens ook meer benieuwd naar drinkgelegenheden, niet zozeer clubs, want De School zit er ook en die is hemels. Al ben ik Radion nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een vriendin he en ben niet zo'n uitgaander eigenlijk
maar ik was echt verliefd op puck wat nu dus tontonclub 3 is
echt leuk hoor om met twee koppels daar heen te gaan
heb daar zelfs topavonden gehad met vervelende koppels in het dagelijks leven
maar ja als ik echt naar de getver wil 2x per jaar dan ga ik radion ofzo
maar ik vind hotel buiten echt leuk om af en toe een drankje of koffietje te doen![]()
![]()
die rust heb je nergens in het centrum het is echt niet leuk daar om daar op een terras te zitten
Ideaal. Hoef je mijn naam ook niet meer voluit te typen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:40 schreef GGMM het volgende:
Om één of andere reden slaat m'n autocorrect alle woorden in een quote op, dus ook alle gebruikersnamen van Fokkers.
Ik doe het ook niet zelf hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik steek tenminste geen naalden door mijn lip
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:41 schreef I het volgende:
[..]
Ideaal. Hoef je mijn naam ook niet meer voluit te typen.
Oh wacht.
radion is ook echt een club welquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus dat is een club, ik fiets daar dus bijna elke werkdag langs en vraag me dan af wat daar zit. Echt deze week veranderd toch naar tonton3? Was overigens ook meer benieuwd naar drinkgelegenheden, niet zozeer clubs, want De School zit er ook en die is hemels. Al ben ik Radion nog nooit geweest.
Zal eens een paar vrienden meenemen, ga niet zo snel in m'n eentje ergens heen als ik het niet kenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
radion is ook echt een club wel
tonton is een arcadehal maar na 11 en gaan er doeken overheen en kan je dansjes wagen
naja dat was bij puck zo
volgens mij nog steeds want ze hebben alleen dat fancy eten weg gehaald en er zijn nu meer aparaten
je moet er echt heen
echt leuk daar
ik wilde een opmerking plaatsenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Ze steekt ze gelukkig nog niet in haar ader
IK WIL JE OOK WEL MEENEMENquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal eens een paar vrienden meenemen, ga niet zo snel in m'n eentje ergens heen als ik het niet ken
Wie A zegt moet ook B zeggenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wilde een opmerking plaatsen
maar ik kon hem niet maken
Ziek in mn hoofdquote:
ziggo domequote:Op vrijdag 22 november 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Lang geleden dat ik in een club, in Nederland dan, heb gedanst
moet je eens doen, goed voor je gezondheid, beetje beweging, anders word je later #viesdikquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Lang geleden dat ik in een club, in Nederland dan, heb gedanst
okequote:Op vrijdag 22 november 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, zo te zien is de club weg bij TonTon @:Tjacka
Die ouderenfeesten zijn het toch net nietquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet je eens doen, goed voor je gezondheid, beetje beweging, anders word je later #viesdik
als jij je gewoon fatsoeneer lijk je een midden twintiger manquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ouderenfeesten zijn het toch net niet
Waar woonde je ook alweer?quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ouderenfeesten zijn het toch net niet
Arnhem.quote:
Redelijk. Wat kleiner hequote:
City lifequote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Idem. Gelijk even vaatwassertje ingeruimd.
Die bioscoop in Gouda was ook echt rete-kutquote:
quote:
Je bedoelt de Arcade? Want het huidige cinema Gouda is echt opperbest met Dolby Surround enzoquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die bioscoop in Gouda was ook echt rete-kut
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die geen vaatwasser hebben vertrouw ik niet.
Ja Arcade ja. Toen ik daar nog vaak kwam hadden ze die nog nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bedoelt de Arcade? Want het huidige cinema Gouda is echt opperbest met Dolby Surround enzo
Mijn ouders hebben een vaatwasser, vertrouw je mensen wel als ze in een transitieve relatie staan tot personen met vaatwasser?quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die geen vaatwasser hebben vertrouw ik niet.
Uh..quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een vaatwasser, vertrouw je mensen wel als ze in een transitieve relatie staan tot personen met vaatwasser?
Eensch. Heb daar nog een van de Hobbit-films gezienquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Arcade ja. Toen ik daar nog vaak kwam hadden ze die nog niet
Beter dan gewone leverworstquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef Tjacka het volgende:
ik heb ook leverworst van kips
wat vinden jullie daar van
LIEVER KIPS LEVERWORST VAN GEWONE LEVERWORST!quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dat je dat zelf moet weten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef Tjacka het volgende:
Kom jij altijd te laat?quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
LIEVER KIPS LEVERWORST VAN GEWONE LEVERWORST!
ik vind de nieuwe reclame leukerquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
LIEVER KIPS LEVERWORST VAN GEWONE LEVERWORST!
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik laat echt enorm vieze scheten weer
Letterlijk eerste woord in de omschrijvingquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:08 schreef Tjacka het volgende:
mijn vriendin is boos boys
ze wilt een nieuwe scrup skuller ofzo voor onder de douche
dus kwam met deze aanzetten
https://nl.aliexpress.com(...)9,searchweb201603_52
maja wist niet dat hij elecktrisch was
Ik zit letterlijk in je beelscherm!11!!111!!!!1!!!!quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou wat zijn heh, anders zou het betekenen dat je hier in de ruimte was
Geurdichte omgeving dusquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit letterlijk in je beelscherm!11!!111!!!!1!!!!
Ben blij dat die technologie niet echt doorzetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |