Moet je ook niet terugkrabbelen als je spijt hebt hequote:
Hyves bestaat toch niet meer?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je ook niet terugkrabbelen als je spijt hebt he
Wat zou daar van geworden zijn als dat nog bestondquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hyves bestaat toch niet meer?
R&R is back!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meen je niet?. Gister nog mijn Cu2 bewerkt!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom mag het in in stadion wel dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je niet met kanker mag schelden.
Foei
Nu net weer gedaan in dmquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je niet met kanker mag schelden.
Foei
Superdudes en sugargirlsquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meen je niet?. Gister nog mijn Cu2 bewerkt!
quote:
Matige kloonquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:52 schreef Jomanda3 het volgende:
al ken ik die jongen niet natuurlijk en weet ik ook niet wat tt is!
Dat moet Toto wel zijn danquote:
Wat heb jij toch altijd met 50-jarige Ria's, jeetje.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou daar van geworden zijn als dat nog bestond
Volgens mij was dat ook alleen maar bemand door 50-jarige Ria's die de hele dag glittergifjes zaten te posten
Boeit me geen reetquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zag het inmiddels
Laatste waarschuwing gegeven. Zo ben ik dan ook wel weer.
Wat is jouw favoriete eten?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meen je niet?. Gister nog mijn Cu2 bewerkt!
Dat is toch gewoon godenvolkquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd met 50-jarige Ria's, jeetje.
Url?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moest lachen om Befniekje zijn inzending voor de verkiezingen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens, ik heb mijn huidige partner ontmoet via hyvesquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd meisjes proberen te hosselen daarmee.
Lukte nooit.
Ik zag dat hij mij grappig vindt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je haalt de 1k notes nog wel in je fok carrierequote:
Denk niet hoorquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je haalt de 1k notes nog wel in je fok carriere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I am the ghost of christmas past 👻
Ja hij is op deze website ver-facebooktquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
De beroemde Cu2-vragenlijstDie zie ik nog wel een voorbij komen op Facebook, echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Meteen toevoegen tochquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
En bij seks of alcohol al die sletjes alcohol na de seks invullen. Cringelevel 50 has been reached
Nou dat is wel een goed argument waarom het mij toch gelukt is om meisjes te hosselen via Hyves.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet mee eens, ik heb mijn huidige partner ontmoet via hyves
Seks na de alcohol zou nog sletteriger geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
En bij seks of alcohol al die sletjes alcohol na de seks invullen. Cringelevel 50 has been reached
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |