Nee Erik Jan, Erik Jan!quote:
Triggered.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je lekker pik? kreeg je pakkie vroeger toen je spelfouten maakte of zo?
[..]
dankjewel hans
Heb je al van Google Maps gehoord? Schijnt goed te helpen wanneer je de weg kwijt bent.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Erik Jan, Erik Jan!
Ik ben helemaal de weg kwijt
Kop als een bak met wurmen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Erik Jan, Erik Jan!
Ik ben helemaal de weg kwijt
Ja hahaquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kop als een bak met wurmen?
super triggered inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Triggered.
En: ja, nee. Nog meer vragen?
Heb je het interview met Kathleen Kennedy gezien?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
super triggered inderdaad![]()
ehm op wat voor'n mannen val je? (ik vraag dit voor een vriend)
(die vriend is naatje)
nee?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het interview met Kathleen Kennedy gezien?
Is die domme kut die Star Wars heeft verkracht.quote:
Lol dat is wel een hele knullige opmerking inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is die domme kut die Star Wars heeft verkracht.
Ze zei dat het zo moeilijk is om een Star Wars film te maken, omdat er geen bronmateriaal is om te verfilmen.
Geen boeken, geen strips etc.
Nou ben ik niet bepaald een Star Wars fan, en ben zeker niet op de hoogte van alles dat is gemaakt sinds de jaren 70. Maar zelfs ik weer dat er honderden, zo niet duizenden strips en boeken zijn uitgegeven over het Star Wars universum sinds de eerste film. Games, boeken, strips, tekenfilms, geschreven proef scripts van Lucas zelf. Ik denk dat je je echt je best moet doen om een IP te vinden waar meer bronmateriaal van is om te verfilmen.
Halloooooooquote:
Van wat precies?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Flips.
Wat vind jij er nou van?
heb alleen episode 7 gezien en toen mijzelf voorgenomen dat ik de rest niet hoef te zienquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is die domme kut die Star Wars heeft verkracht.
Ze zei dat het zo moeilijk is om een Star Wars film te maken, omdat er geen bronmateriaal is om te verfilmen.
Geen boeken, geen strips etc.
Nou ben ik niet bepaald een Star Wars fan, en ben zeker niet op de hoogte van alles dat is gemaakt sinds de jaren 70. Maar zelfs ik weer dat er honderden, zo niet duizenden strips en boeken zijn uitgegeven over het Star Wars universum sinds de eerste film. Games, boeken, strips, tekenfilms, geschreven proef scripts van Lucas zelf. Ik denk dat je je echt je best moet doen om een IP te vinden waar meer bronmateriaal van is om te verfilmen.
Weekend, opruimen, minder genot. Maar nu even rust (nouja, was ophangen, dat wel)quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weekend. Zo drankjes. Genooooooot
Daar?
Ik vraag me af wat Lucas nou denkt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol dat is wel een hele knullige opmerking inderdaad
Naat zijn avonturen.quote:
Ik voel mee met de fans.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb alleen episode 7 gezien en toen mijzelf voorgenomen dat ik de rest niet hoef te zien
maar man man man wat een domme snol is dat danwaarom zijn zulke mensen in power
Wat vinden de fans er zelf van?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat Lucas nou denkt.
Zijn hele nalatenschap is compleet naar de kanker geholpen door een paar SJW's
Maar goed, dat wist hij toen hij met Disney aan de tafel ging zitten.
[..]
Naat zijn avonturen.
[..]
Ik voel mee met de fans.
De oude fans zijn grotendeels afgekeerd. Er zijn nieuwe fans die gewoon aan worden geboord door de Disney-marketing-machine. Grotendeels China.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |