Je vertelde dat je bijna akkoord was met een trio met 2 mannen. Jij wilt die lolly wel hoorquote:
Aardbeiquote:
Ja, nou, had ik nog niet verteld maar de derde persoon in kwestie is trans... (gaat van man naar vrouw)quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vertelde dat je bijna akkoord was met een trio met 2 mannen. Jij wilt die lolly wel hoor
Zijn gewoon suikerkristallenquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je ook van die puntjes op je zak dan?
euhhquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn gewoon suikerkristallen
Don't bash my balls
Watquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus Naat, wat is dit nou weer voor verhaal?
Je gaat trio gay trio doen?
Zolang hij nog niet in transitie is is het MMV ouwe viespeukquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nou, had ik nog niet verteld maar de derde persoon in kwestie is trans... (gaat van man naar vrouw)
Slikt hormonen en alles, alleen geen operatie volgens mijquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij nog niet in transitie is is het MMV ouwe viespeuk
Oh wacht, in interpreteer het verkeerd zie ik.quote:
huh het zijn toch 3 mannen dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij nog niet in transitie is is het MMV ouwe viespeuk
Ja, en we zaten MVM* en buiten zoenen om is er helemaal niets gebeurd (en M-M zoengebeuren is ook niet gebeurd)quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh wacht, in interpreteer het verkeerd zie ik.
MMV waarvan de 2de M trans is.
Je bent niet echt in vorm vandaag hequote:Op vrijdag 22 november 2019 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huh het zijn toch 3 mannen dan?
heb hele dag in bed gelegen en naar mijn tv gestaardquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm vandaag he
Naatje
Man in transitie
Vrouw
Heeeeequote:Op vrijdag 22 november 2019 18:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom op het juiste moment binnenvallen lees ik al
Laatt mequote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hele dag in bed gelegen en naar mijn tv gestaardlaat me
ja precies vervelende bemoeialquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatt me
Laatt me
Laatt me mijn eigen gang maar gaan
He Flips.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom op het juiste moment binnenvallen lees ik al
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Maar gisteren heeft me wel weer wat anders naar m'n intuïties aangaande liefde/lust doen kijken. Het zoenen gebeurde nl niet enkel uit lust, waardoor ik verwacht had dat ik jaloers zou zijn op de ander, maar dat was geenszins het geval. Terwijl ik dat wel enorm had toen die picknickchick met die ander aan het zoenen was, maar daar was het echt uberverliefdheid en geen reciprociteit van picknickchick.
Dit vind @:mickytjuh interessant
Dan was dat het dus welquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Het zoenen gebeurde nl niet enkel uit lust, waardoor ik verwacht had dat ik jaloers zou zijn op de ander, maar dat was geenszins het geval.
potver, hele dag in vorm en nu ditquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind
Log uit.
Die lap tekst erboven niet gelezen trouwens.
is dat niet MTV dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel % gay is het eigenlijk, een MMV met een een trans?
37,5?
Met een een?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel % gay is het eigenlijk, een MMV met een een trans?
37,5?
Nee dat is een televisiezenderquote:
ga je lekker pik? kreeg je pakkie vroeger toen je spelfouten maakte of zo?quote:
dankjewel hansquote:
Graag gedaan Hendrikquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je lekker pik? kreeg je pakkie vroeger toen je spelfouten maakte of zo?
[..]
dankjewel hans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |