Jij had het net over tijdens het poepen of douchen.quote:Op zondag 24 november 2019 13:38 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Kom eens met argumenten....
Het kan toch zo zijn dat je eerst totaal geen kinderen wil en opeens dat wel wil? Doordat je wellicht een tijdje met kinderen hebt gewerkt of dat je vriendinnen hebt die kinderen hebben. Als je daar lang genoeg mee samenwerkt, dan kan die omslag heel snel volgen.
Geen idee waarom het zo moeilijk is, maar waarom voelen we ons eigenlijk überhaupt aangesproken bij dit soort teksten? Dit gaat toch niet over ons zogezegd?quote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef Groepfunder het volgende:
In Mail Online - niet bepaald een Britse kwaliteitskrant - stond afgelopen maand een artikel over openingszinnen die mannen op Tinder gebruiken om in contact met vrouwen te komen. De auteur is een vrouw, maar schrijft wel: "The popular page, which has 2.1 million followers, sheds light on the bizarre world of modern dating, where X-rated introductions and inane requests are the norm." Ik mag toch hopen dat ze dat cynisch bedoelt. Om dit nu als standaard neer te zetten.
Haha echt hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 03:01 schreef Scrapyard het volgende:
Nog zo'n voorbeeld zijn vrouwen van 29 met teksten als ''ik ben mama van drie heerlijke jochies van 3, 5 en 9. Zij staan bij mij absoluut op nummer 1 EN DAAR HEB JE MEE TE DEALEN.. Dan denk ik ook : in principe weet elke vent echt wel dat voor een normale vrouw haar kinderen voor een lover komen. Het zou wat zijn als dat niet zo is. Maar door dit zo te zeggen op een profiel staat ten eerste wat onnodig afstotend maar ten tweede is het een beetje de omgekeerde wereld. Het lijkt me eerder dat zij maar eens moet bewijzen dat ze ondanks haar drie kinderen nog van toegevoegde waarde kan zijn voor het leven van een (kinderloze) vent.
Oké.quote:Op zondag 24 november 2019 14:43 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Jij had het net over tijdens het poepen of douchen.
Maar goed. Het maakt verder niet uit. Het enige waar het mij om ging was dat het over kwam dat je haar post iets te letterlijk nam, en ik zie dit wel vaker gebeuren.
Dat was het enige verder waar ik je op wilde wijzen.
Toch lijkt het er soms wel opquote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef Groepfunder het volgende:
In Mail Online - niet bepaald een Britse kwaliteitskrant - stond afgelopen maand een artikel over openingszinnen die mannen op Tinder gebruiken om in contact met vrouwen te komen. De auteur is een vrouw, maar schrijft wel: "The popular page, which has 2.1 million followers, sheds light on the bizarre world of modern dating, where X-rated introductions and inane requests are the norm." Ik mag toch hopen dat ze dat cynisch bedoelt. Om dit nu als standaard neer te zetten.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zondag 24 november 2019 15:07 schreef Groepfunder het volgende:
Hoi, ik ben geil.quote:Op zondag 24 november 2019 18:50 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
'Hey schatje, 🍆 vanavond? 😘' ofzo?
Want dat kan net zo goed een verzoek zijn om een lekkere schotel te gaan bikken vanavond
Wel zo eerlijk...quote:Op zondag 24 november 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben geil.
Of..
wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.
Nog eentje gevonden..quote:Op zondag 24 november 2019 18:50 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
'Hey schatje, 🍆 vanavond? 😘' ofzo?
Want dat kan net zo goed een verzoek zijn om een lekkere schotel te gaan bikken vanavond
Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.quote:Op zondag 24 november 2019 18:54 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Wel zo eerlijk...![]()
Maar ja... Doe dat met 50 vrouwen en er gaat vast eentje voor de bijl. Missie geslaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word op zich wel graag gelikt.. op de juiste plek door de juiste persoon.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]Ja, maar dit is een uitzondering mag ik hopen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap eigenlijk ook niet dat je daarop reageert... Block dat nummer; rapporteer het; maak een foto en laat het verder de pest krijgen...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
Het is geen unicum in ieder geval.quote:Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een uitzondering mag ik hopen toch?
Snap eigenlijk ook niet dat je daarop reageert... Block dat nummer; rapporteer het; maak een foto en laat het verder de pest krijgen...
Hangt ook weer van je medium af natuurlijk...quote:Op zondag 24 november 2019 18:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik word op zich wel graag gelikt.. op de juiste plek door de juiste persoon.
Maar om dat nou als openingszin te gebruiken.. misschien minder handig.
die dirty mind komt later nog wel van pas lijkt me.quote:Op zondag 24 november 2019 19:01 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Hangt ook weer van je medium af natuurlijk...
Al houd ik mijn seksuele fantasieën met matches ook wel voor me. Vandaag iemand gematcht met een flinke bos hout voor de deur... Mijn dirty mind wil wel, maar was vooral benieuwd hoe haar zondag was
Waar moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 24 november 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
Zo is maar net...quote:Op zondag 24 november 2019 19:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
die dirty mind komt later nog wel van pas lijkt me.
Hm dunno.. maar ik denk dat niet aan vurige passie toch...quote:Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken?
[..]
Zo is maar net...
O zo...quote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm dunno.. maar ik denk dat niet aan vurige passie toch...
meer aan samen wandelen als anwb-stel
Wat op zn tijd ook leuk is... maar niet als dat dan het enige is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2019 19:21:19 ]
quote:Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Stratotanker het volgende:
wilt.Blond ook zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Er zat trouwens tussen de eerste en 2e zin... een dag of 2 denk ik.
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )
Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijftWaarom zou je sowieso reageren op zulke lui? Toch handiger om je tijd te besteden an iemand die wel een normale reactie kan geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
(En ja.. onwijs lekker ding ook... broodmager et zo’n “vriendelijke vrolijke” blik ook. )
Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe oud is deze man?
quote:Op zondag 24 november 2019 19:19 schreef Stratotanker het volgende:
wilt.Zo jong en nu al verkloot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Meer reactie dan dit is er ook niet geweestquote:Op zondag 24 november 2019 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso reageren op zulke lui? Toch handiger om je tijd te besteden an iemand die wel een normale reactie kan geven.
Nouja je weet nie echt of ze met hun neus en tusssen hun schoenen lopen. Of hoezeer ze dat meer of minder doen dan jij...quote:Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Zoals met alles is het de toon die de boodschap maakt.
Ik zie ook mensen op tinder hun eisen verkondigen op een normale, respectvolle manier.
Dus bijvoorbeeld:
Ik: geen kinderen, 1,80 lang, sportief ingesteld.
Jij: ook geen kinderen, bij voorkeur langer dan 1,80 en ook actief. Slecht in het openen van gesprekken dus zou leuk zijn als jij dat doet.
Dat vind ik een normale manier om je 'eisen' aan te geven en als ik zoiets zou lezen zou ik ook niet afschrikken.
Maar je hebt ook types die dit roepen : als je kinderen hebt, swipe je maar lekker naar links want daar zit ik niet op te wachten. Kleiner dan 1.80? Dan mag je ook naar links swipen. En als je saai en kinderachtig bent : verdoe mijn tijd niet wat ik heb het al druk genoeg.
En dat dan van een vrouw van 29 ofzo, dan ben je echt net zo'n eeuwig gefrustreerde en boze puber. En je gaat toch op tinder om iemand te vinden waarmee je (in eerste instantie) het leuk wil hebben? Nou ik (en vrijwel iedereen) denkt dan : daar ga ik mijn vingers niet aan branden... Dus eigenlijk is . het ook best een non-discussie dit. Ik kan alleen nooit zo goed tegen mensen die online een hele grote waffel opzetten en dan in het echt met hun neus tussen hun schoenen lopen
[..]
Misschien moet ie eerst eens gaan oefenen op hoe je “manwijven” schrijftAan de rest van z'n grammatica kan hij ook wel gaan werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik deed dat wel, maakt geen moer uit.quote:Op zondag 24 november 2019 17:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En nee; ik zette niet op mn profiel “doe normaal he”
Hoe was het?quote:
Wat een treurnis. Zulke berichten versturen. Pfff.quote:Op zondag 24 november 2019 18:52 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben geil.
Of..
wat heb je aan? Dan kom ik zo wel even langs.
Heb mn tinderaccount laatst weggegooid.. die stond vol met dergelijke pareltjes van oneliners.
Die hele sites zijn een zeler soort treurnis.quote:Op maandag 25 november 2019 06:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat een treurnis. Zulke berichten versturen. Pfff.
Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.quote:Op maandag 25 november 2019 06:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die hele sites zijn een zeler soort treurnis.
Het is alleen wel de snelste manier om veel mensen “te zien” en dus makkelijker afspreken.
Of het echt effectiever is weet ik niet.
Maar je komt nog eens buiten je eigen cirkeltje.
Laatste 2x dat ik een relafie had.. ging ik ook alleen maar wat leuks doenquote:Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.
Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
Via Fok! leer je idd leuke mensen kennenquote:Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maar je hebt 'treurnis' en 'treurnis'. Ik ben de laatste die gaat beweren dat dating-sites of -apps leuk zijn. Ik vind er geen bal aan. Maar zoals jij zelf ook al aangeeft is het wel een snelle manier om veel singles te zien. Dus zijn er periodes waarin ik ze toch gebruik. Maar dat is toch een andere vorm van treurnis als wanneer ik iemand hier vanavond een DM met "Wanneer gaan wij lekker neuken?" toestuur.
Je kunt natuurlijk ook buiten je cirkeltje komen door mensen op een andere manier te ontmoeten: MeetUp.com of via Fok!. De nadruk ligt daar alleen op het samen iets leuks doen, niet op het vinden van partner.
Checkquote:Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Via Fok! leer je idd leuke mensen kennen
Hoe leer je die kennen dan? Via die Fok! meetings?quote:Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Via Fok! leer je idd leuke mensen kennen
Ja gezellig ze wilt nog een keerquote:
Jaja ook bij 95% op initiatief van de man wel. Tenminste, dat geldt voor mij.quote:Op maandag 25 november 2019 11:18 schreef gooddaddy het volgende:
Gewoon eerst via het forum en op een gegeven moment is er een reden om even via DM te gaan communiceren en voor je het weet heb je elkaars telefoonnummer en is er een plan om eens iets te gaan doen samen![]()
Ik ben nog nooit op een Fok! meeting geweest
Geen idee waar het initiatief lag. Ook totaal irrelevant. Belangrijk is dat we een leuk contact hebbenquote:Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jaja ook bij 95% op initiatief van de man wel. Tenminste, dat geldt voor mij.
Als een leuk contact hebben belangrijk is dan is initiatief nemen belangrijk anders gebeurt er niks.quote:Op maandag 25 november 2019 11:28 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Geen idee waar het initiatief lag. Ook totaal irrelevant. Belangrijk is dat we een leuk contact hebben
En vaak is het in een andere setting dan die datingsites, zoals op FOK!, meer een kwestie van beide (of meerderen) bedenken dat het wel eens leuk zou zijn om elkaar in het echt te zien ipv alleen de avatar en iets afspreken. Gezamenlijk initiatief, so to speakquote:Op maandag 25 november 2019 11:54 schreef gooddaddy het volgende:
Ik zeg ook niet datinitiatief nemen niet belangrijk is. Ik zeg dat het ik het niet relevant vind
Goed bezig. Drie dates.quote:Op maandag 25 november 2019 11:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja gezellig ze wilt nog een keer![]()
Heb veel het idee dat er iets meer geflirt moet worden ofzo, een beetje aanraking of iets.
Maar dat doet ook niet iedere vrouw gelijk terug.
In 8 weken tijd ofzo, denk ik, wel prima.quote:
Die hebben dan ineens een anderquote:Op maandag 25 november 2019 12:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten.
Ik zou meer waarde hechten aan kwaliteit dan aan kwantiteit.quote:Op maandag 25 november 2019 12:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
In 8 weken tijd ofzo, denk ik, wel prima.
Maar als ik iets kan concluderen is het wel dit:
Als ze wilt daten dan heb je binnen een week een date gefixed, als ze niet wilt dan reageert ze of gelijk niet meer, of reageert matig terug, of reageert gewoon leuk terug maar zegt alsnog dates af.
Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten.
Dat mag, ik denk dat kwantiteit aan dates aardig wat zegt over de kwaliteit die je terugkrijgt van Tinderquote:Op maandag 25 november 2019 13:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik zou meer waarde hechten aan kwaliteit dan aan kwantiteit.
Ja naja dat is hier wat minder.quote:Op maandag 25 november 2019 13:01 schreef LuNaTiC het volgende:
maar als de een een date voorstelde, dan kwam die er ook. Ook nog nooit eentje afgezegd of niet op komen dagen last minute.
Dan heb je nog ongeveer 99,9 procent van de horde tot een relatie te nemen, succes.quote:Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef Stofje het volgende:
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
Doe je niets aan. Eens per 24 uur is nog niet eens weinig.quote:Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef Stofje het volgende:
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
Tijd maken.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nu een leuke vent via badoo! 2 weken geleden in gesprek geraakt en nu 3 dates verder, we vinden elkaar leuk en gaan rustig aan kijken hoe het verder gaat lopen en elkaar zien als er tijd is.
Doen ons best maar zijn werk is in December gewoon heel druk, hij heeft een dochter en ik mijn kinderen, maar komt wel goed, we willen allebei dus moet lukken.quote:
Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.
Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Andere Tinder chick idem dito.
Tinder chick die in mijn graveyard zit idem.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm..........
Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef dop het volgende:
[..]
Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.Hoe gaat het met jou en je liefde eigenlijk dop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prima, nog steeds dik verkering.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je liefde eigenlijk dop?
Dat is meestal wel een goed teken jaquote:Op woensdag 27 november 2019 20:24 schreef dop het volgende:
[..]
prima, nog steeds dik verkering.
Heb reeds een deel van haar kledingkast ingepikt 😁
Voor mannen is dat financiele plaatje blijkbaar erg belangrijk. Het zijn overigens vaak niet de meest aantrekkelijke mannen met deze tekst.quote:Op zondag 24 november 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef dop het volgende:
[..]
Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.Nu al?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Haar dol draaien en dan doen alsof je het druk hebt.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Dat financiele plaatje op orde is prima.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Voor mannen is dat financiele plaatje blijkbaar erg belangrijk. Het zijn overigens vaak niet de meest aantrekkelijke mannen met deze tekst.
Mijn potentiele date begon gisteren gewoon uit zichzelf een gesprek met mij. Dus als het zelfs al bij mij voorkomt, dan doe jij toch iets foutquote:Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.
Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm...........
Dat vraag ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:31 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Mijn potentiele date begon gisteren gewoon uit zichzelf een gesprek met mij. Dus als het zelfs al bij mij voorkomt, dan doe jij toch iets fout![]()
Dat doet ze als ze je leuk genoeg vindt.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm...........
Nou dan concluderen we even dat dat tekort is, plan van aanpak? Zelf initiatief blijven nemen?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:57 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dat doet ze als ze je leuk genoeg vindt.
Vind het altijd wel netjes als iemand afzegt, zelf met een nieuw voorstel komt. Als dat uitblijft weet je meestal ook genoeg.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou dan concluderen we even dat dat tekort is, plan van aanpak? Zelf initiatief blijven nemen?
Ik denk dat ik die ene wel afschrijf qua kansen in ieder geval. Ze kwam met een verhaal dat ze geen bakkie kon doen want haar zusje moest naar de huisarts, eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal gewoon niet eensbest erg.
Al zeg ik het zelf, zijn het gewoon leuke gesprekken.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:08 schreef -Straw- het volgende:
Als ze wel reageert, blijft het gesprek zich dan ontwikkelen? Zit er kans op een date in?
Ze weet misschien nog niet genoeg van je om de behoefte te voelen jou te contacten, als ze daarnaast andere mannen heeft die ook het contact initiëren. Het maakt lui.
vertel je ze wel dat je ze leuk vind en graag meer wil ontdekken?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Al zeg ik het zelf, zijn het gewoon leuke gesprekken.
Maar dus echt 0.0 initiatief te bespeuren. Misschien is de ongeschreven regel eerst x keer mee op date ofzo!? Ik weet het niet ik vind dit maar een beetje matig.
Hij zit op dat initiatief te wachten hequote:Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef dop het volgende:
[..]
vertel je ze wel dat je ze leuk vind en graag meer wil ontdekken?
Hoe reageren ze daar op?
Wat moet ik met de opmerking "je doet iets verkeerd" ? Ik kan er niks mee namelijk.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je wilde het niet horen.. dat is wat anders
Zo snel loop het toch niet? Mag dan eerst een paar keer daten?quote:Op donderdag 28 november 2019 11:35 schreef dop het volgende:
[..]
vertel je ze wel dat je ze leuk vind en graag meer wil ontdekken?
Hoe reageren ze daar op?
zij ook met een beetje geluk.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hij zit op dat initiatief te wachten he
Niet. Daar kun je niet voor zorgen, Je kunt alleen proberen zo leuk mogelijk te zijn. Je kunt alleen iets doen aan je eigen gedrag, niet dat van een ander.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat moet ik met de opmerking "je doet iets verkeerd" ? Ik kan er niks mee namelijk.
Daarnaast is het geen antwoord op de vraag "Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?"
je vind haar niet leuk?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zo snel loop het toch niet? Mag dan eerst een paar keer daten?
Nouja ook prima.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet. Daar kun je niet voor zorgen, Je kunt alleen proberen zo leuk mogelijk te zijn. Je kunt alleen iets doen aan je eigen gedrag, niet dat van een ander.
Als ze je niet interessant genoeg vind om mee te praten.... zou ze dan wel willen daten?quote:Op donderdag 28 november 2019 12:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zo snel loop het toch niet? Mag dan eerst een paar keer daten?
Dit is waar. Dicht bij jezelf houden en niet forceren.quote:Op donderdag 28 november 2019 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet. Daar kun je niet voor zorgen, Je kunt alleen proberen zo leuk mogelijk te zijn. Je kunt alleen iets doen aan je eigen gedrag, niet dat van een ander.
Jij hebt geen idee van het gebrek aan initiatief van vrouwen.quote:Op donderdag 28 november 2019 14:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Als ze je niet interessant genoeg vind om mee te praten.... zou ze dan wel willen daten?
Niet helemaal mee eens. Naast leuk zijn kun je natuurlijk ook iemand laten weten hoe bepaalde dingen op je overkomen en vragen of dat de bedoeling is. Misschien niet zo luchtig en grappig als je zou willen, maar wel nuttig. Is het niet voor de ander, dan wel voor jezelf. Dat jij in ieder geval duidelijk bent geweest en haar de kans hebt gegeven om daar iets mee te doen. Kan helpen voorkomen dat je later misschien denkt van had ik nog maar even..quote:Op donderdag 28 november 2019 12:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk natuurlijk en ik snap het punt. Maar 9 van de 10 doen daar niets mee (naar jou toe), dus zul je het nog niet weten..quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Naast leuk zijn kun je natuurlijk ook iemand laten weten hoe bepaalde dingen op je overkomen en vragen of dat de bedoeling is. Misschien niet zo luchtig en grappig als je zou willen, maar wel nuttig. Is het niet voor de ander, dan wel voor jezelf. Dat jij in ieder geval duidelijk bent geweest en haar de kans hebt gegeven om daar iets mee te doen. Kan helpen voorkomen dat je later misschien denkt van had ik nog maar even..
Sommige mannen begrijpen vrouwen niet, en sommige vrouwen mannen niet..quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee van het gebrek aan initiatief van vrouwen.
Nope laatst nog bijna versierd door een vrouw.quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds niet het gedrag van een ander aanpassen. Je kunt hooguit een ander bewust proberen te maken van bepaalde zaken en hoe ze overkomen op jou (en misschien ook wel op anderen). Daarmee doe je inderdaad wel jezelf het plezier dat je kunt denken dat je zeg in ieder geval hebt gedaan wat goed voelt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Naast leuk zijn kun je natuurlijk ook iemand laten weten hoe bepaalde dingen op je overkomen en vragen of dat de bedoeling is. Misschien niet zo luchtig en grappig als je zou willen, maar wel nuttig. Is het niet voor de ander, dan wel voor jezelf. Dat jij in ieder geval duidelijk bent geweest en haar de kans hebt gegeven om daar iets mee te doen. Kan helpen voorkomen dat je later misschien denkt van had ik nog maar even..
Het lijkt me anders best duidelijk als iemand niet ingaat op hoe iets op je overkomt. Ook als dat niet terecht zou zijn, maar toch niets verandert zou ik meer zeker zijn dat we simpelweg niet bij elkaar passen..quote:Op vrijdag 29 november 2019 01:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk natuurlijk en ik snap het punt. Maar 9 van de 10 doen daar niets mee (naar jou toe), dus zul je het nog niet weten..
Been there, done that, didn't get the T-shirt / girl.
Dat was ook wat ik bedoelde met niet helemaal eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 07:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds niet het gedrag van een ander aanpassen. Je kunt hooguit een ander bewust proberen te maken van bepaalde zaken en hoe ze overkomen op jou (en misschien ook wel op anderen). Daarmee doe je inderdaad wel jezelf het plezier dat je kunt denken dat je zeg in ieder geval hebt gedaan wat goed voelt.
Vaak getriggerd worden door een ander impliceert toch een beetje dat het niet standaard bij je hoort. Misschien val je wel op dat enthousiasme en levendigheid, maarquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens wat vaak mijn initiatief triggert is of iemand enthousiast en levendig is.
Het is een wisselwerking ja, maar het lijkt me ook niet lekker selecteren als je iemand zoekt die van nature enthousiast en levendig is en niet alleen maar aanslaat omdat het een potentieel dategesprekje is. En dat wordt wel moeilijker als je gedrag dat bij je hoort af laat hangen van de ander.quote:Probleem is natuurlijk daarbij dat de andere kant niet enthousiast en levendig overkomt als ik me gedraag als een soort van halve dooie.
Dus het werkt wel 2 kanten op.
ik ben bij jouw heel benieuwd hoe je gesprekken beginnen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 00:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol wtfquote:Op vrijdag 29 november 2019 01:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sommige mannen begrijpen vrouwen niet, en sommige vrouwen mannen niet..
Buiten dat vraag ik mij serieus af, wat doet iemand nog op dating apps, als je al bijna 7 maanden iemand ziet(reeds eerder benoemd, maar is weggegooid)..
Hmm dat was niet mijn puntquote:Op vrijdag 29 november 2019 08:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vaak getriggerd worden door een ander impliceert toch een beetje dat het niet standaard bij je hoort. Misschien val je wel op dat enthousiasme en levendigheid, maar
[..]
Het is een wisselwerking ja, maar het lijkt me ook niet lekker selecteren als je iemand zoekt die van nature enthousiast en levendig is en niet alleen maar aanslaat omdat het een potentieel dategesprekje is. En dat wordt wel moeilijker als je gedrag dat bij je hoort af laat hangen van de ander.
Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je als man tig gesprekken moet initiëren en gaande moet houden en als vrouw overspoelt wordt met zulke pogingen. Dan kun je als van nature enthousiast persoon ook weleens slechte dagen er tussen hebben.
How did that happen? Maar wel leuk denkquote:Op vrijdag 29 november 2019 06:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nope laatst nog bijna versierd door een vrouw.
Althans.. ze deed een goede poging maar de bijpassende vriendin was not amused
Maar niet vanwege gebrek aan initiatief in ieder geval.
Ik was in de bar.. er was wijn...quote:Op vrijdag 29 november 2019 11:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
How did that happen? Maar wel leuk denk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |