quote:
heeft Caland en onlogisch al gemaakt?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die grap heeft @:Caland en @:Onlogisch al gemaakt
Ik las dat jij nog wat ballonnetjes hebt liggen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Bijna weekend.
Gaat er nog wat spannends gebeuren?
Iemand nog MEDedelingen? @:ggmm
Ik vanavond misschienquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo een pilsje opentrekken.
Wat jij @:PicoMMP
Vriendin is tot morgenavond bij haar ouders en ik ben alleen thuis.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je permissie van je vriendin, of vind je de droogstand zelf wel weer mooi geweest?
Vriendin bij je ouders, ai ai ai.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vriendin is tot morgenavond bij haar ouders en ik ben alleen thuis.
Ik had gisteren een gesprek met mijn huisarts en die zei dat ik geen typische alcoholist ben, maar dat ik wel een probleem heb met drank en daar mee om moet leren gaan. Drank ontwijken/vermijden heeft geen zin op lange termijn.
Ik haal denk ik dus gewoon drie blikjes bier in huis en that's it.
Haar oudersquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Vriendin bij je ouders, ai ai ai.
Daar gaat gepraat worden.
Ik ben daar vorig weekend geweest om te praten, dus dat zal vanavond wel meevallen. Haar ouders appen mij ook steeds om te vragen hoe het gaat.quote:
Stuur ze een appje van die blikjes.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben daar vorig weekend geweest om te praten, dus dat zal vanavond wel meevallen. Haar ouders appen mij ook steeds om te vragen hoe het gaat.
De reden dat ze daar is, is omdat ze daar in de buurt een conferentie heeft (twee dagen) en anders vier keer anderhalf uur moet rijden.
Buitenland?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gelukkig heb ik mijn schoonouders op veilige afstand.
Mijn schoonvader woont in Saoedi-Arabië, dus die van mij voor de helft. Hij is hier nu voor twee weekjes.quote:
Ga met hem mee als hij teruggaat. Daar laat je het wel uit je doppen om te drinken. Ben je er gelijk van af.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijn schoonvader woont in Saoedi-Arabië, dus die van mij voor de helft. Hij is hier nu voor twee weekjes.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga met hem mee als hij teruggaat. Daar laat je het wel uit je doppen om te drinken. Ben je er gelijk van af.
Johan Derksen walgt van je schoonvaderquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mijn schoonvader woont in Saoedi-Arabië, dus die van mij voor de helft. Hij is hier nu voor twee weekjes.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Johan Derksen walgt van je schoonvader
Zo nu en dan iemand van een flat kegelen moet daar kunnen, zolang het maar in de naam van god gebeurd toch @KingRolandquote:
Gebeurdquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo nu en dan iemand van een flat kegelen moet daar kunnen, zolang het maar in de naam van god gebeurd toch @:kingroland
Morgen kerk maat???
Mijn huidige schoonouders konden geen kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gelukkig heb ik mijn schoonouders op veilige afstand.
poppenspeler.pyquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gebeurd![]()
@:GGMM @:Onlogisch @:Lenny_leonard
Je ouders helaas welquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:32 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Mijn huidige schoonouders konden geen kinderen krijgen.
Sow jesis hoppa.quote:
Op het hbo heb je gewoon les.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Hahahahahah net in college een windje gelaten opeens hoor ik het ruikt naar ei
Wat raad je wel aan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:54 schreef Zipportal het volgende:
Once upon a Time ... in Hollywood wat een kut film is dat zeg.
Moeilijk te zeggen, de laatste tijd is er alleen maar bagger uitgekomen. Joker ben ik wel fan van.quote:
Die vond ik ook tof. Ook gewoon relaxt dat het verhaal op zich zelf stond, ondanks dat het thema oud is. Alleen bagger dat er misschien dus een deel 2 komt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, de laatste tijd is er alleen maar bagger uitgekomen. Joker ben ik wel fan van.
Ik zie het meer als een sociaal-economisch probleem. Ik hoop ook dat Marokkaanse en Turkse gemeenschappen zien hoe het wel moet en deze jongens flink aanpakken.quote:
pythonw.exequote:Op vrijdag 22 november 2019 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
poppenspeler.py
@:JANCEES
@:wereldgozer
(lol)quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
en die zei dat ik geen typische alcoholist ben, maar dat ik wel een probleem heb met drank en daar mee om moet leren gaan.
je ging/gaat toch naar AA?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vriendin is tot morgenavond bij haar ouders en ik ben alleen thuis.
Ik had gisteren een gesprek met mijn huisarts en die zei dat ik geen typische alcoholist ben, maar dat ik wel een probleem heb met drank en daar mee om moet leren gaan. Drank ontwijken/vermijden heeft geen zin op lange termijn.
Maar ik hecht wel meer waarde aan een oordeel van een dokter dan een groep alcoholisten.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker niet, maar ook niet van de dokter
een fietsenmaker laat je ook niet aan je auto sleutelen, zo moet je een huisarts zienquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ik hecht wel meer waarde aan een oordeel van een dokter dan een groep alcoholisten.
Mijn nominatie voor meest intelligente user was volkomen terecht.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
een fietsenmaker laat je ook niet aan je auto sleutelen, zo moet je een huisarts zien
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
een fietsenmaker laat je ook niet aan je auto sleutelen, zo moet je een huisarts zien
Gebeurdquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo nu en dan iemand van een flat kegelen moet daar kunnen, zolang het maar in de naam van god gebeurd toch @:kingroland
Morgen kerk maat???
Hoi FEEstbeestquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gebeurd
Hahahahahahahaha
tyfusdebiel
Dank voor mention @:picommp
Maat. Hoe was Sal?quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij afwezigheid van Drizzt, wat eten we?
Ze zullen vast wel een medicijn voor hem hebben klaarliggen, als dat niet helpt een dosis zwaarderquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
kabeljauwquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Biefstuk, noodles en roerbakgroentequote:Op vrijdag 22 november 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja komt goed.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik verwacht jou veel te gaan zien in FEE
Biefstuk met goedkope sliertjes en een pak snot.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Biefstuk, noodles en roerbakgroente
Die gast is niet goed wijs johquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Biefstuk met goedkope sliertjes en een pak snot.
Wat een combinatie joh.
Beetje rare racistische uitsprakenquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op @:Wereldgozer
Wat heeft 'ie je misdaan?
Patat, met een frikandel én een kroket.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VIESDIKquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Patat, met een frikandel én een kroket.
Neequote:Op vrijdag 22 november 2019 18:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag ik dan, zonder al te veel met je privé te spelen, vragen of je zelf ook een neger bent?
Deze heb ik gemist, maar anders had ik zeker een TR meegepakt. Je weet hoe fel ik ben op racistische uitspraken.quote:
Dat denk ik ook. Ik vind hem wel erg lelijk.quote:
Ja dat wel, maar hipsters zullen het wel mooi vindenquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vind hem wel erg lelijk.
Ja maar de huisarts heeft gezegd dat hij geen typische alcoholist is maar gewoon een probleem heeft met de drank dus dan mag het.quote:
kloptquote:Op donderdag 21 november 2019 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:napoleonfour is verliefd op haar heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
Gaat dit over Rens?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:27 schreef KingRoland het volgende:
De users die mij steeds DMen of in een topic posten om te gaan "rellen" in het pauw topic mogen van mij voortaan een hele erge griep krijgen. Als ik naar het pauw topic ga zie ik allemaal users die zich gedragen en geen ernstige of uitdagende posts maken.
Wat een zielige bende is het als je dat rellen noemt.
Sixpack gekochtquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar het is 3 biertjes dat is niet erg
Als dat niet genoeg is kan je altijd nog ff snel naar de slijterij rijden (10 uur pas dicht geloof ik?)quote:
Wat een idioot die huisartsquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar de huisarts heeft gezegd dat hij geen typische alcoholist is maar gewoon een probleem heeft met de drank dus dan mag het.
Wist je dat GGMM ooit gestopt was met roken?quote:
Stopte hij maar eens met Fok!quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat GGMM ooit gestopt was met roken?
Dat is hij nog steeds.
Denk daar maar eens over na.
ik ook niet makkerquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Benieuwd wie post nummer 132 heeft, ik niet !
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Benieuwd wie post nummer 132 heeft, ik niet !
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
quote:
Ja, zijn rijbewijs kan toch niet meer afgepakt worden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als dat niet genoeg is kan je altijd nog ff snel naar de slijterij rijden (10 uur pas dicht geloof ik?)
Meerdere keren zelfs!quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat GGMM ooit gestopt was met roken?
Dat is hij nog steeds.
Denk daar maar eens over na.
VUILE KLOOTZAKquote:
Drie reparatiebiertjes om drie biertjes te repareren?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drie laten staan voor morgenochtend.
Ze zullen er wel inhakken na 20 dagen geen alcoholquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Drie reparatiebiertjes om drie biertjes te repareren?
JRquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat laat ik voor mijIk word dan uitgelachen door JR als ik dat hier post
Begin er dan niet overquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker man nutella op pannenkoekenquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
JRDie doet nutella op zijn pannenkoek en lust geen pasta.
Dikke pad.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker man nutella op pannenkoeken
Dat die @RobinOak of zoiets hem toen niet geloofde was wel leuk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In YouTube staat dat het in Hoogvliet is gebeurd. De exclave van Rotterdamquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:54 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer @:o.us2.0 @:caland
oude video maar dit is tocht in de buurt van alexander?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:54 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer @:o.us2.0 @:caland
oude video maar dit is tocht in de buurt van alexander?
aha bedanktquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
In YouTube staat dat het in Hoogvliet is gebeurd. De exclave van Rotterdam
Soms ook Duo Penotti als er geen Nutella in huis is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
JRDie doet nutella op zijn pannenkoek en lust geen pasta.
Ik vind dat wel lekker hoor, gesmolten chocoladequote:Op vrijdag 22 november 2019 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel leuk dat je in één zin zegt dat ik pasta op mijn pannenkoeken smeer en daarna dat ik geen pasta lust.
Ja is prima, niet zo autistisch doen allen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lekker hoor, gesmolten chocolade
Ik wist niet eens dat dit bijzonder was, gewoon normaal tochquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is prima, niet zo autistisch doen allen.
Als we een vierde persoon vinden kunnen we misschien met zijn vieren een keer een bordspel doen.quote:
Ja het is ook normaal, in Frankrijk verkochten ze altijd pannenkoeken met Nutella op straat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dit bijzonder was, gewoon normaal toch
Je eet het ook met ijs, waar oa choco kan zijn
Dat ze iets in Frankrijk normaal vinden wil niet zoveel zeggen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is ook normaal, in Frankrijk verkochten ze altijd pannenkoeken met Nutella op straat.
Daar eten ze ook slakkenquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ze iets in Frankrijk normaal vinden wil niet zoveel zeggen.
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is ook normaal, in Frankrijk verkochten ze altijd pannenkoeken met Nutella op straat.
hun probleemquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roddelen doen we niet aanquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer trouwens ga jij naar ESF volgend jaar? thuiswedstrijd. Ik weet wel dat Caland en Onlogisch misschien wel gaan
quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ze iets in Frankrijk normaal vinden wil niet zoveel zeggen.
Huisje verhuren voor een maandsalarisquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer trouwens ga jij naar ESF volgend jaar? thuiswedstrijd. Ik weet wel dat Caland en Onlogisch misschien wel gaan
mooi snuivenquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
waaromquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Morgen ben ik te vinden in Hoornvoor de mensen die interesse hebben.
Ben niet zo bekend met de stad, maar mochten er nog plekken zijn die ik moet bezoeken in Hoorn let me know
Het mortuarium schijnt top te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Ben niet zo bekend met de stad, maar mochten er nog plekken zijn die ik moet bezoeken in Hoorn let me know
feestje, maar lijkt me wel fijn om eerder te komen naar om om de stad te bezoeken en dan naar de kr te gaanquote:
Al in Amstelveen geweest om de Aziatische chicks te hosselen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef KingRoland het volgende:
kerk?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
feestje, maar lijkt me wel fijn om eerder te komen naar om om de stad te bezoeken en dan naar de kr te gaan
woord dat rijmt op anker?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
feestje, maar lijkt me wel fijn om eerder te komen naar om om de stad te bezoeken en dan naar de kr te gaan
staat op de planning vriendquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Al in Amstelveen geweest om de Aziatische chicks te hosselen?
Ook raar dat hij je geen Befbekje noemde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kreeg net een appje van mijn vader: Niek, wat is een podcast eigenlijk?
Waarom 'ie mij deze vraag niet per postduif heeft gesteld is mij een raadsel.
Niet geklikt.quote:
Risk, Stratego, ticket tot ride, Monopoly, Pandemic, etc.quote:
Zou 2/5 spelen. Best prima.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Risk, Stratego, ticket tot ride, Monopoly, Pandemic, etc.
Wat vind jij leuk?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou 2/5 spelen. Best prima.
Pandemic
sowquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je vrouw achterwaarts in de poes naaien als jij op je werk zit.
Lijkt mij anatomisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je vrouw achterwaarts in de poes naaien als jij op je werk zit.
Jij hebt er foto's van staan schieten, toch?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt mij anatomisch onmogelijk.
Je hebt namelijk al eens eerder toegegeven dat je een kleine penis hebt.
Gefilmd. Met name dat steeds poseren van jullie is op film tamelijk lachwekkend.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij hebt er foto's van staan schieten, toch?
Terra Mystica, Istanbul, Robinson Crusoe, 7 wonders, pandemic, dat soort dingen.quote:
Dominion, Bora Bora, Twilight Struggle, Agricolaquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terra Mystica, Istanbul, Robinson Crusoe, 7 wonders, pandemic, dat soort dingen.
Vandaag toevallig nog een spel gekocht; Skye. Nog nooit gedaan. Ken je dat?
Nope.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Terra Mystica, Istanbul, Robinson Crusoe, 7 wonders, pandemic, dat soort dingen.
quote:
Gezellig.quote:
Is een lastige. Vandaag vriendendag. Dan misschien tot het weekend niet. Maar op zaterdag Willem II Goden, zondag naar Mönchengladbach - Freiburg.quote:
Nuchter naar Willem II kijken?quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is een lastige. Vandaag vriendendag. Dan misschien tot het weekend niet. Maar op zaterdag Willem II Goden, zondag naar Mönchengladbach - Freiburg.
Zou jij dat nuchter doen?
Heb jij vrienden?quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is een lastige. Vandaag vriendendag. Dan misschien tot het weekend niet. Maar op zaterdag Willem II Goden, zondag naar Mönchengladbach - Freiburg.
Zou jij dat nuchter doen?
Competitie totaal niet meer spannend nu. Verpest door Tilburgse Goden.quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Grapje maat. Ik kan altijd genieten van je club als ze weer eens van PSV winnen
Sterktequote:Op zaterdag 23 november 2019 10:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feestje maar ga de stad verkennen vooraf
Wonen daar veel Aziaten?quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Feestje maar ga de stad verkennen vooraf
Wat betreft het kampioenschap is het niet meer spannend, maar de rest zit wel dicht bij elkaar. Willem II maar twee punten achter de nummer 3.quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Competitie totaal niet meer spannend nu. Verpest door Tilburgse Goden.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Competitie totaal niet meer spannend nu. Verpest door Tilburgse Goden Eindhovense Kneusjes.
Dat kunnen we maandag pas zien als er in de krant staat dat de eerste neger gespot is in Hoornquote:
Iemand is woest.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kap nou eens een keer met dat verdrietige taggen, het is echt strontirritant en het slaat altijd compleet nergens op.
furieusquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kap nou eens een keer met dat verdrietige taggen, het is echt strontirritant en het slaat altijd compleet nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kliekjesquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:37 schreef Pumpalov het volgende:
Lekker kliekjes gekookt
Dus : Spareribs, tortelloni met zalmvulling en pesto, salade en een eitje![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2019 14:43:26 ]
Nochtiquote:
Laat een screen zien van je bet?quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:46 schreef Tjacka het volgende:
lol heb 40 EU in gezet op son to score
nu staat er lost??
Tjacka maakt er waarschijnlijk gewoon weer een puinhoop van.quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat een screen zien van je bet?
Heb hem nu uitgekeerd gekregen bij klagen bij bwinquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb hem nu uitgekeerd gekregen bij klagen bij bwinquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja doe jij bij vblquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tjacka maakt er waarschijnlijk gewoon weer een puinhoop van.
De jij-bakquote:Op zaterdag 23 november 2019 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb hem nu uitgekeerd gekregen bij klagen bij bwin
[..]
Ja doe jij bij vbl
ik doe dat nooitquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb m'n nieuwe winterjas voor het eerst gewassen.
Ik ook niet, ik laat dat aan mijn vriendin over. Ik ben meer het type dat nadien de shit in de droger flikkert.quote:
2016.quote:Op zaterdag 23 november 2019 17:57 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer hebben jullie voor het laatst je matras vervangen?
3 jaar geledenquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:57 schreef onlogisch het volgende:
Spreek je toch je crypto aan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet ook een nieuwe, smerig duur wel die krengen
Bitcoin inruilen voor inferieure euro'squote:Op zaterdag 23 november 2019 18:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Spreek je toch je crypto aan.
Nou, zo te lezen kun je best wat euro's gebruiken. Ik zou het toch overwegen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoin inruilen voor inferieure euro's
Hoor deze man dan @:aTypisch
Puerto Rico en Cuba zijn echt toffe spellenquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je moeder gaat al even meequote:Op zaterdag 23 november 2019 17:57 schreef onlogisch het volgende:
Je mag best dik zijn hoorquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe lang gaat een matras mee?
In before: met jouw gewicht 3 maanden.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 17:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik laat dat aan mijn vriendin over. Ik ben meer het type dat nadien de shit in de droger flikkert.
Maar vandaag dacht ik, ik doe een keer wat anders!
Heb ik allebei ook in de kast staan.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Puerto Rico en Cuba zijn echt toffe spellen
Heb de wedstrijd niet gezien maar begreep dat Willem II echt veel beter was...quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ik allebei ook in de kast staan.
Ik ben weggezapt bij 1-3, waarbij de 1-4 een kwestie van tijd leek te zijn. Later zapte ik terug en toen knalde ADO net de 3-3 binnen.quote:Op zondag 24 november 2019 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar begreep dat Willem II echt veel beter was...
Die goal van Goossens was wel echt KOEKOEK zag ik op Twitter.quote:Op zondag 24 november 2019 00:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ben weggezapt bij 1-3, waarbij de 1-4 een kwestie van tijd leek te zijn. Later zapte ik terug en toen knalde ADO net de 3-3 binnen.
Lekker op de pantoffel inderdaad. Die bal vliegt óf in de kruising óf naar de Lange Poten.quote:Op zondag 24 november 2019 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die goal van Goossens was wel echt KOEKOEK zag ik op Twitter.
Zo BAM!!!!quote:Op zondag 24 november 2019 00:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lekker op de pantoffel inderdaad. Die bal vliegt óf in de kruising óf naar de Lange Poten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |