Het is inderdaad wel een leuke bijkomstigheid dat al die voorrondes nu gericht zijn op de artiest die het in Nederland moet gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:34 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo'n zin in en zo benieuwd hoe ze deze keer gaan openen nu het in het teken staat van NederlandAlle winnende nummers zingen zal wat lastig gaan deze keer.
Oh, gewoon de klompendans!quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:34 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo'n zin in en zo benieuwd hoe ze deze keer gaan openen nu het in het teken staat van NederlandAlle winnende nummers zingen zal wat lastig gaan deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:36 schreef Em31 het volgende:
Weer drie nieuwe artiesten erbij:
19. Mohombi
20. William Strid
21. Klara Hammarström
Geruchten tot nu toe:Ik heb een sterk voorgevoel dat dit niet het beste jaar ooit voor Zweden gaat worden... (Als het 2010 maar niet gaat herhalen... De enige uitschakeling van de 2010's) Misschien wel een reden om Anna Bergendahl toch maar te sturen, het is tenslotte haar jubileum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet zeggen dat ik het na de leuke editie van 2014 in de breedte al een aantal jaar niet meer zo heel sterk vind. Dance You Off en I Can’t Go On vond ik ook erg oninteressante inzendingen, (en met mij vele televoters).quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik heb een sterk voorgevoel dat dit niet het beste jaar ooit voor Zweden gaat worden... (Als het 2010 maar niet gaat herhalen... De enige uitschakeling van de 2010's) Misschien wel een reden om Anna Bergendahl toch maar te sturen, het is tenslotte haar jubileum!
Ik denk dat Zweden baat heeft aan een nieuwe wind door de selectieprocedure. Het begint nu wel erg Maltees te worden met steeds dezelfde namen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het na de leuke editie van 2014 in de breedte al een aantal jaar niet meer zo heel sterk vind. Dance You Off en I Can’t Go On vond ik ook erg oninteressante inzendingen, (en met mij vele televoters).
Ja inderdaad. Ze krijgen een record aantal inzendingen binnen en dan zo veel van dezelfde namen..quote:Op zondag 24 november 2019 14:21 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat Zweden baat heeft aan een nieuwe wind door de selectieprocedure. Het begint nu wel erg Maltees te worden met steeds dezelfde namen.![]()
Al heb ik ondertussen m'n ticket voor de finale alweer gekocht.
Derde jaar op rij alweer.quote:Op zondag 24 november 2019 14:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel heel leuk dat je naar de finale gaat
Nanne zou wel een mooie toevoeging zijn.quote:Op maandag 25 november 2019 10:58 schreef Em31 het volgende:
Weer drie namen:
22. Nanne Grönvall
23. Sonja Aldén
24. Dotter
Leuk zo'n aankondiging morgen wanneer een roddelkrant alles van te voren al bekend heeft gemaakt
Vermoedelijk met het nummer 'I feel your heart beat again'quote:24. Dotter
Jaaaa Dotter! Helaas zie ik met de huidige tendens van het stemmen in Melfest iets alternatiefs/indie niet winnen.quote:Op maandag 25 november 2019 10:58 schreef Em31 het volgende:
Weer drie namen:
22. Nanne Grönvall
23. Sonja Aldén
24. Dotter
Leuk zo'n aankondiging morgen wanneer een roddelkrant alles van te voren al bekend heeft gemaakt
Etymonquote:
twitter:SVTmelfest twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 11:08:11Less than one hour until the #Melfest artist presentation! 🎈 There will be a webcast from SVT News at SVT Play, starting at 11:50 CET at this link: https://t.co/vR7g5eHnbl reageer retweet
Hij is eigenlijk een Zweed natuurlijk. Probeerde hij het vorig jaar niet eerst via Melfest, maar werd afgewezen en ging toen door naar Eesti Laul?quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het maar dom dat je eerst voor Estland meedoet en nu Zweden weer probeert, maar goed
Weet ik niet eigenlijk, hij heeft wel een keer aan Melfest meegedaan. Al zou het ook kunnen dat hij gevraagd is natuurlijk voor dit jaar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een Zweed natuurlijk. Probeerde hij het vorig jaar niet eerst via Melfest, maar werd afgewezen en ging toen door naar Eesti Laul?
Wel apart om direct het jaar daarna nogmaals via een ander land deel te nemen, dat zeker.
Felix momenteel wel gedoodverfd inderdaad; hopelijk is het nummer verder ook goed. Al vind ik het altijd het leukst als er onverwacht een verrassing komt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, hij heeft wel een keer aan Melfest meegedaan. Al zou het ook kunnen dat hij gevraagd is natuurlijk voor dit jaar.
Toch best een mooi lijstje zo, heb er weer zin inHopelijk wat meer variatie in de nummers. Als het nummer van Felix Sandman ook maar een beetje goed is denk ik wel dat het heel moeilijk voor de rest wordt om hem te verslaan. Hij is behoorlijk populair in Zweden en als je zag dat de vele stemmende meisjes Bishara al op plek 2 kregen
Nee, dat is al wel vaker voorgekomen. Anna Vissi bijvoorbeeld, voor zowel Griekenland als Cyprus. Of Feminem, voor zowel Bosnië als Kroatië.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:52 schreef molloot200 het volgende:
Als Victor Crone het zou worden, zou hij dan de eerste zijn die twee verschillende landen heeft gerepresenteerd?
Vind ik ook vreemd, maar ja vroeger was ook niet anders. Kijk maar naar Elisabeth Anderson die voor Chips meedeed voor Zweden en een paar jaar later voor Noorwegen met de Bobbysocks.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:52 schreef Em31 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het maar dom dat je eerst voor Estland meedoet en nu Zweden weer probeert, maar goed
ABBA als kandidaat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:49 schreef ato het volgende:
Zou ABBA eindelijk met hun nieuwe single komen? Bij Melfest?
Of in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:49 schreef ato het volgende:
Zou ABBA eindelijk met hun nieuwe single komen? Bij Melfest?
Had ik tof gevonden, maar de lieve oudjes kunnen niet meer live goed zingen en optreden.quote:
Aan de ene kant vind ik dat leuk, al die terugkerende gezichten. Maar het is elk jaar toch wel weer apart om er zoveel terug te zien. Dan krijg je ook al gauw dat bepaalde terugkerende artiesten al een fan base hebben in de ESC-scene. Voor de uiteindelijk uitslag zal dat niet veel uitmaken, maar je kijkt dan toch op een bepaalde manier naar zo'n NSF.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:27 schreef Em31 het volgende:
Ze hadden trouwens 2545 nummers binnengekregen. Dan is het toch ook wel een prestatie om zo veel terugkerende artiesten te selecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |