abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2019 @ 22:59:04 #126
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190076425
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:51 schreef SugeLucky het volgende:
Een aanloop nemen en dan met 2 voeten op iemands hoofd springen die op de grond ligt, heeft echt niets met beschermen te maken.
Inderdaad. Meer iets dat ie bang is van die ander.
Dat die ander zo bedreigend is dat je meent dat dit is wat je het beste kunt doen. Daarom dus ook juichen; we zijn goed bezig; we hebben met 40 man de dreiging overwonnen.

En natuurlijk wordt dit ontkend. Hoezo ik bang? Denk jij dat ik bang ben :(

Als je niet bang bent verstop je je als toeterturk ook niet onder je bed als de politie je komt halen.

Ik zou er meer respect voor op kunnen brengen als zo iemand als een man zich zou melden en zou zeggen. Ja ik was het, en ik heb het gedaan omdat ik de eer van de familie wilde redden. Niet dat ik dat een valide reden vind, maar ik zou het wel iets mannelijker en waardiger vinden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tengano op 22-11-2019 23:06:53 ]
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:09:18 #127
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_190076603
Ze hadden gewoon zin om iemand in elkaar te trappen met z'n allen. Een andere reden zal er niet zijn.
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:11:25 #128
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190076648
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:09 schreef SugeLucky het volgende:
Ze hadden gewoon zin om iemand in elkaar te trappen met z'n allen. Een andere reden zal er niet zijn.
Ik heb dan meer respect voor hooligans waar ik ook niks van moet hebben. Maar die spreken samen als groep af en gaan dan samen als groep tegen groep het gevecht aan.
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:11:55 #129
406944 SugeLucky
pi_190076661
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:11 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb dan meer respect voor hooligans waar ik ook niks van moet hebben. Maar die spreken samen als groep af en gaan dan samen als groep tegen groep het gevecht aan.
Ja, dat zijn nog enigszins mannen.

Dit zijn gewoon (isla)mietjes.
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:29:41 #130
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190076982
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Daar voeg ik nog de optie van tribalisme aan toe.
Dat zit opgesloten in die tweede optie. Je bent zoals je denkt en dit soort jongeren heeft duidelijk een hele andere gedachtegang dan jongeren op Texel.
  FOK!Babe vrijdag 22 november 2019 @ 23:30:22 #131
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190076996
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:26 schreef Tengano het volgende:

[..]

Gebrek aan schuldgevoel duidt op gebrek aan empathie en is kenmerkend voor iedere psychopaat.

Maar het zou ook kunnen dat je zo gebrainwashed bent, dat je werkelijk meent goed bezig te zijn.
Absoluut correct. Dat noem je bijvoorbeeld een GroenLinks stemmer.
pi_190077046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:38 schreef Fries1956 het volgende:

[..]

Fucking idioot. Die individuen vormden ook een groep. Het was groep tegen groep. Maar de blankeren zijn bang en schijten in hun broek als het op echt vechten aankomt.
Donkeren mensen beschermen hun matties meer dan de blankeren. Zoveel is duidelijk.
Donkeren en blankeren? Het schoolgeld wat aan jou besteed is had net zo goed op straat gegooid kunnen worden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_190077069
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

https://ejbron.wordpress.(...)n-enig-schuldgevoel/

Ze missen een bepaald stofje in hun brein.
Is het voor jullie nou echt zo moeilijk om gewoon eens normale bronnen te lezen in plaats van racistische sites als ejbron en zo? Komen jullie dadelijk ook nog aan met xandernieuws en ninefornews, of met die roeptoeter van een Jensen en die Engelse Jensen?
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:36:44 #134
406944 SugeLucky
pi_190077115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:34 schreef Fries1956 het volgende:

[..]

jullie

Kan je niet gewoon weggaan uit dit topic. Je zet alleen je zelf voor lul.
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:37:18 #135
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_190077129
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:32 schreef Fries1956 het volgende:
Soms denk ik echt dat rechts fok geen idee heeft wat er in de straat gebeurt en dat gekleurde mannetjes niet zomaar blankeren in elkaar slaan.
Dan heb je heel wat nieuwsberichten gemist. Een gekleurd mannetje verkeerd aankijken kan al een reden zijn om in elkaar getrapt te worden.
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:54:05 #136
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190077441
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:48 schreef Fries1956 het volgende:

[..]

Genuanceerder dan al die rechtse tokkies die meteen beginnen te roepen "het zal wel weer niet zijn, dat Marokkaanse tuig"..
Want goed, ik geef nog niemand hiervan de schuld. Maar geef alleen steeds aan dat elk verhaal een begin heeft en dat we die niet kennen.
Omstanders beweren dat de ruzie al langer speelde, dat 1 van die groepen een vriendin van iemand van die groep iets heeft aangedaan en dat daar de ruzie om draaide.

Dan moeten de onwetenden hier niet doen alsof de in elkaar geslagen personen per definitie de onschuldigen zijn.
Een beetje alsof je de Duitsers in WOII slachtoffer maakt omdat zij de strijd verloren.

En ik krijg meteen gelijk dat ik genuanceerder ben dan de meesten hier:
[..]

[..]

Echt mensen moeten toch eens een keer na gaan denken voor ze dingen roepen. Als je voor bepaalde groepen/mensen opkomt ben je er nog niet meteen 1tje. Ik ben zo blank als blanke vla. En ik ben ook geen moslim maar een atheist. Nooit moslim geweest ook. Christen wel.
Nou deze post kan ik idd wel waarderen. Ik had toen ik die info postte dat het over twee groepen ging en dat er een meisje betast was gezegd: nog geen conclusies trekken svp.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 18:26 schreef Tengano het volgende:
Was net toch weer op het NOS nieuws. Burgemeester in beeld. Geen aanhoudingen nog. Politie wil eerst goed materiaal analyseren om te kijken wie deed wat en is waar strafbaar voor.

Daarnaast kwam er een verhaal naar boven tussen een strijd tussen twee groepen die op de kermis was ontstaan door het betasten van een meisje. Er was ook al een poging gedaan om dingen uit te praten, maar die was blijkbaar mislukt dus. Geen conclusies trekken nog svp.

Burgemeester had ook moskeeen en kerken benaderd om rol te vervullen om te komen tot een zekere rusttoestand.
Ik weet ook niet hoe dat zit en als je het niet weet kun je alleen maar aannames maken. Ik moet overigens wel zeggen dat toen ik dat interview bij Pauw zag, dat ik iets in die jongen zag dat ie iets verzweeg en iets achterhield. Wat weet ik niet natuurlijk, maar het kwam op mij toch niet helemaal zuiver over; en meer kan ik er ook niet over zeggen. Ik ben dus ook benieuwd naar de achtergrond van dit geweld en vind nog steeds dat het antwoord van zaterdag, wat de reden dan ook was, far over the top en buitenproportioneel was.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 23-11-2019 00:00:38 ]
pi_190079017
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 21:23 schreef Fries1956 het volgende:

Jij bent echt niet goed bij je hoofd he? Een buurtwacht vormen met je buren? Lekker vrij donkere mensen/mannen schoppen en slaan met een knuppel. Daar komt het op neer dan.
Geweld moet je overlaten aan de overheid, niet aan de gemiddelde idioot die een buurtwacht kan opzetten. Zonder ervaring en opleiding of wapens.
Nou nou, ook goeiemorgen.
Jj denkt zeker dat een buurtwacht een inbreker een kopje koffie met koek uitdeelt als die blank is.
En je kan het krankzinnig noemen maar het is al in Ter Apel, in Beverwijk en in de Nederbetuwe.

NWS / Burgerwacht neemt de macht over van de politie op het platteland

Politie dondert in elkaar, zeggen zij zelf en noemen het op ''crepeersterkte'' zitten

https://nos.nl/artikel/23(...)j-inzet-agenten.html

.. dus wat blijft er dan over ?
Je eigen buurt bewaken en de welwillende allochtoon mag gewoon meelopen met de beveiligingsrondjes.

+++

PVV raakt inmiddels over zn toeren.

Oppakken dat multicultureel straattuig. En zet ze samen met hun familie het land uit.

Want het racistisch geweld van de multiculturele samenleving tegen blanke Nederlanders hoort hier niet thuis.

Dit is ons land!

Video >
https://tpook.nl/2019/11/(...)_campaign=artikelkop

[ Bericht 5% gewijzigd door TomLuny op 23-11-2019 04:44:28 ]
shift-knop defekt
pi_190079218
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:34 schreef Fries1956 het volgende:

[..]

Is het voor jullie nou echt zo moeilijk om gewoon eens normale bronnen te lezen in plaats van racistische sites als ejbron en zo? Komen jullie dadelijk ook nog aan met xandernieuws en ninefornews, of met die roeptoeter van een Jensen en die Engelse Jensen?
EJBron is niet meer als de pakketbezorger

Maurice Berger is kinderpsychiater, psychoanalist en ex-professor kinderpsychologie. Hij heeft het boek “Over nodeloos geweld in Frankrijk” gepubliceerd.

Dr. Maurice Berger
Ancien chef de service en psychiatrie de l’enfant au CHU de Saint-Étienne, ex-professeur associé de psychologie à l’Université Lyon 2 , et psychanalyste.

En als arts die meer dan 40 jaar met deze zaken van jonge kinderen en adolescenten te maken heeft gehad, verzeker ik U dat dit extreme gedrag erger en erger is geworden en ook vaker voorkomt.

https://www.mauriceberger.net/

Van Uw ervaringen uitgaande, heeft U er voor gekozen dit boek te schrijven om enkele misvattingen over geweld aan de kaak te stellen. Volgens U is de stelling dat “gettovorming en stigmatisering” niet kloppen, waarom?

Maurice Berger: Omdat, terwijl er ernstige mistoestanden zijn in een gezin, hen elke maand ¤ 3000,- geven er niet aan bijdraagt deze te verhelpen. Bijvoorbeeld: Een man die herhaaldelijk zijn vrouw slaat in het bijzijn van z’n jonge kinderen, een misbruik dat ik in mijn onderzoek heb ervaren

als onderdeel van een cultuur waarin de ongelijkheid van man/vrouw heerst.
69% van de zeer gewelddadige tieners waren de eerste 2 jaar van hun leven blootgesteld aan scènes van huiselijk geweld.

En zij hebben dan zelf het beeld van geweld van hun vader dat weer bovenkomt als zij bijv. een duw of een slechte blik toegeworpen krijgen.

Ik vroeg aan elke jongere die ik moest begeleiden om zijn verhaal te vertellen en het bleek dat in de regio waar ik werk de grote meerderheid van deze minderjarigen uit immigrantenfamilies kwam en voornamelijk uit Noord-Afrika. De “groepscodes” zijn voor hen belangrijker dan de wet.

>
https://ejbron.wordpress.(...)dgevoel/#more-225493

“Een rechtbank in de Franse regio Allier heeft twee jongemannen tot de hoogst mogelijke straffen veroordeeld voor het martelen en vermoorden van ouderen. Een van de daders (21) kreeg levenslang opgelegd, zijn 20-jarige handlanger verdwijnt 30 jaar achter de tralies. Hij was minderjarig op het moment dat ze de misdrijven pleegden.”

shift-knop defekt
  zaterdag 23 november 2019 @ 07:40:55 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190079228
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 07:38 schreef TomLuny het volgende:

[..]

EJBron is niet meer als de pakketbezorger

Maurice Berger is kinderpsychiater, psychoanalist en ex-professor kinderpsychologie. Hij heeft het boek “Over nodeloos geweld in Frankrijk” gepubliceerd.

Dr. Maurice Berger
Ancien chef de service en psychiatrie de l’enfant au CHU de Saint-Étienne, ex-professeur associé de psychologie à l’Université Lyon 2 , et psychanalyste.

En als arts die meer dan 40 jaar met deze zaken van jonge kinderen en adolescenten te maken heeft gehad, verzeker ik U dat dit extreme gedrag erger en erger is geworden en ook vaker voorkomt.

https://www.mauriceberger.net/

Van Uw ervaringen uitgaande, heeft U er voor gekozen dit boek te schrijven om enkele misvattingen over geweld aan de kaak te stellen. Volgens U is de stelling dat “gettovorming en stigmatisering” niet kloppen, waarom?

Maurice Berger: Omdat, terwijl er ernstige mistoestanden zijn in een gezin, hen elke maand ¤ 3000,- geven er niet aan bijdraagt deze te verhelpen. Bijvoorbeeld: Een man die herhaaldelijk zijn vrouw slaat in het bijzijn van z’n jonge kinderen, een misbruik dat ik in mijn onderzoek heb ervaren

als onderdeel van een cultuur waarin de ongelijkheid van man/vrouw heerst.
69% van de zeer gewelddadige tieners waren de eerste 2 jaar van hun leven blootgesteld aan scènes van huiselijk geweld.

En zij hebben dan zelf het beeld van geweld van hun vader dat weer bovenkomt als zij bijv. een duw of een slechte blik toegeworpen krijgen.

Ik vroeg aan elke jongere die ik moest begeleiden om zijn verhaal te vertellen en het bleek dat in de regio waar ik werk de grote meerderheid van deze minderjarigen uit immigrantenfamilies kwam en voornamelijk uit Noord-Afrika. De “groepscodes” zijn voor hen belangrijker dan de wet.

>
https://ejbron.wordpress.(...)dgevoel/#more-225493

“Een rechtbank in de Franse regio Allier heeft twee jongemannen tot de hoogst mogelijke straffen veroordeeld voor het martelen en vermoorden van ouderen. Een van de daders (21) kreeg levenslang opgelegd, zijn 20-jarige handlanger verdwijnt 30 jaar achter de tralies. Hij was minderjarig op het moment dat ze de misdrijven pleegden.”

Denk je dat hij het wel zou geloven als de NOS het zou zeggen?
Het is gewoon de informatie niet willen horen, en ook niet kunnen weerleggen. Dus dan is het eenvoudig om de bron aan te vallen, of de persoon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190079241
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 07:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Denk je dat hij het wel zou geloven als de NOS het zou zeggen?
Het is gewoon de informatie niet willen horen, en ook niet kunnen weerleggen. Dus dan is het eenvoudig om de bron aan te vallen, of de persoon.
Fries1956 is niet de enige die zo reageert.
Zo gauw er een artikel staat van Fenixx of Ejbron of Xander of wat dan ook, dan wordt het vaak afgedaan als onbetrouwbaar.
Maar ja, even doorklikken en wat verder kijken en het is vrij makkelijk te controleren of het uit de duim gezogen is.
shift-knop defekt
pi_190079264
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:35 schreef Fries1956 het volgende:
Grappig hoe idioten hier al meteen roepen "het zijn de Marokkanen of Turken weer, laten we bendes vormen die de buurt schoonvegen".....
WIl jij ontkennen dat we hier in Nederland grote groepen jongeren van Marokkaanse komaf hebben die openlijk toegeven dat ze "kazen" als minderwaardig zien ? Die openlijk verklaren dat verkrachten, beroven etc prima is als het kaffers betreft ?

Want dan praat je blijkbaar nooit met Nedermarokkanen. Racist.
pi_190080141
Gorinchem in het rijtje Gouda, Culemborg, Ede, Veenendaal. Ofwel, kleine stadjes, met grote Finse problemen. Zou zo maar een leuke pubquizvraag kunnen zijn....

Heb 10 jaar in Gorinchem gewoond, tot begin deze eeuw en wat ik mij herinner is dat er destijds in de jaren '90 in de Lingewijk bij de IJsbaanflats wat overlast was en in de Haarwijk bij het Kremlin en rondom de Torenflat, maar verder was Gorinchem gewoon en gemoedelijk, fijn stadje. Leerdam en Culemborg stonden toen veel slechter bekend. Wel als dieptepunt Bacchus, maar dat waren geen Finnen. Problemen met Finnen waren slechts kleinschalig en niet bijzonder opvallend aanwezig. Kan mij nog wel een paar hele irritante berberapen herinneren die op de LTS in de Lingewijk zaten en naar het RSG in Wijdschild kwamen om daar een vete uit te vechten. Dat zijn waarschijnlijk nu dus de papa's van deze groep straatterroristen...Zo vader, zo zoon. Dat mijn stadje waar ik prettig heb gewoond zo is afgegleden is toch wel pijnlijk...
Heup erremoj in Gurrekum....Excuus bij voorbaat voor deze poging om het in dialect te doen..
  zaterdag 23 november 2019 @ 10:35:51 #144
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190080230
quote:
De mishandelingen in Gorinchem moeten ons aan het denken zetten

Stad van tolerantie. Maand van Respect. Gorinchem in Dialoog. De nationale nieuwsdienst schonk er geen aandacht aan. Dan duiken er ineens filmpjes op die ons imago de nek om draaien. Waarop de landelijke pers subiet rammelt aan Gorcums veste.

De politie haast zich te verklaren dat daders in beeld zijn en dat aanhoudingen zullen volgen. Nou denkt u dat die ‘stoere’ boys achter de tralies zullen verdwijnen? Welnee, ze zijn minderjarig, dus volgt er ‘een stevig gesprek’. Met wie trouwens? Een psych die vraagt naar hun motieven: was het racisme, pesterij, of wilden jullie gewoon een potje knokken? Schei uit, ze lachen zich kapot.

https://www.ad.nl/riviere(...)ken-zetten~a692e019/
https://mooigorinchem.nl/nl/gorcumse-verhalen

Moet nog even geupdate worden :{w

[ Bericht 6% gewijzigd door Tengano op 23-11-2019 10:43:30 ]
  zaterdag 23 november 2019 @ 10:41:22 #145
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_190080266
quote:
Maand van Respect :)

November is het de Maand van Respect. Ter afsluiting van deze maand organiseert de gemeente (Gorinchem) op maandag 25 november een congresavond over respect en diversiteit.

“Vorig jaar was de Maand van Respect vooral gericht op inwoners. Dit jaar willen we ook bedrijven, verenigingen en instellingen betrekken”, aldus wethouder Van Doesburg. “Respect en tolerantie begint bij jezelf en draag je overal uit waar je komt en actief bent. Dus ook op je school, op je werk of op je vereniging.

Workshops
De congresavond biedt een uitgebreid programma met korte, praktische workshops vol tips en goede voorbeelden. En met verrassende werkvormen en methodes om tolerantie aan te kaarten. Van Doesburg: “Leraren, managers, trainers, coaches, vrijwilligers, agenten, hulpverleners: iedereen kan bijdragen aan respectvol gedrag. We nodigen ze allemaal van harte uit om op de congresavond inspiratie op te doen en ervaring uit te wisselen.”

Maand van Respect
“In Gorinchem voelen 4 op de 5 inwoners zich gerespecteerd, prettig en veilig. :) We willen dat iedereen zich welkom en veilig voelt in onze stad. Daarom organiseert de gemeente tijdens de Maand van Respect tal van aantrekkelijke activiteiten met educatie en ontmoeting. De congresavond over respect en diversiteit vormt de afsluiting hiervan”, aldus wethouder Van Doesburg.

Aanmelden
Het congres VerdraagSamen voor professionals en vrijwilligers vindt plaats op maandag 25 november vanaf 17.00 uur in het Gymnasium Camphusianum. Kijk voor het programma en aanmelden op de website van maandvanrespect

https://www.houvangorinchem.nl/2399/maand-van-respect/
quote:
De congresavond biedt een uitgebreid programma met korte, praktische workshops vol tips en goede voorbeelden. En met verrassende werkvormen en methodes om tolerantie aan te kaarten. :D
Ik stel voor Fok!meet 25 november 17.00 in het Gymnasium Camphusianum; daar kunnen we nog wat leren :)

quote:
Gorinchem, een fijne stad voor iedereen :)

Inspiratie opdoen en netwerken om bij te dragen aan Gorinchem als stad van tolerantie. Waar iedereen zich thuis voelt, prettig kan opgroeien, wonen en werken. Hoe geven we daar samen vorm aan? Ontdek het op deze inspiratieavond. Toegang gratis.
quote:
Interview met Marco van Trigt: 'Ik heb veel opgestoken van de kinderen' ^O^

door MaandvanRespect | nov 29, 2018 | Archief Maand van Respect 2018, Interviews 2018

'Gorinchem, een stad van ons allemaal, waar iedereen ertoe doet': dat is waar de gemeente Gorinchem voor staat :)

Aan kunstenaar Marco van Trigt de taak een kunstwerk te ontwerpen dat symbool staat voor deze gedachte met als uitgangspunt Artikel 1 van de Grondwet.

https://maandvanrespect.n(...)ken-van-de-kinderen/
quote:
Als eerste stad ter wereld....GORINCHEM STAD VAN TOLERANTIE :)

Met de premiere van deze film, afgelopen zaterdag tijdens de opening van het Tolerantiepad, onthult onze burgemeester Reinie Melissant-Briene deze nieuwe borden op vier invalswegen van de stad. Vind je ook dat deze Gorcumse stap navolging verdient in andere steden en dorpen, waar ook ter wereld ? Deel dan deze film!

https://maandvanrespect.nl/gorinchem-stad-van-tolerantie/

quote:
Opening Tolerantiepad een succes! ^O^

door MaandvanRespect | nov 29, 2018 | Activiteiten 2018, Archief Maand van Respect 2018 | 0 Reacties

Het is mooi om te zien dat zoveel Gorcumers zich met een bloem hebben laten fotograferen voor de Boom van Tolerantie. Samen zijn zij onze ambassadeurs voor tolerantie. Je kunt geen bushokje voorbijlopen of je ziet één van hen afgebeeld. :)

https://maandvanrespect.nl/opening-tolerantiepad-een-succes/

Mooi man :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 23-11-2019 11:35:51 ]
pi_190080668
_O-
Land of the free. Home of the brave.
pi_190080789
Tenenkrommend. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_190080873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 07:55 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

WIl jij ontkennen dat we hier in Nederland grote groepen jongeren van Marokkaanse komaf hebben die openlijk toegeven dat ze "kazen" als minderwaardig zien ? Die openlijk verklaren dat verkrachten, beroven etc prima is als het kaffers betreft ?

Want dan praat je blijkbaar nooit met Nedermarokkanen. Racist.
Met Nedermarokkanen kan men ook niet praten, hun woordenschat bestaat slechts uit woorden waarvan de schoolmeesters de betekenis nooit geleerd hebben aan de jongeren met hersens. Het blijft dus gissen.
pi_190080955
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:38 schreef Fries1956 het volgende:

[..]

Fucking idioot. Die individuen vormden ook een groep. Het was groep tegen groep. Maar de blankeren zijn bang en schijten in hun broek als het op echt vechten aankomt.
Donkeren mensen beschermen hun matties meer dan de blankeren. Zoveel is duidelijk.
Wat voor debieltje ben jij nou weer?
pi_190081035
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:24 schreef quarterpounder het volgende:
Gorinchem in het rijtje Gouda, Culemborg, Ede, Veenendaal. Ofwel, kleine stadjes, met grote Finse problemen. Zou zo maar een leuke pubquizvraag kunnen zijn....

Heb 10 jaar in Gorinchem gewoond, tot begin deze eeuw en wat ik mij herinner is dat er destijds in de jaren '90 in de Lingewijk bij de IJsbaanflats wat overlast was en in de Haarwijk bij het Kremlin en rondom de Torenflat, maar verder was Gorinchem gewoon en gemoedelijk, fijn stadje. Leerdam en Culemborg stonden toen veel slechter bekend. Wel als dieptepunt Bacchus, maar dat waren geen Finnen. Problemen met Finnen waren slechts kleinschalig en niet bijzonder opvallend aanwezig. Kan mij nog wel een paar hele irritante berberapen herinneren die op de LTS in de Lingewijk zaten en naar het RSG in Wijdschild kwamen om daar een vete uit te vechten. Dat zijn waarschijnlijk nu dus de papa's van deze groep straatterroristen...Zo vader, zo zoon. Dat mijn stadje waar ik prettig heb gewoond zo is afgegleden is toch wel pijnlijk...
Heup erremoj in Gurrekum....Excuus bij voorbaat voor deze poging om het in dialect te doen..
Bacchus waren wel Finnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')