Nee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef Durmada het volgende:
Vinden jullie een donkere man aantrekkelijk
Nee.quote:en zouden jullie open staan voor een relatie met een donkere man of niet?
Want piemel.quote:Zo ja of nee, wat maakt hem al dan niet aantrekkelijk?
Vermoedelijk naar aanleiding van SEX / Donkere vrouwen aantrekkelijk?.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:41 schreef Asjemenou_ het volgende:
Waarom expliciet deze vraag?
Waarom niet "vinden jullie een man met krullen aantrekkelijk"? etc.
Grappig, dit hoor je niet vaak van een vrouwquote:Op vrijdag 22 november 2019 10:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind negers niet aantrekkelijk (uitzonderingen daargelaten), Aziatische mannen dan weer wel, maar die zijn vaak zo tenger en meisjesachtig gebouwd.
Nee. Want man.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef Durmada het volgende:
Vinden jullie een donkere man aantrekkelijk en zouden jullie open staan voor een relatie met een donkere man of niet?
Zo ja of nee, wat maakt hem al dan niet aantrekkelijk?
Dat is waar, maar het innerlijk speelt in eerste instantie een veel kleinere rol dan het uiterlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef puzziepie het volgende:
Het gaat me om de persoon, niet om de kleur
Het uiterlijk speelt altijd een rol , maar dat zit em niet perse in kleur, wel in aantrekkelijkheid en uitstralingquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het innerlijk speelt in eerste instantie een veel kleinere rol dan het uiterlijk.
Wat je het eerste ziet, aantrekkingskracht en uitstraling e.d. - zijn (in eerste instantie) vooral uiterlijke kenmerken.
Je beoordeelt bewust en onbewust eerst de verpakking, en dan pas de inhoud.
Niet per se, maar dat kan wel. Ik heb het liefst een vrouw met half lang haar, maar de kleur maakt mij niet uit. Borsten vind ik het fijnst rond cup C. Lengte maakt me dan weer geen fuck uit. En ik vind een blanke huid (eventueel bruin door de zon), mooier dan die van een negerin. Kan allemaal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het uiterlijk speelt altijd een rol , maar dat zit em niet perse in kleur, wel in aantrekkelijkheid en uitstraling
Alles kanquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:40 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet per se, maar dat kan wel. Ik heb het liefst een vrouw met half lang haar, maar de kleur maakt mij niet uit. Borsten vind ik het fijnst rond cup C. Lengte maakt me dan weer geen fuck uit. En ik vind een blanke huid (eventueel bruin door de zon), mooier dan die van een negerin. Kan allemaal.
Ah ja sorry, mannen kan ik ook wel wat voor verzinnen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Dit ging over donkere mannen
Nu ben ik in de warquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Ah ja sorry, mannen kan ik ook wel wat voor verzinnen.
Ik heb liever een brede lange vent dan een klein iel mannetje. Liever een iets grotere lul, maar kleine kan ook, als hij maar hard is. Als hij veel en ver kan spuiten is dat een pré. Daarnaast vind ik een man met een blanke huid, mooier dan diezelfde man, maar dan donker.
Zo beter
Ik doe het met mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war![]()
![]()
Maar goed..okay veel en ver spuiten daar gaat het bij jou om begrijp ik nu.
Niks mis meequote:Op vrijdag 22 november 2019 11:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik doe het met mannen en vrouwen
Qua liefde hou ik het bij vrouwen (nou ja, bij één specifieke vrouw), maar seks kan ik ook prima met mannen hebben. En daar heb ik voorkeuren bij
Tsjaquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee
Daar ging het mij ook niet om...wel om het veel en ver spuiten als pre
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met een jongen die oorspronkelijk uit Sri Lanka kwam. Dus ja ik kan een donkere jongen aantrekkelijk vinden.
Met zoals ik een jongen met blond haar of donker haar aantrekkelijk kan vinden.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Tsja![]()
Het was maar een voorbeeld. Wat ik leuk en lekker vind, gaat wel verder dan dat. Maar ik vind dat wel erg geil. Ws. omdat ik zelf dat niet doe (wat an sich ontzettend makkelijk is voor het opruimen)
Als je een foto ziet weet je niks van die persoon, dan kijk je echt wel naar het uiterlijk hoor. Dan vind je de 1 aantrekkelijker dan de ander.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef puzziepie het volgende:
Het gaat me om de persoon, niet om de kleur
Ik heb ook nergens gezegd dat ik uiterlijk niet belangrijk vindquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een foto ziet weet je niks van die persoon, dan kijk je echt wel naar het uiterlijk hoor. Dan vind je de 1 aantrekkelijker dan de ander.
Ik reageerde dan ook alleen op die specifieke opmerking.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik uiterlijk niet belangrijk vind
Ik volg deze meningquote:Op vrijdag 22 november 2019 10:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind negers niet aantrekkelijk (uitzonderingen daargelaten), Aziatische mannen dan weer wel, maar die zijn vaak zo tenger en meisjesachtig gebouwd.
Daar kan ik mij nog wel iets bij voorstellen ook als dat je ding is. Lekker messy. Vergelijk het met squirten. The messier, the better.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee
Daar ging het mij ook niet om...wel om het veel en ver spuiten als pre
Eensquote:Op zaterdag 23 november 2019 06:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nog wel iets bij voorstellen ook als dat je ding is. Lekker messy. Vergelijk het met squirten. The messier, the better.
Heel regelmatig jaquote:Op zaterdag 23 november 2019 07:13 schreef Lunatiek het volgende:
De vraag zegt niets als je niet weet wie hem beantwoordt. Doorgaans vinden mensen de mensen van hun eigen "soort" aantrekkelijker. Zo hoor je regelmatig Marokkaanse vrouwen zegen dat blanke mannen lelijk zijn.
Standaard op de Nederlandse televisie ja dat Marokkaanse vrouwen zeggen dat blanke mannen lelijk zijn jaquote:
Ik hoor anders Russische vrouwen weer zeggen dat Russische mannen lelijk zijn, dus het werkt hoe dan ook niet per se zo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:13 schreef Lunatiek het volgende:
De vraag zegt niets als je niet weet wie hem beantwoordt. Doorgaans vinden mensen de mensen van hun eigen "soort" aantrekkelijker. Zo hoor je regelmatig Marokkaanse vrouwen zegen dat blanke mannen lelijk zijn.
Russische mannen zijn over het algemeen ook niet bijster aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoor anders Russische vrouwen weer zeggen dat Russische mannen lelijk zijn, dus het werkt hoe dan ook niet per se zo.
Klopt, maar kennelijk valt dat Russische vrouwen ook op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Russische mannen zijn over het algemeen ook niet bijster aantrekkelijk.
Jammer dat dit het beeld is van (blanke) vrouwen.....quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Een vrouw van in de 70 is niet echt representatief.quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:48 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jammer dat dit het beeld is van (blanke) vrouwen.....
Nee, maar werd net wel even geverifieerd door een andere vrouw.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:05 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Een vrouw van in de 70 is niet echt representatief.
Ik ben het niet eens met het meisjesachtige en tengere. Maar ik vind de aziatische man sowieso een stuk knapper dan de donkere man. En daar was ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:19 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Nee, maar werd net wel even geverifieerd door een andere vrouw.
Al zijn twee vrouwen niet alle vrouwen, is toch wel weer een beeld dat wordt bevestigd helaas.
Vorige week vrijdag mocht ik 73 kaarsjes uitblazen.quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 00:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag mocht ik 73 kaarsjes uitblazen.
Ging niet echt goed, dus pakte ik maar een brandblusser erbij.
Ik vind een donkere man niet aantrekkelijk en sta ook niet open voor een relatie met een donkere man.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef Durmada het volgende:
Vinden jullie een donkere man aantrekkelijk en zouden jullie open staan voor een relatie met een donkere man of niet?
Andersom bijna net zo vaak hoor. Misschien beter opletten op straat.quote:Op zondag 24 november 2019 11:42 schreef black-soldier het volgende:
Je ziet relatief vaker donkere man met blanke vrouw.
Maar andersom zie ik relatief weinig. Hoe komt dat dan?
Geen idee. Misschien dat het jou minder opvalt? Ik registreer het al helemaal niet, tenzij de vrouw in kwestie heel erg mooi is en dan denk ik al snel ‘ach, ze heeft een halfbroer’.quote:Op zondag 24 november 2019 11:42 schreef black-soldier het volgende:
Je ziet relatief vaker donkere man met blanke vrouw.
Maar andersom zie ik relatief weinig. Hoe komt dat dan?
Jaa oké.quote:Op zondag 24 november 2019 14:25 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Andersom bijna net zo vaak hoor. Misschien beter opletten op straat.
Ja, dat kan idd. Denk ook wel dat dat vergelijkbaar is.quote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat het jou minder opvalt? Ik registreer het al helemaal niet, tenzij de vrouw in kwestie heel erg mooi is en dan denk ik al snel ‘ach, ze heeft een halfbroer’.
Ben het wel eens met BS. Stelletjes waarbij de vrouw (heel) donker is, kom ik gewoon veel minder tegen dan stelletjes waarbij de man (heel) donker is.quote:Op zondag 24 november 2019 14:25 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Andersom bijna net zo vaak hoor. Misschien beter opletten op straat.
Ze zijn er zeker wel. Maar volgens mij is het wel zo over het algemeen donkere mannen net iets beter in de smaak liggen bij andere rassen of gewoon bij de blanke vrouwen dan andersom.quote:Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ben het wel eens met BS. Stelletjes waarbij de vrouw (heel) donker is, kom ik gewoon veel minder tegen dan stelletjes waarbij de man (heel) donker is.
Deze reactie slaat echt nergens op. Het is niet meer van deze tijd om een bepaalde voorkeur te hebben over wat je aantrekkelijk vindt? Waar gaat het echt heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:00 schreef VarkensHart het volgende:
Ik vind dit behoorlijk exclusief gedacht, niet meer van deze tijd. Huidskleur zou geen ding meer moeten zijn maar TS denkt blijkbaar nog niet inclusief
quote:Op zondag 24 november 2019 23:48 schreef madewithlove het volgende:
[..]
Deze reactie slaat echt nergens op. Het is niet meer van deze tijd om een bepaalde voorkeur te hebben over wat je aantrekkelijk vindt? Waar gaat het echt heen met deze wereld?
Ik vind sommige donkere mannen wel aantrekkelijk.
Ik heb niet ontkend en ook niet uitgesloten dat ze er niet zijn.quote:Op zondag 24 november 2019 23:24 schreef Lovegirl96 het volgende:
[..]
Ze zijn er zeker wel. Maar volgens mij is het wel zo over het algemeen donkere mannen net iets beter in de smaak liggen bij andere rassen of gewoon bij de blanke vrouwen dan andersom.
Of dat nog steeds echt zo is geen idee.
VH komt alleen rellen. Ieder zijn taak in het leven.quote:Op maandag 25 november 2019 21:08 schreef madewithlove het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan reageren.
quote:Op maandag 25 november 2019 21:42 schreef Flogging het volgende:
[..]
VH komt alleen rellen. Ieder zijn taak in het leven.
quote:Op maandag 25 november 2019 21:42 schreef Flogging het volgende:
[..]
VH komt alleen rellen. Ieder zijn taak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Favere et cupere Factionem Cartellum. Vivere Caliphatem Cartellum!'
★★★★
O hell yeahquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef Durmada het volgende:
Als ik een vrouw was, een blanke vrouw, zou ik altijd een neger kiezen boven zo een witte takje. Die paar klappen en mishandelingen zijn wel waard. En je leven als alleenstaande moeder.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef Durmada het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:45 schreef Adyghe het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was, een blanke vrouw, zou ik altijd een neger kiezen boven zo een witte takje. Die paar klappen en mishandelingen zijn wel waard. En je leven als alleenstaande moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |