Nee.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef Durmada het volgende:
Vinden jullie een donkere man aantrekkelijk
Nee.quote:en zouden jullie open staan voor een relatie met een donkere man of niet?
Want piemel.quote:Zo ja of nee, wat maakt hem al dan niet aantrekkelijk?
Vermoedelijk naar aanleiding van SEX / Donkere vrouwen aantrekkelijk?.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:41 schreef Asjemenou_ het volgende:
Waarom expliciet deze vraag?
Waarom niet "vinden jullie een man met krullen aantrekkelijk"? etc.
Grappig, dit hoor je niet vaak van een vrouwquote:Op vrijdag 22 november 2019 10:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vind negers niet aantrekkelijk (uitzonderingen daargelaten), Aziatische mannen dan weer wel, maar die zijn vaak zo tenger en meisjesachtig gebouwd.
Nee. Want man.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:41 schreef Durmada het volgende:
Vinden jullie een donkere man aantrekkelijk en zouden jullie open staan voor een relatie met een donkere man of niet?
Zo ja of nee, wat maakt hem al dan niet aantrekkelijk?
Dat is waar, maar het innerlijk speelt in eerste instantie een veel kleinere rol dan het uiterlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:15 schreef puzziepie het volgende:
Het gaat me om de persoon, niet om de kleur
Het uiterlijk speelt altijd een rol , maar dat zit em niet perse in kleur, wel in aantrekkelijkheid en uitstralingquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het innerlijk speelt in eerste instantie een veel kleinere rol dan het uiterlijk.
Wat je het eerste ziet, aantrekkingskracht en uitstraling e.d. - zijn (in eerste instantie) vooral uiterlijke kenmerken.
Je beoordeelt bewust en onbewust eerst de verpakking, en dan pas de inhoud.
Niet per se, maar dat kan wel. Ik heb het liefst een vrouw met half lang haar, maar de kleur maakt mij niet uit. Borsten vind ik het fijnst rond cup C. Lengte maakt me dan weer geen fuck uit. En ik vind een blanke huid (eventueel bruin door de zon), mooier dan die van een negerin. Kan allemaal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het uiterlijk speelt altijd een rol , maar dat zit em niet perse in kleur, wel in aantrekkelijkheid en uitstraling
Alles kanquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:40 schreef babylon het volgende:
[..]
Niet per se, maar dat kan wel. Ik heb het liefst een vrouw met half lang haar, maar de kleur maakt mij niet uit. Borsten vind ik het fijnst rond cup C. Lengte maakt me dan weer geen fuck uit. En ik vind een blanke huid (eventueel bruin door de zon), mooier dan die van een negerin. Kan allemaal.
Ah ja sorry, mannen kan ik ook wel wat voor verzinnen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Dit ging over donkere mannen
Nu ben ik in de warquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:46 schreef babylon het volgende:
[..]
Ah ja sorry, mannen kan ik ook wel wat voor verzinnen.
Ik heb liever een brede lange vent dan een klein iel mannetje. Liever een iets grotere lul, maar kleine kan ook, als hij maar hard is. Als hij veel en ver kan spuiten is dat een pré. Daarnaast vind ik een man met een blanke huid, mooier dan diezelfde man, maar dan donker.
Zo beter
Ik doe het met mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war![]()
![]()
Maar goed..okay veel en ver spuiten daar gaat het bij jou om begrijp ik nu.
Niks mis meequote:Op vrijdag 22 november 2019 11:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik doe het met mannen en vrouwen
Qua liefde hou ik het bij vrouwen (nou ja, bij één specifieke vrouw), maar seks kan ik ook prima met mannen hebben. En daar heb ik voorkeuren bij
Tsjaquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis mee
Daar ging het mij ook niet om...wel om het veel en ver spuiten als pre
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb ooit een relatie gehad met een jongen die oorspronkelijk uit Sri Lanka kwam. Dus ja ik kan een donkere jongen aantrekkelijk vinden.
Met zoals ik een jongen met blond haar of donker haar aantrekkelijk kan vinden.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Tsja![]()
Het was maar een voorbeeld. Wat ik leuk en lekker vind, gaat wel verder dan dat. Maar ik vind dat wel erg geil. Ws. omdat ik zelf dat niet doe (wat an sich ontzettend makkelijk is voor het opruimen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |