Boerenkool met worst!quote:Op donderdag 21 november 2019 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
En ja, de TT is bewust dubbelzinnig
Lekker. Wel eentje van de Hemaquote:Op donderdag 21 november 2019 19:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Boerenkool met worst!
Yummie!
Vetvrij papiereke erom!quote:Op donderdag 21 november 2019 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker. Wel eentje van de Hema
quote:Op donderdag 21 november 2019 19:49 schreef Molo het volgende:
Alle soorten wordt gaan er bij mij geweldig goed in
Matig die aanvankelijke typo welquote:
Wat is daar bijzonder aan? Serieuze vraag overigens, want mosterdquote:
De extra sterke vind ik lekkerder dan dijon. Waarom kan ik niet uitleggen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan? Serieuze vraag overigens, want mosterd
Zal het eens proberen! Komt altijd wel op hier. Pittige mosterd, hmmmmquote:Op donderdag 21 november 2019 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
De extra sterke vind ik lekkerder dan dijon. Waarom kan ik niet uitleggen.
Ja en van haar mag ik soms best worst meenemen van bij de super.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je daar al eens met muis over gepraat?
quote:
Zolang je niet per ongeluk de Beierse zoete mosterd neemt, is het prima spul.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan? Serieuze vraag overigens, want mosterd
Goeie worst tussen de kadetjes, niks mis meequote:Op donderdag 21 november 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja en van haar mag ik soms best worst meenemen van bij de super.
En zo hoort hetquote:Op donderdag 21 november 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja en van haar mag ik soms best worst meenemen van bij de super.
Waarom specifiek in 2022?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]jaaa! Hoorde vandaag op de radio dat de Hema in 2022 een grote kans loopt om failliet te gaan. Die worst zou ik wel missen. En ook de winkels die ruiken naar rookworst
Met een grote kloder zelfgeklopte roomsausquote:Op donderdag 21 november 2019 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie worst tussen de kadetjes, niks mis mee
Dan loopt een krediet af en moeten ze hun torenhoge schulden aflossen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom specifiek in 2022?![]()
En ken je deze?
Preciesquote:Op donderdag 21 november 2019 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met een grote kloder zelfgeklopte roomsaus
Dat klinkt niet heel hoopvolquote:Op donderdag 21 november 2019 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan loopt een krediet af en moeten ze hun torenhoge schulden aflossen.ken ik.
Die met die bril is Jantje Roosen, in het bezit van een akelig aantrekkelijk zoon.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel hoopvol![]()
En top, weinig mensen kennen m maar. Baggernummer ook
Ik zie drie paar brillen?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met die bril is Jantje Roosen, in het bezit van een akelig aantrekkelijk zoon.
Pics van die zoon van Roosen?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze niet uit elkaar houden.
Ik vond het al jammer dat Hudson Bay dit jaar uit Nederland vertrekt, maar niet om de reden dat het zo'n toffe winkel wasquote:Op donderdag 21 november 2019 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan loopt een krediet af en moeten ze hun torenhoge schulden aflossen.ken ik.
Waarom dan?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het al jammer dat Hudson Bay dit jaar uit Nederland vertrekt, maar niet om de reden dat het zo'n toffe winkel was
In Maastricht zaten ze in een tof pand.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom dan?![]()
Hema zou ik wel missen
In Rotterdam in het oude V&D-pand. Niet bijzonder verder. Wel een hoop m2 die leeg komen te staan.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Maastricht zaten ze in een tof pand.
Zoek een stel billen om beet te pakken!quote:Op donderdag 21 november 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ijskoude handen. Echt bizar
Is al bekend wat er voor terug komt?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Maastricht zaten ze in een tof pand.
Dat is echt vreselijk joh als iemand dat doetquote:Op donderdag 21 november 2019 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zoek een stel billen om beet te pakken!
Snel!
In maastricht ook in het oude V&D pand, maar je kon binnendoor wel doorlopen naar de bijenkorf.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Rotterdam in het oude V&D-pand. Niet bijzonder verder. Wel een hoop m2 die leeg komen te staan.
Zo'n leuke stad, Maastrichtquote:Op donderdag 21 november 2019 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In maastricht ook in het oude V&D pand, maar je kon binnendoor wel doorlopen naar de bijenkorf.
Geen idee eigenlijk. Niets over gehoord.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Is al bekend wat er voor terug komt?
Alleen de mensen die er geboren en getogen zijnquote:
Ben wel benieuwd. Toen in Groningen in een leegstaand pand geweest waar alleen in een hoekje een La Place zat, was tikje (lees: boel) treurigquote:Op donderdag 21 november 2019 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Niets over gehoord.
Weet wel dat een groot aantal van het personeel van LaPlace in die warenhuizen worden overgedragen aan de restaurantjes van Jumbo vestigingen.
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen de mensen die er geboren en getogen zijn
Daar had je me toen nog foto's van doorgestuurd idd. Dat zag er wel echt heel treurig uit idd.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Toen in Groningen in een leegstaand pand geweest waar alleen in een hoekje een La Place zat, was tikje (lees: boel) treurig
Van dat dialect alleen al krijg je de rillingen. Dan kun je nog beter een hele dag met Manfred optrekken dan 10 minuten naar een eckte Maastrichtenaar luisterenquote:
Verse?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Walnoten uit eigen zusjes tuin.
Ook lekker.
Wel gedroogd al natuurlijk. Wat bedoel jij met vers?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Verse?![]()
![]()
![]()
Dát is echt zo lekker hè, verse walnoten, hmmm
Nou.... Manfred was echt wel ondraaglijk hoorquote:Op donderdag 21 november 2019 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van dat dialect alleen al krijg je de rillingen. Dan kun je nog beter een hele dag met Manfred optrekken dan 10 minuten naar een eckte Maastrichtenaar luisteren![]()
Euh, er staan wat schapen in de wei, maar daar krijg je rare roddels van in het dorpquote:Op donderdag 21 november 2019 20:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zoek een stel billen om beet te pakken!
Snel!
Kersenvlaai?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou.... Manfred was echt wel ondraaglijk hoor![]()
Ik wil die dekselvlaai van zaterdag eigenlijk snel nog een keer. Jezus dat was lekker man
Nog niet gedroogd. Als er nog van de boom van je zus af komen, eens proberen. Die smaken heel anders.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel gedroogd al natuurlijk. Wat bedoel jij met vers?
Jaquote:
Heerrrlijk!quote:Op donderdag 21 november 2019 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Boh!
[ afbeelding ]
Met een dot dikke slagroom erop
Goeie wel, voor mijn verjaardag maken dit
Gatver. heb ik weleens geprobeerd. die zijn nog niet af dan...quote:Op donderdag 21 november 2019 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog niet gedroogd. Als er nog van de boom van je zus af komen, eens proberen. Die smaken heel anders.
Gedroogde zijn lekker maar verse ook
[ afbeelding ]
Wel vers, knapperig.quote:
Echt?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gatver. heb ik weleens geprobeerd. die zijn nog niet af dan...
Manfred praat tenminste nog een beetje door. Sjengen doen makkelijk een half uur over drie volzinnen als ze die al hun bek uitkrijgenquote:Op donderdag 21 november 2019 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou.... Manfred was echt wel ondraaglijk hoor![]()
Ik wil die dekselvlaai van zaterdag eigenlijk snel nog een keer. Jezus dat was lekker man
Nee Manfred was tergend langzaam, vervelend jankerig en vooral cringeworthyquote:Op donderdag 21 november 2019 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Manfred praat tenminste nog een beetje door. Sjengen doen makkelijk een half uur over drie volzinnen als ze die al hun bek uitkrijgen
Je weet nog niet wat cringeworthy is als je nog geen sjeng hebt horen praten in het Maastrichts.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee Manfred was tergend langzaam, vervelend jankerig en vooral cringeworthy![]()
Sjeng Schalken viel best mee toch met dialect?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat cringeworthy is als je nog geen sjeng hebt horen praten in het Maastrichts.
Pieter van den Hoogenband viel pas mee qua dialect!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Sjeng Schalken viel best mee toch met dialect?
Ik wist niet eens dat ie uit Maastricht kwam joh..quote:Op donderdag 21 november 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pieter van den Hoogenband viel pas mee qua dialect!
Heel veel succesvolle Nederlandse sporters komen uit Limburgquote:Op donderdag 21 november 2019 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie uit Maastricht kwam joh..
Die eerste jaren hoogtestage zal het hem doen he.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel veel succesvolle Nederlandse sporters komen uit Limburg
Dat zal vast meegeholpen hebben!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die eerste jaren hoogtestage zal het hem doen he.
Die hebben een voorsprong wel.
Regel er eens eentje dan! Nu ben ik benieuwd!!!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat cringeworthy is als je nog geen sjeng hebt horen praten in het Maastrichts.
Heb je hem ook meteen gekleed als een echte sjengquote:Op donderdag 21 november 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Regel er eens eentje dan! Nu ben ik benieuwd!!!
Oh mijn godquote:Op donderdag 21 november 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je hem ook meteen gekleed als een echte sjeng![]()
Ik kijk nog steeds. Nou ja. Ik luister meerquote:
Dan heb je het nog lang volgehoudenquote:
Echtquote:Op donderdag 21 november 2019 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds. Nou ja. Ik luister meer
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan het redelijk goed verstaan.
Ik heb in Weert op school gezeten. Natuurlijk een heel anders LImburgs, maar het helpt denk ik wel.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ken wel zat mensen, ook in mijn familie (op het schelden na dan), die zo spreken als deze inmiddels overleden randdebiel
Met dank aan Admiraal Anaal zie ik. Is die nog actief op Fok eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de intro duurde 41 seconden
Ik ben echt een vreselijk Randstadwijf, vind alles qua provincieaccenten dom overkomenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb in Weert op school gezeten. Natuurlijk een heel anders LImburgs, maar het helpt denk ik wel.
Het valt nog best mee toch?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je hem ook meteen gekleed als een echte sjeng![]()
Ik kan dat dialect echt niet uitstaanquote:Op donderdag 21 november 2019 22:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het valt nog best mee toch?
Het wordt naarmate het gesprek wel erger heb ik het idee.
Ik kom er gelukkig nooitquote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan dat dialect echt niet uitstaan
Ik heb hem niet meer gezien terwijl Wyckerveld een wijk naast de onze was afgelopen jaarquote:Op donderdag 21 november 2019 22:01 schreef Molo het volgende:
Wel benieuwd of die man nog leeft anno 2019, die buik belooft niet veel goeds iig
Verstandig!quote:Op donderdag 21 november 2019 22:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kom er gelukkig nooit
Sowieso een hekel aan alles beneden Roermond
De stad Roermondquote:Op donderdag 21 november 2019 22:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kom er gelukkig nooit
Sowieso een hekel aan alles beneden Roermond
Ik kom er eigenlijk nooit. Ik overweeg om dit weekend maar het outlet te gaan. maar ik durf eigenlijk nietquote:
Ow, dan is het goed!quote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef murp het volgende:
[..]
Ik kom hier al jaren! Alleen de laatste tijd niet!
Is dat heel veel gedoe dan? Ken het traject nietquote:Op donderdag 21 november 2019 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet morgen naar Maastricht. Helaas kwam ik te laat tot de ontdekking dat er van en naar Roermond geen treinen rijden. Dus van Weert naar Sittard (en terug) met de bus, Geen zin om mijn verlof weer terug te draaien....
Valt denk ik wel mee, wel flink wat vertraging. Normaal ben je in een uurtje wel met de trein vanaf hier in Maastricht. 9292 geeft voor morgen 2 uur aan.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat heel veel gedoe dan? Ken het traject niet
Oh dat is wel shit jaquote:Op donderdag 21 november 2019 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee, wel flink wat vertraging. Normaal ben je in een uurtje wel met de trein vanaf hier in Maastricht. 9292 geeft voor morgen 2 uur aan.
Gebeurd echt al jaren dat er rondom sittard werkzaamheden op het spoor zijn. Heb maar 1 andere keer vertraging gehad rondom een ander station.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee, wel flink wat vertraging. Normaal ben je in een uurtje wel met de trein vanaf hier in Maastricht. 9292 geeft voor morgen 2 uur aan.
Morgen dus rondom Roermond..quote:Op donderdag 21 november 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gebeurd echt al jaren dat er rondom sittard werkzaamheden op het spoor zijn. Heb maar 1 andere keer vertraging gehad rondom een ander station.
Ik heb ooit met vriendinnen de kapitale fout gemaakt om naar Roermond te gaan ipv Maastricht. Man man man, daar shoppen en daarna stappen. Dráma, nooit meerquote:Op donderdag 21 november 2019 22:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit. Ik overweeg om dit weekend maar het outlet te gaan. maar ik durf eigenlijk niet
hahahah zou ik ook niet aanraden.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb ooit met vriendinnen de kapitale fout gemaakt om naar Roermond te gaan ipv Maastricht. Man man man, daar shoppen en daarna stappen. Dráma, nooit meer
We werden zelfs vriendelijk verzocht een tent te verlaten omdat wij 'een ander soort mens' warenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahahah zou ik ook niet aanraden.
Mn nichtje wilde laatst gaan winkelen in roermond. heb vriendelijk bedankt
Ik kan ‘m gewoon verstaan met mijn Brabo-rootsquote:Op donderdag 21 november 2019 22:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het valt nog best mee toch?
Het wordt naarmate het gesprek wel erger heb ik het idee.
Heb je ook zo’n accent?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan ‘m gewoon verstaan met mijn Brabo-roots
Wat?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
We werden zelfs vriendelijk verzocht een tent te verlaten omdat wij 'een ander soort mens' waren
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan ‘m gewoon verstaan met mijn Brabo-roots
Wat?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
We werden zelfs vriendelijk verzocht een tent te verlaten omdat wij 'een ander soort mens' waren
Nopequote:
Ja echtquote:
Nou, uit 'de randstad'. Iets met niet degelijk enzo werd er ook gezegdquote:Op donderdag 21 november 2019 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?Wat voor soort mens dan?
Ik weet t niet meerquote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt mijn Limbo-imitatie gehoord. Die was best sjiek.
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt
[..]
Nou, uit 'de randstad'. Iets met niet degelijk enzo werd er ook gezegd![]()
En je friet haalt bij snackbar ‘t Befkequote:Op donderdag 21 november 2019 22:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet t niet meervolgens mij is t niet veel bijzonders.
Aangezien je nogsteeds denkt dat ik vloai zeg
Bufkes ofzo toch? Of Befkesquote:Op donderdag 21 november 2019 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je friet haalt bij snackbar ‘t Befke
Luidruchtig en Brabants is een pleonasmequote:Op donderdag 21 november 2019 22:41 schreef Molo het volgende:
Dit weekend was mooi, mijn Kroatische vriendin en haar Brabantse luidruchtige echtgenoot die bij de zuid Limburgse slager BBQ-vlees gingen bestellen en vroegen of die man ook briketten enzo had
Jammer dat ik er niet bij was, maar van wat ik hoorde was de bek die die vent erbij trok episch![]()
![]()
Hehehe yessssquote:Op donderdag 21 november 2019 22:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Luidruchtig en Brabants is een pleonasme
Plakt hij achter elke zin ‘eeeeej’?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe yessss
Hij is echt vrij ongeremd, heerlijk
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is de naam van de friettent in haar dorp. Althans, wat ik er van maak
Ik zit al tijden te wachten op een uitnodiging om friet met champignonsaus te eten bij ‘t Befke. Maar niks hoorquote:Op donderdag 21 november 2019 22:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]echt te schandalig. Ons nette dorp.
Wel lekkere frietjes
Je bent altijd welkom hoorquote:Op donderdag 21 november 2019 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al tijden te wachten op een uitnodiging om friet met champignonsaus te eten bij ‘t Befke. Maar niks hoor
Is het ook. Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken Bufkes als broodjeszaak...Nooit wat gehaald of gegeten though
Uhm, zal ik eens op letten. Zie ze over een paar weken weer een heel weekendquote:Op donderdag 21 november 2019 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Plakt hij achter elke zin ‘eeeeej’?
Mijn broer doet dat ook.
Hoe is het zuurvlees bij ‘t Befke?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom hoor
Ik heb allang geen friet met champignonssaus gehad. Binnenkort maar eens doen
[..]
Is het ook. Ik ook niet.
Geen idee. want dat eet ik nietquote:Op donderdag 21 november 2019 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het zuurvlees bij ‘t Befke?
Dat klinkt heel fout
In Zwitserland?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhm, zal ik eens op letten. Zie ze over een paar weken weer een heel weekend![]()
Briljante levensgenieter die gast. Vond het vlees uiteindelijk niet ok genoeg dus is nieuwe betere zut gaan halen in België![]()
Zijn twee flessen whisky doorheen gegaan etc etc
Met champignonsaus????? Whyyyyquote:Op donderdag 21 november 2019 22:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom hoor
Ik heb allang geen friet met champignonssaus gehad. Binnenkort maar eens doen
[..]
Is het ook. Ik ook niet.
Nee met oud en nieuw denk ik, misschien nog weekendje er tussendoor ook, want dit weekend twee zieke kinderen dus twee stellen die eerder wegmoesten en de wens om nog even wat in te halenquote:
Leugens!quote:Op donderdag 21 november 2019 22:56 schreef TaMieke het volgende:
Even voor de goede orde. Onze frietkraam heet Chez Sjeng.
Maar Buda zn rare hersenspinsels maken daar iets anders van
Champignonen sausquote:
Hoe kun je dit nu zeggen?!?!quote:Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Champignonen saus![]()
![]()
Champignons![]()
Leuk allemaalquote:Op donderdag 21 november 2019 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee met oud en nieuw denk ik, misschien nog weekendje er tussendoor ook, want dit weekend twee zieke kinderen dus twee stellen die eerder wegmoesten en de wens om nog even wat in te halen![]()
Zwitserland is andere vriend, die daar woont
Nee met oud en nieuw denk ik, misschien nog weekendje er tussendoor ook, want dit weekend twee zieke kinderen dus twee stellen die eerder wegmoesten en de wens om nog even wat in te halenquote:
't Herpes is ook best een vreemde naam andersquote:
Ja, maarrrrr, over patat?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Champignonen saus![]()
![]()
Champignons![]()
Enige wat ik echt niet gegeten krijg zijn champignons, is echt iets met de structuur want champignons soep die helemaal geblendert is vind ik wel heerlijk.quote:
Vind ik nog best lekker om paar friejtes in te dippen, maar geen hele bak inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maarrrrr, over patat?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben trouwens vergeten zuurvlees te eten, bedenk ik me nu, gvd!
Dat maakt 4.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik echt niet gegeten krijg zijn champignons, is echt iets met de structuur want champignons soep die helemaal geblendert is vind ik wel heerlijk.
En ja, ik ben raar
Ik kan ook niet zo goed tegen structuren, maar blijkbaar bij champignons geen last van.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik echt niet gegeten krijg zijn champignons, is echt iets met de structuur want champignons soep die helemaal geblendert is vind ik wel heerlijk.
En ja, ik ben raar
DM je HCM even, kan hij het meteen in zijn excel lijstje zetten!quote:
Lucky you!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo goed tegen structuren, maar blijkbaar bij champignons geen last van.
Brocolli daarintegen
Die heb ik nooit gehad, maar alleen t idee alquote:Op donderdag 21 november 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lucky you!
Mosselen en zulks krijg ik dan wel weer makkelijk gegeten.
Die ga ik zondag eten met mijn vaderquote:Op donderdag 21 november 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lucky you!
Patatje met gebakken of gekookte mosselen, bohhhhhquote:Op donderdag 21 november 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lucky you!
quote:
G E N O Tquote:Op donderdag 21 november 2019 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Patatje met gebakken of gekookte mosselen, bohhhhh
Lekkah!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ga ik zondag eten met mijn vader
Ik heb een neefje die at mosselen toen hij 8 wasquote:Op donderdag 21 november 2019 23:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad, maar alleen t idee al![]()
Bij mij smaken ze thuis precies zo lekker als in een restaurant....quote:Op donderdag 21 november 2019 23:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb ineens zin in gebakken aardappeltjes die je in restaurants krijgt.
Geen idee wat daar anders aan is dan thuis, maar daar smaken ze beter.
Is dat heel uitzonderlijk?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een neefje die at mosselen toen hij 8 was
Wij zijn vrij simpel wat dat betreft. Ik weet niet of er iemand ooit mosselen heeft gegeten van mn familiequote:Op donderdag 21 november 2019 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een neefje die at mosselen toen hij 8 was
Ganzenvet? Half pak boter?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb ineens zin in gebakken aardappeltjes die je in restaurants krijgt.
Geen idee wat daar anders aan is dan thuis, maar daar smaken ze beter.
Ik kom bij jou eten!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij smaken ze thuis precies zo lekker als in een restaurant....
Wattttt???quote:Op donderdag 21 november 2019 23:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij zijn vrij simpel wat dat betreft. Ik weet niet of er iemand ooit mosselen heeft gegeten van mn familie
Ik ken verder niemand die mosselen at voor hij/zij in de puberteit zat.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat heel uitzonderlijk?
Die van mij vreet al sinds ze één is zeebanket en alles wat uit de zee komt
Sinds ze twee is haring aan het staartje naar binnen tjoepen zoals het hoort
Wat vind je van die nieuwe richtlijn dat ze alleen nog goudgeel gebakken mogen zijn?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij mij smaken ze thuis precies zo lekker als in een restaurant....
In mijn familie zitten veel alles eters. De vader van dat neefje eet zelfs slakkenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij zijn vrij simpel wat dat betreft. Ik weet niet of er iemand ooit mosselen heeft gegeten van mn familie
Serieus? Ook geen gebakken mosseltjes op een boterham of zo?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel naar een restaurant komen want dan eet ik niet thuis 's avondsquote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken verder niemand die mosselen at voor hij/zij in de puberteit zat.
WTF manquote:
1 nichtje lust alleen witte groentes.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In mijn familie zitten veel alles eters. De vader van dat neefje eet zelfs slakken
Begrijpelijk, maar net aangebakken zijn ze wel het lekkerst. Met een klodder mayo erbijquote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je van die nieuwe richtlijn dat ze alleen nog goudgeel gebakken mogen zijn?
Deze man weetquote:Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar net aangebakken zijn ze wel het lekkerst. Met een klodder mayo erbij
Belachelijkquote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat vind je van die nieuwe richtlijn dat ze alleen nog goudgeel gebakken mogen zijn?
Ow, dat is geluk bij een ongelukquote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je morgen wel naar een restaurant komen want dan eet ik niet thuis 's avonds
Op een boterham???quote:Op donderdag 21 november 2019 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Ook geen gebakken mosseltjes op een boterham of zo?
Jij dan met je 'ik ben vergeten zuurvlees te eten', dat is niet eens meer WTF waardig dat is gewoon PAAZ opname waardig!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
WTF
[..]
WTF man![]()
Ik ben echt in shock hier
Wonen die wel zelfstandig of begeleid?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
1 nichtje lust alleen witte groentes.
Een bekend gerecht bij die familie is Mie met vis. Wat betekend dat ze droge mie eten met (wit?) vis en blijkbaar aardappelen![]()
![]()
![]()
Mn tante lust met uiteten alleen kipsate of biefstuk met stroganoff saus. (en dan liever niet de bief want dat is te duur).
Kleine greep uit de selectie
Een echte echte Limburgse familiequote:Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
1 nichtje lust alleen witte groentes.
Een bekend gerecht bij die familie is Mie met vis. Wat betekend dat ze droge mie eten met (wit?) vis en blijkbaar aardappelen![]()
![]()
![]()
Mn tante lust met uiteten alleen kipsate of biefstuk met stroganoff saus. (en dan liever niet de bief want dat is te duur).
Kleine greep uit de selectie
Ik had maar een weekend en zoveel eet ik niet meer tegenwoordig na die maagverkleiningquote:Op donderdag 21 november 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij dan met je 'ik ben vergeten zuurvlees te eten', dat is niet eens meer WTF waardig dat is gewoon PAAZ opname waardig!
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wonen die wel zelfstandig of begeleid?
Ik heb niet veel verstand, maar van eten toch nog wel ietsquote:
Phehehequote:
Dan nog moet het aller aller aller eerste wat je eet in Limburg zuurvlees zijn!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had maar een weekend en zoveel eet ik niet meer tegenwoordig na die maagverkleining![]()
![]()
![]()
Next time gadget!
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Belachelijk
Heb ooit yoga gedaan met die Patricia Schutte van het Voedingscentrum![]()
![]()
![]()
Wát een levensloos energieslurpend mens is dat ze, de tering
Gebakken mosselen op brood is héérlijkquote:Op donderdag 21 november 2019 23:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow, dat is geluk bij een ongeluk
Alleen beetje pech dat ik moet werken
[..]
Op een boterham???wat? Kan dat uberhaupt???
Wie heeft dat verzonnen?
Sinds wanneer doet fok aan andere richtlijnen dan die van de Zolderkamer autisten leeftquote:Op donderdag 21 november 2019 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gelukkig. Dan voeren we die richtlijn af op FOK!
Ik moet gaan verhuizen danquote:Op donderdag 21 november 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan nog moet het aller aller aller eerste wat je eet in Limburg zuurvlees zijn!![]()
Hahahah ja klopt. Maar wij zijn een beetje raarquote:Op donderdag 21 november 2019 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Phehehe
Maar serieus ernstig wel
En je kunt zo heerlijk eten in Limburg man
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Wonen die wel zelfstandig of begeleid?
Ik vind dat dit in de FOK! policy moet. Gebakken aardappels zijn een serieuze zaakquote:Op donderdag 21 november 2019 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet fok aan andere richtlijnen dan die van de Zolderkamer autisten leeft![]()
Beloof ik bij deze plechtig!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan nog moet het aller aller aller eerste wat je eet in Limburg zuurvlees zijn!![]()
Asperges?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nope. nog nooit gehad. wil ik graag zo houden.
Whyyyyquote:Op donderdag 21 november 2019 23:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nope. nog nooit gehad. wil ik graag zo houden.
Met spekjes en uiquote:Op donderdag 21 november 2019 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat dit in de FOK! policy moet. Gebakken aardappels zijn een serieuze zaak
Heerrlijk! De laatste keer in Duitsland nog precies zo gegetenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Met spekjes en ui![]()
Van die bratkartoffeln
SATE!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pindasaus ook, maar dat is godenvoer
Erwtensoep ook, is ook goddelijkquote:
Zeg dat maar niet tegen de pinda's in Den Haag en omstrekenquote:
Dit jaquote:Op donderdag 21 november 2019 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, het is echt pindasaus. Genoeg Surinaamse en Indonesische collega’s om dat te weten
Daar kom ik toch nooitquote:Op donderdag 21 november 2019 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen de pinda's in Den Haag en omstreken
Wat een moeilijk mens ben jij zegquote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daar kom ik toch nooit
Erwtensoep is niet goddelijk trouwens. Want erwten
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een moeilijk mens ben jij zeg![]()
Wat eet jij wel?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind dat dit in de FOK! policy moet. Gebakken aardappels zijn een serieuze zaak
Kipkrokantschnitzels?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]ja ik weet het.
Champignons, frietjes, asperger dus![]()
We zijn gewoon niet zo culinair
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Weet je meteen waar je je tijdens het volgende Mod travestieten SM gangbang extravaganza vergadering hard voor moet maken!
Iets in een van de gapende gaten mikken is niet echt per se meteen sjoelenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb begrepen dat er tijdens crew meets gesjoeld wordt. Maar dat is vast een codewoord voor iets anders
Ga jij naar meets dan?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb begrepen dat er tijdens crew meets gesjoeld wordt. Maar dat is vast een codewoord voor iets anders
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja die zijn lekker
schnitzels sowieso
DerRabbit en ik gaan wel altijd naar de meatquote:
Op de crew meets is de enige die 'echt' komt danny natuurlijkquote:
Mag je daar komen zonder in ESF te posten en geen crew te zijn?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
DerRabbit en ik gaan wel altijd naar de meat
De Meat is serieus een restaurant in Valkenburg trouwensquote:Op donderdag 21 november 2019 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
DerRabbit en ik gaan wel altijd naar de meat
Lekker een beetje aanmodderenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Iets in een van de gapende gaten mikken is niet echt per se meteen sjoelen
Zéker, wel als je zo lekker bent als Rabbit en ikquote:Op donderdag 21 november 2019 23:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mag je daar komen zonder in ESF te posten en geen crew te zijn?
Definieer ‘komt’quote:Op donderdag 21 november 2019 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op de crew meets is de enige die 'echt' komt danny natuurlijk![]()
Dat word vanzelf wel pijnlijk duidelijk tijdens je eerste meetquote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Meat is serieus een restaurant in Valkenburg trouwens
Is wel van de BDSM geloof jkquote:Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word vanzelf wel pijnlijk duidelijk tijdens je eerste meet
Oef, dat word langer dan een maandje lastig lopen voor budaquote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word vanzelf wel pijnlijk duidelijk tijdens je eerste meet
Ik ben niet zo heel erg van het bockbier, maar dan wel het liefste van Limburgse bodemquote:Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik had trouwens bockbier uit Valkenburg, was echt frigging lekker
Die FOK! Stok wordt tijdens de meets ook voor andere doeleinden gebruikt?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat word langer dan een maandje lastig lopen voor buda
Vaseline en wondpoederquote:Op donderdag 21 november 2019 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, dat word langer dan een maandje lastig lopen voor buda
De FOK! Stok is een 1:18 schaalmodel van de originele Stok die Danny bij crewmeets gebruiktquote:Op donderdag 21 november 2019 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die FOK! Stok wordt tijdens de meets ook voor andere doeleinden gebruikt?
Oh, ik ben er juist dol opquote:Op donderdag 21 november 2019 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg van het bockbier, maar dan wel het liefste van Limburgse bodem
Dan mag ik vast niet komenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zéker, wel als je zo lekker bent als Rabbit en ik
Plus profiel, voor extra wrictiequote:Op donderdag 21 november 2019 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De FOK! Stok is een 1:18 schaalmodel van de originele Stok die Danny bij crewmeets gebruikt
Alleen als je een mossel meeneemtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En natuurlijk een paarse lans op het uiteinde!quote:
Eetse!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb bitterballen met belgische mayo![]()
![]()
Veilig thuis!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:53 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga afsluiten. Eindelijk naar huis
Laatste rustige momentjes voor we knallend door het weekend in gaanquote:
Oeh grootse plannen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste rustige momentjes voor we knallend door het weekend in gaan
Ik werd net wakker op de bank.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen behalve jij toen al sliep.
Dacht dat jij overal wel wat druppeltjes urine achterliet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:26 schreef scrupuleus het volgende:
Deze sc is een beetje een mix geworden, niet echt een plek om standaard te komen.
Dit klopt welquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij overal wel wat druppeltjes urine achterliet.
Ik begin direct!quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Duimen jullie voor mij dat ik vandaag niet door hoef te staan?
Wanneer moet je beginnen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Top! Alle duimpjes helpen![]()
Als ik niet door hoef te staan ben ik om 1700 klaar
Door hoef te staan? Is dat een horecaterm?quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Duimen jullie voor mij dat ik vandaag niet door hoef te staan?
Ja denk het? Betekent dat je ipv van normaal gesproken bij een dagdienst tot 1700 staat door staat tot nodigquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door hoef te staan? Is dat een horecaterm?
Brrrr!quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Dat had ik vorige week. Van 1030 tot 2330 dacht ik.
Ach het is werkquote:
Jaja maar het gaat je niet in de koude kleren zitten, Haas.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach het is werkVeel gezeik onderling. Communicatie tussen keuken en bediening loopt zeer moeizaam wat nogal vermoeiend is. En hoor steeds slechtere dingen over de eigenaren.
Bij een andere zaak van ons wordt het personeel uitgescholden voor kankerhoer en als je ziek bent en je ziek wilt melden wordt je gechanteerd dat de zaak dan maar de rest van de week dicht gaat zodat je collega's ook geen uren krijgen...![]()
Vind ik allemaal maar wat raar :p Maar goed. Mijn naam is Haas en doe wat ik moet doen en probeer mij met zo min mogelijk te bemoeien.
Nou ja zolang ik er geen last van heb gaat het oke maar heb het wel in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaja maar het gaat je niet in de koude kleren zitten, Haas.
Succes
Ik zou er iig gek van worden, van zo'n verziekte sfeer.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zolang ik er geen last van heb gaat het oke maar heb het wel in mijn achterhoofd![]()
Begrijp ook niet dat de werkgevers niet de 'waarde' inzien van personeel. uiteraard zijn er altijd dingen die beter kunnen in het functioneren van iemand maar zonder personeel kan je zaak niet open. En het is nu echt lastig om vervanging te regelen als iemand besluit op te stappen.
Haas? Nu moet je weer een nieuwe UIquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach het is werkVeel gezeik onderling. Communicatie tussen keuken en bediening loopt zeer moeizaam wat nogal vermoeiend is. En hoor steeds slechtere dingen over de eigenaren.
Bij een andere zaak van ons wordt het personeel uitgescholden voor kankerhoer en als je ziek bent en je ziek wilt melden wordt je gechanteerd dat de zaak dan maar de rest van de week dicht gaat zodat je collega's ook geen uren krijgen...![]()
Vind ik allemaal maar wat raar :p Maar goed. Mijn naam is Haas en doe wat ik moet doen en probeer mij met zo min mogelijk te bemoeien.
Je zou denken dat die krapte wel zou helpen om wat realistischer met je personeel om te springen (als in: zonder gescheld, chanteren en andere rare dingen die zogenaamd normaal zijn voor horeca).quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zolang ik er geen last van heb gaat het oke maar heb het wel in mijn achterhoofd![]()
Begrijp ook niet dat de werkgevers niet de 'waarde' inzien van personeel. uiteraard zijn er altijd dingen die beter kunnen in het functioneren van iemand maar zonder personeel kan je zaak niet open. En het is nu echt lastig om vervanging te regelen als iemand besluit op te stappen.
Wat hebbie gekocht?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En tevreden. Wilde nog een paar dingen van m'n favo gottikmerk en er was een pre-black friday-sale. De dingen die ik gekocht heb, hebben nu minder korting.
Dat blijft toch altijd een gokje.
https://www.killstar.com/products/draco-necklacequote:
Onder iets, maar wel zichtbaar? Ik bedoel, je hoeft het niet te dragen om je lekker warm te houden, toch?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.killstar.com/products/draco-necklace
https://www.killstar.com/products/black-cats-relaxed-top
https://www.killstar.com/products/space-kitty-sunglasses-b
https://www.killstar.com/products/hellrazor-fishnet-top-b
Die laatste overigens voor ónder dingen, niet perse voor los.
Leuke zonnebrilquote:Op vrijdag 22 november 2019 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.killstar.com/products/draco-necklace
https://www.killstar.com/products/black-cats-relaxed-top
https://www.killstar.com/products/space-kitty-sunglasses-b
https://www.killstar.com/products/hellrazor-fishnet-top-b
Die laatste overigens voor ónder dingen, niet perse voor los.
Jambers waardig?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuke zonnebril
Grappig hoe het zo niet past of zo bij jouw "normale" outfit zoals ik je ken zeg maar
Dubbele persoonlijkheid jij.
Ik heb IJs nog niet in der nachtoutfit gezien. Alleen in der sportoutfit en overdag outfit.quote:
Nooit van arbeidstijdenwetgeving gehoord?quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Dat had ik vorige week. Van 1030 tot 2330 dacht ik.
Dit jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zou denken dat die krapte wel zou helpen om wat realistischer met je personeel om te springen (als in: zonder gescheld, chanteren en andere rare dingen die zogenaamd normaal zijn voor horeca).
Ja, onder iets met korte mouwen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onder iets, maar wel zichtbaar? Ik bedoel, je hoeft het niet te dragen om je lekker warm te houden, toch?
De meeste dingen die ik heb zijn ook niet zo over the top verder, die leuk ik op met schoenen en accessoires als de gelegenheid het toestaat (lees: eigenlijk alles behalve werk of wanneer het echt niet praktisch is). Dus een mooie collectie riemen, schoenen en sieraden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuke zonnebril
Grappig hoe het zo niet past of zo bij jouw "normale" outfit zoals ik je ken zeg maar
Dubbele persoonlijkheid jij.
Neuh, al zouden sommigen me vast in een "Hotter than my Daughter" willen gooien.quote:
Ja alweer :p. Probeer het nog ff vol te houden. Zolang het niet tegen mij gericht is doe ik gewoon mijn werk:p.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haas? Nu moet je weer een nieuwe UI
Bizarre taferelen wel. Misschien toch weer een keertje jobhoppen?
Tuurlijk wel:p.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit van arbeidstijdenwetgeving gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |