Dit!quote:Op donderdag 21 november 2019 07:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Als je naar de misdaadcijfers kijkt is het een overmacht aan allochtonen.
Wat klopt hier niet aan volgens jou?quote:Op donderdag 21 november 2019 07:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit!
Behalve dan dat het niet klopt
Dat het relatief is. Nederlanders staan ruim bovenaan (uiteraard). Dus nee, ik zou 19% geen overmacht noemen..quote:Op donderdag 21 november 2019 08:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wat klopt hier niet aan volgens jou?
[ afbeelding ]
Meer dan de helft van de gevangenen is allochtoon.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat het relatief is. Nederlanders staan ruim bovenaan (uiteraard). Dus nee, ik zou 19% geen overmacht noemen..
Hebben we een probleem om dat ze relatief veel vaker problemen hebben, natuurlijk.
Geen idee, laat maar zien. Die van mij is van verdachten van misdrijven met CBS gegevens.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de gevangenen is allochtoon.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rland-allochtoon?ampquote:Op donderdag 21 november 2019 08:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geen idee, laat maar zien. Die van mij is van verdachten van misdrijven met CBS gegevens.
https://opendata.cbs.nl/s(...)15NED/table?dl=10FD8
Interessant verschil inderdaad, ben wel benieuwd waar aan dat ligt. Is het de zwaarte van de misdaad? Of verdenkt de politie systematisch 3 keer teveel Nederlanders? Krijgen autochtonen vaker een boete in plaats van een gevangenisstraf? Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rland-allochtoon?amp
Hier staat ook het een en ander:quote:Op donderdag 21 november 2019 08:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Interessant verschil inderdaad, ben wel benieuwd waar aan dat ligt. Is het de zwaarte van de misdaad? Of verdenkt de politie systematisch 3 keer teveel Nederlanders? Krijgen autochtonen vaker een boete in plaats van een gevangenisstraf? Ben wel benieuwd.
Als ik die CBS link van je bekijk gaat het bij Nederlanders met name om vermogens- en verkeersmisdrijven... best opmerkelijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:25 schreef Fretwork het volgende:
Dat het relatief is. Nederlanders staan ruim bovenaan (uiteraard).
Ja, maar hullie doen het ook!quote:Op donderdag 21 november 2019 07:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Hoe lang willen die deugers dit nog goed blijven praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Je moet het omrekenen naar absolute aantallen, en dan naar percentages. Stel er zitten 700000 nederlanders in de bak en 300000 allochtonen. "Er zitten veel meer Nederlanders vast!" roept links dan krampachtig.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat het relatief is. Nederlanders staan ruim bovenaan (uiteraard). Dus nee, ik zou 19% geen overmacht noemen..
Hebben we een probleem om dat ze relatief veel vaker problemen hebben, natuurlijk.
quote:De grootste groep allochtonen bestaat uit mensen van Marokkaanse herkomst: 10,6 procent
Wat snap jij niet aan statistiek. Het is helemaal geen 19%. Tel de rest er eens bij op.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zelfs in absolute aantallen zijn de allochtonen tegenwoordig al verantwoordelijkheid voor meer dan de helft van deze overtredingen.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Je moet het omrekenen naar absolute aantallen, en dan naar percentages. Stel er zitten 700000 nederlanders in de bak en 300000 allochtonen. "Er zitten veel meer Nederlanders vast!" roept links dan krampachtig.
Maar ze vergeten wel even dat er 16 miljoen Nederlanders zijn, en maar 1 miljoen allochtonen.
Want 700000 Nederlanders op 16 miljoen is 4%.
En 300000 allochtonen op 1 miljoen is 30%.
Wie veroorzaakt de meeste overlast?
Nexit wrs.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:15 schreef ToT het volgende:
Terechte klacht natuurlijk, maar wat is de oplossing (zonder allerlei grondwetten en internationale verdragen te schenden)?
En waarom pakt de witte politie, geen witte mensne dan op?quote:Op donderdag 21 november 2019 08:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de gevangenen is allochtoon.
Er zitten dus meer buitenlanders dan Nederlanders vast.
Omdat er verdomd weinig criminele albino's zijn (net als dat er weinig albino's bij de politie zitten.)quote:Op donderdag 21 november 2019 10:19 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
En waarom pakt de witte politie, geen witte mensne dan op?
Goede vraag. Zijn er ook cijfers beschikbaar van asielzoekers en hun kindbruidjes?quote:Op donderdag 21 november 2019 10:18 schreef dagobertE6 het volgende:
Wat zijn de statistieken voor pedofielen en kinderverkrachters ook alweer TS?
quote:Op donderdag 21 november 2019 10:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan statistiek. Het is helemaal geen 19%. Tel de rest er eens bij op.
Ben je nou zo dom? Of doe je het erom?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Je moet het omrekenen naar absolute aantallen, en dan naar percentages. Stel er zitten 700000 nederlanders in de bak en 300000 allochtonen. "Er zitten veel meer Nederlanders vast!" roept links dan krampachtig.
Maar ze vergeten wel even dat er 16 miljoen Nederlanders zijn, en maar 1 miljoen allochtonen.
Want 700000 Nederlanders op 16 miljoen is 4%.
En 300000 allochtonen op 1 miljoen is 30%.
Wie veroorzaakt de meeste overlast?
Dat gebeurt niet in de Arabische wereld wil je zeggen?quote:Op donderdag 21 november 2019 10:18 schreef dagobertE6 het volgende:
Doe eens een linkje, geniequote:Op donderdag 21 november 2019 10:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zelfs in absolute aantallen zijn de allochtonen tegenwoordig al verantwoordelijkheid voor meer dan de helft van deze overtredingen.
1 op de 3 zijn ongeveer 7 op de 20.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom? Of doe je het erom?
Als 1 op de 3 Ferrari's een oud vrouwtje dood rijdt, maar er maar 20 Ferrari's zijn, en er 1 op de 100 Golfjes rijdt een oud vrouwtje dood, maar dat zijn er 100.000 in totaal. Wie veroorzaken er dan meer overlast voor oude vrouwtjes?
Ik moet daar altijd kostelijk om lachen als allochtonen als jij daar over beginnen, alsof het niet in de islamitische wereld voor komtquote:Op donderdag 21 november 2019 10:18 schreef dagobertE6 het volgende:
Vrijspraak en schadevergoeding als het om Jos Brech gaat. Wacht maar af.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:18 schreef dagobertE6 het volgende:
Grappig, want dat klopt niet met de CBS cijfers van 2018.quote:
En wil je nu eens proberen, met alles wat je in je hebt, heeeel rustig te lezen wat ik schreef?quote:Op donderdag 21 november 2019 10:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1 op de 3 zijn ongeveer 7 op de 20.
1 op de 100 zijn 1000 op de 100.000.
In absolute zin veroorzaken de golfjes ongeveer 1000/7= 140 keer zo veel overlast.
In relatieve zin de Ferrari's.
Namelijk 7/20= 35% versus 1000/100.000 = 1%. Relatief dus 35 keer zo vaak.
quote:Op donderdag 21 november 2019 08:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
hEt Is EeN C0mPlot!quote:Op donderdag 21 november 2019 10:42 schreef Ixnay het volgende:
Echter is dat zelfs hier niet het geval. De Ferrari's (niet-westers) veroorzaken nu al meer overlast ondanks de veel kleinere populatie. Als je bovenstaande statistiek zou toepassen krijg je cijfers die zelfs CBS niet durft te publiceren.
Anekdotisch "bewijs"quote:Op donderdag 21 november 2019 10:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
En het is overal in Europa.
https://m.hln.be/nieuws/b(...)ilig-maken~abdae606/
Marokkanen zijn gewoon een kutvolk.
2e gevaarlijkste bestemming voor vrouwen om er alleen te reizen:
https://www.bladna.nl/amp(...)en-reizen,18172.html
Pardon???quote:Op donderdag 21 november 2019 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom? Of doe je het erom?
Als 1 op de 3 Ferrari's een oud vrouwtje dood rijdt, maar er maar 20 Ferrari's zijn, en er 1 op de 100 Golfjes rijdt een oud vrouwtje dood, maar dat zijn er 100.000 in totaal. Wie veroorzaken er dan meer overlast voor oude vrouwtjes?
Je bent ook een simpele hè?quote:Op donderdag 21 november 2019 10:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pardon???
Wat is er mis met deze berekening? Behalve dat het percentage criminele allochtonen in de praktijk ongeveer twee keer zo hoog is als wat ik in mijn voorbeeld schetste?
Dit is dé berekening, dat is precies hoe je zoiets berekend. Dat weet ik, dat weet jij, dat weet iedereen hier die meer dan lagere school af heeft.
Maar steek lekker je linkse wegkijkkop in het zand, het schijnt dat de 'LALALA' daar zo lekker echoot.
quote:Op donderdag 21 november 2019 10:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Anekdotisch "bewijs"
TS:
[ afbeelding ]
quote:
Ben jij een kloon van knoopie ofzo? Met je wegkijkgelulquote:Op donderdag 21 november 2019 11:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je bent ook een simpele hè?
Nee, allochtonen plegen niet meer misdaden. Ja, als allochtoon is de kans groter dat je een misdaad pleegt. Als je dit niet snapt is er geen redden aan deze discussie.
Moet je daar iets aan doen, ja. Maar laten we beginnen met onderbouwd een discussie voeren in plaats van schreeuwen over "alternative facts"
Zwart op wit dat er meer criminaliteit is onder allochtonen dat onder Nederlanders en jij ontkent datquote:Op donderdag 21 november 2019 11:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
"Epstein verdacht van kindermisbruik"
TS en vd:
BREKEND! BLANKE mannen MISBRUIKEN kinderen!!! DE OVERHEID WIL NIET DAT JE DIT ZIET!!!!
Eh, we hadden het over percentages, niet over 1 persoon, jetten.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
"Epstein verdacht van kindermisbruik"
TS en vd:
BREKEND! BLANKE mannen MISBRUIKEN kinderen!!! DE OVERHEID WIL NIET DAT JE DIT ZIET!!!!
Ja want "als allochtoon is de kans groter dat je een misdaad pleegt"quote:Op donderdag 21 november 2019 11:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zwart op wit dat er meer criminaliteit is onder allochtonen dat onder Nederlanders en jij ontkent dat![]()
Als 3 op die 10 Marokkanen iemand berooft en bij Nederlanders is het 2 op de 10 dan nog beweer jij dat Nederlanders crimineler zijn.
De meeste Nederlanders van Marokkaanse herkomst zijn niet crimineel en zijn nog nooit als verdachte geregistreerd door de politie. Maar de Nederlanders van Marokkaanse herkomst zijn in de criminaliteitscijfers van het CBS wel oververtegenwoordigd.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:15 schreef Durmada het volgende:
Zoveelste huiltopic over Marokkanen die zo eng zijn boehoehoe
Dit is toch exact wat ik zeg dropstaaf?quote:Op donderdag 21 november 2019 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van knoopie ofzo? Met je wegkijkgelul
Je weet verdomd goed dat als er 8 autochtonen zijn waarvan er 1 crimineel is, en als er 2 allochtonen zijn waarvan er ook 1 crimineel is, het percentage criminelen onder allochtonen veel hoger is.
"als allochtoon is de kans groter dat je een misdaad pleegt"
Ja vast, of je past je gewoon aan aan het land waar je verblijft met al zijn normen en waarden. Dan druk je ook niet vanzelf het stempel KUTVOLK op je bevolkingsgroep en gaat dat percentage misschien eens wat naar beneden.
En kom me niet aankakken met 'geen kansen krijgen', klaver. Iedereen heeft het wel eens lastig in zijn leven. Maar met een beetje ruggegraat sta je op en doe je gewoon mee. Dan heb je vroeg of laat vanzelf die kans te pakken. Criminaliteit is in verreweg de meeste gevallen een KEUZE.
Net als laf links wegkijken en de schuld bij anderen leggen trouwens.
Nee je lult het weg met Ferrari's en kansen, visstick.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit is toch exact wat ik zeg dropstaaf?
Begrijpend lezen is ook moeilijk hoor, ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zwart op wit dat er meer criminaliteit is onder allochtonen dat onder Nederlanders en jij ontkent dat![]()
Als 3 op die 10 Marokkanen iemand berooft en bij Nederlanders is het 2 op de 10 dan nog beweer jij dat Nederlanders crimineler zijn.
Ik probeer het wat duidelijk te maken voor de dommere medemens, lijkt niet te lukken helaas.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee je lult het weg met Ferrari's en kansen, visstick.
Kijk, dat klopt, en daar moeten we wat aan doen.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De meeste Nederlanders van Marokkaanse herkomst zijn niet crimineel en zijn nog nooit als verdachte geregistreerd door de politie. Maar de Nederlanders van Marokkaanse herkomst zijn in de criminaliteitscijfers van het CBS wel oververtegenwoordigd.
TS gebruikt toch net 1 groep jongeren om dit te "bewijzen":quote:Op donderdag 21 november 2019 11:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh, we hadden het over percentages, niet over 1 persoon, jetten.
Waar wil je trouwens heen met je verhaal want veel touw is er niet aan vast te knopen.
Waarom mij dat Rob Jetten zou maken is me een raadselquote:Op donderdag 21 november 2019 10:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
En het is overal in Europa.
https://m.hln.be/nieuws/b(...)ilig-maken~abdae606/
Marokkanen zijn gewoon een kutvolk.
België is ook bijna de helft van de gevangenen allochtoon.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook moeilijk hoor, ligt niet aan jou.
Dat is exact wat ik zeg, maar jij noemt 19:81 een overmacht, en gebruikt vervolgens anekdotisch bewijs over Zweedse straatkinderen om te beweren:
"En het is overal in Europa."
Dan ben je óf een troll die schijt heeft aan dat mensen hem een domme idioot vinden, of daadwerkelijk zo hersenloos als een fluitketel.
Of hier om je onderbuik te legen natuurlijk, maar geef dan gewoon toe dat cijfers je niet boeien.
Allochtonen hebben een probleem. Daar moeten we op ingrijpen. Ligt dat aan de strafmaat, opvolging? Grote kans dat je voor allochtone criminelen een andere aanpak nodig hebt.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
België is ook bijna de helft van de gevangenen allochtoon.
Allochtonen vormen gewoon een probleem.
Allochtonen zijn het probleem. Marokkanen staan bovenaan qua aantal gevangen in de gevangenissen in Europa.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Allochtonen hebben een probleem. Daar moeten we op ingrijpen. Ligt dat aan de strafmaat, opvolging? Grote kans dat je voor allochtone criminelen een andere aanpak nodig hebt.
Wat gaan we doen aan die 81% van de misdaden door Nederlanders dan?
Wat was er mis met mijn uitlegquote:Op donderdag 21 november 2019 11:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik probeer het wat duidelijk te maken voor de dommere medemens, lijkt niet te lukken helaas.
Criminaliteit is toch echt een keuze van de dader zelf. "We" moeten ze alleen maar bestraffen. En niet wegkijken of excuses zoeken in geen stageplaatsen ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kijk, dat klopt, en daar moeten we wat aan doen.
Kennelijk snapte je de Ferrari's niet, ik probeerde enkel je misverstand te verhelpen door een onderwerp te pakken waar je onbevooroordeeld zou zijn.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat was er mis met mijn uitlegKan niet veel simpeler dacht ik.
Als je bedenkt dat veel allochtonen uit een patriarchale krachtcultuur komen, is een softe knuffelaanpak met een "en nou niet meer doen hè!" en een aai over de bol niet geschikt nee. Daar moet je veel harder tegen optreden, zodat ze weten dat niet zij, maar de wet bovenaan de maatschappelijke voedselketen staat.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Allochtonen hebben een probleem. Daar moeten we op ingrijpen. Ligt dat aan de strafmaat, opvolging? Grote kans dat je voor allochtone criminelen een andere aanpak nodig hebt.
Wat gaan we doen aan die 81% van de misdaden door Nederlanders dan?
Je bent echt heel dom, of niet?quote:Op donderdag 21 november 2019 12:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Allochtonen zijn het probleem. Marokkanen staan bovenaan qua aantal gevangen in de gevangenissen in Europa.
https://m.standaard.be/cnt/dmf20161102_02551437
Daarbij hebben we in meerdere landen bijzonder veel overlast van Marokkanen, zoals ook in Frankrijk:
https://www.google.nl/amp(...)erjarigen,23447.html
Inderdaad. Flutstrafjes werken statusverhogend. Lekker de gangster zijn en er steeds mee wegkomen is geen goede aanpak.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat veel allochtonen uit een patriarchale krachtcultuur komen, is een softe knuffelaanpak met een "en nou niet meer doen hè!" en een aai over de bol niet geschikt nee. Daar moet je veel harder tegen optreden, zodat ze weten dat niet zij, maar de wet bovenaan de maatschappelijke voedselketen staat.
Doe je dat niet, zoals in wegkijkamsterdam, dan zie je daar nu de gevolgen van.
Ik kijk naar cijfers, niet naar auto's. En een rode waas krijg ik vooral van links wegkijkend goedpraattuig.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kennelijk snapte je de Ferrari's niet, ik probeerde enkel je misverstand te verhelpen door een onderwerp te pakken waar je onbevooroordeeld zou zijn.
Om te voorkomen dat je gelijk een rode waas in je ogen zou krijgen bij het woord Marokkaan bijvoorbeeld.
Procentueel zat er toch iets van 60% allochtonen in de bak, waarvan marokkanen dan weer het grootste deel vormen?quote:Op donderdag 21 november 2019 12:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je bent echt heel dom, of niet?
De titel is:
Marokkanen grootste buitenlandse populatie in Europese gevangenissen
Ga maar weer pallets sorteren
"Zwaarder straffen helpt niet"quote:Op donderdag 21 november 2019 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat veel allochtonen uit een patriarchale krachtcultuur komen, is een softe knuffelaanpak met een "en nou niet meer doen hè!" en een aai over de bol niet geschikt nee. Daar moet je veel harder tegen optreden, zodat ze weten dat niet zij, maar de wet bovenaan de maatschappelijke voedselketen staat.
Doe je dat niet, zoals in wegkijkamsterdam, dan zie je daar nu de gevolgen van.
Jouw reacties ga ik niet eens meer lezen, extreemlinks stuk krakerstuig.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
"Zwaarder straffen helpt niet"
- Elke strafrechtexpert
"Wellus"
- All rechtse tokkies op Fok!
De feiten komen me niet zo goed uit dus verzin ik wel een reden om ze te kunnen negeren.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw reacties ga ik niet eens meer lezen, extreemlinks stuk krakerstuig.
Ernstig understatement bij deze persoon.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2019 12:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De titel is:
Marokkanen grootste buitenlandse populatie in Europese gevangenissen
Ga maar weer pallets sorteren
de neef van Taghi zat minder dan 4 jaar voor een plofkraak en zit nu vermoedelijk achter de moord op Wiersen. Licht straffen helpt Inddquote:Op donderdag 21 november 2019 12:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
"Zwaarder straffen helpt niet"
- Elke strafrechtexpert
"Wellus"
- All rechtse tokkies op Fok!
Dus verhoudingsgewijs zijn Marokkanen crimineler dan Nederlanders, maar dat snappen ze nietquote:Op donderdag 21 november 2019 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Procentueel zat er toch iets van 60% allochtonen in de bak, waarvan marokkanen dan weer het grootste deel vormen?
En?quote:Op donderdag 21 november 2019 12:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
de neef van Taghi zat minder dan 4 jaar voor een plofkraak en zit nu vermoedelijk achter de moord op Wiersen. Licht straffen helpt Indd
Als hij veel langer had gezeten had hij dat niet kunnen doen, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 21 november 2019 12:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En?
Aangenomen dat het waar is dan stel jij dus dat als hij 4+x jaar had gezeten hij niet achter de moord op Wiersen zou zitten?
Hoe weet je dat precies?
Brevet van onvermogen dusquote:Op donderdag 21 november 2019 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kijk naar cijfers, niet naar auto's. En een rode waas krijg ik vooral van links wegkijkend goedpraattuig.
Er zijn relatief meer Marokkanen die gestraft worden voor een specifiek aantal misdrijven.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus verhoudingsgewijs zijn Marokkanen crimineler dan Nederlanders, maar dat snappen ze niet
Als we jou morgen opsluiten voor de rest van je leven kun je ook geen misdrijven plegen.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als hij veel langer had gezeten had hij dat niet kunnen doen, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik heb geen misdrijf gepleegd, dus je vergelijking gaat mank.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als we jou morgen opsluiten voor de rest van je leven kun je ook geen misdrijven plegen.
In Thailand worden alleen witte pedofielen opgepakt als voorbeeld.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet in de Arabische wereld wil je zeggen?
Twee Egyptenaren in Saoedi-Arabië onthoofd voor kidnapping en kindermisbruikquote:Op donderdag 21 november 2019 13:09 schreef dagobertE6 het volgende:
In Thailand worden alleen witte pedofielen opgepakt als voorbeeld.
Plus ee hebben het over NL jij noorwegen overloper
Turkije: 250.000 kinderen in 10 jaar tijd misbruikt.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:09 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat kan mij schelen wat in Turkije gebeurd gaan we nu ook Noord Korea bijhalen voor nederlands nieuws ???quote:Op donderdag 21 november 2019 13:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Turkije: 250.000 kinderen in 10 jaar tijd misbruikt.
https://www.google.nl/amp(...)uikt-in-turkije/amp/
Je komt zelf met Thailand op de proppen Pipo. Daarbij wonen we in Nederland en zijn er 16 miljoen Nederlanders. Allochtonen zouden sowieso al amper voor moeten komen in criminaliteitscijfers.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:23 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat kan mij schelen wat in Turkije gebeurd gaan we nu ook Noord Korea bijhalen voor nederlands nieuws ???
quote:Op donderdag 21 november 2019 12:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]![]()
Het valt niet meer goed te praten hè policor
Verloren energie. Jij snapt de feiten niet als we met cijfers komen.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Probeer het anders eens uit te leggen jochie
Je begrijpt het verschil tussen relatief en absoluut niet lijkt het wel. Daarnaast ben je te stompzinnig om die kop te lezen.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Verloren energie. Jij snapt de feiten niet als we met cijfers komen.
quote:Op donderdag 21 november 2019 08:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2019 11:00 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je bent ook een simpele hè?
Nee, allochtonen plegen niet meer misdaden. Ja, als allochtoon is de kans groter dat je een misdaad pleegt. Als je dit niet snapt is er geen redden aan deze discussie.
Moet je daar iets aan doen, ja. Maar laten we beginnen met onderbouwd een discussie voeren in plaats van schreeuwen over "alternative facts"
En jij blijft alles maar goedpraten. In een land waar er meer allochtonen dan autochtonen in de bak zitten is toch echt iets mis.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil tussen relatief en absoluut niet lijkt het wel. Daarnaast ben je te stompzinnig om die kop te lezen.
Waar ik heb wat goedgepraat schattenbout? Ik zie je me graag quoten.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En jij blijft alles maar goedpraten. In een land waar er meer allochtonen dan autochtonen in de bak zitten is toch echt iets mis.
Je wringt jezelf in allerlei bochten om de feiten te downplayen met relatief, absoluut etc. Feit is dat Marokkanen crimineler zijn dan Nederlanders.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waar ik heb wat goedgepraat schattenbout? Ik zie je me graag quoten.
Ik zie je me graag quoten lieverdquote:Op donderdag 21 november 2019 13:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je wringt jezelf in allerlei bochten om de feiten te downplayen met relatief, absoluut etc. Feit is dat Marokkanen crimineler zijn dan Nederlanders.
Niet relevant. Waar het om gaat is dat je er in de toekomst niet een pleegt.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik heb geen misdrijf gepleegd, dus je vergelijking gaat mank.
Wat dan precies?quote:Op donderdag 21 november 2019 13:32 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En jij blijft alles maar goedpraten. In een land waar er meer allochtonen dan autochtonen in de bak zitten is toch echt iets mis.
quote:Op donderdag 21 november 2019 12:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De feiten komen me niet zo goed uit dus verzin ik wel een reden om ze te kunnen negeren.
Waarschijnlijk gaat het om de onomwonden bevestiging, zonder jamaardits en jamaardats er bij.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waar ik heb wat goedgepraat schattenbout? Ik zie je me graag quoten.
Leg deze twee tegenstrijdigheden dan eens even uit. Ik vat hem namelijk ook niet.quote:Nee, allochtonen plegen niet meer misdaden. Ja, als allochtoon is de kans groter dat je een misdaad pleegt.
Geen tegenstrijdigheden, enkel logica.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leg deze twee tegenstrijdigheden dan eens even uit. Ik vat hem namelijk ook niet.
Moeilijk wel of niet? Als je laag tot zeer laag bent opgeleid maar toch over gewichtige onderwerpen wilt meepraten.quote:
Had dat nou meteen gezegd.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Geen tegenstrijdigheden, enkel logica.
De groep allochtonen pleegt niet meer misdaden dan de groep autochtonen. Gemiddeld wel, dus de kans per allochtoon dat hij crimineel is groter.
Het lijkt een klein verschil, maar het is exact het verschil tussen "Ons hele land gaat naar de vaantjes, stop iedereen met een kleurtje in een werkkamp, dan redden we ons land" of "Hoe zorgen we dat allochtonen niet meer oververtegenwoordigd zijn in de misdaadcijfers"
Ik geloof dat jij het prima snapt, maar TS heeft er geen kaas van gegeten
De ironie.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Moeilijk wel of niet? Als je laag tot zeer laag bent opgeleid maar toch over gewichtige onderwerpen wilt meepraten.
Ik doe volgens mij een prima poging in reactie #8 en een paar anderen. TS lijkt te denken dat we het merendeel van de problemen hebben opgelost als we alle allochtonen in werkkampen zetten, dat lijkt me niet helemaal een passende oplossing.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had dat nou meteen gezegd.
Maar als je naar de procenten kijkt en ziet dat er meer oververtegenwoordiging in een bevolkingsgroep is, dan is de conclusie snel getrokken. Begrijpelijk dat als 4 van de 10 marokkanen een jas steelt, je die andere 6 beter in de gaten houdt. Dat is geen etnisch profileren, dat is statistisch profileren.
Veel adere bevolkingsgroepen hebben dit stigma namelijk ook niet, denk aan Chinezen. Tenzij je te weinig sambal meegeven als criminaliteit beschouwt, zitten ze heel laag in de cijfers.
Ik discussieer graag op basis van feiten, jij jankt op basis van de kriebeltjes in je pvv onderbuikje.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De ironie.
Uitleg:
Als iemand ergens niet over kan meepraten, ben jij het wel. Beetje "kijk wie het zegt" reactie.
Maar je hebt je andere kloon maar weer eens uit je bedompte stinkhol gehaald begrijp ik, luchtfietser?
Zou er iemand uberhaupt bestaan die jij niet hebt beschuldigd van het hebben van kloons? Ik vraag me af waar jou ziekelijke obsessie met kloons vandaan komt.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar je hebt je andere kloon maar weer eens uit je bedompte stinkhol gehaald begrijp ik, luchtfietser?
Ik denk dat het zat in dat je in je ene zin praat over 'niet meer misdrijven' (verwijzend naar absolute aantallen) en in de andere over grotere kans (verwijzend naar relatieve hoeveelheden). Waarbij het begrip kans ook makkelijk kan staan voor het bijna standaard slachtofferschap van "jamaar ik krijg geen stageplaats dus word ik crimineel".quote:Op donderdag 21 november 2019 16:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik doe volgens mij een prima poging in reactie #8 en een paar anderen. TS lijkt te denken dat we het merendeel van de problemen hebben opgelost als we alle allochtonen in werkkampen zetten, dat lijkt me niet helemaal een passende oplossing.
Ik ben principieel tegen profileren van welk soort dan ook, omdat het mensen die goed willen schaadt en buiten sluit. Maar ik denk niet dat je dat van agenten kan verwachten. Uiteindelijk doe je overal aannames.
Ik ga wederom uit van de feiten, guus. Hou jij je hanksmoel dan maar helemaal.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zou er iemand uberhaupt bestaan die jij niet hebt beschuldigd van het hebben van kloons? Ik vraag me af waar jou ziekelijke obsessie met kloons vandaan komt.
Een schizofreen heeft andere feiten dan andere mensen ja.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga wederom uit van de feiten, guus. Hou jij je hanksmoel dan maar helemaal.
Tuurlijk jochie, tis alleen wel heel toevallig dat je een tijd verdwenen was en er andere linkstrollen verschenen, en nu die zijn verdwenen wegens herhaaldelijk afgezeken worden jij ineens weer terug bent.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik discussieer graag op basis van feiten, jij jankt op basis van de kriebeltjes in je pvv onderbuikje.
Ik heb geen kloons verder, dit is het enige account dat ik ooit op Fok! heb aangemaakt.
Ja met jouw 27 stemmen in je hoofd ben jij tenminste ook niet zo alleen.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een schizofreen heeft andere feiten dan andere mensen ja.
Laat je opnemen. Zeg ze dat je overal "linkstrollen" en "kloontjes" ziet en je krijgt meteen medicatie voor een psychose.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja met jouw 27 stemmen in je hoofd ben jij tenminste ook niet zo alleen.
Vraag eens aan een gemiddelde vrouw in Oslo wat haar ervaringen zijn met Arabieren en je weet genoeg.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:09 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
En welke users zouden dan zogenaamd kloons van mij zijn?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie, tis alleen wel heel toevallig dat je een tijd verdwenen was en er andere linkstrollen verschenen, en nu die zijn verdwenen wegens herhaaldelijk afgezeken worden jij ineens weer terug bent.
Wat dan precies?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vraag eens aan een gemiddelde vrouw in Oslo wat haar ervaringen zijn met Arabieren en je weet genoeg.
Door de nog softere aanpak dan weten ze in NO al helemaal niet waar hun grenzen liggen. Zo houden ze de handjes niet thuis, schelden grof als ze niet krijgen wat ze willen van een vrouw. In zowel NO als SV bereiken statistieken mbt aanrandingen en verkrachtingen hoogtepunten, uitsluitend Arabieren, Somaliërs en Pakistani.quote:
Hier trouwens een artikeltje over buurland Zweden, waar het nog erger is.quote:
Oh, dat is wel bijzonder! Dus mensen van alle andere afkomsten plegen in Oslo geen misdrijven? Lijkt me het onderzoeken wel waard.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Door de nog softere aanpak dan weten ze in NO al helemaal niet waar hun grenzen liggen. Zo houden ze de handjes niet thuis, schelden grof als ze niet krijgen wat ze willen van een vrouw. In zowel NO als SV bereiken statistieken mbt aanrandingen en verkrachtingen hoogtepunten, uitsluitend Arabieren, Somaliërs en Pakistani.
En wie zijn dat? Je moeder, zusje en buurvrouw?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:13 schreef Ixnay het volgende:Daarnaast hebben de Noorse en Zweede vrouwen die ik ken veel vaker een sterke voorkeur voor een blanke Westerse man.
Ik heb in Noorwegen gewoond en heb daar een brede sociale kring gehad waar ik nu nog steeds contact mee heb. Ik weet wat er daar gezegd werd op verjaardagen, ik weet hoe iedereen dacht over. Vrouwen van jong tot oud willen zelden iets bruiners dan een Noor/Zweed.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En wie zijn dat? Je moeder, zusje en buurvrouw?
Ga op onderzoek uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Oh, dat is wel bijzonder! Dus mensen van alle andere afkomsten plegen in Oslo geen misdrijven? Lijkt me het onderzoeken wel waard.
Ok guus.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Laat je opnemen. Zeg ze dat je overal "linkstrollen" en "kloontjes" ziet en je krijgt meteen medicatie voor een psychose.
Misschien omdat ze het gezeik met de migranten zo onderhand ook wel eens zat zijn.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ga op onderzoek uit zou ik zeggen.
Ik vond het volk in Scandinavië altijd nog netter en correcter dan Nederlanders al zijn. Daar gebeurde nooit wat. Je hoorde er ook niks over. Tegenwoordig is dat wel wat anders.
Denemarken wil zelfs weer grenscontroles houden bij de brug tussen DK en SV, omdat ze het niet onder controle krijgen in dat land.
Nou misschien is het wel je dove oma. De lekkere pijphoer.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En wie zijn dat? Je moeder, zusje en buurvrouw?
Moet ik soms ook nog je pasfoto en je pincode presenteren?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En welke users zouden dan zogenaamd kloons van mij zijn?
Zelfs hoeren willen zo onderhand geen moslims meer, vraag maar aan de moeder van die brisantyxski of hoe heet die lul.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vraag eens aan een gemiddelde vrouw in Oslo wat haar ervaringen zijn met Arabieren en je weet genoeg.
En in Thailand heb je weinig witte mensen, behalve toeristen.
hij ontkent de feiten en loopt weg voor de waarheid, dan kan het ook @Dven / @Pumpalov zijnquote:Op donderdag 21 november 2019 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ik soms ook nog je pasfoto en je pincode presenteren?
Het feit dat je kloont wijst natuurlijk nog niet meteen naar wie dan wel of niet die kloons precies zijn, zaadstengel. Dat je kloont is wel heel duidelijk.
Of trollenhoven?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
hij ontkent de feiten en loopt weg voor de waarheid, dan kan het ook @:dven / @:pumpalov zijn
In ieder geval een links mannetje dat met 10 accounts wil laten lijken alsof ie een sterk standpunt heeftquote:
Wat doe je hier dan nog.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vond het volk in Scandinavië altijd nog netter en correcter dan Nederlanders al zijn. Daar gebeurde nooit wat. Je hoorde er ook niks over. Tegenwoordig is dat wel wat anders.
Denemarken wil zelfs weer grenscontroles houden bij de brug tussen DK en SV, omdat ze het niet onder controle krijgen in dat land.
Bijzonder zeg. Was het een soort van sekte waar je woonde?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb in Noorwegen gewoond en heb daar een brede sociale kring gehad waar ik nu nog steeds contact mee heb. Ik weet wat er daar gezegd werd op verjaardagen, ik weet hoe iedereen dacht over. Vrouwen van jong tot oud willen zelden iets bruiners dan een Noor/Zweed.
"Ik vond" is geen wetenschap.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Lol is AntifaDven op #ANONIEM gegaan.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
hij ontkent de feiten en loopt weg voor de waarheid, dan kan het ook @:Dven / @:pumpalov zijn
Graag bewijs of gooi jezelf weg.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ik soms ook nog je pasfoto en je pincode presenteren?
Het feit dat je kloont wijst natuurlijk nog niet meteen naar wie dan wel of niet die kloons precies zijn, zaadstengel. Dat je kloont is wel heel duidelijk.
Ja, zo rollen die extreem linkse gekkiesquote:Op donderdag 21 november 2019 19:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lol is AntifaDven op #ANONIEM gegaan.
Wat een domme stropop weer. Het Deense immigratie/integratie beleid biedt bewezen werkbare oplossingen voor de problematiek rondom crimineel asieltuig. Kunnen we hier ook zo invoeren maar is volgens linkse deugers te streng en te discriminerend.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:06 schreef NgInE het volgende:
Zure rechtse mensen topic #1837392.
En maar niet met haalbare oplossingen komen, zelfs na al dat gezeur en gehaat.
Sociale problematiek oplossen, zoals criminaliteit, doe je door te investeren in sociale voorzieningen. En die zijn nu net flink afgebroken onder de verschillende Rutte kabinetten. En dan moet je natuurlijk zeiken dat het aan links ligt.
Zelf trouw rechts blijven stemmen en dan verbaasd zijn dat dit gevolgen voor de maatschappij heeft.
Lol.overal in Europa hebben ze last van Marokkanen, dus nergens in Europa hebben ze sociale voorzieningen? Laat ze dan lekker optyfen naar de zandbak.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:06 schreef NgInE het volgende:
Sociale problematiek oplossen, zoals criminaliteit, doe je door te investeren in sociale voorzieningen. En die zijn nu net flink afgebroken onder de verschillende Rutte kabinetten. En dan moet je natuurlijk zeiken dat het aan links ligt.
Zelf trouw rechts blijven stemmen en dan verbaasd zijn dat dit gevolgen voor de maatschappij heeft.
Want Marokko wilt die herrieschoppende Marokkanen Nederlanders die bijna allemaal hier geboren zijn terug hebben? Je kent Marokko dus niet...quote:Op donderdag 21 november 2019 20:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol.overal in Europa hebben ze last van Marokkanen, dus nergens in Europa hebben ze sociale voorzieningen? Laat ze dan lekker optyfen naar de zandbak.
Typisch dat het volk dat in het thuisland nog gigantisch primitief leeft hier geen genoegen neemt met alles dat wij bieden.
Weet ik niet, ik ken zijn moeder niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zelfs hoeren willen zo onderhand geen moslims meer, vraag maar aan de moeder van die brisantyxski of hoe heet die lul.
Wat ik hier doe? Hetzelfde als in Oslo ongeveer. Dat is ook de reden waarom ik niet meer in Oslo hoef te zijn.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:09 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog.
Ga lekker terug naar Oslo
Marokko wil zijn eigen gajes niet eens terug. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:38 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Want Marokko wilt die herrieschoppende Marokkanen Nederlanders die bijna allemaal hier geboren zijn terug hebben? Je kent Marokko dus niet...
De meeste hebben een identiteitscrisis, in Nederland worden ze uitgekotst want ze zijn volgens vele Nederladers geen Nederlander idem geldt dat voor Marokko. Ik wil niet weten hoe dat voelt want iedereen wilt zich bij een bepaalde 'groep' horen ook al sta je er niet bij stil en gebeurd het eigenlijk automatisch.
Neemt niet weg dat vele jongere 'Marokkanen' in Nederland stront vervelend zijn.
Iedereen die niet gevuld wil worden door jou behoort volgens jou tot een sekte?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Bijzonder zeg. Was het een soort van sekte waar je woonde?
Dit gaat niet over percentages neef.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het wetenschap is?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
"Ik vond" is geen wetenschap.
Dit.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:06 schreef NgInE het volgende:
Moderne Deense politici zijn meesters in symboolpolitiek. Het echte probleem daar en in andere Scandinavische landen is natuurlijk dat ze decennia lang niks met integratie hebben gedaan. In die landen heb je nu echte ghetto's.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat een domme stropop weer. Het Deense immigratie/integratie beleid biedt bewezen werkbare oplossingen voor de problematiek rondom crimineel asieltuig. Kunnen we hier ook zo invoeren maar is volgens linkse deugers te streng en te discriminerend.
Je doet je username eer aan.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol.overal in Europa hebben ze last van Marokkanen, dus nergens in Europa hebben ze sociale voorzieningen? Laat ze dan lekker optyfen naar de zandbak.
Typisch dat het volk dat in het thuisland nog gigantisch primitief leeft hier geen genoegen neemt met alles dat wij bieden.
Gevuld?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Iedereen die niet gevuld wil worden door jou behoort volgens jou tot een sekte?
Vind je niet dat je een beetje doorslaat?
Graag feitelijk blijven.
net zoals tijdens de congolese holocaustquote:Op donderdag 21 november 2019 07:36 schreef pokkerdepok het volgende:
stenigen is ook een oplossing, of hand afhakken.
Oh, je hebt zelf dus ook wel gewoon door dat wat je vertelt irrelevante nonsense is?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:56 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat het wetenschap is?
Ik doe 1 observatie en dan is de rest ineens irrelevant.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Oh, je hebt zelf dus ook wel gewoon door dat wat je vertelt irrelevante nonsense is?
Prima.
https://www.vandale.nl/gr(...)nds/betekenis/Vullenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee?
In elk geval niet de linksedebielikhouvanklaplopendebuitenlanderssekte.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:43 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Bijzonder zeg. Was het een soort van sekte waar je woonde?
Jij verbindt algemene conclusies aan observaties van slechts 1 persoon, jijzelf. Daar heeft natuurlijk niemand iets aan. Hebben ze scholen in Oslo ofzo?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:04 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik doe 1 observatie en dan is de rest ineens irrelevant.
Aparte wetenschapper ben jij dan.
Waarschijnlijk dat jij een debiel bent.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:04 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee?
Ik vroeg wat je bedoelde, niet wat het woord betekent.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
https://www.vandale.nl/gr(...)nds/betekenis/Vullen
Het gaat dan ook meestal om Riffijnen, een volk dat in Marokko pas echt gediscrimineerd wordt. In tegenstelling tot in Nederland.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:38 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Want Marokko wilt die herrieschoppende Marokkanen Nederlanders die bijna allemaal hier geboren zijn terug hebben? Je kent Marokko dus niet...
De meeste hebben een identiteitscrisis, in Nederland worden ze uitgekotst want ze zijn volgens vele Nederladers geen Nederlander idem geldt dat voor Marokko. Ik wil niet weten hoe dat voelt want iedereen wilt zich bij een bepaalde 'groep' horen ook al sta je er niet bij stil en gebeurd het eigenlijk automatisch.
Neemt niet weg dat vele jongere 'Marokkanen' in Nederland stront vervelend zijn.
Je oogt nogal mad. Is het woede of frustratie?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In elk geval niet de linksedebielikhouvanklaplopendebuitenlanderssekte.
Moet ik je dan echt alles uitleggen?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik vroeg wat je bedoelde, niet wat het woord betekent.
Niet alles, maar dit wel. Ik heb geen idee wat je bedoelt met iemand die niet gevuld wil worden.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Moet ik je dan echt alles uitleggen?
Hahaha sukkel.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je oogt nogal mad. Is het woede of frustratie?
Beide?
Wie zei er ook weer iets over dom zijn? Was dat niet een van je linkse kneuzels?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit wel. Ik heb geen idee wat je bedoelt met iemand die niet gevuld wil worden.
Ja.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij verbindt algemene conclusies aan observaties van slechts 1 persoon, jijzelf. Daar heeft natuurlijk niemand iets aan. Hebben ze scholen in Oslo ofzo?
Intellectuele machteloosheid in optima forma die laatste reeks posts van jou hier. Ik kan je zuurniveau van hieraf nog zien stijgen. Dat wordt weer tandenknarsen vannacht.quote:
Ben ik jouw leraar ofzo?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet alles, maar dit wel. Ik heb geen idee wat je bedoelt met iemand die niet gevuld wil worden.
Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw reactie.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nou goed, leg je het niet uit. Maar dan kan ik er ook niet op reageren.
Alsof jij zo erudiet en eloquent uit de hoek komt, boerenlullenlandbewoner pur sang. O ironie.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Intellectuele machteloosheid in optima forma die laatste reeks posts van jou hier. Ik kan je zuurniveau van hieraf nog zien stijgen. Dat wordt weer tandenknarsen vannacht.
Kan je sowieso niet, maar leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nou goed, leg je het niet uit. Maar dan kan ik er ook niet op reageren.
Blijkbaar is deze snaar dusdanig gevoelig dat er meer achter zit.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:20 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw reactie.
Je zou eens terug kunnen lezen en jezelf eens afvragen waarom jij zomaar mensen die jij niet kent en die niets verkeerds doen in een sekte plaatst.
In vergelijking met jou komt zelfs Wollah intelligent over.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof jij zo erudiet en eloquent uit de hoek komt, boerenlullenlandbewoner pur sang. O ironie.
Schuimbekkend viesgore madheid!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Blijkbaar is deze snaar dusdanig gevoelig dat er meer achter zit.
Beetje zwakke reactie, komop dat kan zelfs jij beter.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
In vergelijking met jou komt zelfs Wollah intelligent over.
Deze reactie en quote verhouden geen enkel logisch verband. Probeer het nog eens.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Schuimbekkend viesgore madheid!
De waarheid doet pijn, dat snap ik. Beter neem je afscheid.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beetje zwakke reactie, komop dat kan zelfs jij beter.
Het interesseert mij allemaal niets. Dat is allemaal jullie probleem.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Blijkbaar is deze snaar dusdanig gevoelig dat er meer achter zit.
Weer zo’n deuger die altijd naar anderen wijst. Chinezen, Italianen etc heeft nooit iemand last van. Maar zodra het moslims zijn is er gezeik. Wegkijkerquote:Op donderdag 21 november 2019 21:00 schreef NgInE het volgende:
[..]
Moderne Deense politici zijn meesters in symboolpolitiek. Het echte probleem daar en in andere Scandinavische landen is natuurlijk dat ze decennia lang niks met integratie hebben gedaan. In die landen heb je nu echte ghetto's.
[..]
Je doet je username eer aan.
Nee we kunnen het beter over onderbuik hebben, hebben we ook geen last van feiten en dergelijke ongein.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit gaat niet over percentages neef.
Je bent zelf een kneusje en een onbeschoft stuk vreten.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weer zo’n deuger die altijd naar anderen wijst. Chinezen, Italianen etc heeft nooit iemand last van. Maar zodra het moslims zijn is er gezeik. Wegkijker
En over jij naam beginnen, dan doen al die linkse kneusjes die uitgeluld zijn
Sven pumpalov dat is zijn naam vertaald naar het Bulgaars die fantasieloze uitgegroeide visstick !!quote:Op donderdag 21 november 2019 19:45 schreef Arthur_Spooner het volgende: [..] Lol is AntifaDven op #ANONIEM gegaan.
Iedereen links, rechts en rechtdoor is het ermee eens dat Nederland in deze positie een pussy is.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Marokko wil zijn eigen gajes niet eens terug. Zegt genoeg.
https://www.telegraaf.nl/(...)rugkeer-asielzoekers
Viesmad deze landverrader!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:38 schreef NgInE het volgende:
[..]
Je bent zelf een kneusje en een onbeschoft stuk vreten.
Ga lekker met je tijdmachientje terug naar Duitsland in de jaren 30; dan kun je op Hitler stemmen, meneertje bruinhemd.
Volgens mij vind je het voornamelijk erg als het mensen zijn met een kleurtje dat jou niet aanstaat.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het interesseert mij allemaal niets. Dat is allemaal jullie probleem.
Ik vind het alleen erg waarom bepaalde mensen de handjes niet kunnen thuishouden. In zowel Nederland als Scandinavië word je daarmee opgevoed als jonge man. Net als dat "nee/nei/nej" geen toezegging is maar een weigering.
Bij jou zeker, zak waterquote:Op donderdag 21 november 2019 21:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Deze reactie en quote verhouden geen enkel logisch verband. Probeer het nog eens.
Hoezo ga je weg?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De waarheid doet pijn, dat snap ik. Beter neem je afscheid.
Voornamelijk het gedrag wat ons niet aanstaat vermoed ik.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het voornamelijk erg als het mensen zijn met een kleurtje dat jou niet aanstaat.
Okee Mussertquote:Op donderdag 21 november 2019 21:38 schreef NgInE het volgende:
[..]
Je bent zelf een kneusje en een onbeschoft stuk vreten.
Ga lekker met je tijdmachientje terug naar Duitsland in de jaren 30; dan kun je op Hitler stemmen, meneertje bruinhemd.
Ach man, ga lekker de Holocaust ontkennen of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Viesmad deze landverrader!
Dat is dan wel HET idool van de gemiddelde alt-righter. Dus ik weet niet of dit nu een vreemd soort compliment is, of een vreemd soort belediging.quote:
Wie heeft er dan geen kleurtje volgens jou?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het voornamelijk erg als het mensen zijn met een kleurtje dat jou niet aanstaat.
Jij de Armeense genocide achmed.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:58 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ach man, ga lekker de Holocaust ontkennen of weet ik veel wat.
Mag je dat allemaal wel typen van je baasje Poetin?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij de Armeense genocide achmed.
Vogeltjesdans godquote:Op donderdag 21 november 2019 10:57 schreef vogeltjesdans het volgende: [..] Pardon??? Wat is er mis met mijn berekening? Behalve dat het percentage criminele allochtonen in de praktijk ongeveer twee keer zo hoog is als wat ik in mijn voorbeeld schetste? Dit is dé berekening, dat is precies hoe je zoiets berekend. Dat weet ik, dat weet jij, dat weet iedereen hier die meer dan lagere school af heeft. Maar steek lekker je schuimbekkende linkse wegkijkkop in het zand, het schijnt dat de 'LALALA' daar zo lekker echoot.
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:58 schreef NgInE het volgende: [..] Ach man, ga lekker de Holocaust ontkennen of weet ik veel wat. [..] Dat is dan wel HET idool van de gemiddelde alt-righter. Dus ik weet niet of dit nu een vreemd soort compliment is, of een vreemd soort belediging.
Zeg het als je de blinde darm bereikt.quote:
Elk topic is beter met een Godwin.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:02 schreef ikhebgeenidee123 het volgende:
valt me wel op dat er echt veel topics zijn over allochtonen vandaag
Dit.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:02 schreef Fretwork het volgende:
Al deze gasten...
Hebben we een probleem met oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteit? Ja
Moeten we hier wat aan doen? Ja
Zijn onze problemen opgelost als we geen allochtonen hebben? Nee, natuurlijk niet, kijk maar rond in dit topic.
Is een Marokkaan te vertrouwen? Ligt een de persoon, z'n afkomst voegt weinig toe
Sarcasme is een van mijn aanvullende kwaliteitenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:58 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ach man, ga lekker de Holocaust ontkennen of weet ik veel wat.
[..]
Dat is dan wel HET idool van de gemiddelde alt-righter. Dus ik weet niet of dit nu een vreemd soort compliment is, of een vreemd soort belediging.
Misschien hebben ze dan ook wel gelijk? Na het jarenlang zieken door idiootlinkse kwallen?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
[..]
Dit.
Maar het blijven boze witte mannen die incel topiques openen
De meest genoemde mening is veelal niet de juistequote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dan ook wel gelijk? Na het jarenlang zieken door idiootlinkse kwallen?
Is dit van dezelfde raadselachtige strekking als 'mensen die niet gevuld worden'?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wie heeft er dan geen kleurtje volgens jou?
Ik vraag me gewoon af wat kleurloze mensen zijn volgens jou. Is dit weer jouw zoveelste vorm van racisme?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Is dit van dezelfde raadselachtige strekking als 'mensen die niet gevuld worden'?
Wie heeft het hier over kleurloze mensen dan?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat kleurloze mensen zijn volgens jou. Is dit weer jouw zoveelste vorm van racisme?
In die kampen zijn de vrouwen die midden in de nacht naar het toilet moeten vogelvrij verklaard. Zulk gajes heeft links dus binnengehaald.quote:Op vrijdag 22 november 2019 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Al lange tijd crepeert asielimport in Griekenland. De hypocriete deugflikkers hoor je daar niet meer over omdat hun hypocriete eurofiele oversten dat goedgekeurd hebben als deugend. Nu wil Griekenland zelfs die vluchtelingen opsluiten in afgesloten kampen en de eurofiele
deugflikkers, hypocriet als ze zijn, houden hun mond stijf dicht.
Turk gespot. Ik poep op erdolf.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:09 schreef NgInE het volgende:
[..]
Mag je dat allemaal wel typen van je baasje Poetin?
Iemand zoals jij zou maar wat graag een leider als Erdogan willen hebben.
Als Erdolfje blank was en een Nederlandse politicus, dan had je al lang op hem gestemd. Dat is tenminste mijn angst.quote:Op vrijdag 22 november 2019 07:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Turk gespot. Ik poep op erdolf.
Genocideplegers zijn niet welkom in de politiek in dit land. Gelukkig!quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:42 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als Erdolfje blank was en een Nederlandse politicus, dan had je al lang op hem gestemd. Dat is tenminste mijn angst.
En ik ben waarschijnlijk blanker dan jij. Ik verbrand ook altijd enzo.
Nou, zijn we het daar gelukkig over eens.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Genocideplegers zijn niet welkom in de politiek in dit land. Gelukkig!
Eerder een deugniet hahahahquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:49 schreef Jantje2k het volgende:
@:C.L.Werner jij bent toch ook een deuger?
Waarom niet? Definieer juist. Is alles niet afhankelijk van perceptie van "de waarheid"?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De meest genoemde mening is veelal niet de juiste
Jij had het over mensen met een kleurtje. Bestaan er ook mensen zonder kleurtje dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over kleurloze mensen dan?
Ik had het over 'mensen met een kleurtje dat jou niet bevalt'.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Jij had het over mensen met een kleurtje. Bestaan er ook mensen zonder kleurtje dan?
Waarom noem jij mensen een idioot?quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik had het over 'mensen met een kleurtje dat jou niet bevalt'.
Leer lezen, idioot.
Ik denk vooral de struggles van het discussieren met een intellectueel uitgedaagde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom noem jij mensen een idioot?
Is het woede of frustratie?
Beide?
Ik erger me aan extreem-rechtse kutkneuzen zoals jij.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:51 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom noem jij mensen een idioot?
Is het woede of frustratie?
Beide?
Schuimbekkende antifa gespot!quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik erger me aan extreem-rechtse kutkneuzen zoals jij.
Ik ben een sociaal democraat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ach kijk, de klassieke "ik ben geen racist maar ...".quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben een sociaal democraat.
Waarom noem jij mensen zomaar idioot en kutkneus?
Het zal vast te maken hebben met het temperament van jouw haplogroep.
Kun je niks aan doen. Toevallig ben namelijk geen racist.
Als je mijn posts in dit topic eens allemaal terugleest geef ik nergens mijn mening en al zeker niet politiek.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ach kijk, de klassieke "ik ben geen racist maar ...".
En bij jou de “ik ben zo sociaal maar...”.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ach kijk, de klassieke "ik ben geen racist maar ...".
Maar wat?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En bij jou de “ik ben zo sociaal maar...”.
Volgens mij bevalt hun gedrag ons niet, en is het kleurtje alleen maar een kenmerk, boerenkneus.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik had het over 'mensen met een kleurtje dat jou niet bevalt'.
Leer lezen, idioot.
Maar ondertussen iedereen die niet dezelfde mening als jij heeft verrot schelden als je de discussie dreigt te verliezenquote:
Ja omdat de feiten niet in je rosegekleurde eenhoorn wereldje passen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Toch apart dat iedereen, aan welke kant van het spectrum ook, zich tegen jou keert hè?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toch apart dat iedereen, aan welke kant van het spectrum ook, zich tegen jou keert hè?
Wie wil geweld of moord (of voor mijn part misdaad in het algemeen) goedpraten? Volgens mij is iedereen, links/rechts of politiek ongeïnteresseerd het er over eens dat geweld of moord niet mag?quote:Op donderdag 21 november 2019 07:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Hoe lang willen die deugers dit nog goed blijven praten?
Slechte jeugd, geen kansen gekregen, geen stageplaats etc. Genoeg deugers die het bagatelliseren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:08 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wie wil geweld of moord (of voor mijn part misdaad in het algemeen) goedpraten? Volgens mij is iedereen, links/rechts of politiek ongeïnteresseerd het er over eens dat geweld of moord niet mag?
Kan je één voorbeeld geven van een “deuger” die schrijft/zegt; “ja maar het is minder erg dat hij iemand heeft vermoord, want hij is allochtoon” Ik heb dit namelijk nog nooit gezien of gehoord.
Concrete voorbeelden? Van iemand die schrijft/zegt; “hij heeft wel iemand vermoord, maar het is minder erg omdat hij een slechte jeugd heeft gehad”?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Slechte jeugd, geen kansen gekregen, geen stageplaats etc. Genoeg deugers die het bagatelliseren.
Het is geen verklaring, het is een excuus.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Concrete voorbeelden? Van iemand die schrijft/zegt; “hij heeft wel iemand vermoord, maar het is minder erg omdat hij een slechte jeugd heeft gehad”?
Een verklaring zoeken is heel wat anders dan goedpraten.
Als “ze” dat dan volgens jou allemaal doen, kun je dan één voorbeeld geven van iemand die zegt/schrijft; “ja hij heeft wel iemand vermoord, maar eigenlijk zijn wij ook schuldig, want hij had een slechte jeugd”?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is geen verklaring, het is een excuus.
Veel criminelen hebben helemaal geen slechte jeugd gehad, dus vingertje wijzen naar ons heeft geen zin met dat gejank over discriminatie etc.
Crimineel worden is een keuze.
https://www.ad.nl/binnenl(...)eugd-gehad~a0ea3c11/
Dagelijks op de fp, types als Knudde, europe-needs-inmigration, etc. En hier op het forum antifa gekkies als Dven (nu pumpalov). Die roepen allemaal dat die lui radicaliseren omdat wij ze niet goed behandelen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Als “ze” dat dan volgens jou allemaal doen, kun je dan één voorbeeld geven van iemand die zegt/schrijft; “ja hij heeft wel iemand vermoord, maar eigenlijk zijn wij ook schuldig, want hij had een slechte jeugd”?
Je hebt dus géén één concreet voorbeeld. Dus eigenlijk is de basis van dit hele topic, namelijk de aanname dat er zogenaamde deugers zijn die afkomst een excuus vinden voor moord of geweld, niet waar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dagelijks op de fp, types als Knudde, europe-needs-inmigration, etc. En hier op het forum antifa gekkies als Dven (nu pumpalov). Die roepen allemaal dat die lui radicaliseren omdat wij ze niet goed behandelen.
Types die altijd en overal maar racisme roepen:
'Racistisch' grapje levert City-speler Silva schorsing en fikse boete op
Zoals ik al zeg, er zijn dagelijks voorbeelden te vinden op de fp die maar blijven roepen dat we allochtonen uitsluiten en dat wij de oorzaak zijn van de problemen die zij veroorzaken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:07 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je hebt dus géén één concreet voorbeeld. Dus eigenlijk is de basis van dit hele topic, namelijk de aanname dat er zogenaamde deugers zijn die afkomst een excuus vinden voor moord of geweld, niet waar.
Neemt niet weg dat buitenlanders oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. En dat dat een probleem is. Maar er is niemand, die min of meer bij zijn gezonde verstand is, die het daarom minder erg zou vinden als iemand vermoord wordt door een buitenlander daarom.
Dus dit hele topic gaat over een paar comments op de fp?quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, er zijn dagelijks voorbeelden te vinden op de fp die maar blijven roepen dat we allochtonen uitsluiten en dat wij de oorzaak zijn van de problemen die zij veroorzaken.
Ik ga alleen niks voor je zoeken aangezien mobiel fokken op de fp een groot drama is.
Wij zijn extreemrechts en als wij het voelen in onze onderbuik dan is het zo, praktijkvoorbeeld of niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:07 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je hebt dus géén één concreet voorbeeld. Dus eigenlijk is de basis van dit hele topic, namelijk de aanname dat er zogenaamde deugers zijn die afkomst een excuus vinden voor moord of geweld, niet waar.
Neemt niet weg dat buitenlanders oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. En dat dat een probleem is. Maar er is niemand, die min of meer bij zijn gezonde verstand is, die het daarom minder erg zou vinden als iemand vermoord wordt door een buitenlander daarom.
Nee verwijzingen naar moeilijke jeugd, uitsluiting, geen stageplaats etc zijn uit het niets uit de lucht komen vallenquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:41 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus dit hele topic gaat over een paar comments op de fp?
Wij zijn antifa en kijken kwijt naar de feiten over criminaliteitquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wij zijn extreemrechts en als wij het voelen in onze onderbuik dan is het zo, praktijkvoorbeeld of niet.
De fp is echt een sneue collectie van gezocht gekleurd nieuws puur voor de clicks. Heb mezelf vrijwillig laten bannen daar, om die racistische fakenews bende maar niet te hoeven zienquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, er zijn dagelijks voorbeelden te vinden op de fp die maar blijven roepen dat we allochtonen uitsluiten en dat wij de oorzaak zijn van de problemen die zij veroorzaken.
Ik ga alleen niks voor je zoeken aangezien mobiel fokken op de fp een groot drama is.
En gisteren zei je nog dat je een racist bentquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:50 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
De fp is echt een sneue collectie van gezocht gekleurd nieuws puur voor de clicks. Heb mezelf vrijwillig laten bannen daar, om die racistische fakenews bende maar niet te hoeven zien
Je hebt dus gewoon niks. Houd verder gewoon maar weer wijselijk je mond.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Schuimbekkende moslim gespot!quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon niks. Houd verder gewoon maar weer wijselijk je mond.
Uitgeluld en afgeserveerdquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Schuimbekkende moslim gespot!
Je kunt niet eens een normale zin schrijven.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wij zijn antifa en kijken kwijt naar de feiten over criminaliteit
Dat krijg je als je een 2 talen toetsenbord hebt en hij soms de andere pakt en daardoor het woord niet klopt. Maar dat snappen mongooltjes als jij niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:09 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je kunt niet eens een normale zin schrijven.
Jij bent echt zo iemand waarvan ik denk: wat is deze persoon kenkerdom.quote:
Ja, kennelijk komen die uit de lucht vallen. Want na drie keer vragen heb je nog steeds geen concrete voorbeelden kunnen geven waar iemand daadwerkelijk geweld of moord vergoelijkt omdat de dader een moeilijke jeugd had.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee verwijzingen naar moeilijke jeugd, uitsluiting, geen stageplaats etc zijn uit het niets uit de lucht komen vallen
Dat heb ik bij jouw hele inteeltfamilie.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij bent echt zo iemand waarvan ik denk: wat is deze persoon kenkerdom.
Als je iemand wil die voor je gaat zoeken moet je een hond kopen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:13 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ja, kennelijk komen die uit de lucht vallen. Want na drie keer vragen heb je nog steeds geen concrete voorbeelden kunnen geven waar iemand daadwerkelijk geweld of moord vergoelijkt omdat de dader een moeilijke jeugd had.
Ja, het ligt aan je toetsenbord, niet aan het feit dat je vader ook je opa is.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een 2 talen toetsenbord hebt en hij soms de andere pakt en daardoor het woord niet klopt. Maar dat snappen mongooltjes als jij niet.
Dat is doorgaans alleen het geval bij jouw geliefde islam.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan je toetsenbord, niet aan het feit dat je vader ook je opa is.
ziedendquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jouw hele inteeltfamilie.
Hoezo geliefd? Ik heb een grafhekel aan religie.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat is doorgaans alleen het geval bij jouw geliefde islam.
Enorm! Ik heb al 5 deuren ingeslagen hier thuisquote:
Gespleten persoonlijkheidquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En gisteren zei je nog dat je een racist bent
"Mimimi"quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Jij denkt echt dat Fok! klb representatief is, of niet?![]()
Je stemt op een partij waar alle andere partijen op voorhand al niet mee willen samenwerken. Het overgrote deel van Nederland moet kotsen van mensen zoals jij, inclusief aanhang van andere rechtse partijen, zoals VVD.
Op elk ander forum was iemand met opvattingen zoals jij al lang en breed permanent weggeschopt.
ziedendquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mimimi
Mama
Huilhuilhuil
Geef nou maar gewoon toe dat je een linkse loser bent. In plaats van lulverhalen over partijen, VVD en andere fora op te hangen. Zieligerd.
Vogeltjesdansquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mimimi
Mama
Huilhuilhuil
Geef nou maar gewoon toe dat je een linkse loser bent. In plaats van lulverhalen over partijen, VVD en andere fora op te hangen. Zieligerd.
Lol. Meteen een reactie van de gebruikelijke soort uit de gebruikelijke hoek. Jij zit echt schuimbekkend te F5en hè? Heb je geen leven?quote:
viesmadquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lol. Meteen een reactie van de gebruikelijke soort uit de gebruikelijke hoek. Jij zit echt schuimbekkend te F5en hè? Heb je geen leven?
Typisch weer zo'n paarsharige rainbowwarrior die volledig gehersenspoeld is op dat englinkse UvA bolwerk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lol. Meteen een reactie van de gebruikelijke soort uit de gebruikelijke hoek. Jij zit echt schuimbekkend te F5en hè? Heb je geen leven?
ziedendquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n paarsharige rainbowwarrior die volledig gehersenspoeld is op dat englinkse UvA bolwerk.
Zie deze vent even een schrale anjer hebben dan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
"Mimimi"
"Mamama"
"Huilhuilhuil"
Geef nou maar gewoon toe dat je een linkse loser bent. In plaats van lulverhalen over partijen, VVD en andere fora op te hangen. Wat helemaal niet ter zake doet. Zieligerd.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik mag je af en toe in dat geval
Nee, als jij iets (nogal stellig) beweert, dan moet je het ook kunnen onderbouwen. En dat kan je niet. Want je kan geen enkel concreet voorbeeld geven van „deugers“ die moord of geweld bagataliseren. Dus misschien zijn die er gewoon niet en slaat dit hele topic nergens op?quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je iemand wil die voor je gaat zoeken moet je een hond kopen.
Hahaha klasse die Dino baby schitterend figuur !!quote:Op vrijdag 22 november 2019 06:47 schreef Braindead2000 het volgende: En vergelijk dat eens met de posts van glibberend glijdend zwevend deugend Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |