Blijft heerlijk dat hij zijn droom als geslaagd politicus nooit maar kan waarmakenquote:
quote:
Kladblokje op schootquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 23:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Blijft heerlijk dat hij zijn droom als geslaagd politicus nooit maar kan waarmaken
PatriceGod. Lang geleden, oude stroopwafel.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:08 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hiervoor ga ik wel weer een keer kijken.
#uierboordfanclub
Internet moet je niet op kijkenquote:
Zat bij Beau. Zal wel een financiėle reden hebben.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:09 schreef Szura het volgende:
Jammer dat engnek Roethof hier niet tegenover zit
Muur bouwen voor pedofielen.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Tijd voor wat ongepaste grappen van Jules
Geen stroopwafels meer helaas. Whisky it isquote:Op woensdag 20 november 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
PatriceGod. Lang geleden, oude stroopwafel.
Ik betaal jou toch ook om hier te posten? Niet zo hypocriet doen nou.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:10 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zat bij Beau. Zal wel een financiėle reden hebben.
quote:
hij heeft toch gezegd dat hij er niets mee te maken heeft?quote:Op woensdag 20 november 2019 23:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beroept zich op zijn zwijgrecht.
Nee blijft als 'troefkaart' in de kluisquote:Op woensdag 20 november 2019 23:11 schreef BlackNero het volgende:
Is die verklaring van Jos B al vrijgegeven?
Sorry oom Vlademir.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:11 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik betaal jou toch ook om hier te posten? Niet zo hypocriet doen nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |