Viesmadquote:Op donderdag 21 november 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
De volgende met random mentions krijgt een ban van een uur!
Ik quote deze even.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
@JanCeesquote:Op donderdag 21 november 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
Gestuurd. DM BOM.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier kun je mij een DM over sturen.
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed en relevant dat je hem ook even op de hoogte stelt!
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:
Wie is dit??quote:Op donderdag 21 november 2019 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Dit ging vast over zo'n pijltjesgooierquote:Op donderdag 21 november 2019 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
quote:
@Dr_Flashquote:Op donderdag 21 november 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie is dit??
WELKE MEME HEB IK GEMIST
@:kingroland
DUIDING
quote:Op zondag 16 juni 2019 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Of pas als het WK begint. @JR-Style-93quote:Op donderdag 21 november 2019 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Lui die niet in DRT komen nemen we niet serieus @:zipportal
sowquote:Op donderdag 21 november 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of pas als het WK begint. @:jr-style-93
Straks allemaal verbaasd dat Price gaat schroeienquote:Op donderdag 21 november 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of pas als het WK begint. @:jr-style-93
Bedankt gappie.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:07 schreef scrupuleus het volgende:
@:Muskusboktor57
Gefeliciteerd makker!
Sorry,ik werd geroepen,kom ik hier,ben ik niet welkom ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Ban dat dagjesvolk eens @:GGMM @:Onlogisch @:Scrummie2.1
Eens, is gewoon raar.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,ik werd geroepen,kom ik hier,ben ik niet welkom ofzo.
dat was ik al na mn eerst postquote:Op donderdag 21 november 2019 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,ik werd geroepen,kom ik hier,ben ik niet welkom ofzo.
Dat is maar even warm.quote:
Tsja,je verwacht er meer van.quote:
jij duikt overal op.quote:
Party!quote:Op donderdag 21 november 2019 22:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bedankt gappie.
Ik sta net aan de grond.
Zo thuis boys.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gefeliciteerd @:scrupuleus !!!!
Dit roep ik al jarentwitter:vtbl twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 07:09:19'Clubs hebben geen vertrouwen in zwarte doelmannen' #VTBL https://t.co/IzSjnpUae0 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |