SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik was het niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh mijn god, wie heeft Vout losgelaten?
Hoe dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:00 schreef CindieY het volgende:
Mobiel fokken tijdens een uitzending is toch anders
Ben je al bijna thuis?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:00 schreef CindieY het volgende:
Mobiel fokken tijdens een uitzending is toch anders
dat was the sound of silencequote:Op woensdag 20 november 2019 20:02 schreef ACT-F het volgende:
Ach, je bent er weer. Je viel even weg.
Shakin Stevens - Merry Christmas everyonequote:Op woensdag 20 november 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Ssssshakin Ssssstevensssss sssssso dusssss...
Hier niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:02 schreef ACT-F het volgende:
Ach, je bent er weer. Je viel even weg.
Nee, achter de groene deur...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Shakin Stevens - Merry Christmas everyone
Ow, hit that refresh button every two seconds...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen auto update. Nu loop ik steeds achter
"Deze vertraging wordt u aangeboden door de NS"quote:Op woensdag 20 november 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen auto update. Nu loop ik steeds achter
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Deze vertraging wordt u aangeboden door de NS"
quote:
Prins Andrew!quote:Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind Stray Cats - She's sexy and 17 ook wel wat hebben.
Komt dat meestal niet deze kant op?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Verzoekje net vanaf Aruba:
Of ik een koffer vol met 25 kilo pillen en poeders mee wil nemen...
Je hoeft hier niet te raden...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef ACT-F het volgende:
Gary Brooker - No more fear of flying, geheel zonder S
What could possibly go wrong?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Dat doe je even. Even de drogist plunderen, afgeven, je geld grissen en heel hard weer terugquote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Dat dacht ik ook, maar onze vriendin daar werkt bij een dierenarts.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt dat meestal niet deze kant op?
Goeie smoes welquote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar onze vriendin daar werkt bij een dierenarts.
Het zijn pillen en poeders voor dieren...
En ik maar gokken.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te raden...
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Turkije is wel een mooie bestemmingquote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
What could possibly go wrong?
"No mister customs person! They're pills for turkeys!"quote:Op woensdag 20 november 2019 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Turkije is wel een mooie bestemming
Wij wel, we krijgen alle invoerpapieren e.d. toegestuurd en de dierenarts en onze vriendin zijn op de luchthaven aanwezig om de boel meteen over te nemen.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat scheelt wel.![]()
Al zou ik het alsnog niet doen.
No ofiicer, these pills are for my StrayCatsquote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Deze vertraging wordt u aangeboden door de NS"
Dat maakt ook nog wel een verschil.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij wel, we krijgen alle invoerpapieren e.d. toegestuurd en de dierenarts en onze vriendin zijn op de luchthaven aanwezig om de boel meteen over te nemen.
En zij betalen de eventuele extra kosten.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat maakt ook nog wel een verschil.
Auto refresh...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar de auto.
Ik zou wel een paar minuten eerder naar Schiphol gaan. Ik heb zo'n vermoeden dat de Marechaussee het een en ander wel even wil controlerenquote:Op woensdag 20 november 2019 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij wel, we krijgen alle invoerpapieren e.d. toegestuurd en de dierenarts en onze vriendin zijn op de luchthaven aanwezig om de boel meteen over te nemen.
Fok!ken in de auto is niet aan te raden als je tevens de chauffeur bent.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, er wordt hier niks gecontroleerd.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zou wel een paar minuten eerder naar Schiphol gaan. Ik heb zo'n vermoeden dat de Marechaussee het een en ander wel even wil controleren
Auto speechquote:Op woensdag 20 november 2019 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Fok!ken in de auto is niet aan te raden als je tevens de chauffeur bent.
Jij haalt me op?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
die heb ik welquote:Op woensdag 20 november 2019 20:18 schreef ACT-F het volgende:
@:Symphonic
Heb je Kraftwerk - Autobahn? Wel de 22 minuten versie.
Dan kan ik namelijk gewoon fok!kenquote:Op woensdag 20 november 2019 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja joh. Halen en brengen en nog zeeën van tijd overhouden. Auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kan ik namelijk gewoon fok!kenIk heb wel een rijbewijs maar ik kan niet rijden. Vind je vast niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter Albert Hammond - I'm A Train nu.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:18 schreef ACT-F het volgende:
@:Symphonic
Heb je Kraftwerk - Autobahn? Wel de 22 minuten versie.
Niet Guus Meeuwis - Per spoor?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beter Albert Hammond - I'm A Train nu.
I'm comming like train. Choo Choo!quote:Op woensdag 20 november 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beter Albert Hammond - I'm A Train nu.
Ik ga wel met de trein, dat is meestal net zo snelquote:Op woensdag 20 november 2019 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijbewijs maar ik kan niet rijden. Vind je vast niet erg
Neen. Neen. Neen.quote:
Ik dacht bij het intro ook dat dat het was, maar dat kon ik niet rijmen met Sjaan...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg denken aan When I need you
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga wel met de trein, dat is meestal net zo snel
Dit klinkt als de 2-minutenversie.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
De 22 minuten versie?
Dan ga ik even aan de race...
Minder dan de helftquote:Op woensdag 20 november 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
De 22 minuten versie?
Dan ga ik even aan de race...
Bijzondere vent is dat, zat uitgebreid in een docu over de Neue Deutsche Wellequote:Op woensdag 20 november 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Het origineel is beter: Marcus - Ich will Spaß
Mein Maserati fährt 210.
Schwupp, die Polizei hat's nicht geseh'n. Das macht Spaß!
Ich geb' Gas, ich geb' Gas!
etc
The way you drive is sensational...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijbewijs maar ik kan niet rijden. Vind je vast niet erg
You drive me crazy.....quote:Op woensdag 20 november 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The way you drive is sensational...
Kun jij wie dan niet vertellen hoe hij heet?quote:
In z'n uppie?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was vandaag op ons pontje
De aanhang heeft de boot gemist?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb het Sinterklaasjournaal gemist, dus ik weet het niet.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Presjiesjquote:Op woensdag 20 november 2019 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Sssssjan Missssssjel Ssssssjarre...
Wat een verschil met hier. Zouden er meerdere Sinterklazen zijn?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil moet er zijn...
Ben je nu wel of niet blij dat dat nu niet zo is?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Normaal liggen de neppers al in het bakje te weken en kijk ik de hele avond tegen dat ingevallen mummelmondje aan
Ik heb een toetoetoeter op m’n waterscooterquote:Op woensdag 20 november 2019 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een verschil met hier. Zouden er meerdere Sinterklazen zijn?![]()
[ afbeelding ]
Deze reactie heeft nog meer vertraging.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:44 schreef CindieY het volgende:
Nou, oké, de trein had toch 5 minuten vertraging
Aan die song en die clip is niks vout...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ga eens Vout2 draaien met Erasure - Take a chance on me. Die clip
Zie ik een verkleedpartij aankomen?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan die song en die clip is niks vout...
Sorry.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja![]()
En nu heb ik zin in bier.
ik loop echt op mijn tandvlees nuquote:Op woensdag 20 november 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de playlist hoor. Heb niks verstaan van wat je gedraaid hebt![]()
Dank je wel Symph![]()
Je hebt je wel in deze show vastgebeten.
Bij deze...quote:Op woensdag 20 november 2019 21:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie ik een verkleedpartij aankomen?
Wat is ermee gebeurd eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dat echt een magnifiek project van de heren...
De reis overleefd?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:18 schreef CindieY het volgende:
Nog met terugwerkende kracht een dankjewel, Symph!
De hoffelijkheid is weer ver te zoeken bij de NS. Niet voor de deur afgezet wordenquote:
Jij zou dat anders doen he?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De hoffelijkheid is weer ver te zoeken bij de NS. Niet voor de deur afgezet wordenJa, wel afgezet worden, maar dan financieel.
Hi Oscar!quote:Op woensdag 20 november 2019 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De hoffelijkheid is weer ver te zoeken bij de NS. Niet voor de deur afgezet wordenJa, wel afgezet worden, maar dan financieel.
Que?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Symph even Abba-esque laten horen en zien, hij kende het niet
Depeche Mode, Yazoo en The Assembly kent hij wel?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Symph even Abba-esque laten horen en zien, hij kende het niet
Hij kent Erasure wel, maar die Abba EP nietquote:Op woensdag 20 november 2019 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Depeche Mode, Yazoo en The Assembly kent hij wel?
Hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij kent Erasure wel, maar die Abba EP niet
Hij heeft af en toe even een opfriscursusje nodigquote:
Verbaas u niet, verwonder u slechts. Oftewel: geeeen ideequote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?
4 Hits op een rijtje...
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Verbaas u niet, verwonder u slechts. Oftewel: geeeen idee
Zooo, dit is ook weer jaren geleden dat ik dit nummer voor het laatst gehoord heb.quote:
Daarom ook het Platen Alphabet (bewust met ph) waar je de mooie, oude herinneringen van de anderen hoort...quote:Op woensdag 20 november 2019 21:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zooo, dit is ook weer jaren geleden dat ik dit nummer voor het laatst gehoord heb.
Gooi ze de deur uit!quote:Op woensdag 20 november 2019 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh kut, hij is nu bij Bonnie en Jose beland
Ik heb iets exceptioneels opstaan:quote:Op woensdag 20 november 2019 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ook het Platen Alphabet (bewust met ph) waar je de mooie, oude herinneringen van de anderen hoort...
Die heb ik een paar weken geleden ook nog gedraaid, samen met een hoop andere verbouwde klassiekers door hen...quote:Op woensdag 20 november 2019 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb iets exceptioneels opstaan:
Dat mis ik dan weer.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden ook nog gedraaid, samen met een hoop andere verbouwde klassiekers door hen...
De baas betaalt de bus ook wel (zakelijke ov kaart, kan van elk soort vervoer gebruik maken), maar ik vind dat ik die 10 minuten naar het station best kan fietsen. In het kader van in beweging blijvenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heet de busmaatschappij toevallig Breng?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:16 schreef CindieY het volgende:
De baas betaalt de bus ook wel (zakelijke ov kaart, kan van elk soort vervoer gebruik maken), maar ik vind dat ik die 10 minuten naar het station best kan fietsen. In het kader van in beweging blijven
Ik luister zo'n 10 uur per dag muziek, dus de kans dat je daar een deel van mist is vrij groot...quote:
Dat verklaart je kennisquote:Op woensdag 20 november 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister zo'n 10 uur per dag muziek, dus de kans dat je daar een deel van mist is vrij groot...
Ik bestudeer het niet of zo, maar wat ik ooit gehoord heb en wat me op enige manier geboeid heeft, herinner ik me vaak na tijden nog wel.quote:
Herkenbaar. Laten we erop houden dat het ouderdom isquote:Op woensdag 20 november 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bestudeer het niet of zo, maar wat ik ooit gehoord heb en wat me op enige manier geboeid heeft, herinner ik me vaak na tijden nog wel.
Alhoewel ik merk dat mijn geheugen soms wat langzamer benaderbaar is of niet helemaal meer goed geïndexeerd is..![]()
Er is uiteraard ook heel veel wat ik niet beluister, met name hedendaagse muziek.
Daar zit nog maar heel weinig tussen wat ik de moeite waard vind...
Wat houden we waarop?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Herkenbaar. Laten we erop houden dat het ouderdom isIk ga offline, tot later
Wat is er bon aan voor je?quote:
Elke nieuwe dag is bonquote:Op donderdag 21 november 2019 07:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is er bon aan voor je?
Goedemorgen.
Dat hoop ik ook dan.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:20 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, internet ligt er hier uit. Hoop dat ze het voor vanavond hebben opgelost.
Dat weet je vanavondquote:Op donderdag 21 november 2019 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook dan.
Ik had een vraagje..... wat is er de 23e?
Heel veel!quote:Op donderdag 21 november 2019 09:39 schreef Melting het volgende:
Dat hoop ik ook dan.
Ja, Fibonacci-day. Ga de hele show Lateralus van Tool op repeat draaienquote:Op donderdag 21 november 2019 09:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heel veel!
https://www.daysoftheyear.com/days/2019/11/23/
Dat gaat zelfs mij wat te verquote:Op donderdag 21 november 2019 09:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, Fibonacci-day. Ga de hele show Lateralus van Tool op repeat draaien
Met rooksignalen op FOK! posten is ook weer zo'n gedoequote:Op donderdag 21 november 2019 09:20 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, internet ligt er hier uit. Hoop dat ze het voor vanavond hebben opgelost.
Gewoon posten gaat prima alleen muziek streamen gaat een beetje lastigquote:Op donderdag 21 november 2019 09:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Met rooksignalen op FOK! posten is ook weer zo'n gedoe
Voordat iedereen gaat denken dat ik echt 2,5 uur lang Tool ga draaienquote:Op donderdag 21 november 2019 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
oh ja, staat bij mij ook nog op 't lijstjequote:Op donderdag 21 november 2019 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zorgverzekering aangepast, weer een klusje van het lijstje gestreept
quote:Op donderdag 21 november 2019 10:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voordat iedereen gaat denken dat ik echt 2,5 uur lang Tool ga draaien
Ik vind het teleurstellend dat je niks gaat doen met Manatee Awareness Month.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Daar kan ik nog wel een liedje voor draaien na de reguliere showquote:Op donderdag 21 november 2019 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het teleurstellend dat je niks gaat doen met Manatee Awareness Month.
Je kunt ook nog wel een uitstapje maken naar Eat a cranberry-day.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar kan ik nog wel een liedje voor draaien na de reguliere show
Dat is raarquote:Op donderdag 21 november 2019 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Gedoe met de levering van de tv, het wordt uitgezocht door de winkel, de leverancier heeft het opeens met postnl verzonden ipv hun eigen dienst en vervolgens hebben tien klanten geen idee wanneer hun tv komt.
De meneer van de winkel wordt er ook een beetje wanhopig van. Het komt uiteindelijk wel in orde, betrouwbare winkel, maar bij voorkeur toch wel binnen een dag of tweequote:
Maar is er dan geen track and trace?quote:Op donderdag 21 november 2019 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De meneer van de winkel wordt er ook een beetje wanhopig van. Het komt uiteindelijk wel in orde, betrouwbare winkel, maar bij voorkeur toch wel binnen een dag of twee
Bij PostNL krijg ik meestal automatische een bericht als er iets naar mijn adres onderweg is.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar is er dan geen track and trace?
Ik hoop op een positief gesprek? Maar ik vrees dat je dan meestal niet naar school hoeft.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt ook nog wel een uitstapje maken naar Eat a cranberry-day.
Ik zal helaas wel een deel van de show missen, want moet op school opdraven voor een gesprek.
Ik heb niks ontvangen, de winkelier is hard bezig om info boven water te krijgen. Normaal zou ik vanochtend vroeg bericht met een tijdsindicatie hebben ontvangen, en toen dat niet kwam ben ik maar eens gaan navragen.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar is er dan geen track and trace?
Volgens mij heeft iemand een vloek uitgesproken over jullie tv'squote:Op donderdag 21 november 2019 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Gedoe met de levering van de tv, het wordt uitgezocht door de winkel, de leverancier heeft het opeens met postnl verzonden ipv hun eigen dienst en vervolgens hebben tien klanten geen idee wanneer hun tv komt.
quote:Op donderdag 21 november 2019 10:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voordat iedereen gaat denken dat ik echt 2,5 uur lang Tool ga draaien
Doctor Who!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Ik ben in ieder geval niet heel optimistisch, nee.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop op een positief gesprek? Maar ik vrees dat je dan meestal niet naar school hoeft.
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand anders bezit genomen van jullie tv's
Helaas moet ik straks weg; muzikale verplichtingen.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:04 schreef brother52 het volgende:
Ziggo is niet goed wijs... alles lijkt hier gewoon te werken.
Straks voor de zekerheid even een snelle test en dan ga ik gewoon om 19 uur beginnen.
De eindtijd van 21:30 ga ik niet halen, het zal ongeveer 21:50 worden.
Nee, niet alle Doctors. Thema is muziek gebruikt in Doctor Who.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:07 schreef CindieY het volgende:
Ga je alle Doctors af? Is Doctor Who het thema?
Tof!quote:Op donderdag 21 november 2019 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet alle Doctors. Thema is muziek gebruikt in Doctor Who.
Maar de meeste liedjes ken je welquote:Op donderdag 21 november 2019 19:19 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Al weet ik niets van Dr Who.
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar de meeste liedjes ken je wel
9e doctor?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:23 schreef CindieY het volgende:
Ik ben de serie pas gaan volgen vanaf de 9de Doctor, oftewel vanaf 2005. Ik zou eens de oude afleveringen moeten gaan kijken.
Ik ken alleen de openingstune uit de jaren 70.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, niet alle Doctors. Thema is muziek gebruikt in Doctor Who.
Ik ook, de meeste muziek komt ook uit die series.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:23 schreef CindieY het volgende:
Ik ben de serie pas gaan volgen vanaf de 9de Doctor, oftewel vanaf 2005. Ik zou eens de oude afleveringen moeten gaan kijken.
Inmiddels bij de 14de Doctorquote:Op donderdag 21 november 2019 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
9e doctor?
Hoeveel zijn er dan? Ik dacht dat er maar 4 of 5 waren. Dat vond ik al veel.
De 14e al? Moet het seizoen met de 13e nog steeds kijken.quote:
Is er een overzicht van jaartallen per seizoen?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:31 schreef brother52 het volgende:
Joy Division - Love Wil lTear Us Apart (uit School reunion, 10th Doctor en The Pilot (Doctor Who), 12th Doctor)
Nee, wacht, de 13de. Met Jodie Whittaker. Ik had even doorgeteld op Wiki, maar zag even David Bradley over het hoofd, die in het laatste seizoen met Capaldi heel even optreed als één van de oudere de eerste Doctors.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
De 14e al? Moet het seizoen met de 13e nog steeds kijken.
Eigenlijk is Jodie wel de 14e want ze tellen the war doctor (John Hurt) niet mee volgens mij.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wacht, de 13de. Met Jodie Whittaker. Ik had even doorgeteld op Wiki, maar zag even David Bradley over het hoofd, die in het laatste seizoen met Capaldi heel even optreed als één van de oudere Doctors.
Kloptquote:Op donderdag 21 november 2019 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Jodie wel de 14e want ze tellen the war doctor (John Hurt) niet mee volgens mij.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Doctor_Who_episodes_(2005–present)quote:Op donderdag 21 november 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er een overzicht van jaartallen per seizoen?
Dan kan ik het een beetje plaatsen...
Dus alles is zo'n beetje uit 2000 nogwat en recenter?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Doctor_Who_episodes_(2005–present)
Moet?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeschakeld. Eten is net op, maar ik moet zometeen nog koffie.
Ja.quote:
Ja, het meeste van wat ik vandaag draai komt uit de nieuwere seriequote:Op donderdag 21 november 2019 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus alles is zo'n beetje uit 2000 nogwat en recenter?
De TARDIS is feitelijk een ruimteschip. TARDIS staat voor Time And Relative Dimension In Space.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Het enige dat ik ken van Dr. Who is de begintune en dat er een tardis bestaat, maar ik heb geen idee wat het eigenlijk voor iets is.
Ik ook. Ik heb immers slechts 2 koppen koffie gehad vandaag. Hoog tijd voor de derde.quote:
Oh, dat klinkt best lame.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
De TARDIS is feitelijk een ruimteschip. TARDIS staat voor Time And Relative Dimension In Space.
And it's bigger on the inside.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
De TARDIS is feitelijk een ruimteschip. TARDIS staat voor Time And Relative Dimension In Space.
Ah! Dat heb ik dus sowieso nooit gezien. Als je gezegd had dat er geen thema was, had ik je ook geloofd...quote:Op donderdag 21 november 2019 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, het meeste van wat ik vandaag draai komt uit de nieuwere serie
quote:Op donderdag 21 november 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb immers slechts 2 koppen koffie gehad vandaag. Hoog tijd voor de derde.
Net zoals het huis van DEATH in de Discworld serie.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
And it's bigger on the inside.
Wie?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net zoals het huis van DEATH in de Discworld serie.
Wie?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Van Terry Pratchett (ex-zwager was fan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |