SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik was het niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh mijn god, wie heeft Vout losgelaten?
Hoe dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:00 schreef CindieY het volgende:
Mobiel fokken tijdens een uitzending is toch anders
Ben je al bijna thuis?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:00 schreef CindieY het volgende:
Mobiel fokken tijdens een uitzending is toch anders
dat was the sound of silencequote:Op woensdag 20 november 2019 20:02 schreef ACT-F het volgende:
Ach, je bent er weer. Je viel even weg.
Shakin Stevens - Merry Christmas everyonequote:Op woensdag 20 november 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Ssssshakin Ssssstevensssss sssssso dusssss...
Hier niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:02 schreef ACT-F het volgende:
Ach, je bent er weer. Je viel even weg.
Nee, achter de groene deur...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Shakin Stevens - Merry Christmas everyone
Ow, hit that refresh button every two seconds...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen auto update. Nu loop ik steeds achter
"Deze vertraging wordt u aangeboden door de NS"quote:Op woensdag 20 november 2019 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen auto update. Nu loop ik steeds achter
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Deze vertraging wordt u aangeboden door de NS"
quote:
Prins Andrew!quote:Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind Stray Cats - She's sexy and 17 ook wel wat hebben.
Komt dat meestal niet deze kant op?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Verzoekje net vanaf Aruba:
Of ik een koffer vol met 25 kilo pillen en poeders mee wil nemen...
Je hoeft hier niet te raden...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef ACT-F het volgende:
Gary Brooker - No more fear of flying, geheel zonder S
What could possibly go wrong?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Dat doe je even. Even de drogist plunderen, afgeven, je geld grissen en heel hard weer terugquote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Dat dacht ik ook, maar onze vriendin daar werkt bij een dierenarts.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt dat meestal niet deze kant op?
Goeie smoes welquote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar onze vriendin daar werkt bij een dierenarts.
Het zijn pillen en poeders voor dieren...
En ik maar gokken.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te raden...
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Turkije is wel een mooie bestemmingquote:Op woensdag 20 november 2019 20:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
What could possibly go wrong?
"No mister customs person! They're pills for turkeys!"quote:Op woensdag 20 november 2019 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Turkije is wel een mooie bestemming
Wij wel, we krijgen alle invoerpapieren e.d. toegestuurd en de dierenarts en onze vriendin zijn op de luchthaven aanwezig om de boel meteen over te nemen.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat scheelt wel.![]()
Al zou ik het alsnog niet doen.
No ofiicer, these pills are for my StrayCatsquote:Op woensdag 20 november 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Deze vertraging wordt u aangeboden door de NS"
Dat maakt ook nog wel een verschil.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij wel, we krijgen alle invoerpapieren e.d. toegestuurd en de dierenarts en onze vriendin zijn op de luchthaven aanwezig om de boel meteen over te nemen.
En zij betalen de eventuele extra kosten.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat maakt ook nog wel een verschil.
Auto refresh...quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar de auto.
Ik zou wel een paar minuten eerder naar Schiphol gaan. Ik heb zo'n vermoeden dat de Marechaussee het een en ander wel even wil controlerenquote:Op woensdag 20 november 2019 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij wel, we krijgen alle invoerpapieren e.d. toegestuurd en de dierenarts en onze vriendin zijn op de luchthaven aanwezig om de boel meteen over te nemen.
Fok!ken in de auto is niet aan te raden als je tevens de chauffeur bent.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |