Nee straks word ik zwanger van een van de twee en dan weet ik niet van wie lolllolol. Joejoe.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bedoeld dat je dan stiekem gewoon blijft naaien
Oké vanaf nu is het R.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef TTSS het volgende:
Vind het wel echt seksistisch dat je enkel naar een man verwijst met een referentie naar zijn geslachtsdeel.
Nou weetje hé !!!quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef TTSS het volgende:
Vind het wel echt seksistisch dat je enkel naar een man verwijst met een referentie naar zijn geslachtsdeel.
Romaru of Richeylo?quote:
Vriend, ik ben een van de minst geliefde users hier en zelfs ik sta hoger aangeschreven dan jij...quote:Op woensdag 20 november 2019 21:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou weetje hé !!!
Wat jij vindt boeit niemand![]()
Rubberen kut met paardenhaar dat je bent
Oke boomerquote:Op woensdag 20 november 2019 21:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Vriend, ik ben een van de minst geliefde users hier en zelfs ik sta hoger aangeschreven dan jij...
Veel goorder en meer ordi ga je ze niet vindenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:58 schreef Rozevla het volgende:
Ik kijk Geordie Shore.
Zonde van die wijven, helemaal verbouwd.
Wel lekker van die makkelijke sletten
Zou ze uitnodigen voor een thunderdome feest wanneer mijn plan ten uitvoer wordt gebracht.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Veel goorder en meer ordi ga je ze niet vinden
Wat ben je van plan, ik vermoed vergassenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zou ze uitnodigen voor een thunderdome feest wanneer mijn plan ten uitvoer wordt gebracht.
Verbouwd? Naar man? HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 november 2019 21:58 schreef Rozevla het volgende:
Ik kijk Geordie Shore.
Zonde van die wijven, helemaal verbouwd.
Wel lekker van die makkelijke sletten
Olaquote:Op woensdag 20 november 2019 22:04 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hey babe goed je weer te zien.
Een luilakkende sloeber dat is hetquote:Op woensdag 20 november 2019 23:25 schreef scrupuleus het volgende:
Donald is ook niet meer wat hij geweest is.
Niet iedereen pubert tot achterin de 50.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:25 schreef scrupuleus het volgende:
Donald is ook niet meer wat hij geweest is.
Heb je al dames weten te overtuigen van jouw superioriteit door je watch te showen?quote:Op woensdag 20 november 2019 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een luilakkende sloeber dat is het
Hij is gewoon afgehaakt.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet iedereen pubert tot achterin de 50.
Ze vinden die alligatorband maar stom helaas. Terwijl dat teringnice is.quote:Op donderdag 21 november 2019 06:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je al dames weten te overtuigen van jouw superioriteit door je watch te showen?
Ja niet de juiste stap in tijden van duurzaamheidquote:Op donderdag 21 november 2019 06:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze vinden die alligatorband maar stom helaas. Terwijl dat teringnice is.
Dan moet die Rolex er toch maar komenquote:Op donderdag 21 november 2019 06:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja niet de juiste stap in tijden van duurzaamheid
Een wat?quote:Op donderdag 21 november 2019 06:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze vinden die alligatorband maar stom helaas. Terwijl dat teringnice is.
Alligatorlederen horlogeband.quote:
Broodje kaas verhitten dan is het lekker een tostiquote:
Leuke famfare dit.quote:
Ik heb ook les gekregen in Louisiana over alligators en krokodillen.quote:Op donderdag 21 november 2019 07:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuke famfare dit.![]()
Alleen dit zijn duidelijk krokodillen.
Ik weiger om twee keer hetzelfde avondeten te eten.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zaterdag hetzelfde als woensdag, want als ik rijst of pasta maak is het altijd genoeg voor 2 dagen
Wow badassquote:Op donderdag 21 november 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weiger om twee keer hetzelfde avondeten te eten.
My lefuh jwzquote:
ik geloof niet dat jij elke dag iets anders maakt.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. of laten maken..quote:Op donderdag 21 november 2019 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij elke dag iets anders maakt.
Geen idee, ben altijd een normale user toch ?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin om jou te klieren, kan jij dat verklaren?
jij zal vanavond vast iets maken dat je 2 jaar geleden ook al eens gemaakt hebtquote:Op donderdag 21 november 2019 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. of laten maken..
Maar dat ben je toch niet?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, ben altijd een normale user toch ?
Ook niet als je dan wel twee dagen achter elkaar twee lekkere verschillende lunches eet?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heey maatjequote:Op donderdag 21 november 2019 10:59 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Where my real igga's at?
@:FernandoMartinez @:TTSS @:Solotovski @:Cronometer
Ben vrij vandaag dus twee topics vol moet kunnen toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |