quote:
Promoot ons aller SS’ertje zich nou om op MIJN verjarie te komen? Ik voel mij vereerd.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ben knappe en vlotte vent met goede style. @:stimorol kan bevestigen
Tering terugquote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga slapen en daar heb ik godverdomme veel zin in
De groeten, krijg de tering en tot morgen
Oke doeg love you megoolquote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga slapen en daar heb ik godverdomme veel zin in
De groeten, krijg de tering en tot morgen
Topfissas wil ik bij zijn maakt niet uit wie het hostquote:Op woensdag 20 november 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Promoot ons aller SS’ertje zich nou om op MIJN verjarie te komen? Ik voel mij vereerd.
Weg jijquote:Op woensdag 20 november 2019 21:26 schreef 00wildchild het volgende:
Ben gewoon vrolijk de afgelopen dagen.
Kun je niet eerder een feestje doen?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou is pas over een jaar dat zien we dan wel
Moet wel eerst piccie hebben als je eruitziet als een autist dan niet.
Ik ga vrijwel alleen maar om met buitenlanders.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:28 schreef 00wildchild het volgende:
Komen wel veel buitenlanders hè? Eigenlijk bijna alleen maar.
Ik zo min mogelijkquote:Op woensdag 20 november 2019 21:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ga vrijwel alleen maar om met buitenlanders.
Die vond mmgymdnsb ook knap dus twijfel wel aan haar standaardenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ben knappe en vlotte vent met goede style. @:stimorol kan bevestigen
Ja topfissas zijn de bestequote:Op woensdag 20 november 2019 21:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Topfissas wil ik bij zijn maakt niet uit wie het host
Is ttss Jimmy?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Promoot ons aller SS’ertje zich nou om op MIJN verjarie te komen? Ik voel mij vereerd.
Boeiend, ik heb andere kwaliteiten.quote:
Weet niet hoe die er uit ziet.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die vond mmgymdnsb ook knap dus twijfel wel aan haar standaarden
Wowquote:Op woensdag 20 november 2019 21:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ga vrijwel alleen maar om met buitenlanders.
Ik zoek ze nog.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb andere kwaliteiten.
Hoeveel witjesquote:Op woensdag 20 november 2019 21:28 schreef 00wildchild het volgende:
Komen wel veel buitenlanders hè? Eigenlijk bijna alleen maar.
Beter toch. Mensen kunnen best het licht gezien hebben en zichzelf beteren.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Lijkt wel alsof Jimmy snoeihard in elkaar is geslagen laatst en dit is er van over
Wat dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Lijkt wel alsof Jimmy snoeihard in elkaar is geslagen laatst en dit is er van over
Swa ik ben mega kosmopolitisch.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wow
Wat heb je gedaan dat je zo’n straf moet uitvoeren ??
Ja wel een paar weet eigenlijk nog niet hoe wie en wat alleen dat het sowieso LIT wordt en in thema.quote:
Dit. Lelijke mensenquote:
Ja ik zou ook serieus astmatisch ervan worden ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Swa ik ben mega kosmopolitisch.
Ik herken je gewoon niet meer terugquote:Op woensdag 20 november 2019 21:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Swa ik ben mega kosmopolitisch.
quote:
Wat een zelfhaat, jullie mogen er ook zijn jongens! <3quote:
Bedankt maatquote:Op woensdag 20 november 2019 21:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
[..]
Wat een zelfhaat, jullie mogen er ook zijn jongens! <3
Schrikken wel hè? Zo'n inkijkje in de persoon achter de FOK! legendequote:Op woensdag 20 november 2019 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik herken je gewoon niet meer terug
Nou ik raak ze nog met geen tak aanquote:Op woensdag 20 november 2019 21:31 schreef TTSS het volgende:
Ligt er aan wat voor buitenlanders. Als het maar geen onrendabele negers met een <100 IQ zijn.
Ja weet ik.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
[..]
Wat een zelfhaat, jullie mogen er ook zijn jongens! <3
Ik ga niet met negers om. Niet omdat ik dat niet wil maar die wonen hier niet zoveel.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:31 schreef TTSS het volgende:
Ligt er aan wat voor buitenlanders. Als het maar geen onrendabele negers met een <100 IQ zijn.
Oke Uitstralingquote:
Beter, ik ken geen enkele volbloed neger die intelligent is.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ga niet met negers om. Niet omdat ik dat niet wil maar die wonen hier niet zoveel.
Domme mensen en negers is een beetje dubbelop he! Hihiquote:Op woensdag 20 november 2019 21:34 schreef 00wildchild het volgende:
Ook niet met domme mensen trouwens.
Jij lijkt me wel iemand die met subprime IQ's omgaatquote:Op woensdag 20 november 2019 21:34 schreef 00wildchild het volgende:
Ook niet met domme mensen trouwens.
Ja maar je hebt ook hooligans bijvoorbeeld en simpletons.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Domme mensen en negers is een beetje dubbelop he! Hihi
Komt je ex ookquote:Op woensdag 20 november 2019 21:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja wel een paar weet eigenlijk nog niet hoe wie en wat alleen dat het sowieso LIT wordt en in thema.
En lui die naar thunderdome gaanquote:Op woensdag 20 november 2019 21:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook hooligans bijvoorbeeld en simpletons.
Nou gewoon mensen waarmee je een gesprek kunt voeren, maar niet dat ze hier op zaterdagavond over politiek gaan zitten lullen. Doen sommigen wel maar dan ga ik gewoon ergens anders staan.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die met subprime IQ's omgaat
Zo iemand ben ikquote:Op woensdag 20 november 2019 21:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou gewoon mensen waarmee je een gesprek kunt voeren, maar niet dat ze hier op zaterdagavond over politiek gaan zitten lullen. Doen sommigen wel maar dan ga ik gewoon ergens anders staan.
Hoe vaak verschoon jij je bed ?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:38 schreef 00wildchild het volgende:
Oké ik ga even mijn bed verschonen en kamer stofzuigen.
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
D erbij en het kan echt los
Kan je niet zonder je slaapmutsje ouwequote:Op woensdag 20 november 2019 21:39 schreef Rozevla het volgende:
Wie wil ff rum halen uit mijn keuken en brengen naar mij op de bank?
Nee dat wordt een privé feestje 😈quote:Op woensdag 20 november 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
D erbij en het kan echt los
Neequote:Op woensdag 20 november 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je niet zonder je slaapmutsje ouwe
Jij bedoeld dat je dan stiekem gewoon blijft naaienquote:Op woensdag 20 november 2019 21:50 schreef 00wildchild het volgende:
Maar stel we krijgen wel een relatie dan komt D ook gewoon en daar gaat ex familie echt niets van vinden. Dat is zo’n grote familie en eenmaal familie, altijd familie. Die komen ook gewoon op mijn bruiloft mocht ik gaan trouwen ooit.
Zijn geen Nederlanders van uit het oog uit het hart. #blessed
Nee straks word ik zwanger van een van de twee en dan weet ik niet van wie lolllolol. Joejoe.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bedoeld dat je dan stiekem gewoon blijft naaien
Oké vanaf nu is het R.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef TTSS het volgende:
Vind het wel echt seksistisch dat je enkel naar een man verwijst met een referentie naar zijn geslachtsdeel.
Nou weetje hé !!!quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef TTSS het volgende:
Vind het wel echt seksistisch dat je enkel naar een man verwijst met een referentie naar zijn geslachtsdeel.
Romaru of Richeylo?quote:
Vriend, ik ben een van de minst geliefde users hier en zelfs ik sta hoger aangeschreven dan jij...quote:Op woensdag 20 november 2019 21:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou weetje hé !!!
Wat jij vindt boeit niemand![]()
Rubberen kut met paardenhaar dat je bent
Oke boomerquote:Op woensdag 20 november 2019 21:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Vriend, ik ben een van de minst geliefde users hier en zelfs ik sta hoger aangeschreven dan jij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |