Nee straks word ik zwanger van een van de twee en dan weet ik niet van wie lolllolol. Joejoe.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij bedoeld dat je dan stiekem gewoon blijft naaien
Oké vanaf nu is het R.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef TTSS het volgende:
Vind het wel echt seksistisch dat je enkel naar een man verwijst met een referentie naar zijn geslachtsdeel.
Nou weetje hé !!!quote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef TTSS het volgende:
Vind het wel echt seksistisch dat je enkel naar een man verwijst met een referentie naar zijn geslachtsdeel.
Romaru of Richeylo?quote:
Vriend, ik ben een van de minst geliefde users hier en zelfs ik sta hoger aangeschreven dan jij...quote:Op woensdag 20 november 2019 21:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou weetje hé !!!
Wat jij vindt boeit niemand![]()
Rubberen kut met paardenhaar dat je bent
Oke boomerquote:Op woensdag 20 november 2019 21:57 schreef TTSS het volgende:
[..]
Vriend, ik ben een van de minst geliefde users hier en zelfs ik sta hoger aangeschreven dan jij...
Veel goorder en meer ordi ga je ze niet vindenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:58 schreef Rozevla het volgende:
Ik kijk Geordie Shore.
Zonde van die wijven, helemaal verbouwd.
Wel lekker van die makkelijke sletten
Zou ze uitnodigen voor een thunderdome feest wanneer mijn plan ten uitvoer wordt gebracht.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Veel goorder en meer ordi ga je ze niet vinden
Wat ben je van plan, ik vermoed vergassenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zou ze uitnodigen voor een thunderdome feest wanneer mijn plan ten uitvoer wordt gebracht.
Verbouwd? Naar man? HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 november 2019 21:58 schreef Rozevla het volgende:
Ik kijk Geordie Shore.
Zonde van die wijven, helemaal verbouwd.
Wel lekker van die makkelijke sletten
Olaquote:Op woensdag 20 november 2019 22:04 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hey babe goed je weer te zien.
Een luilakkende sloeber dat is hetquote:Op woensdag 20 november 2019 23:25 schreef scrupuleus het volgende:
Donald is ook niet meer wat hij geweest is.
Niet iedereen pubert tot achterin de 50.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:25 schreef scrupuleus het volgende:
Donald is ook niet meer wat hij geweest is.
Heb je al dames weten te overtuigen van jouw superioriteit door je watch te showen?quote:Op woensdag 20 november 2019 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een luilakkende sloeber dat is het
Hij is gewoon afgehaakt.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niet iedereen pubert tot achterin de 50.
Ze vinden die alligatorband maar stom helaas. Terwijl dat teringnice is.quote:Op donderdag 21 november 2019 06:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je al dames weten te overtuigen van jouw superioriteit door je watch te showen?
Ja niet de juiste stap in tijden van duurzaamheidquote:Op donderdag 21 november 2019 06:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze vinden die alligatorband maar stom helaas. Terwijl dat teringnice is.
Dan moet die Rolex er toch maar komenquote:Op donderdag 21 november 2019 06:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja niet de juiste stap in tijden van duurzaamheid
Een wat?quote:Op donderdag 21 november 2019 06:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze vinden die alligatorband maar stom helaas. Terwijl dat teringnice is.
Alligatorlederen horlogeband.quote:
Broodje kaas verhitten dan is het lekker een tostiquote:
Leuke famfare dit.quote:
Ik heb ook les gekregen in Louisiana over alligators en krokodillen.quote:Op donderdag 21 november 2019 07:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuke famfare dit.![]()
Alleen dit zijn duidelijk krokodillen.
Ik weiger om twee keer hetzelfde avondeten te eten.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zaterdag hetzelfde als woensdag, want als ik rijst of pasta maak is het altijd genoeg voor 2 dagen
Wow badassquote:Op donderdag 21 november 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weiger om twee keer hetzelfde avondeten te eten.
My lefuh jwzquote:
ik geloof niet dat jij elke dag iets anders maakt.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. of laten maken..quote:Op donderdag 21 november 2019 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij elke dag iets anders maakt.
Geen idee, ben altijd een normale user toch ?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin om jou te klieren, kan jij dat verklaren?
jij zal vanavond vast iets maken dat je 2 jaar geleden ook al eens gemaakt hebtquote:Op donderdag 21 november 2019 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. of laten maken..
Maar dat ben je toch niet?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen idee, ben altijd een normale user toch ?
Ook niet als je dan wel twee dagen achter elkaar twee lekkere verschillende lunches eet?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heey maatjequote:Op donderdag 21 november 2019 10:59 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Where my real igga's at?
@:FernandoMartinez @:TTSS @:Solotovski @:Cronometer
Ben vrij vandaag dus twee topics vol moet kunnen toch.
Nee wasdaquote:Op donderdag 21 november 2019 11:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Noel, volg je Godfather of Harlem?
Frank Lucasquote:Op donderdag 21 november 2019 11:23 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Serie. Heb je American Gangster gevolgd?
Toe maar weer. Jij voelt je zeker wel thuis tussen al dat vetquote:Op donderdag 21 november 2019 08:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb ook les gekregen in Louisiana over alligators en krokodillen.
Dit alles tijdens mijn vakantie in de VS
Waar ik komend maart weer heen ga.
Ik volg de godfather.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Noel, volg je Godfather of Harlem?
Lekker hoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt omdat ik nu ziek hard aan het schijten ben
heequote:
Okquote:Op donderdag 21 november 2019 17:40 schreef 00wildchild het volgende:
Zin in sporten maar niet zin in terug naar buiten gaan. Fuck de winter.
Maar het is herfstquote:Op donderdag 21 november 2019 17:40 schreef 00wildchild het volgende:
Gewoon binnen blijven en chips vreten op de bankquote:Op donderdag 21 november 2019 17:40 schreef 00wildchild het volgende:
Nodig je error uit en ga sporten op bedquote:Op donderdag 21 november 2019 17:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Al was het zomer. Het is veel te koud.
Nee dat is niet de gains die ik wil.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gewoon binnen blijven en chips vreten op de bank
In het huis van mijn ex neverrr haha ik heb normen hoor koekoek.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nodig je error uit en ga sporten op bed
Marokkanen bedoel je?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:46 schreef 00wildchild het volgende:
Dat soort mensen zijn echt verachtelijk.
#blackedquote:Op donderdag 21 november 2019 17:48 schreef 00wildchild het volgende:
Kan met een bbc afspreken zal ik.
Ik zal rustig aan doen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:48 schreef 00wildchild het volgende:
Kan met een bbc afspreken zal ik.
Is wel bucketlist maar vind eng zo’n monstercock.
Ik heb je back vriend kijk maarquote:Op donderdag 21 november 2019 17:43 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb ruzie met een Marokkaan GC / Marokkanen op FOK! #88 - Nog een kans.
Voel me weer jong
Bedankt, je bent een topwijfquote:Op donderdag 21 november 2019 17:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb je back vriend kijk maar
Nou het is allemaal watquote:Op donderdag 21 november 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Weet hij ook hoe het voelt om door meerdere mensen tegelijk aangepakt te worden
Zoek net zoveel drama in mijn leven als dat jij hebt, laat mequote:
#viesdikquote:Op donderdag 21 november 2019 17:56 schreef Catkiller het volgende:
Hmmm boterkoekreepjes @:Le_Professeur
Tranqiloquote:Op donderdag 21 november 2019 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek net zoveel drama in mijn leven als dat jij hebt, laat me
Ga gewoon zogenaam op straat leven en mail rtl dan komt Beau je een sleutel geven voor een huisquote:Op donderdag 21 november 2019 17:57 schreef 00wildchild het volgende:
Behalve geen eigen huis is mijn leven eindelijk redelijk dramavrij. Zulks een opluchting.
Lekker elke dag vrolijk zijn en goeie vibes voelen
Kan ze met een hond, pony en bok in een huis gaan wonen.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga gewoon zogenaam op straat leven en mail rtl dan komt Beau je een sleutel geven voor een huis
Beetje poep vegen wat de hond niet op wil etenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ze met een hond, pony en bok in een huis gaan wonen.
Waar geef ik me op voor de nationale teeleveequote:Op donderdag 21 november 2019 18:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga gewoon zogenaam op straat leven en mail rtl dan komt Beau je een sleutel geven voor een huis
Zie jou over een paar jaar ook wel op straat levenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ze met een hond, pony en bok in een huis gaan wonen.
Leuk ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |