Voor?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks moet, maar het zou misschien leuk zijn
*Joker mental image*quote:Op woensdag 20 november 2019 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naarstig op zoek naar een verpleegstersuniform! Dat merk ik wel weer
dit is allemaal in het vorig topic behandeld. lees maar terugquote:
Ja, lekker. In 2 maanden eindelijk emigrerenquote:
Oeh, terug naar het tropische Nederland of..?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekker. In 2 maanden eindelijk emigreren
En met u?
Een man die een blinde vrouw naar een plek in the middle of nowhere voert.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:47 schreef gianni61 het volgende:
heeft iemand een beter plaatje voor de OP? ik vind deze eng
Ik doe niet aan teruglezen. Dan laat maar hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is allemaal in het vorig topic behandeld. lees maar terug
nee joh. meestal zijn ze niet blind, maar geblinddoekt..quote:Op woensdag 20 november 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een man die een blinde vrouw naar een plek in the middle of nowhere voert.
Is toch gewoon de gemiddelde fok dating strategie?
is maar beter ook, the moment has passed.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen. Dan laat maar hoor
Net als t bloed?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht, de beelden komen langzaam terug..
hmm, plottwistquote:
Mij in zoiets willen zienquote:Op woensdag 20 november 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh. meestal zijn ze niet blind, maar geblinddoekt..
[..]
is maar beter ook, the moment has passed.
alle droombeelden over buurmeisje in een slutty nurse costume..
oh wacht, de beelden komen langzaam terug..
Doe maar gewoon zonder iets.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij in zoiets willen zien![]()
in wat dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks is beter dan helemaal niks toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Niets is beter dan iets? #breakingnews
ohja nu je het zegt, feitquote:Op woensdag 20 november 2019 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik was gelijk een paar uur KO nadat ik jou ontmoette
quote:Op woensdag 20 november 2019 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Portugalquote:Op woensdag 20 november 2019 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, terug naar het tropische Nederland of..?
Ja, gaat lekker, voor de verandering thuis aan het 'werk'
Ja maar van die enge paranormale schrikmomenten krijg ik nachtmerriesquote:Op woensdag 20 november 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch dat je de smerigste dingen op internet opzoekt, maar bij series en films wil je eerst weten hoe eng het is
Na 10 jaar was het tijd om dit pirateneiland te verlatenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:25 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd
Vanwaar de move?
Ja ik denk dat je dan wel elke uithoek gezien hebtquote:Op woensdag 20 november 2019 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na 10 jaar was het tijd om dit pirateneiland te verlaten
Ik heb er niet van wakker gelegen en ik ben echt een mietjequote:Op woensdag 20 november 2019 15:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar van die enge paranormale schrikmomenten krijg ik nachtmerries
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op woensdag 20 november 2019 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je dan wel elke uithoek gezien hebt
Nerds, ik hou ervanquote:Op woensdag 20 november 2019 15:43 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben nu van een smartlamp onze eigen wake up light gemaakt. Ik word blijkbaar heel snel wakker van licht5 minuten nadat 'ie aanging al wakker.
Hou ervanquote:Op woensdag 20 november 2019 15:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar van die enge paranormale schrikmomenten krijg ik nachtmerries
Da's zo'n philips Hue instelling toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:43 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben nu van een smartlamp onze eigen wake up light gemaakt. Ik word blijkbaar heel snel wakker van licht5 minuten nadat 'ie aanging al wakker.
Nou ja, wij hebben Action smartlampen, dus we moeten een hele scéne instellenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's zo'n philips Hue instelling toch?
Ik vraag me af of ik er wakker van zou worden.
Zal t eens proberen
Sommige dingen blijven altijd hetzelfde hequote:
Er komt een dag dat faxie meerdere vrouwen op een dag neukt zonder ervoor te hoeven betalen.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven altijd hetzelfde he
In bejaardenflats is een groot vrouwenoverschot.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er komt een dag dat faxie meerdere vrouwen op een dag neukt zonder ervoor te hoeven betalen.
Zou een schizofrene nymphomane ook tellen als meerdere vrouwen?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er komt een dag dat faxie meerdere vrouwen op een dag neukt zonder ervoor te hoeven betalen.
Ja dan wil ie zeker de vepleegstersquote:Op woensdag 20 november 2019 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In bejaardenflats is een groot vrouwenoverschot.
quote:Op woensdag 20 november 2019 16:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In bejaardenflats is een groot vrouwenoverschot.
Faxie zegt jaquote:Op woensdag 20 november 2019 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou een schizofrene nymphomane ook tellen als meerdere vrouwen?
quote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben Action smartlampen, dus we moeten een hele scéne instellen. Maar hetzelfde idee, ja. Ik heb me dus boos omgedraaid met het dekbed over mijn hoofd en werd alsnog wakker van de gewone wekker
.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2019 16:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Kitesurfster buiten beeld?
Faxie zegt altijd ja.quote:
KM was een stuk energieker, dus we gaan het licht nu een kwartier later zetten en kijken hoe het dan werktquote:
Is het t idee dat je dan iets zachter uit je diepe slaap wordt gehaald, omdat t licht langzaamaan aan gaat?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
KM was een stuk energieker, dus we gaan het licht nu een kwartier later zetten en kijken hoe het dan werkt.
Yepquote:Op woensdag 20 november 2019 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het t idee dat je dan iets zachter uit je diepe slaap wordt gehaald, omdat t licht langzaamaan aan gaat?
Yup. Vergelijk met de opgaande zon. Natuurlijke manier van wakker worden?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het t idee dat je dan iets zachter uit je diepe slaap wordt gehaald, omdat t licht langzaamaan aan gaat?
Ik slaap ook gewoon door de zon heen, dus voor mij bestaat er geen natuurlijke manier van wakker wordenquote:Op woensdag 20 november 2019 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup. Vergelijk met de opgaande zon. Natuurlijke manier van wakker worden?
de hele lattenbodem door subwoofers vervangen lijkt me altijd nog wel een goed planquote:Op woensdag 20 november 2019 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap ook gewoon door de zon heen, dus voor mij bestaat er geen natuurlijke manier van wakker worden
O, ik word wel gewoon wakker van een wekker hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele lattenbodem door subwoofers vervangen lijkt me altijd nog wel een goed plan
Ja, weer dat rokje!quote:
Picsquote:Op woensdag 20 november 2019 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Amerikanen aan de telefoon,
"Hiiiiiii! How are yooooooou? OMG so good to hear from yooooooou! So greaaaaaaaaaaaaat"
En dat is t ook nog bij Philadelphia / New Jersey, dus met z'o'n enorme knauw er in.
Amerikaanser kan bijna niet!
En hoogblond, en gebleekte tanden.
Maar wel super aardig.
Die was er laatst toch even.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er inmiddels al bekend waar Vinnie is gebleven?
Vriendin, werk, leven....quote:Op woensdag 20 november 2019 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er inmiddels al bekend waar Vinnie is gebleven?
quote:
Wist niet dat hij vriendin had.quote:
Wie weet. Ik ben niet op de hoogte van de details.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat hij vriendin had.
Is er eindelijk een fokster blijven plakken?
Ja ook datquote:Op woensdag 20 november 2019 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat zo'n fb-groep bestaat.
Ivy is ook een rare naamquote:
Vast nietquote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat hij vriendin had.
Is er eindelijk een fokster blijven plakken?
quote:
jeetje, gewoon geen posts de hele nacht.quote:
Fok is dood.quote:Op donderdag 21 november 2019 07:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
jeetje, gewoon geen posts de hele nacht.
mogguh
Ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jezus, je zou toch Pasen heten of zoquote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik niet.Is that what she said?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
That's what they all say, honey.quote:
Go for an Angel baby!quote:Op donderdag 21 november 2019 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
That's what they all say, honey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |