Helemaal ok wordt het niet nee, maar met ouderwetse animatie (als ik het zo mag noemen) wordt het iets zoals Aristokatten en dat lijkt het meer een kinderfilm denk ik.quote:Op zondag 15 december 2019 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
lion king (2019) zag er ook gewoon raar uit met praten enzo
dat is meer een probleem van de mensen (hokjes denken?) , ik ken meerdere geanimeerde films die absoluut niet voor kinderen geschikt zijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 20:18 schreef catfish het volgende:
[..]
Helemaal ok wordt het niet nee, maar met ouderwetse animatie (als ik het zo mag noemen) wordt het iets zoals Aristokatten en dat lijkt het meer een kinderfilm denk ik.
Geef Avenue Q een kansquote:Op woensdag 20 november 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt wel, heb er ook helemaal niets mee, Starlight Express de enige die ik uitgezeten heb
Uiteraard, maar een film met groot budget moet nu eenmaal veel volk trekken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is meer een probleem van de mensen (hokjes denken?) , ik ken meerdere geanimeerde films die absoluut niet voor kinderen geschikt zijn
je bent zeker niet de enige. hij wordt overal neergesabeld. ben daarom wel nieuwsgierig geworden eigenlijkquote:Op woensdag 20 november 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Ben ik nou de enige die dit waanzinnig debiel vindt? Dit kán toch niet?
true datquote:Op zaterdag 21 december 2019 21:36 schreef Kassamiep het volgende:
De samenvatting op rotten tomatoes is trouwens geniaal.
quote:Despite its fur-midable cast, this Cats adaptation is a clawful mistake that will leave most viewers begging to be put out of their mew-sery.
Ik wil het ook gewoon met eigen ogen zien.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kan niet wachten totdat deze beschikbaar is op de digitale kanalen.
Daarom ben ik ook naar de bios gegaanquote:Op zondag 2 februari 2020 10:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik wil het ook gewoon met eigen ogen zien.
De film is nu net een maand oud en draait nog maar in 2 bioscopen. 😂quote:Op zondag 2 februari 2020 11:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook naar de bios gegaan
En hij is slecht. De choreografie, het dansen, het acteerwerk, de zang...
Alleen het dansje van de spoorwegkat kon mij wel bekoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |