https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68840quote:Menselijke poesjes in trailer $300 miljoen kostende 'Cats'!
Met een beetje fantasie, of misschien wel heel veel, kun je in december genieten van de musicalfilm Cats van regisseur Tom Hooper, bekend van The Danish Girl (2015), Les Misérables (2012) en The King's Speech (2010). Via Universal Pictures zie je hieronder een compleet nieuwe trailer!
Cats is uiteraard een verfilming van de uiterst succesvolle musical die ooit door Andrew Lloyd Webber werd gestart, in 1981. De musical is weer gebaseerd op het boek 'Old Possum's Book of Practical Cats' uit 1939 van Thomas Stearns Eliot. In 1998 verscheen er al eens een direct-to-video verfilming.
Dat zijn musicals vrijwel altijd.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:
ooit naar de musical geweest, in de pauze weggegaan, saaie bende
klopt wel, heb er ook helemaal niets mee, Starlight Express de enige die ik uitgezeten hebquote:Op woensdag 20 november 2019 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn musicals vrijwel altijd.
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:54 schreef GGMM het volgende:
Als deze film een heel goed verhaal heeft maakt het eigenlijk niet uit dat het er zo uitziet.
@:noppie2000
300 miljoen lijkt mij gelul.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:40 schreef zipcon het volgende:
Hij zou 300 miljoen dollar kosten. Zoals een Youtube comment zegt: "I'll ready this on my death bed to speed up the process."
Ik weet niet of de film nog te redden is in post-productie, ik denk dat ze uiteindelijk wel break-even gaan draaien, maar de potentie voor een topper is toch wel weg.
Het zal wel goed betalen en het is zo over de top dat veel acteurs er vast wel uitdaging in zienquote:Op woensdag 20 november 2019 14:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben vooral verbaasd over sommige namen in de cast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |