Volgens mij niet. Waarschijnlijk proberen andere mensen 'm altijd te vermijden en ben ik wat aardiger geweest, waardoor-ie mij nu als persoon ziet bij wie hij grenzeloos kan praten.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gawwd en hij heeft totaal niet door hoe irritant ie is?
Jezus dat je dat gevonden hebtquote:Op woensdag 20 november 2019 00:02 schreef TillyB het volgende: @:Prisha @:Deisyy gevonden (nee ik zat niet al deze tijd te zoeken
maar kon het toch niet laten) 40+ / [40+ SC #884] Wij zijn endeldarmtoeristen! Het was Pharkus En idd over motoren oid in Uto, wat een geheugen
![]()
Nee klopt. Waarom ga je hem in vredesnaam mentionen?quote:
Herkenbaar wel, alleen bij mij kwam er godzijdank wel een nieuwe collega die beter matchte.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Waarschijnlijk proberen andere mensen 'm altijd te vermijden en ben ik wat aardiger geweest, waardoor-ie mij nu als persoon ziet bij wie hij grenzeloos kan praten.
checken of t goed wasquote:Op woensdag 20 november 2019 01:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee klopt. Waarom ga je hem in vredesnaam mentionen?
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, alleen bij mij kwam er godzijdank wel een nieuwe collega die beter matchte.Want zelfs herhaaldelijk "dit interesseert me echt totaaaal niet" roepen kwam niet echt aan.
Van die stammen waar ze babys voorhoofden inwikkelen dat hebben ze met haar ook gedaanquote:
Niet meer nee. Net wakker geworden en klaarwakker nuquote:
Ze wilde gewoon hoe dan ook haar verhaal kwijtquote:Op woensdag 20 november 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik luister altijd braaf. Ik moet proberen dat laatste te zeggen, maar dan op een vriendelijke manier.
waar zie je dat?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van die stammen waar ze babys voorhoofden inwikkelen dat hebben ze met haar ook gedaan
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet meer nee. Net wakker geworden en klaarwakker nu
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lijkt me echt irritant. De wekker gaat natuurlijk straks af als je wel kunt slapen.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En als ik iets probeer te zeggen, is er niet zoveel interesse. Maar jouw idee is wel mooi. Gewoon hopen op een betere match voor hem.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon hoe dan ook haar verhaal kwijtof je nou interesse had of niet. Egoïstisch extravert gedrag.
Of zorgen dat ie ontslagen wordt.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En als ik iets probeer te zeggen, is er niet zoveel interesse. Maar jouw idee is wel mooi. Gewoon hopen op een betere match voor hem.
Deze chat genereerd de meeste post op fokquote:Op woensdag 20 november 2019 01:18 schreef -Chakotay- het volgende:
best gezellig toch wel tussen al deze 40ers
Ja. Gister viel ik rond 4 uur in slaap had ik nog een uurtje.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me echt irritant. De wekker gaat natuurlijk straks af als je wel kunt slapen.
bedoel je de venusheuvel?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb ik wel eens over gelezen
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of zorgen dat ie ontslagen wordt.
Weet je hoe dat komt ?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gister viel ik rond 4 uur in slaap had ik nog een uurtje.
T ging n tijdje goed maar helaas.
Straks zit ik noodgedwongen thuis van 2 december tot 6 januari. Dan heb ik die wekker in elk geval niet, dat geeft wat meer rust.
Het komt waarschijnlijk ook wel een beetje raar aan als je na tijden aandachtig luisteren ineens gaat mededelen dat je er klaar mee bent, zo ineens uit het niets. Of je perst het er met heel veel pijn en moeite uit en het komt totaal niet aan, moeite voor niks.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En als ik iets probeer te zeggen, is er niet zoveel interesse. Maar jouw idee is wel mooi. Gewoon hopen op een betere match voor hem.
Nee. Het is al n jaar of 3 zo. Onderzoeken gehad maar niks te vinden.quote:
Slopend.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Straks zit ik noodgedwongen thuis van 2 december tot 6 januari. Dan heb ik die wekker in elk geval niet, dat geeft wat meer rust.
Noodgedwongen thuis?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, goed ingeschat. Dat is precies de situatie.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk ook wel een beetje raar aan als je na tijden aandachtig luisteren ineens gaat mededelen dat je er klaar mee bent, zo ineens uit het niets. Of je perst het er met heel veel pijn en moeite uit en het komt totaal niet aan, moeite voor niks.
Of misschien toch die koptelefoonquote:Op woensdag 20 november 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel heel drastisch. Kan maar beter wat gaan oefenen met assertief zijn.
LALALALAquote:Op woensdag 20 november 2019 01:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of misschien toch die koptelefoonIK HOOR JE NIET HOOR BEN FF BEZIG DOEI
Als ik dat zou kunnen, was het hele probleem al niet ontstaan natuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of misschien toch die koptelefoonIK HOOR JE NIET HOOR BEN FF BEZIG DOEI
De klant waar ik zit heeft een heel slecht laatste kwartaal gedraaid. Ze zijn allerlei kostenbesparende maatregelen aan t nemen.quote:
Oh ja! Dat is wel een voordeel. Die tracker geeft het wel mooi weer. Daar amuseer ik me wel s morgens mee.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Slopend.Heb je ook op de tracker al gezien hoe zo'n slechte nacht verloopt?
Waarom zit je noodgedwongen thuis? En vrij snel daarna ga je naar Afrika, toch?
das kutquote:Op woensdag 20 november 2019 01:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
De klant waar ik zit heeft een heel slecht laatste kwartaal gedraaid. Ze zijn allerlei kostenbesparende maatregelen aan t nemen.
Waaronder alle externen mandatory leave vanaf 2 december.
I am not amused. Dit kost me veel geld.
Behoorlijkquote:
Damn, dat is niet fijn. Loopt de boel daar dan niet helemaal in het honderd?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
De klant waar ik zit heeft een heel slecht laatste kwartaal gedraaid. Ze zijn allerlei kostenbesparende maatregelen aan t nemen.
Yep. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Damn, dat is niet fijn. Loopt de boel daar dan niet helemaal in het honderd?
Lekker grafiekjes kijken van een rampennacht.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja! Dat is wel een voordeel. Die tracker geeft het wel mooi weer. Daar amuseer ik me wel s morgens mee.
Op je andere vraag zie antwoord aan Til.
Het volgende kwartaal wordt vast niet beter als de computersystemen het niet meer doen.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yep. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Daar denken die upper management lui niet aan. Kijken puur korte termijn oplossingsrichting en zien het groter geheel niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Het volgende kwartaal wordt vast niet beter als de computersystemen het niet meer doen.
Grafiekjesquote:Op woensdag 20 november 2019 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker grafiekjes kijken van een rampennacht.
Ja, daar was ik al bang voor.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar denken die upper management lui niet aan. Kijken puur korte termijn oplossingsrichting en zien het groter geheel niet.
Als er straks niet aan klanten geleverd kan worden en er gaan geen facturen de deur uit zullen ze wel gaan schreeuwen en dan is t too late.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 20 november 2019 01:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Grafiekjes![]()
Ik ga t maar weer proberen. Jullie trusten voor straks
Ja. Ik zit er al 4.5 jaar. Daar zou zeker een half jaar bijkomen.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor.Was het de bedoeling dat je in het nieuwe jaar daar ook nog zou gaan werken?
Ai, das balen. Dag!quote:Op woensdag 20 november 2019 01:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Ik zit er al 4.5 jaar. Daar zou zeker een half jaar bijkomen.
We gaan t zien. Trusten nu echt
okquote:Op woensdag 20 november 2019 01:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Vanaf nu heet ik geen Frits meer maar Tim
Ja ik was Frits dat stamt nog uit de uto sc vanaf nu ben ik Timquote:Op woensdag 20 november 2019 01:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ? En heette je wel Frits ?
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja ik was Frits dat stamt nog uit de uto sc vanaf nu ben ik Tim
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een heuvel op Venus....
en dat is ?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar een Zeeuwse zeeheld in het echt
Mijn ervaring is dat je bij hyperhyperextraverte slapgelulcollega's niet eens hoeft te luisteren. Dat je kunt zeggen "dit heb je al 3x verteld hč?!" en "boeit me echt niet dit" en dat ze dan alsnog gewoon doorratelen want bekhouwe lukt gewoon niet. Misschien maakt dat het wat makkelijker om te ondergaan als je niet helemaal mega-geïnteresseerd en gepassioneerd hoeft te luisteren en antwoorden. Of was je al in het hmhm/yup/ohjajohquote:Op woensdag 20 november 2019 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen, was het hele probleem al niet ontstaan natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je bij hyperhyperextraverte slapgelulcollega's niet eens hoeft te luisteren. Dat je kunt zeggen "dit heb je al 3x verteld hč?!" en "boeit me echt niet dit" en dat ze dan alsnog gewoon doorratelen want bekhouwe lukt gewoon niet. Misschien maakt dat het wat makkelijker om te ondergaan als je niet helemaal mega-geïnteresseerd en gepassioneerd hoeft te luisteren en antwoorden. Of was je al in het hmhm/yup/ohjajoh-stadium beland?
ik doe altijd rainman naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yeah
yeah
yeah
yeah
500 servetjes
yeah
[..]
Mijn ervaring is dat je bij hyperhyperextraverte slapgelulcollega's niet eens hoeft te luisteren. Dat je kunt zeggen "dit heb je al 3x verteld hč?!" en "boeit me echt niet dit" en dat ze dan alsnog gewoon doorratelen want bekhouwe lukt gewoon niet. Misschien maakt dat het wat makkelijker om te ondergaan als je niet helemaal mega-geïnteresseerd en gepassioneerd hoeft te luisteren en antwoorden. Of was je al in het hmhm/yup/ohjajoh-stadium beland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtfquote:Op woensdag 20 november 2019 01:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb je de serie Mars gezien ?
Truste conjoquote:Op woensdag 20 november 2019 01:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Grafiekjes![]()
Ik ga t maar weer proberen. Jullie trusten voor straks
Oh....héél anders dusquote:Op woensdag 20 november 2019 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel. Venus ziet er in het echt wel iets anders uit:
[ afbeelding ]
servetjes? geen ideequote:Op woensdag 20 november 2019 01:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik doe altijd rainman na
yeah
yeah
yeah
yeah
500 servetjes
yeah
een beetje als mijn makeupafhaalwatjesquote:Op woensdag 20 november 2019 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel. Venus ziet er in het echt wel iets anders uit:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is wel een goed idee. Gewoon niet meer actief luisteren. Ik probeer er altijd nog netjes een gesprek van te maken. Dat beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft niet eens door dat hij jouw gesprek met een ander onderbreekt en dat je eigenlijk niet čcht op hem zit te wachten, dus waarschijnlijk heeft ie het ook niet door als je iets minder actief reageert.quote:Op woensdag 20 november 2019 02:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Gewoon niet meer actief luisteren. Ik probeer er altijd nog netjes een gesprek van te maken. Dat beest.
Als kind wel gezien maar die servetjes zeggen me niks meer, ff guckenquote:Op woensdag 20 november 2019 02:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kent de film niet ?
heel flauw i know..
ik ga in de hoek.
Die had ik nog open staan.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:55 schreef FANN het volgende:
https://nieuwspaal.nl/beelden-van-de-venusheuvel/
yoooooooo fuck deze avatar man ik dacht dat er een BEEST op m'n scherm zat vollconjos smhquote:Op woensdag 20 november 2019 02:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kent de film niet ?
heel flauw i know..
ik ga in de hoek.
Maar hij heeft het wel door als ik met iemand anders probeer te praten. Dan wurmt-ie zich er tussen en wil hij ook meepraten over onderwerpen waar hij niets van weet.quote:Op woensdag 20 november 2019 02:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens door dat hij jouw gesprek met een ander onderbreekt en dat je eigenlijk niet čcht op hem zit te wachten, dus waarschijnlijk heeft ie het ook niet door als je iets minder actief reageert.
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
yoooooooo fuck deze avatar man ik dacht dat er een BEEST op m'n scherm zat vollconjos smh
[ afbeelding ]
tis wel een mooiequote:Op woensdag 20 november 2019 02:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Die had ik nog open staan.Ook niet verkeerd.
Als ze maar kenne lullequote:Op woensdag 20 november 2019 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar hij heeft het wel door als ik met iemand anders probeer te praten. Dan wurmt-ie zich er tussen en wil hij ook meepraten over onderwerpen waar hij niets van weet.
En dan ook van alles heel stellig zeggen, alsof er geen discussie mogelijk is.quote:Op woensdag 20 november 2019 02:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze maar kenne lulleZo lang je niet letterlijk z'n kop dichtramt ben je wel ok denk.
Gelukkigquote:Op woensdag 20 november 2019 02:16 schreef Gooddeal het volgende:
Mijn God, wat ben ik gelukkig.
Als ik alles zo lees
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:16 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan ook van alles heel stellig zeggen, alsof er geen discussie mogelijk is.
wat lees jequote:Op woensdag 20 november 2019 02:16 schreef Gooddeal het volgende:
Als ik alles zo lees
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja. Heb ik daarvoor bijna 5 minuten naar Tom ConjoCruise zitten kijken?
Hoezo?quote:Op woensdag 20 november 2019 02:16 schreef Gooddeal het volgende:
Als ik alles zo lees
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk begint-ie niet over airco's.
En ik ondertussen cringen.quote:Op woensdag 20 november 2019 02:19 schreef TillyB het volgende:
[..]Je kan er af en toe een onderwerp ingooien. Wat vind jij eigenlijk van <onderwerp>? Kan ie weer ff ratelen.
Ja, niet erg fijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 02:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is wel vermoeiend, vooral in je pauze lijkt me.
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat ie ooit nog van baan veranderd?
Hey conjo!quote:
Dat is wel heel optimistisch gerekend.quote:Op woensdag 20 november 2019 02:27 schreef TillyB het volgende:
[..]Bijna weekend, nog maar twee daagjes
IN DE COS????quote:
Ohja het moet nog woensdag wordenquote:Op woensdag 20 november 2019 02:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch gerekend.Gelukkig werk ik op donderdag niet, dus het klopt wel toevallig.
Het is vast telepathie!quote:Op woensdag 20 november 2019 02:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja het moet nog woensdag wordenLekker helder weer. Maar het klopt toch HA
Man3, wat een ellende. Was dat op de streams te zien?quote:Op woensdag 20 november 2019 02:32 schreef mario390 het volgende:
vresselijke gerit heeft franny door de poep geneukt en
soury heeft zich selfs geschimpft
same, kom je melden bishquote:Op woensdag 20 november 2019 02:34 schreef sjampoeh het volgende:
Ik mis @:LLgetikt met of zonder cijfers of @:borrelnootje00
Ik heb geen agenda! Ik onthou alles of heb dingen op briefjes staan.quote:Op woensdag 20 november 2019 02:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk stiekem je agenda gebellingpoest
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen agenda! Ik onthou alles of heb dingen op briefjes staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jij hebt natuurlijk alles in je foon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel maar ik heb niet gekijkt nur gelezenquote:Op woensdag 20 november 2019 02:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, wat een ellende. Was dat op de streams te zien?
Uiteraard. Vergeet je dan nooit wat?quote:Op woensdag 20 november 2019 02:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk alles in je foon?
Neuh.quote:Op woensdag 20 november 2019 02:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uiteraard. Vergeet je dan nooit wat?
nu jaag je recce weg .quote:Op woensdag 20 november 2019 02:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was nieuwskierig ja!! Kom jij met een geschikt nachtonderwerp dan.
Misschien is Recce allergischquote:Op woensdag 20 november 2019 02:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ik ruik naar frisse blommen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, m'n UI-ijsje is nog niet op. Jij?
zet je wekker dan en trek een broek aanquote:Op woensdag 20 november 2019 02:49 schreef mario390 het volgende:
ik moet vanochtend opstaan en op de conjo wachten
heb je al schoongemacht?quote:Op woensdag 20 november 2019 02:49 schreef mario390 het volgende:
Lekker slapen en dromen over servetjesquote:Op woensdag 20 november 2019 02:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
ja ik ga wel
nog ff mijn horoscoop lezen en water drinkennot
tandenstokersquote:Op woensdag 20 november 2019 02:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker slapen en dromen over servetjes
quote:Op woensdag 20 november 2019 02:53 schreef TillyB het volgende:
@:sjampoeh heb je nog haarinspo nodigLOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom haar weleens tegenquote:
Reactie op mijn schatje, schatjequote:
antenne conjo?quote:Op woensdag 20 november 2019 02:49 schreef mario390 het volgende:
moeder heeft gewacht uuren en hij is niet in haar wohnung gekomen, hij was in en wohnung te lang om dat het problemen gegeven heeft, bij me staat hij leuten om 12 30 en ik was in bed met onderbbroek, hij ging in en ander wohnung,om 14 30 vraag ik hem of hij nog komt zegt hij nee hij is klaar voor vandaag,dus komt en andere conjo vanochtend vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne....
Materiaal:100% katoen
Kleur:nachtblauw
Duurzaamheid:Sustainable Product, Cotton made in Africa
Maar ik heb jou toch om dat je zeggenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:10 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Arme Fann is er niemand die tegen je zegt:
Dat je een leuke sweater hebt gekocht
Dat je een lekker bakje koffie mag drinken
Dat je leuke Griekse muziek mag luisteren
...
Heb je in ieder geval ook een bakkie koffie?quote:
Jij dus wel....quote:
Jouw eigen vest?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval ook een bakkie koffie?
[..]
Jij dus wel....
wat vind jij van mijn eigen vest ?
Ah.... geen koffie....quote:Op woensdag 20 november 2019 08:33 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 november 2019 08:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie.
Vest is goed.
dit vest....quote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jouw eigen vest?
Waar?![]()
Ik heb iig niets gezien in de vorm van een vest ,maar ik kwam hier ook net pas binnen struikelen![]()
Geen koffie meer in huis?
quote:Op woensdag 20 november 2019 07:52 schreef FANN het volgende:
Ik heb alweer Herenkleding gekochtze hadden alleen maar 44/46 (S) alle andere
maten zijn uitverkocht, ze zitten vaak in hun maag met de S maatjes heb ik in de gaten,
bij mij zal wel weer groter uitvallen, maar dat wil ik juist wel prettig...
Ik vind hem leukdat vest dan ... mooi kleur ook...
Ik heb wel koffie in huis. altijd... maar Hinter drinkt misschien liever Thee... dat kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne....
Materiaal:100% katoen
Kleur:nachtblauw
Duurzaamheid:Sustainable Product, Cotton made in Africa![]()
die komt pas in december misschien weer terug ....quote:Op woensdag 20 november 2019 08:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Chufgodook weer wakker dus...
ik mis Haags al een tijdje
Ik kende mijn Oma niet zo goed, volgens mij was het en strenge vrouw, niet écht een liefhebbendequote:Op woensdag 20 november 2019 08:41 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Zoals oma zei:" Eerst een kopje thee dan ben ik pas een mens"
Oh... da's een lange vakantie danquote:Op woensdag 20 november 2019 08:44 schreef chufi het volgende:
[..]
die komt pas in december misschien weer terug ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je er zelf 1 had gebreidquote:Op woensdag 20 november 2019 08:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dit vest....
[..]
Ik heb wel koffie in huis. altijd... maar Hinter drinkt misschien liever Thee... dat kan ook
Dor die pietjes en sinterklaasjes zi ik nooit zie man of man is.. ja wel als ik ze al ken... maarquote:Op woensdag 20 november 2019 08:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge.
Damn, verslapen. Haasten en nu ook nog een trein eerder dan gepland.
Zo eerst maar een cafeïnestoot..
Oh jee, dat word weer zo’n dag?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge.
Damn, verslapen. Haasten en nu ook nog een trein eerder dan gepland.
Zo eerst maar een cafeïnestoot..
even uitzetten in je settings, laatste tab ergens onderaanquote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dor die pietjes en sinterklaasjes zi ik nooit zie man of man is.. ja wel als ik ze al ken... maar
ik heb al 2x in je profiel gekeken en ik ben het alweer vergeten![]()
maar maakt ook niet uit....
ja verslapen.. is altijd klote.... doe maar koffie dan
Nee juist niet warm.... dit is alvast voor de zomer... als we weer 's avonds gaan wandelenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er zelf 1 had gebreid![]()
![]()
Ik draag /koop zelf geen herenvesten![]()
maar qua model en kleur is er niets mis mee , lekker warm
oh... ga ik effe proberen...thanks!quote:Op woensdag 20 november 2019 08:52 schreef chufi het volgende:
[..]
even uitzetten in je settings, laatste tab ergens onderaan
graag gedaanquote:Op woensdag 20 november 2019 08:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ga ik effe proberen...thanks!
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:47 schreef chufi het volgende:
Trouwens FANN weer zo'n toevalletje met dat je mn naam roept !! Dit luister ik nu net
effe luisteren....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent duidelijk een pietjequote:
Wat ik al zei: ik koop/draag geen herenvesten , en misschien komt het omdat ik het zelf momenteel wat koud hebquote:Op woensdag 20 november 2019 08:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee juist niet warm.... dit is alvast voor de zomer... als we weer 's avonds gaan wandelen![]()
maar oor nu kan ook.... maar is meer een soort jasje voor de zomer... tenminste dat is de
bedoeling
schreeuw hard mijn naam is de titel en jij riep net Chufgod ...quote:Op woensdag 20 november 2019 09:00 schreef FANN het volgende:
[..]
dat versta ik toch niet Oenalleen Nombre versta ik... de rest niet
Ben een jochie.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dor die pietjes en sinterklaasjes zi ik nooit zie man of man is.. ja wel als ik ze al ken... maar
ik heb al 2x in je profiel gekeken en ik ben het alweer vergeten![]()
maar maakt ook niet uit....
ja verslapen.. is altijd klote.... doe maar koffie dan
Wauw jij hebt het gemaakt vandaag.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:02 schreef chufi het volgende:
[..]
schreeuw hard mijn naam is de titel en jij riep net Chufgod ...
Ja. De leerlingen gaan het zwaar krijgen.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh jee, dat word weer zo’n dag?
Aha, je moet je toch op iemand afreageren.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. De leerlingen gaan het zwaar krijgen.
we hebben hem ook in grijs.... maar dit is blauwquote:Op woensdag 20 november 2019 09:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik al zei: ik koop/draag geen herenvesten , en misschien komt het omdat ik het zelf momenteel wat koud heb![]()
Katoen is wel prettig trouwens
Ow oeps ..ik zie nu pas dat het een blauw vest is . Ik dacht grijs
Ah...................quote:Op woensdag 20 november 2019 09:02 schreef chufi het volgende:
[..]
schreeuw hard mijn naam is de titel en jij riep net Chufgod ...
Volgens weerplaza is het in Utrecht -1, dus het is frisjes.quote:
Ja! En mistig. Koudmistig.quote:
basic casual , prima toch . Als ie maar lekker zit en doet wat ie moet doenquote:Op woensdag 20 november 2019 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
we hebben hem ook in grijs.... maar dit is blauw![]()
dit is grijs..
[ afbeelding ]
ik haatte dat als ik me versliep.. écht...quote:Op woensdag 20 november 2019 09:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben een jochie.
Ga zo wel even een paar bakken weg hikken inderdaad. Dat gehaast is niet fijn nee, maar daardoor kan ik het zo op mijn bestemming wat rustiger aan doen.
Thanks. Komt zeker goed. Zometeen een bakkie extra.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik haatte dat als ik me versliep.. écht...
Sterkte vandaag dan.. komt wel weer goed....
Psies..misschien neem ik die grijze ook wel erbijquote:Op woensdag 20 november 2019 09:11 schreef chufi het volgende:
[..]
basic casual , prima toch . Als ie maar lekker zit en doet wat ie moet doen
Mist gezien door het wc raampjequote:Op woensdag 20 november 2019 09:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! En mistig. Koudmistig.
Goedemorgen!
Ik zit niet in Utrecht.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Volgens weerplaza is het in Utrecht -1, dus het is frisjes.
Dan is het bij jou misschien wel kouder.quote:
Vaak warmer in de winter door de zeestroming.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:21 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan is het bij jou misschien wel kouder.
Ja dat kan een behoorlijk verschil maken. Ondertussen staan ze bij ook te krabben.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Vaak warmer in de winter door de zeestroming.
Staan ze later op bij jou.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat kan een behoorlijk verschil maken. Ondertussen staan ze bij ook te krabben.
Gelukkig hoef ik nooit te krabben, de auto staat overdekt. Er is geen beter leedvermaak dan je buren s’ochtends vroeg te horen krabben terwijl je je nog een keer om kan draaien.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Staan ze later op bij jou.
Ik lig nog....
grijs wordt wel gauwer wat smoezeligquote:Op woensdag 20 november 2019 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Psies..misschien neem ik die grijze ook wel erbijik heb nog niet definitief op de nop geklikt,
dus ht kán nog.. straks effe denken....
Ik heb geen auto, scheelt ook weer.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nooit te krabben, de auto staat overdekt. Er is geen beter leedvermaak dan je buren s’ochtends vroeg te horen krabben terwijl je je nog een keer om kan draaien.
Ja dat scheelt idd krabben.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, scheelt ook weer.
Heb alleen vaak wel 1 nodig.
En autogebruik van mei tot en met oktober scheelt dat ook.quote:
Dan hoef je meestal niet te krabben bedoel jequote:Op woensdag 20 november 2019 09:37 schreef drakin het volgende:
[..]
En autogebruik van mei tot en met oktober scheelt dat ook.
Preciesquote:Op woensdag 20 november 2019 09:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoef je meestal niet te krabben bedoel je
Ik leen meestal die van mams.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
kun je een auto lenen of doe je het anders?
Ze kan zelf eigenlijk niet meer.quote:
Jupquote:
Jupquote:
over een uur moet je aan de slag !!quote:Op woensdag 20 november 2019 09:53 schreef drakin het volgende:
Ik moet maar eens eruit geloof ik. Maar bedje is zo lekker warm.
Ja helemaal als het koud en donker is.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:53 schreef drakin het volgende:
Slavendrijver.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
over een uur moet je aan de slag !!
En als er eens ijs op de ruiten zit, is het indrukken van een knopje voldoende.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nooit te krabben, de auto staat overdekt. Er is geen beter leedvermaak dan je buren s’ochtends vroeg te horen krabben terwijl je je nog een keer om kan draaien.
ik wil weer terugquote:Op woensdag 20 november 2019 09:53 schreef drakin het volgende:
Oh ja die luxe hebben wij.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En als er eens ijs op de ruiten zit, is het indrukken van een knopje voldoende.
Nee zit meer in de lurkstand, maar vind het hier wel gezellig.quote:
Ze luistert goed.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ze is iig gelijk dr bed uit gegaan om zich op orde te maken
Het zonnetje schijnt lekker. Weer eens wat anders na al die regen en sombere dagen.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:15 schreef pullup het volgende:
Verder wel lekker weer. Nog een maandje of wat tot de zomer
Ik zit al aan mn taxquote:Op woensdag 20 november 2019 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik viel vanmorgen steeds weer in slaap.
Ik was hier netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |