Volgens mij niet. Waarschijnlijk proberen andere mensen 'm altijd te vermijden en ben ik wat aardiger geweest, waardoor-ie mij nu als persoon ziet bij wie hij grenzeloos kan praten.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gawwd en hij heeft totaal niet door hoe irritant ie is?
Jezus dat je dat gevonden hebtquote:Op woensdag 20 november 2019 00:02 schreef TillyB het volgende: @:Prisha @:Deisyy gevonden (nee ik zat niet al deze tijd te zoeken
maar kon het toch niet laten) 40+ / [40+ SC #884] Wij zijn endeldarmtoeristen! Het was Pharkus En idd over motoren oid in Uto, wat een geheugen
![]()
Nee klopt. Waarom ga je hem in vredesnaam mentionen?quote:
Herkenbaar wel, alleen bij mij kwam er godzijdank wel een nieuwe collega die beter matchte.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Waarschijnlijk proberen andere mensen 'm altijd te vermijden en ben ik wat aardiger geweest, waardoor-ie mij nu als persoon ziet bij wie hij grenzeloos kan praten.
checken of t goed wasquote:Op woensdag 20 november 2019 01:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee klopt. Waarom ga je hem in vredesnaam mentionen?
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, alleen bij mij kwam er godzijdank wel een nieuwe collega die beter matchte.Want zelfs herhaaldelijk "dit interesseert me echt totaaaal niet" roepen kwam niet echt aan.
Van die stammen waar ze babys voorhoofden inwikkelen dat hebben ze met haar ook gedaanquote:
Niet meer nee. Net wakker geworden en klaarwakker nuquote:
Ze wilde gewoon hoe dan ook haar verhaal kwijtquote:Op woensdag 20 november 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik luister altijd braaf. Ik moet proberen dat laatste te zeggen, maar dan op een vriendelijke manier.
waar zie je dat?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van die stammen waar ze babys voorhoofden inwikkelen dat hebben ze met haar ook gedaan
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet meer nee. Net wakker geworden en klaarwakker nu
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lijkt me echt irritant. De wekker gaat natuurlijk straks af als je wel kunt slapen.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En als ik iets probeer te zeggen, is er niet zoveel interesse. Maar jouw idee is wel mooi. Gewoon hopen op een betere match voor hem.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon hoe dan ook haar verhaal kwijtof je nou interesse had of niet. Egoïstisch extravert gedrag.
Of zorgen dat ie ontslagen wordt.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En als ik iets probeer te zeggen, is er niet zoveel interesse. Maar jouw idee is wel mooi. Gewoon hopen op een betere match voor hem.
Deze chat genereerd de meeste post op fokquote:Op woensdag 20 november 2019 01:18 schreef -Chakotay- het volgende:
best gezellig toch wel tussen al deze 40ers
Ja. Gister viel ik rond 4 uur in slaap had ik nog een uurtje.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me echt irritant. De wekker gaat natuurlijk straks af als je wel kunt slapen.
bedoel je de venusheuvel?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb ik wel eens over gelezen
quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of zorgen dat ie ontslagen wordt.
Weet je hoe dat komt ?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Gister viel ik rond 4 uur in slaap had ik nog een uurtje.
T ging n tijdje goed maar helaas.
Straks zit ik noodgedwongen thuis van 2 december tot 6 januari. Dan heb ik die wekker in elk geval niet, dat geeft wat meer rust.
Het komt waarschijnlijk ook wel een beetje raar aan als je na tijden aandachtig luisteren ineens gaat mededelen dat je er klaar mee bent, zo ineens uit het niets. Of je perst het er met heel veel pijn en moeite uit en het komt totaal niet aan, moeite voor niks.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En als ik iets probeer te zeggen, is er niet zoveel interesse. Maar jouw idee is wel mooi. Gewoon hopen op een betere match voor hem.
Nee. Het is al n jaar of 3 zo. Onderzoeken gehad maar niks te vinden.quote:
Slopend.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Straks zit ik noodgedwongen thuis van 2 december tot 6 januari. Dan heb ik die wekker in elk geval niet, dat geeft wat meer rust.
Noodgedwongen thuis?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, goed ingeschat. Dat is precies de situatie.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk ook wel een beetje raar aan als je na tijden aandachtig luisteren ineens gaat mededelen dat je er klaar mee bent, zo ineens uit het niets. Of je perst het er met heel veel pijn en moeite uit en het komt totaal niet aan, moeite voor niks.
Of misschien toch die koptelefoonquote:Op woensdag 20 november 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel heel drastisch. Kan maar beter wat gaan oefenen met assertief zijn.
LALALALAquote:Op woensdag 20 november 2019 01:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of misschien toch die koptelefoonIK HOOR JE NIET HOOR BEN FF BEZIG DOEI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |