SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
DDM heeft het koud en livelink is wakker geworden in een vreemde wereldquote:
Don't say that you love me...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
DDM heeft het koud en livelink is wakker geworden in een vreemde wereld
Precies goed, want dit is meesterlijk...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe erg was men onder invloed destijds?
Ik was bij hun concert waarin ze met trots hun samenwerking met Solomon Burke aankondigden. Tweede dagen later werden ze inderdaad wakker in een onwerkelijke wereldquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't say that you love just me...
Knar ze!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ik zat nog naar een gesloten topic te kijkenVoor mij wordt het overduidelijk tijd om naar bed te gaan.
MadMaster, thnx!
Welterusten CindieYquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ik zat nog naar een gesloten topic te kijkenVoor mij wordt het overduidelijk tijd om naar bed te gaan.
MadMaster, thnx!
Weltrustenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
MadMaster, thnx!
Ik was bij dat concert in Paradiso, 2 dagen na z'n dood.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik was bij hun concert waarin ze met trots hun samenwerking met Solomon Burke aankondigden. Tweede dagen later werden ze inderdaad wakker in een onwerkelijke wereld
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
MadMaster, thnx!
De meesten van mijn vrienden en kennissen vinden dit maar niks.quote:
En ik de foto'squote:Op dinsdag 19 november 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was bij dat concert in Paradiso, 2 dagen na z'n dood.
Heb de rozen, de kettinkjes en de kaartjes nog...
En het hele concert als geluidsopname...
Gewoon allemaal ontvrienden...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
De meesten van mijn vrienden en kennissen vinden dit maar niks.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaan Mad en Act er nu ook achter komen dat ze ooit zowat naast elkaar zaten?
Je zou haast denken. Kleine wereld, dat Nederlandquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zoon vertelde dat hij te laat was om kaartjes te kopen voor De Staat, zou wat geweest zijn, mam, jij ook hierquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zou haast denken. Kleine wereld, dat Nederland
Ik zat op 'mijn' plekje op het balkon...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
F5!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik lig er helemaal uit. Gaat het bij jullie nog goed?
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik lig er helemaal uit. Gaat het bij jullie nog goed?
Leuk toch, moeder en zoonquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij te laat was om kaartjes te kopen voor De Staat, zou wat geweest zijn, mam, jij ook hier![]()
of F2, oh nee daar kwam je mee in de biosquote:
Ja verdomme, daar stond ik ook!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat op 'mijn' plekje op het balkon...
cookies weggooien ?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik krijg de melding dat de site niet bereikbaar is. In meerdere browsers.
Ik zit meestal in het rondje...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja verdomme, daar stond ik ook!
[ afbeelding ]
ik wilde alleen livelink helpenquote:
Nee, da’s te ver weg. Ik ken het plekje van Madquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was inderdaad wat verder wegquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, da’s te ver weg. Ik ken het plekje van Mad
Gewoon sneaky bootlegs maken?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb tientallen concerten opgenomen, overal...
Je hebt niet gewanhooptquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben er weer. Alles opnieuw opgestart.
Ik mocht alleen de eerste 3 nummers foto's maken. Maar ik ging gewoon met hun huisfotograaf aanpappen en vervolgens samen fotograferenquote:
We zijn bij de B.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:24 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben er weer. Alles opnieuw opgestart.
Oh, dan valt het nog mee wat ik gemist heb.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn bij de B.
Breakfast komt zo...
jij weet je " vrienden" ook wel uit te kiezenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik mocht alleen de eerste 3 nummers foto's maken. Maar ik ging gewoon met hun huisfotograaf aanpappen en vervolgens samen fotograferen
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
jij weet je " vrienden" ook wel uit te kiezen
Dat is ook het leuke.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ooit in Italië een bootleg cd gekocht van een concert van The Cure in Wembley. Komt er paar jaar later een Engelsman bij mij op bezoek, ik zet die cd aan, zegt hij: daar was ik bij
Oh, was JIJ dat!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke.
Ik koop de personen naast me om om stil te zijn door ze een kopie van de opname te beloven...
Nou, zeg datquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alweer dik 9 jaar geleden. Man wat vliegt de tijd.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
De X sla ik zo even over, die bewaar ik wel voor een volgende keer...
Volgende x dus.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:31 schreef MadMaster het volgende:
De X sla ik zo even over, die bewaar ik wel voor een volgende keer...
Hij compenseert zijn lengte.quote:
En dat het nog steeds mooi klinkt. Dat is knap hoor.quote:
Zou livelink groter zijn, denk je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij compenseert zijn lengte.
Wat compenseerde Minnie Rippeton dan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij compenseert zijn lengte.
Ik compenseer in de laagte.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou livelink groter zijn, denk je?
Ik heb mezelf al lang gevondenquote:
Net in de bijkeuken gekeken maar daar was ik niet...quote:
Oh, dat was ook mijn eerste gokquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net in de bijkeuken gekeken maar daar was ik niet...
En snuif gezellig aan.....quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ruim je speelgoed op, laat de afwas staan
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ruim je speelgoed op, laat de afwas staan
Those were the days my friendquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar zijn de tijden dat dit in een loop bleef hangen....
Eén keer werd Melting daar niet vrolijk van...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Dat was't.
Dank voor jullie inbreng, ik heb echt heel veel platen niet kunnen draaien.
Ik bewaar ze voor een volgend Platen Alphabet...
Welterusten voor zo!
Dat is Gup. Dat heb je met oude vissen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoals vroeger, toen de zender op zwart ging eerst nog het Wilhelmusquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb één keer bewust het Wilhelmus in een loop gezet toen GUP liep te stuiteren...
Eén keer het goede deel afspelen, snel disconnecten en de hele dag hoorde je het volkslied...
Zoiets, ja...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoals vroeger, toen de zender op zwart ging eerst nog het Wilhelmus
Goedemorgen.quote:Op woensdag 20 november 2019 04:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, een plofkraak een paar straten verderop. De ramen rinkelden hier. Gisteren al bij de AH even verderop. Gezellig weer.
Lig je niet wakker van het vuurwerk, dan is het wel een plofkraakquote:Op woensdag 20 november 2019 04:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo, een plofkraak een paar straten verderop. De ramen rinkelden hier. Gisteren al bij de AH even verderop. Gezellig weer.
Ik snap ook niet waarom hij vuurwerk wil afsteken, laat staan een plofkraak plegen.quote:Op woensdag 20 november 2019 05:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Lig je niet wakker van het vuurwerk, dan is het wel een plofkraak
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op woensdag 20 november 2019 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij vuurwerk wil afsteken, laat staan een plofkraak plegen.
Hij kan beter gewoon gaan slapen.
Wij hebben ook nog taart te goed, Diaan.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:51 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Bedankt voor alle felicitaties.Ik had een fijne en gezellige verjaardag en voor het eerst zonder mijn vader. Best gek, maar het ging goed.
Vanavond breng ik hem even wat lekkers.
@:livelink jammer dat je zoon niets aan zijn verjaardag wil doen.
Je hebt gelijk.... bij deze:quote:Op woensdag 20 november 2019 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog taart te goed, Diaan.
Oeh.... ik neem een stuk van die bovenste.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan toch niet slapen als ik de buit moet tellen?quote:Op woensdag 20 november 2019 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij vuurwerk wil afsteken, laat staan een plofkraak plegen.
Hij kan beter gewoon gaan slapen.
Het is heerlijk buiten. Lekker fris, zonnetje, geen wind. Zo mag het wat mij betreft de hele winter zijn!quote:Op woensdag 20 november 2019 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker buiten geweest, dat had ik wel een beetje gemist
Hier is het nog steeds mistig.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is heerlijk buiten. Lekker fris, zonnetje, geen wind. Zo mag het wat mij betreft de hele winter zijn!
Dan heb je wel wat gemist.quote:
Maar wat voor voor weer was het?quote:Op woensdag 20 november 2019 04:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Gezellig!quote:Op woensdag 20 november 2019 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wat voor voor weer was het?
Dat vind ik niet kies, hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 13:48 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg jij ook veel voor je kiezen, Symph?
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:48 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik moet nu op een houtje bijtenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:48 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Bijten? Sabbelen toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, ik moet nu op een houtje bijten
DDM.... kun je hem weer vastbinden?quote:
Ik hoor het hier klapperenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
DDM.... kun je hem weer vastbinden?
Het staat al een paar dagen op smoelenboekquote:
Waar is het rooster gebleven?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En kom dan in de facebookgroep
Daar staat een taart op af te koelenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar staat een taart op af te koelen
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
And it took so long to bake it.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jij bakt elke week taart he?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een verzoekje aankomen?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
And it took so long to bake it.
Brother52.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor act: morgenavond draait brother
Ik zou het niet erg vinden.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoor ik daar een verzoekje aankomen?
Valt wel mee. De afgelopen tijd wel redelijk veel omdat de appels op moesten.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij bakt elke week taart he?
Nee, die draai ik nietquote:
En wij hebben nog niet 1 keer kunnen proeven.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee. De afgelopen tijd wel redelijk veel omdat de appels op moesten.
Ben er nu eerst ook wel weer even klaar mee.
quote:De Britse prins Andrew legt zijn koninklijke taken voorlopig neer na het spraakmakende BBC-interview van afgelopen weekend. Dat is besloten in overleg met koningin Elizabeth, zegt Andrew in een verklaring.
Beiden prima, maar toch een lichte voorkeur voor de man.quote:
De bakspullen hangen nog niet aan de wilgenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
En wij hebben nog niet 1 keer kunnen proeven.
Ik heb flarden van dat interview gezien en ik vroeg me af: waarom doe je dit? Het was zo absurd allemaalquote:
Ik dacht hierbij meer aan Twisted Sister - Where not gonna bake it.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
And it took so long to bake it.
Hij oefent nooit, hij denkt dat het vanzelf gaatquote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef livelink het volgende:
Ben je nu eigenlijk gewoon je logopedie-oefeningen aan het doen, Symph?
Ik denk bijna nooit aan Twisted Sister, maar voor het thema was het ook heel prima geweest.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht hierbij meer aan Twisted Sister - Where not gonna bake it.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht hierbij meer aan Twisted Sister - Where not gonna bake it.
Sickie Stardust...quote:Op woensdag 20 november 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk bijna nooit aan Twisted Sister, maar voor het thema was het ook heel prima geweest.
DDM = 'Dit'?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit wil je niet tegenkomen in een donker steegje
Verrekquote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch mooi om te zien waar de Power Rangers hun kleuren vandaan hebben.
Goedenavond.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Toch mooi om te zien waar de Power Rangers hun kleuren vandaan hebben.
Goedenavond.
Dat heet toch gewoon een pizza?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat heet toch gewoon een pizza?
Pisha in dit geval dan...quote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nu krijg ik trekquote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:
Ik heb net 2 borden noedels op, dus ik sla even over.quote:
ik hoed er voorlopig echt nog niet aan te beginnenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Spaghetti is makkelijker te eten dan pizza, lijkt me..
Dat is ook wel een ideequote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb net 2 borden noedels op, dus ik sla even over.
dat wil ik niemand aandoenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga je dat collector’s item van Borsato draaien (en weggeven)?
Lekkere muziek voor onderweg. Soms met consumptie.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:41 schreef CindieY het volgende:
Ohja, er is een show he vanavondik stap net in Leeuwarden in de trein, nog even na het werk koffiedate gehad met 2 vriendinnen.
Echte meezingers.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs de songs zelf hebben een hoog slis/ruis gehalte...
Dan lijkt het slissen van Symph niet zo erg. Zit een gedachte achter!quote:Op woensdag 20 november 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Mississipi mag niet ontbrekenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ahahaaaaaahquote:Op woensdag 20 november 2019 19:41 schreef CindieY het volgende:
Ohja, er is een show he vanavondik stap net in Leeuwarden in de trein, nog even na het werk koffiedate gehad met 2 vriendinnen.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mississipi mag niet ontbreken
Bestaat er een song met 'sinaasappelsap' in de titel?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mississipi mag niet ontbreken
Nu welquote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Brother, heb je al meegedaan? CUL / Win Heel Holland Bakt Mee
Misschien moeten ze een lijn van bakproducten uitbrengen, met als naam "Heel Holland Bakt Meel".quote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Brother, heb je al meegedaan? CUL / Win Heel Holland Bakt Mee
En de eerste selecties ook uitzenden met de titel "Heel Holland bakt er niks van"quote:Op woensdag 20 november 2019 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een lijn van bakproducten uitbrengen, met als naam "Heel Holland Bakt Meel".
Sinaasappels komen uit Spanje. Zwarte Piet ook. Ergo: dit is wel degelijk negermuziek.quote:
En neger is afgeleid van het Spaanse woord negro. Ik vind dat mijn aangevraagde negermuziek gedraaid moet wordenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sinaasappels komen uit Spanje. Zwarte Piet ook. Ergo: dit is wel degelijk negermuziek.
Daar past mooi een sigaret inquote:Op woensdag 20 november 2019 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Over slissen gesproken...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |