SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
DDM heeft het koud en livelink is wakker geworden in een vreemde wereldquote:
Don't say that you love me...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
DDM heeft het koud en livelink is wakker geworden in een vreemde wereld
Precies goed, want dit is meesterlijk...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe erg was men onder invloed destijds?
Ik was bij hun concert waarin ze met trots hun samenwerking met Solomon Burke aankondigden. Tweede dagen later werden ze inderdaad wakker in een onwerkelijke wereldquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't say that you love just me...
Knar ze!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ik zat nog naar een gesloten topic te kijkenVoor mij wordt het overduidelijk tijd om naar bed te gaan.
MadMaster, thnx!
Welterusten CindieYquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
Ik zat nog naar een gesloten topic te kijkenVoor mij wordt het overduidelijk tijd om naar bed te gaan.
MadMaster, thnx!
Weltrustenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
MadMaster, thnx!
Ik was bij dat concert in Paradiso, 2 dagen na z'n dood.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik was bij hun concert waarin ze met trots hun samenwerking met Solomon Burke aankondigden. Tweede dagen later werden ze inderdaad wakker in een onwerkelijke wereld
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:11 schreef CindieY het volgende:
MadMaster, thnx!
De meesten van mijn vrienden en kennissen vinden dit maar niks.quote:
En ik de foto'squote:Op dinsdag 19 november 2019 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was bij dat concert in Paradiso, 2 dagen na z'n dood.
Heb de rozen, de kettinkjes en de kaartjes nog...
En het hele concert als geluidsopname...
Gewoon allemaal ontvrienden...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
De meesten van mijn vrienden en kennissen vinden dit maar niks.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaan Mad en Act er nu ook achter komen dat ze ooit zowat naast elkaar zaten?
Je zou haast denken. Kleine wereld, dat Nederlandquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zoon vertelde dat hij te laat was om kaartjes te kopen voor De Staat, zou wat geweest zijn, mam, jij ook hierquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zou haast denken. Kleine wereld, dat Nederland
Ik zat op 'mijn' plekje op het balkon...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
F5!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik lig er helemaal uit. Gaat het bij jullie nog goed?
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik lig er helemaal uit. Gaat het bij jullie nog goed?
Leuk toch, moeder en zoonquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon vertelde dat hij te laat was om kaartjes te kopen voor De Staat, zou wat geweest zijn, mam, jij ook hier![]()
of F2, oh nee daar kwam je mee in de biosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |