Wat die twee nog aan gezamenlijkheid hebben, is het getreiter naar de rest toe. Er is geen chemie, er is wat flodderseks en n hoop gezever over anderenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop hetMerel kreeg de laatste dagen vaak een error ...de relatie tussen haar en de 'grote baas'was vanaf het begin een farce , en dat zie je nu ook steeds meer naar buiten komen . Die relatie tussen die 2 is er nog puur omdat ze elkaar nodig hebben, afhankelijk zijn geworden van elkaar vanuit eigen belang .
De laatste dagen gaat het niet lekker , maar toch nog lekker genoeg om de rest te kunnen controleren. Dat mensen zich ook zo afhankelijk opstellen van dat misselijke stel dat is iets wat ik maar niet begrijp en ook nooit zal begrijpen gelukkig.
Shell heeft beton om zich heen en ze denkt dat ze dan volgende week alleen nog maar op de bank komt te zitten....ze weet het , ze is ook grootverdiener, ze zegt het niet 10x per dag en ze denkt dat ze meer heeft omgezet dan Jessie..quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]alleen jammer dat Shelly zich zo weinig open stelt.
Ik vermoed de Katieknuffels.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:38 schreef Angelique61 het volgende:
Jessie op 3 kwa verdienen, waarmee in godsnaam?
Ja eigenlijk wel, he?quote:
Ja en ik word helemaal misselijk van dat gezeur over die dromenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, he?![]()
Hij heeft er ook niet veel aan gedaan, behalve bestellen. De afhandeling en het versturen hebben anderen gedaan.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Dark het volgende:
Ergens heb ik toch een soort bewondering voor Shell....hoe ze tegen alle stromen in, als eenling, krampachtig zichzelf overeind probeert te houden.
Op een totaal onlogische en onsympathieke manier, maar ze weet niet hoe, omdat ze anders zichzelf verliest.
Yupquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Dark het volgende:
Ergens heb ik toch een soort bewondering voor Shell....hoe ze tegen alle stromen in, als eenling, krampachtig zichzelf overeind probeert te houden.
Op een totaal onlogische en onsympathieke manier, maar ze weet niet hoe, omdat ze anders zichzelf verliest.
Merel doet ook geen flikker aan dat DJ'en. Die moet helemaal haar grote muil houden.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja en ik word helemaal misselijk van dat gezeur over die dromen
Shell moet nu elke dag gaan acteren om te bewijzen dat ze graag wil blijven?
Waarom jessie en gerrit niet ?
En Mylene heeft 8 maanden in bed liggen rotten
Diezelfde acteerlessen die weken achtereen achter gehouden zijn door de Febo en nu nog steeds wankel zijn......quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja en ik word helemaal misselijk van dat gezeur over die dromen
Shell moet nu elke dag gaan acteren om te bewijzen dat ze graag wil blijven?
Waarom jessie en gerrit niet ?
En Mylene heeft 8 maanden in bed liggen rotten
Ja , optiefen met die dromen, dom gezeur, alleen maar om iemand te kunnen dwingenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel doet ook geen flikker aan dat DJ'en. Die moet helemaal haar grote muil houden.
De enige droom die zij heeft is shoppen.
Van mij mag het.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Yup
Ze hoort ook niet bij de laatste 5, ze hoort op nummer 1![]()
Winnares Utopia 2 : Shelley
oehoeeee
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jessie en merel zullen er he-le-maal ziek van zijn
Dat vond ik echt hartbrekend, dat Mylène op een gegeven moment zei - Waarom, ik heb toch alles gedaan wat jullie wilden? Waarom mocht Dylan wel gaan en ik niet?????quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja , optiefen met die dromen, dom gezeur, alleen maar om iemand te kunnen dwingen
Met andere woorden: ze heeft braaf gedaan wat de bazen wilden, heeft gestemd zoals zij wilden en nog is het niet genoeg.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vond ik echt hartbrekend, dat Mylène op een gegeven moment zei - Waarom, ik heb toch alles gedaan wat jullie wilden? Waarom mocht Dylan wel gaan en ik niet?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |