Wat die twee nog aan gezamenlijkheid hebben, is het getreiter naar de rest toe. Er is geen chemie, er is wat flodderseks en n hoop gezever over anderenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop hetMerel kreeg de laatste dagen vaak een error ...de relatie tussen haar en de 'grote baas'was vanaf het begin een farce , en dat zie je nu ook steeds meer naar buiten komen . Die relatie tussen die 2 is er nog puur omdat ze elkaar nodig hebben, afhankelijk zijn geworden van elkaar vanuit eigen belang .
De laatste dagen gaat het niet lekker , maar toch nog lekker genoeg om de rest te kunnen controleren. Dat mensen zich ook zo afhankelijk opstellen van dat misselijke stel dat is iets wat ik maar niet begrijp en ook nooit zal begrijpen gelukkig.
Shell heeft beton om zich heen en ze denkt dat ze dan volgende week alleen nog maar op de bank komt te zitten....ze weet het , ze is ook grootverdiener, ze zegt het niet 10x per dag en ze denkt dat ze meer heeft omgezet dan Jessie..quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]alleen jammer dat Shelly zich zo weinig open stelt.
Ik vermoed de Katieknuffels.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:38 schreef Angelique61 het volgende:
Jessie op 3 kwa verdienen, waarmee in godsnaam?
Ja eigenlijk wel, he?quote:
Ja en ik word helemaal misselijk van dat gezeur over die dromenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, he?![]()
Hij heeft er ook niet veel aan gedaan, behalve bestellen. De afhandeling en het versturen hebben anderen gedaan.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Dark het volgende:
Ergens heb ik toch een soort bewondering voor Shell....hoe ze tegen alle stromen in, als eenling, krampachtig zichzelf overeind probeert te houden.
Op een totaal onlogische en onsympathieke manier, maar ze weet niet hoe, omdat ze anders zichzelf verliest.
Yupquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Dark het volgende:
Ergens heb ik toch een soort bewondering voor Shell....hoe ze tegen alle stromen in, als eenling, krampachtig zichzelf overeind probeert te houden.
Op een totaal onlogische en onsympathieke manier, maar ze weet niet hoe, omdat ze anders zichzelf verliest.
Merel doet ook geen flikker aan dat DJ'en. Die moet helemaal haar grote muil houden.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja en ik word helemaal misselijk van dat gezeur over die dromen
Shell moet nu elke dag gaan acteren om te bewijzen dat ze graag wil blijven?
Waarom jessie en gerrit niet ?
En Mylene heeft 8 maanden in bed liggen rotten
Diezelfde acteerlessen die weken achtereen achter gehouden zijn door de Febo en nu nog steeds wankel zijn......quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja en ik word helemaal misselijk van dat gezeur over die dromen
Shell moet nu elke dag gaan acteren om te bewijzen dat ze graag wil blijven?
Waarom jessie en gerrit niet ?
En Mylene heeft 8 maanden in bed liggen rotten
Ja , optiefen met die dromen, dom gezeur, alleen maar om iemand te kunnen dwingenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel doet ook geen flikker aan dat DJ'en. Die moet helemaal haar grote muil houden.
De enige droom die zij heeft is shoppen.
Van mij mag het.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Yup
Ze hoort ook niet bij de laatste 5, ze hoort op nummer 1![]()
Winnares Utopia 2 : Shelley
oehoeeee
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jessie en merel zullen er he-le-maal ziek van zijn
Dat vond ik echt hartbrekend, dat Mylène op een gegeven moment zei - Waarom, ik heb toch alles gedaan wat jullie wilden? Waarom mocht Dylan wel gaan en ik niet?????quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja , optiefen met die dromen, dom gezeur, alleen maar om iemand te kunnen dwingen
Met andere woorden: ze heeft braaf gedaan wat de bazen wilden, heeft gestemd zoals zij wilden en nog is het niet genoeg.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vond ik echt hartbrekend, dat Mylène op een gegeven moment zei - Waarom, ik heb toch alles gedaan wat jullie wilden? Waarom mocht Dylan wel gaan en ik niet?????
Nou, dat zal Talpa en SBS echt jeuken hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:50 schreef chufi het volgende:
Talpa zal wel mee moeten met het maken van een Statement, nu het NL 11tal dat ook doet. Discriminatie moet worden aangepakt en dus ook oa Merel en Jessie ...
Dus dat...quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met andere woorden: ze heeft braaf gedaan wat de bazen wilden, heeft gestemd zoals zij wilden en nog is het niet genoeg.
Jessie moest er ook honend om lachen: dat kon er maar net van af. Wat een figuur.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:50 schreef Flow3r het volgende:
Shell zegt : slaap lekker
Dacht dat ze dat nooit zei ?
Ik heb zelden zo'n groot platform voor pesters gezien, ongekend!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tis wal een fantastiesge show heur
deze Utopia
![]()
![]()
Zou best kunnen dat er nu ns n keer n vrouw wintquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Yup
Ze hoort ook niet bij de laatste 5, ze hoort op nummer 1![]()
Winnares Utopia 2 : Shelley
oehoeeee
Haar manier van zgn bot reageren is pure bescherming, volgens mij. Dikke laag muur gebouwd om zich te kunnen handhaven in dat Hades gebeurenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Dark het volgende:
Klopt ...je ziet ze ook steeds meer in paniek raken , de errors van Merel ( pure paniek op dat moment) en het uitvallen tegen elkaar ,omdat ze als de dood zijn voor ..Joost mag het wetenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jij gaat niets missen.![]()
Ik denk en hoop vooral dat er al eerder een kink in de kabel komt. Die 2 ego's kunne daar ook niet echt samen en zullen het op een bepaald punt niet eens zijn. Daar waar het echt belangrijk is.
8 pweek by Mamaquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:53 schreef DaniqueV het volgende:
Handdoek van Jess deed hij aan de deur ophangen, was die van de haak afgegleden, hoppa meteen bij de vieze was gooien en andere pakken.
Ja nog heel ff zitten ze weer met dat oer verwende jochie opgescheept . Niet uit huis te krijgen of aan het werkquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
8 pweek by Mama
La Mama
kjoetie etterbak
wat eten we vandaag
Lola ka dr paard wel in d lease doen
als sjezz weer komt wonen
ende buitenritjes
up naar de was van zjs
Goed verhaal en behalve je laatste zin helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ...je ziet ze ook steeds meer in paniek raken , de errors van Merel ( pure paniek op dat moment) en het uitvallen tegen elkaar ,omdat ze als de dood zijn voor ..Joost mag het weten
Want als je handelt vanuit eerlijkheid en transparantie hoef je naar mijn idee niet bang te zijn voor een dolk in je rug... Zoals de waard is.....
Enige wat ik wel weet is dat deze 2 mensen vreselijk verwend zijn, alles doen uit eigenbelang en vreselijk onzeker zijn over bepaalde dingen...anders heb je het niet nodig om anderen te overschreeuwen, te kleineren ,en controleren.
2 egocentrische mensen die graag macht willen hebben en dat alleen maar kunnen voelen als ze alles en iedereen onder de duim denken te hebben en iedereen braaf doet wat hij van ze wil en nergens tegenin gaat.
.Jessie heeft bepaald hoe en wie er wanneer weg moeten, en dan vooral die 'gevaarlijke'mensen met een eigen mening die hem al tijden doorhadden maar ook kunnen dwarsbomen ,moesten snel weg.
Controle willen hebben over mensen uit angst geen winnaar te kunnen worden, mensen kleineren ,manipuleren en onder de duim willen hebben
Eigenlijk zijn die 2 mensen zo vreselijk onzeker , over elkaar ,met elkaar ,tegen elkaar , ze zijn continu in strijd met elkaar ... en de wanhoop wanneer een ander niet meer meegaat in wat is besloten
quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Goed verhaal en behalve je laatste zin helemaal met je eens.
Ik zie alleen die onzekerheid niet.![]()
Het is een naar soort zelfverzekerheid, ws gevoed door op te groeien als prins en prinses en gewend hun zin te krijgen.![]()
Was het maar onzekerheid, dan kon ik er heel misschien nog enige sympathie voor opbrengen.
ja jammer dat die boot niet spontaan in elkaar zaktquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja nog heel ff zitten ze weer met dat oer verwende jochie opgescheept . Niet uit huis te krijgen of aan het werk
quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
liefde
thuis
pluis
Kluis
Ruisz
RLS gespuis
sorry voor je dochter
Hij moest toch werk gaan zoeken, werd doorgebriefd via Cees? Volgens mij hoopt hij op een baantje a la Huub bij Talpaquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja nog heel ff zitten ze weer met dat oer verwende jochie opgescheept . Niet uit huis te krijgen of aan het werk
Nou wat er dus gebeurde tijdens de errors van Merel ,,(dat was haar wanhoop) omdat ze het niet meer in de hand had, mensen niet doen wat ze hadden moeten doen (Ger had niet op Lex moeten stemmen en daar waren Jessie en Merel compleet van over de zeik. En toen ook nog eens die stemmen van Lex op hem ...daar zag je bij beiden toch echt wel paniekquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het is een naar soort zelfverzekerheid, ws gevoed door op te groeien als prins en prinses en gewend hun zin te krijgen.![]()
Was het maar onzekerheid, dan kon ik er heel misschien nog enige sympathie voor opbrengen.
Dat wijf spuit zich vol met botox op 26-jarige leeftijd. Die is echt wel onzeker.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:06 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Hij moest toch werk gaan zoeken, werd doorgebriefd via Cees? Volgens mij hoopt hij op een baantje a la Huub bij Talpa
😂😂😂quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
liefde
thuis
pluis
Kluis
Ruisz
RLS gespuis
sorry voor je dochter
Forum Opties | |
---|---|