Ha, die weet ik.. All in the Familiyquote:Op woensdag 20 november 2019 10:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ho ho, dat kan echt niet hè, janken moet je, huilen om die rot posters die het hele Utopia-leven schijnbaar als een lolletje zien,die nietsnutten! Vroeger, ja vroeger toen was het allemaal beter ...
Girls the way Glen Miller played,
Songs that made the hit parade,
Galls like us we had it made,
Those were the days,
And you know where you were then,
Girls were girls and men were men,
Mister we could use a mod like Soulraven again.
Een Appeltaart, gebakken door Mariska en hij wordt bij je thuisgebracht door onze mod Appeltjequote:Op woensdag 20 november 2019 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, die weet ik.. All in the Familiy
wat heb ik gewonnen?
[ afbeelding ]
Nahh lekker, gelukkig geen NaarGeest aan de deur.. dat is al een prijs op zichquote:Op woensdag 20 november 2019 10:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een Appeltaart, gebakken door Mariska en hij wordt bij je thuisgebracht door onze mod Appeltje
talpa dacht, ik zal joe krijgenquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat zal ik allemaal niet meer zien![]()
. Heb een maand geleden opgezegd en morgen heb ik weer 1 stream
haha ik hoor ze gewoon vals zingen en gillenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, die weet ik.. All in the Familiy
wat heb ik gewonnen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:14 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Een Appeltaart, gebakken door Mariska en hij wordt bij je thuisgebracht door onze mod Appeltje
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeetje al meer dan 5 jaar joh
Nou dat geloof ik niet dat het personeel daardoor slecht is.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:16 schreef goldback het volgende:
Moet wel lachen Talpa/sbs6 heeft een "nieuw" programma met als onder titel geen "geen ouders geen regels" bij Talpa sterft het van de regels.
Voor de rest betaald Talpa slecht dus het personeel zal wel niet zo best zijn.
Taarten van die NaarGeest… jammie…quote:Op woensdag 20 november 2019 10:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]ik ga geen onhygiënisch baksel van Mariska weggeven, dan bak ik zelf wel een appeltaart
FOK! betaald helemaal niets hoe slecht moet het personeel hier dan wel niet zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 10:16 schreef goldback het volgende:
Moet wel lachen Talpa/sbs6 heeft een "nieuw" programma met als onder titel geen "geen ouders geen regels" bij Talpa sterft het van de regels.
Voor de rest betaald Talpa slecht dus het personeel zal wel niet zo best zijn.
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
FOK! betaald helemaal niets hoe slecht moet het personeel hier dan wel niet zijn![]()
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:27 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
FOK! betaald helemaal niets hoe slecht moet het personeel hier dan wel niet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop