Expeditie Robinson natuurlijk, New Amsterdam, lost en wat reality programma'squote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:50 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat maakt videoland voor jou de moeite waard?
Voor mij is het ook ER, was weer erg vermakelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Expeditie Robinson natuurlijk, New Amsterdam, lost en wat reality programma's
Oh dan snap ik het idd welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor mij is het ook ER, was weer erg vermakelijkEn zonder reclames, vooral dat. Ik deel dit account, dus die paar euro kunnen we wel hebben.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dan snap ik het idd wel
Ik vind ER met geen-BN'ers veel leuker!
(ahem... ik heb NLziet, Netflix, Primevideo en Videoland)
Staat erop!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Weet iemand of de oude Baantjer op videoland staat?
Er missen geloof ik tussendoor ergens een paar seizoenen. Ik heb ze 2 of 3 jaar geleden allemaal gekeken maar toen misten er tussendoor ergens een 2 of 3 seizoenen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Staat erop!
9 seizoenen staat erbij. Maar ik dan door scrollen tot 12.
Dat is idd een goede. Ook seizoen twee? jep... die ookquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag dat Cordon erop staat. Een hele goeie Vlaamse serie over een uitbraak van een virus. Lekker actueel ook![]()
Ik wacht met smart op Aspe.
Is er een seizoen 2 dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is idd een goede. Ook seizoen twee?
Wat goed! Die ga ik ook kijken danquote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ik zag net dat die er ook op staat
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat goed! Die ga ik ook kijken dan
Heb een zwak voor Vlaamse series. Veel beter dan de Nederlandse imho.
Ja dat! Dat ze teksten aan het opdreunen zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind Nederlandse series vaak geforceerd. Geforceerd spannend. Geforceerd grappig. Bij Vlaamse series is het allemaal veel natuurlijker. Betere acteurs over het algemeen ook.
Ohhh dat heb ik ook pas jaren later gekeken. Heerlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:23 schreef roos94 het volgende:
Seizoen 4 en 5 van gooische vrouwen de serie staan er nu op. Puur genot, in twee dagen al bijna helemaal uitgekeken
HS13 is matig...quote:Op zondag 9 februari 2020 17:49 schreef ConqueringChaos het volgende:
Elke week 1 aflevering is zo jammer.
Ik kijk nueen nieuwe serie van Nederlandse bodem. Hij heet Vlucht HS13. Over een vrouw en man die samen een goed leven hebben met goede banen. De man moest voor werk naar het buitenland, maar zijn vliegtuig stort onderweg neer. De man blijkt echter niet ingecheckt te zijn..
Was ik al bang voor. Dacht dat het een film was maar kwam erachter dat het een serie is...quote:
Is uit 2016 en was toen al een flop.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:49 schreef ConqueringChaos het volgende:
Elke week 1 aflevering is zo jammer.
Ik kijk nueen nieuwe serie van Nederlandse bodem. Hij heet Vlucht HS13. Over een vrouw en man die samen een goed leven hebben met goede banen. De man moest voor werk naar het buitenland, maar zijn vliegtuig stort onderweg neer. De man blijkt echter niet ingecheckt te zijn..
Het is gebaseerd op drie boeken. Dat zijn op zich drie verhalen, maar wel met een rode draad. Dus je moet wel seizoen 1 hebben gezien om de andere twee te kunnen volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben begonnen met Mr Mercedes (staat nu ook op ziggo). pas twee afleveringen gezien maar bevalt prima tot nu toe. Wat ik alleen niet helemaal begrijp, hoe kan dit al drie seizoenen hebben? Gaat het al die seizoenen over hetzelfde? Op een gegeven moment is het toch wel klaar zou je denken.
Ah op die manier, nou ik zal het wel zien dan. Hopelijk pakt hij hem wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op drie boeken. Dat zijn op zich drie verhalen, maar wel met een rode draad. Dus je moet wel seizoen 1 hebben gezien om de andere twee te kunnen volgen.
Tenminste, zo is het met de boeken dus zo zal het met de serie ook wel zijn. Ik heb alleen seizoen 1 gezien.
Eerste seizoen was fantastisch. Tweede seizoen met scifi shit uhhhhhquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben begonnen met Mr Mercedes (staat nu ook op ziggo). pas twee afleveringen gezien maar bevalt prima tot nu toe. Wat ik alleen niet helemaal begrijp, hoe kan dit al drie seizoenen hebben? Gaat het al die seizoenen over hetzelfde? Op een gegeven moment is het toch wel klaar zou je denken.
Huh scifi lijkt me hier nou totaal niet bij passen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerste seizoen was fantastisch. Tweede seizoen met scifi shit uhhhhh![]()
Derde seizoen is gelukkig weer een stuk beter dan het tweede seizoen.
De boeken zijn van Stephen King. Dat verklaard wel wat. Nog niet gezien trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh scifi lijkt me hier nou totaal niet bij passen.
Ja weet ik maar zoals het begint kan ik me niet voorstellen dat er iets van scifi in komt. Hooguit dat die auto een soort Christine blijkt te zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:59 schreef wcborstel het volgende:
[..]
De boeken zijn van Stephen King. Dat verklaard wel wat. Nog niet gezien trouwens.
Mind control shitquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh scifi lijkt me hier nou totaal niet bij passen.
Nu ook alle seizoenen van kinderen geen bezwaar.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik wist eigenlijk niet op Videoland series van de publiek omroep te zien zijn.
Wat zou het tof zijn als ze alle seizoenen van de Vlaamse serie Spoed erop zouden zetten, zo'n ontzettend toffe serie, helaas is de DVD box erg duur en zonder ondertiteling.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat goed! Die ga ik ook kijken dan
Heb een zwak voor Vlaamse series. Veel beter dan de Nederlandse imho.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo irritant dat videoland bij de meeste Nederlandse films geen ondertiteling heeft, en als ze die dan wel hebben, doet ie het nietheb ze bericht erover en ze zouden er naar kijken.
Wat dat betreft heeft netflix echt mijn voorkeur.
Spoed zegt me vaag iets. Nooit echt gevolgd. Ziekenhuisserie toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wat zou het tof zijn als ze alle seizoenen van de Vlaamse serie Spoed erop zouden zetten, zo'n ontzettend toffe serie, helaas is de DVD box erg duur en zonder ondertiteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |