Wat bedoel je hiermeequote:Op dinsdag 19 november 2019 17:54 schreef skysherrif het volgende: [..] Met publiek als fok it, charleskinobe en mortaxx hier
HBO maar wel goed met data en adequaat met excelquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stagiair is iets van 400. Maar ben je universitair opgeleid? Goed met data analyse en Excel? Die zoeken we ook nog binnen ons team. Salaris zit rond 2700 voor starter.
Sry val op meisjesquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij van de mannen was
ik studeer niet meer maar woon samen werk nu in horeca toch best prima , maar ik ben ook wel een beetje op uit aan het kijken en ik werk alleen nog maar als ik geld nodig hebquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende: [..] Je kan geen bijstand aanvragen als je nog studeert en wettelijk recht hebt op stufi
Oh dat is een beetje uit de buurtquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Tilburg uiteraard
Waar woon je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HBO maar wel goed met data en adequaat met excel
Doe mbo 3 zelfstandig werkend gastheer. Veel vraag naar en korte opleiding die te combineren is met werkquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik studeer niet meer maar woon samen werk nu in horeca toch best prima , maar ik ben ook wel een beetje op uit aan het kijken en ik werk alleen nog maar als ik geld nodig heben dat is nu maar is een rustige tijd
Komt wel goed maatquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:57 schreef Tjacka het volgende:
moet mezelf presenteren en ook een interview
ook zo'n iq test achtig
nou daar zou ik wel op falen
Donderdagquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt wel goed maat
Wanneer is je sollicitatie
ben ik te lelijk voorquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe mbo 3 zelfstandig werkend gastheer. Veel vraag naar en korte opleiding die te combineren is met werk
hou je bek joh domme snolquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaat om je people skills en je charme -oh wacht
Als ik nou wat te doen had met google was het wel slimquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet zo slim
Je kan altijd nog in de tintelier gaan werkenquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik nou wat te doen had met google was het wel slim
Pintelier?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog in de tintelier gaan werken
@jigggy zet hem aan het werk!quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:04 schreef Tjacka het volgende:
Maja ondertussen ben ik al 6 uur niks aan het doen op het werk en een beetje aan het fokken
zo slecht is de leven ook weer niet
als de manager weg gaat kan ik lekker naar huis en heb ik toch 10 uur vandaag gemaakt!!!
Oh @johannes_vermeer had het altijd over de tintelierquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een bekende groningse kroeg. Dacht dat je dat bedoelde met tintelier
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh @:johannes_vermeer had het altijd over de tintelier
Ken je de oceans40-45?
Wat is hetquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat veel memes opleveren.
Ohhhh die filmquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Cats film.
Heeft een budget van 250 miljoen (lol)
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh die film
Ga ik niet kijken
Die irishman film lijkt me wel tofquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Sowieso musicals
Mij ook.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die irishman film lijkt me wel tof
Rare homo ben jijquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh die film
Ga ik niet kijken
Ik ben nog nooit in Groningen geweestquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel. Wanneer was jij er
Vreemd gesprek ditquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Groningen geweest
Zeker aan te raden. Alles is naast elkaar en goedkoop. Ga op donderdag of zaterdag na de 24equote:Op dinsdag 19 november 2019 18:32 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt me nog wel eens leuk om in groningen te stappen
Ben er alleen geweest voor sport
Laat je mij dan de leuke kroegen zien?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker aan te raden. Alles is naast elkaar en goedkoop. Ga op donderdag of zaterdag na de 24e
Ik zeg net dat ik geen homo ben toch 😒quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus je bent wel de vriend van flippie?
Uhh wat bedoel je hiermeequote:Op dinsdag 19 november 2019 18:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik geen homo ben toch 😒
Bedankt dat je haar niet echt tagtquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uhh wat bedoel je hiermee
@:flippie
Ik alleen om overwhelmed te worden door al die studentes daarquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:32 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt me nog wel eens leuk om in groningen te stappen
Ben er alleen geweest voor sport
Ga je mee danquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen om overwhelmed te worden door al die studentes daar
Ik wil best nog eens naar Groningen hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je mee dan
Of iig de irishman een x kijken
Maakt niet uit ze leest al mijn postsquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bedankt dat je haar niet echt tagt
Onz sc meet grunna leggoquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen om overwhelmed te worden door al die studentes daar
Ik hou niet van geweldquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom gaan we daar ook heen
Paar sjaarsen over de bar gooien
Ajax-Feyenoord schijnt een rustgevend alternatief te zijn heb ik van horen zeggenquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan kunnen we maar beter ergens anders heen
Daar komen toch gewoon studenten uit heel Nederland joh.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doen ze in Groningen ook niet wen er maar aan
Weet ik veel kom niet buiten de Randstadquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar komen toch gewoon studenten uit heel Nederland joh.
Er zijn meer studenten dan groningersquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar komen toch gewoon studenten uit heel Nederland joh.
Die zie jij toch niet? XDquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:13 schreef I het volgende:
Er lopen ook wel leuke studentes in het UMCG rond.
Kijk hem gaanquote:
Jij bent ook leuk xquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:13 schreef I het volgende:
@Opsonisatiequote:Op dinsdag 19 november 2019 19:13 schreef I het volgende:
Jij hebt de kop al dik zatquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:16 schreef I het volgende:
Net 600gr oranjekoek gekocht voor 1,50. GENOT
Echte Hollandse boer`n jongenquote:
Chill. Ga je ook verkleed?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
De week is weer doormidden.
Nog 2 daagjes werken en dan 3 dagen weekend.
Gezellig naar de vrienden van Loka op zaterdag, en op zondag naar de ComicCon.
Nee, geen tijd om een kostuum te maken.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft tijd altijd een masker op?
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan tot 4 uur morgenmiddag slapen leventje prof
Had ik ook tijdens depressie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan tot 4 uur morgenmiddag slapen leventje prof
Wat voor andere troep?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je nu ook al aan andere troep
KOEKOEKquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Zeg het dan gewoon aandachtshoer
Helaaas. Wel tof.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen tijd om een kostuum te maken.
Wil ooit nog wel eens gaan als Volstagg, maar nooit tijd of energie.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hebben de wajong toch niet aangescherpt
Zit je ook te azen op een baantje als Wajonger?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hebben de wajong toch niet aangescherpt
Heb er 1 gezien, een of ander manga karakter.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:18 schreef I het volgende:
[..]
Helaaas. Wel tof.
Ken je die filmpjes van Adam Savage? Met z'n jaarlijkse ComicCon outfits?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er 1 gezien, een of ander manga karakter.
Vetquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:51 schreef I het volgende:
[..]No-Face?
Hij heeft veel toffere;
Beer met Leo (The Revenant) als lijk
[ afbeelding ]
Hellboy
[ afbeelding ]
Chewbacca
[ afbeelding ]
"The first spacesuit"
[ afbeelding ]
Kylo Ren
[ afbeelding ]
Admiral Ackbar
[ afbeelding ]![]()
Leuk om handig te zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:52 schreef I het volgende:
Allemaal helemaal zelf gemaakt hè. Zulks een baas
Twintig jaar ervaring in special effects, en tien jaar gewerkt bij bedrijven als Warner en Disney.quote:
Je favo barheer wel. Zeg het eens. Wat kan ik voor u inschenken?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Hola! Altijd jammer als je favo bardame niet aanwezig is.
Bier. Overigens is er wel gewoon personeel hoorquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je favo barheer wel. Zeg het eens. Wat kan ik voor u inschenken?
Excellent choice sirquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bier. Overigens is er wel gewoon personeel hoor
quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Omdat jullie het zo lief vragen: ja, ik had een heerlijke avond
Zozo.quote:
Vriendschappelijk?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker. Toko die ze zelf had voorgesteld.
Vooralsnog wel. Ik moet nog een tikkie sturen. Ze bood zelf aan om te betalen en te splitten, daar heb ik snel op ingesprongen.quote:
Ga je toch niet doen hequote:Op woensdag 20 november 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooralsnog wel. Ik moet nog een tikkie sturen. Ze bood zelf aan om te betalen en te splitten, daar heb ik snel op ingesprongen.
Eerste keer altijd betalen he vriendelijke vriend, als je denkt dat het meer is dan vriendschappelijkquote:Op woensdag 20 november 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooralsnog wel. Ik moet nog een tikkie sturen. Ze bood zelf aan om te betalen en te splitten, daar heb ik snel op ingesprongen.
als ze het zelf aanbieden ben ik ook niet iemand die keimoeilijk gaat doen om toch alles te willen betalen iddquote:Op woensdag 20 november 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sowieso wel altijd aanbieden ja. En de vrouw moet dat eigenlijk dan ook maar accepteren vind ik.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste keer altijd betalen he vriendelijke vriend, als je denkt dat het meer is dan vriendschappelijk
Daar ga ik ook voor, maar het kan zo'n 'ik wil zelf kunnen betalen' persoon zijn. Het is dat jullie erover beginnen, anders was ik haar voorstel voor tikkie allang vergetenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste keer altijd betalen he vriendelijke vriend, als je denkt dat het meer is dan vriendschappelijk
Als je het kan missen gewoon niet sturen danquote:Op woensdag 20 november 2019 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook voor, maar het kan zo'n 'ik wil zelf kunnen betalen' persoon zijn. Het is dat jullie erover beginnen, anders was ik haar voorstel voor tikkie allang vergeten
Was bij First Dates een keer zo;n dominant feministisch type die helemaal beledigd was dat ze het aangeboden kreeg, en dat ze zelf wel kon betalen, en genoeg verdiende blablablaquote:Op woensdag 20 november 2019 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sowieso wel altijd aanbieden ja. En de vrouw moet dat eigenlijk dan ook maar accepteren vind ik.
quote:
Ja die had ik 'gezien' (nadat ik doorhad wat er gebeurde uit plaatsvervangende schaamte weggekliktquote:Op woensdag 20 november 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was bij First Dates een keer zo;n dominant feministisch type die helemaal beledigd was dat ze het aangeboden kreeg, en dat ze zelf wel kon betalen, en genoeg verdiende blablabla
En toen had ze niet genoeg saldo toen ze ging pinnenExtreem genot
Als je het geld niet hebt om een meisje uit eten te nemen niet doen dan, of het even van te voren zeggen dan.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..].
Er is wat mij betreft wel een uitzondering: student zijn. Dan kan ik er wel begrip voor tonen.
Was ze wel lekker?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was bij First Dates een keer zo;n dominant feministisch type die helemaal beledigd was dat ze het aangeboden kreeg, en dat ze zelf wel kon betalen, en genoeg verdiende blablabla
Weet niet meerquote:
Als je student bent krijg je alles van de staat. Als ze verkeerd uitgavenpatroon hebben is dat eigen probleemquote:Op woensdag 20 november 2019 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..].
Er is wat mij betreft wel een uitzondering: student zijn. Dan kan ik er wel begrip voor tonen.
Hmmm, daar moet je van te voren dan gewoon goed over nadenken.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..].
Lol.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..].
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Je moet het er ook niet over hebben maar gewoon alles afrekenenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als ze het zelf aanbieden ben ik ook niet iemand die keimoeilijk gaat doen om toch alles te willen betalen idd
dan zijn die bitches dat weer gewendquote:Op woensdag 20 november 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol.
Maximum lenen DUO en je kan je smatje meenemen naar Michelin-restaurant.
Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet het er ook niet over hebben maar gewoon alles afrekenen
Dat werkt ook wel goed ja. Gewoon naar het toilet gaan, en op de terugweg alvast afrekenen.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet het er ook niet over hebben maar gewoon alles afrekenen
We beginnen bij deze euroknaller en eindigen met een Big Mac he hequote:Op woensdag 20 november 2019 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dan zijn die bitches dat weer gewend
beter gewoon beginnen bij maccie kan alles daarna nog beter ja toch niet dan
Ik stel het voor uit soort van verplichting maar de beste man kan date nummer 2 vergeten als hij date nummer 1 split.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:22 schreef I het volgende:
[..]
Er sowieso gewoon "op staan" dat je betaalt. Is de norm. Fuck het feminisme.
En terecht.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel het voor uit soort van verplichting maar de beste man kan date nummer 2 vergeten als hij date nummer 1 split.
Dat werkt prima wanneer je thuiswoont, maar als je op kamers bent is het echt niet zo dat je het zo breed hebt uit eten kunt gaan zonder daar even twee keer over na te denken.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je student bent krijg je alles van de staat. Als ze verkeerd uitgavenpatroon hebben is dat eigen probleem
Wtf is dat voor iets raarsquote:Op woensdag 20 november 2019 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel het voor uit soort van verplichting maar de beste man kan date nummer 2 vergeten als hij date nummer 1 split.
Lekker samen aan de schijterij.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dan zijn die bitches dat weer gewend
beter gewoon beginnen bij maccie kan alles daarna nog beter ja toch niet dan
Wat zou jij doen als je date voorstelt om Indiaas te eten?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker samen aan de schijterij.
Ja, dan kun je er ook een 'studentendate' van maken, maar soms wil je meer, zeg maar.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:24 schreef I het volgende:
[..]
Hmmm, daar moet je van te voren dan gewoon goed over nadenken.Maak er dan een goedkopere 'date' van.
Hoezo raar?quote:
Waarom hem dan uberhaupt voor die keuze zetten.quote:
Dit is ook zo'n typische tatta-opmerking.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker samen aan de schijterij.
Dan stel ik een alternatief voor.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je date voorstelt om Indiaas te eten?
Ja maar biedt het dan ook niet aan als je het zelf totaal niet wil?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Ik vind het raar dat vrij veel Nederlandse mannen echt tegenwoordig gebrek aan manieren hebben.
Als ik mijn buitenlandse collega's zie, wat een verschil. Die zijn zo attent en verwachten niks terug.
Vrouwen die meerdere dates per maand hebben waar ze op kosten uit eten mee gaan en alles vervolgens klakkeloos afwijzen zou je ook kunnen zien dat ze geen manieren hebben.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Ik vind het raar dat vrij veel Nederlandse mannen echt tegenwoordig gebrek aan manieren hebben.
Als ik mijn buitenlandse collega's zie, wat een verschil. Die zijn zo attent en verwachten niks terug.
Gebrek aan manieren gaat dan ook op voor de vrouw.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Ja oké, maar het kan allemaal zo goedkoop als je zelf wilt, zonder dat het heel karig overkomt. Sowieso is een eerste date in een restaurant al niet echt een heel slimme zet (imo). Ga dan voor een wandeling, of ga simpelweg ergens iets drinken.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dan kun je er ook een 'studentendate' van maken, maar soms wil je meer, zeg maar..
Die vraag is een beetje zoals die andere instinker: "ben ik dik?!".quote:Op woensdag 20 november 2019 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar biedt het dan ook niet aan als je het zelf totaal niet wil?
Waarom?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n typische tatta-opmerking.
Die hebben dan weer vrouwierenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebrek aan manieren gaat dan ook op voor de vrouw.
"Ja maar BBW is mijn fetish" zou ik dan antwoorden.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die vraag is een beetje zoals die andere instinker: "ben ik dik?!".
Niet twijfelen en snel reageren met een 'nee'.
Schijterij door een maaltijd.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ja maar BBW is mijn fetish" zou ik dan antwoorden.
Ik heb Nederlandse mannen gedate die het raar vonden als ik er vanuit ging dat hij betaaldequote:Op woensdag 20 november 2019 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar biedt het dan ook niet aan als je het zelf totaal niet wil?
Dat is ook weer ander uiterstequote:Op woensdag 20 november 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die meerdere dates per maand hebben waar ze op kosten uit eten mee gaan en alles vervolgens klakkeloos afwijzen zou je ook kunnen zien dat ze geen manieren hebben.
JR denkt dat je na Indiaas eten urenlang op de wc zit. Nou ik kan je vertellen. Nog nooit overkomen. En ik heb toch al heel wat currietjes naar binnen gewerktquote:Op woensdag 20 november 2019 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schijterij door een maaltijd.
Zo'n opmerking heb ik tot nu toe echt van alleen Nederlanders gehoord.
Jij durft te betwisten dat je van bepaald voedsel geen darmloop kan krijgen?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Schijterij door een maaltijd.
Zo'n opmerking heb ik tot nu toe echt van alleen Nederlanders gehoord.
Denk je? Zijn toch veel single vrouwen denk ik die genoeg avondjes geen boodschappen hoeven te doen omdat ze een date hebben.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Nederlandse mannen gedate die het raar vonden als ik er vanuit ging dat hij betaalde
[..]
Dat is ook weer ander uiterste
Nouja. Als hij je op date vraagt, is het gewoon asociaal wel om te denken dat je dan ook niet moet betalen.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Nederlandse mannen gedate die het raar vonden als ik er vanuit ging dat hij betaalde
[..]
Dat is ook weer ander uiterste
Echt heel erg vies.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR denkt dat je na Indiaas eten urenlang op de wc zit. Nou ik kan je vertellen. Nog nooit overkomen. En ik heb toch al heel wat currietjes naar binnen gewerkt
Niet zomaar naar 5 sterren, maar zijn best wel toko's die prima kunnen en als je niet exorbitant leeft is het prima mogelijkquote:Op woensdag 20 november 2019 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat werkt prima wanneer je thuiswoont, maar als je op kamers bent is het echt niet zo dat je het zo breed hebt uit eten kunt gaan zonder daar even twee keer over na te denken.
Voor de man om dat te denken bedoel ik *quote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja. Als hij je op date vraagt, is het gewoon asociaal wel om te denken dat je dan ook niet moet betalen.
Maar als hij het gewoon voorstelt, is het ook een beetje lullig om dan er op te staan te splitten en als hij dat maar accepteert (misschien dentk hij ook wel oei 2019 vrouwen willen zelf betalen etc) ik accepteer het dan maar en hem daarom te dumpen.
Geen idee, ik ken ze persoonlijk niet. Zal wel komen door type mensen waar ik mee om gaquote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je? Zijn toch veel single vrouwen denk ik die genoeg avondjes geen boodschappen hoeven te doen omdat ze een date hebben.
Lijkt me sterk dat je met iemand date om een avondje gratis te kunnen eten en drinkenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je? Zijn toch veel single vrouwen denk ik die genoeg avondjes geen boodschappen hoeven te doen omdat ze een date hebben.
Ik heb denk ik 1x gelezen in relatie subforum en toen zag ik een user posten dat dat haar insteek was van de dates die ze die week hadquote:Op woensdag 20 november 2019 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je met iemand date om een avondje gratis te kunnen eten en drinken
Echt idioot.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:37 schreef I het volgende:
Maar, serieus, waarom zou je als eerste date uit eten gaan. Ik zie alleen maar nadelen. En heb die ook wel ervaren, dus zou het nooit meer doen.
In r en p zitten dan ook nogal wat rare mensenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 1x gelezen in relatie subforum en toen zag ik een user posten dat dat haar insteek was van de dates die ze die week had
Eerst gewoon ergens drankje doen ofzo ja, als het goed klikt kan je daarna altijd nog uit etenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:37 schreef I het volgende:
Maar, serieus, waarom zou je als eerste date uit eten gaan. Ik zie alleen maar nadelen. En heb die ook wel ervaren, dus zou het nooit meer doen.
Ik zou dan veel te bang zijn voor stalkers.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:37 schreef skysherrif het volgende:
Zou ik ook doen als ik een lekker wijf was en geen geld had trouwens
Nee. Het gaat er ook niet om dat het voorkomt, het gaat om die opmerking zelf.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij durft te betwisten dat je van bepaald voedsel geen darmloop kan krijgen?
Boeren laten vind ik iets heel smerigs, ook gewoon met je maten onder elkaar trowens. Zie er ook de grap niet van in.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Het gaat er ook niet om dat het voorkomt, het gaat om die opmerking zelf.
Het is hetzelfde bij met boertjes. Dat is serieus heel wat normaler bij Nederlanders. Het (nonchalant) laten van een boertje onder elkaar, zeg maar.
Nouja, dat. En het kost dus geld, waar je dat gezeik van hierboven kan krijgen, je zit sowieso een uur aan elkaar vast (of er nou wel of geen klik is, je kan het niet korter maken dan gepland), en het is snel ongemakkelijk als je met je mond vol toch nog iets van stiltes wilt doorbreken.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt idioot.
Mag je niet eens lekker schranzen maar moet je heel erg netjes eten waardoor je het eigenlijk al na twee minuten zat bent.
Waarom is dat nou weer hetzelfde?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Het gaat er ook niet om dat het voorkomt, het gaat om die opmerking zelf.
Het is hetzelfde bij met boertjes. Dat is serieus heel wat normaler bij Nederlanders. Het (nonchalant) laten van een boertje onder elkaar, zeg maar.
Je gilt sowieso als een wijfquote:Op woensdag 20 november 2019 00:37 schreef skysherrif het volgende:
als ik mijn haar wat langer laat groeien en me scheer kan ik misschie nwel voor lekker wijf door
Nja soms moet een boer er gewoon uit, heeft niks met humor te maken.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Boeren laten vind ik iets heel smerigs, ook gewoon met je maten onder elkaar trowens. Zie er ook de grap niet van in.
Midden in een bos wordt dat nog lastig.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:40 schreef I het volgende:
[..]
en het is makkelijker om bij een slechte klik af te breken.
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer hetzelfde?
Mwah, met een touw kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Midden in een bos wordt dat nog lastig.
Ja dit gaat hem niet worden, wacht jij hier even 10 minuten, dan sprint ik even hard weg zodat ik een voorsprong op je heb en we elkaar niet meer hoeven te zien, doei
Boeren tijdens het eten is beleefd in bepaalde culturenquote:
Lekker drie uur wachten op je eten genotquote:Op woensdag 20 november 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Oh en uit eten in een uur? Dat is heul erg snel
Ja, dit is romantisch joh off-road. Ja nog een stukje verder, zo hoor je niks meer? Mooiquote:Op woensdag 20 november 2019 00:42 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, met een touw kom je al een heel eind.
Met andere woorden; Als vrouw door een man op date gevraagd te worden, om een boswandeling te maken en vervolgens kilometers een bos in te lopen, lijkt mij ook geen aantrekkelijke optie.
Beter gewoon alleen eten.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeren tijdens het eten is beleefd in bepaalde culturen
Net als smakken.
Dat is nog 10x weerzinwekkender dan een klein boertje
Volgend jaar weer een pogingquote:Op woensdag 20 november 2019 00:43 schreef I het volgende:
[..]
Je had allang moeten stoppen. Stoptober is inmiddels alweer voorbij.
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dit is romantisch joh off-road. Ja nog een stukje verder, zo hoor je niks meer? Mooi
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
je hebt mij nog NOOIT horen gillen
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeren tijdens het eten is beleefd in bepaalde culturen
Net als smakken.
Dat is nog 10x weerzinwekkender dan een klein boertje
Hoe kan je nou iets lelijks zeggen over zarGod.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Zo ik word even systematisch genegeerd door ZarGon. Begin me af te vragen of ik ooit iets lelijks heb gezegd tegen hem. Even mycroften
Hahaquote:
"No Talking"quote:
Gaat het frituurpannetje weer aan?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:44 schreef I het volgende:
Ik heb nu wel honger door al dat gepraat over eten.
Kan welquote:Op woensdag 20 november 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
Oh en uit eten in een uur? Dat is heul erg snel
Ik zit op mobiel en had 20 quote-alerts. Wanneer ik erop klik en in dit topic zat, verdwenen de alerts weer. Wanneer ik buiten her topic zat, verschenen ze weer. Had geen zin om 20 van die dingen langs te gaan (en dacht dat ik ze allemaal had gezien binnen het topic).quote:Op woensdag 20 november 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Zo ik word even systematisch genegeerd door ZarGon. Begin me af te vragen of ik ooit iets lelijks heb gezegd tegen hem. Even mycroften
Ik twijfel. Had lunch overgeslagen vanmiddag, dus misschien even wat knäckebrödjes maken.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat het frituurpannetje weer aan?
Ik kan daar echt giftig om worden jaquote:Op woensdag 20 november 2019 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter gewoon alleen eten.
Andere mensen horen eten is echt afschuwelijk.
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaGrappig dit. Ik heb dti serieus een paar dagen geleden gekeken. Ik snap echt niet hoe je zo kan smakken. Dat is absurd
Dit is iets voor @Amaranthaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel en had 20 quote-alerts. Wanneer ik erop klik en in dit topic zat, verdwenen de alerts weer. Wanneer ik buiten her topic zat, verschenen ze weer. Had geen zin om 20 van die dingen langs te gaan (en dacht dat ik ze allemaal had gezien binnen het topic).
Deze gezien?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet zomaar naar 5 sterren, maar zijn best wel toko's die prima kunnen en als je niet exorbitant leeft is het prima mogelijk
Fair enough, fair enoughquote:Op woensdag 20 november 2019 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel en had 20 quote-alerts. Wanneer ik erop klik en in dit topic zat, verdwenen de alerts weer. Wanneer ik buiten her topic zat, verschenen ze weer. Had geen zin om 20 van die dingen langs te gaan (en dacht dat ik ze allemaal had gezien binnen het topic).
Ja mensen die eten in het OV zijn echt mensonterend, ook mensen die daar zitten met patat oidquote:Op woensdag 20 november 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan daar echt giftig om worden jaheel ernstig I know. Vooral mensen die een appel eten in de trein
![]()
Omdat ik ook gewoon WEET dat die mensen de hele dag de tijd hebben gehad om die appel te teten maar per se wachten tot ze in de trein zitten omdat ze weten dat er altijd mensen cringennn bij het geluid van hun gesmak. En dan denken haha your loss![]()
Wat natuurlijk ook wel zo is![]()
Met wat erop?quote:Op woensdag 20 november 2019 00:47 schreef I het volgende:
[..]
Ik twijfel. Had lunch overgeslagen vanmiddag, dus misschien even wat knäckebrödjes maken.
Mensen die in de bios MET OPZET extra veel lawaai maken door met chipszakken te frommelen of diep in een bak popcorn te graaien, waarna ze met open mond die krakende meuk wegschranzen.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan daar echt giftig om worden jaheel ernstig I know. Vooral mensen die een appel eten in de trein
![]()
Omdat ik ook gewoon WEET dat die mensen de hele dag de tijd hebben gehad om die appel te teten maar per se wachten tot ze in de trein zitten omdat ze weten dat er altijd mensen cringennn bij het geluid van hun gesmak. En dan denken haha your loss![]()
Wat natuurlijk ook wel zo is![]()
Ik doe dit, maar dan is er echt 15m overstap. Precies genoeg voor bestelling en dan is de trein er als ik eten heb.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mensen die eten in het OV zijn echt mensonterend, ook mensen die daar zitten met patat oid
Hier gaat wat misquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe dit, maar dan is er echt 15m overstap. Precies genoeg voor bestelling en dan is de trein er als ik eten heb.
Only in Praguequote:Op woensdag 20 november 2019 00:52 schreef I het volgende:
Toen ik in Praag op vakantie was zat er een vent met een pizzadoos op schoot uitgebreid pizza te vreten in de metro. Grote beker cola d'r bij, zakje met kipstukjes, alles. En smakken, man man.
Alsof die opties er zijn. Meestal laatste trein en geen eten thuis.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]dan wacht je toch gewoon met eten tot je thuis bent. Of je neemt een trein later.
ZOU DR KEIHARDDOEN 10/10quote:Op woensdag 20 november 2019 00:54 schreef I het volgende:
In ander nieuws; Wat vinden we van de opvolgster van Merel Westrik bij RTL Nieuws?
[ afbeelding ]
Nee dit is niks.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:54 schreef I het volgende:
In ander nieuws; Wat vinden we van de opvolgster van Merel Westrik bij RTL Nieuws?
[ afbeelding ]
Nou ja, ik eet ook wel in de trein hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mensen die eten in het OV zijn echt mensonterend, ook mensen die daar zitten met patat oid
Wilde op je reageren, maar opende de quote (om te zien waar het om ging), maar ik ben mijn post kwijt (was al met een reactie begonnen), o.a. omdat ik blijkbaar 73 tabbladen heb. :/.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |