Wat bedoel je hiermeequote:Op dinsdag 19 november 2019 17:54 schreef skysherrif het volgende: [..] Met publiek als fok it, charleskinobe en mortaxx hier
HBO maar wel goed met data en adequaat met excelquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stagiair is iets van 400. Maar ben je universitair opgeleid? Goed met data analyse en Excel? Die zoeken we ook nog binnen ons team. Salaris zit rond 2700 voor starter.
Sry val op meisjesquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij van de mannen was
ik studeer niet meer maar woon samen werk nu in horeca toch best prima , maar ik ben ook wel een beetje op uit aan het kijken en ik werk alleen nog maar als ik geld nodig hebquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende: [..] Je kan geen bijstand aanvragen als je nog studeert en wettelijk recht hebt op stufi
Oh dat is een beetje uit de buurtquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieuze vraag?
Tilburg uiteraard
Waar woon je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HBO maar wel goed met data en adequaat met excel
Doe mbo 3 zelfstandig werkend gastheer. Veel vraag naar en korte opleiding die te combineren is met werkquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik studeer niet meer maar woon samen werk nu in horeca toch best prima , maar ik ben ook wel een beetje op uit aan het kijken en ik werk alleen nog maar als ik geld nodig heben dat is nu maar is een rustige tijd
Komt wel goed maatquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:57 schreef Tjacka het volgende:
moet mezelf presenteren en ook een interview
ook zo'n iq test achtig
nou daar zou ik wel op falen
Donderdagquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt wel goed maat
Wanneer is je sollicitatie
ben ik te lelijk voorquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe mbo 3 zelfstandig werkend gastheer. Veel vraag naar en korte opleiding die te combineren is met werk
hou je bek joh domme snolquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaat om je people skills en je charme -oh wacht
Als ik nou wat te doen had met google was het wel slimquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook niet zo slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |