Dan heeft ze toch geen vrijheid in wat ze kan zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat zij het ESF gaat presenteren.
Ik denk niet dat jij bedankt en gewoon braaf gaat kijken met je hand in de broekquote:Op woensdag 20 november 2019 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Krijg je 3 avonden Emma die hysterisch loopt te doen. Nee dankje.
Sowieso dat ik wel kijk want het is eindelijk eens in NL en ik kijk altijd.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij bedankt en gewoon braaf gaat kijken met je hand in de broek
mannen die de hele dag erotische fictie uit hun duim zuigen op een internetforum en zich dan afvragen waarom ze alleen zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die het ESF kijken en zich dan afvragen waarom ze alleen zijn
Oh dus daar ben jij ook achter? Boksquote:
Ik heb geen hond dus succes hahahaquote:Op woensdag 20 november 2019 19:22 schreef Rozevla het volgende:
Mannen die mijn lieverdje afkraken en vervolgens invalide worden geslagen met hun eigen hond.
Mannen die geen ESF kijkenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb geen hond dus succes hahaha
Maar ik zou Ama natuurlijk nooit af"kraken" (lol)
Gelukkig zijn niet alle mannen zo simpel als jij.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 19:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mannen die de hele dag erotische fictie uit hun duim zuigen op een internetforum en zich dan afvragen waarom ze alleen zijn
Ik keek die laatste finale ook gewoon hoor. Was mooi man. MadonnaGodinquote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle mannen zo simpel als jij.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:36 schreef Solotovski het volgende:
Kilo pure chocolade meegekregen op werk heu
Poeh geen idee maar ik ben er vrij zeker van dat Jan Smit het sowieso mag doen of iemand anders uit Volendamkliekje. Maar ik zou graag Nikkie de Jager (NikkieTutorials) ergens een plekje krijgt, ze is bekend bij jong publiek over de hele wereld en ze is goed in Engels.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Wie moet van jou ESF presenteren?
Hoe voelt dat om de eerste vrouw te zijn die hem afwijstquote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Madonna was zooo slecht.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik keek die laatste finale ook gewoon hoor. Was mooi man. MadonnaGodin
Waarom quote je mij, homoquote:
Maar de presentatie moet toch een beetje bestaan uit een knap koppel?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh geen idee maar ik ben er vrij zeker van dat Jan Smit het sowieso mag doen of iemand anders uit Volendamkliekje. Maar ik zou graag Nikkie de Jager (NikkieTutorials) ergens een plekje krijgt, ze is bekend bij jong publiek over de hele wereld en ze is goed in Engels.
Echt ff nagenoten van die avond toen.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Madonna was zooo slecht.Mijn god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |