abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190195945
Baby onderweg :%
Bad wordt as we speak gevuld :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_190195958
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 05:00 schreef Sicilia het volgende:
:% :% O+
pi_190195967
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 06:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vorige zwangerschap had ik multivitamine van davitamon mama. Zo te zien hebben ze een nieuwe variant erbij met visolie en omega. Volgens mij hadden ze die 5 jaar geleden nog niet? Anyway, ik zit dus te denken om die met visolie te nemen. Alleen zijn die capsules ovaal en ik heb moeite om zo'n vorm door te slikken. Zijn ze groot? Anders neem ik die gewoon weer die die ik 5/6 jaar geleden had.
Wel een redelijk formaat ja. Zelf zou ik er niet zo'n moeite mee hebben. Mijn vriendin ook niet, die slikt ze al een aantal maanden. :)

Bij sommige zwangerschapspakketten zit een proefpakket, dan zou je eens kunnen testen of je het wat vindt.
pi_190195980
quote:
Spannend! Veel succes!
pi_190196124
quote:
Precies op je UD! :D Zet ‘m op, hopelijk kan je gauw babyknuffelen! O+ *O*
pi_190196142
Bad baby! O+ Veel geluk Sicillia! :%
pi_190196143
quote:
Yessss :% *O*
pi_190196276
Bedankt voor de succes wensen! Vanmorgen om 6:47 uur is ons lieve meisje geboren O+ In bad! Het gaat heel goed met ons O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_190196282
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 08:50 schreef Sicilia het volgende:
Bedankt voor de succes wensen! Vanmorgen om 6:47 uur is ons lieve meisje geboren O+ In bad! Het gaat heel goed met ons O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd daar is ze eindelijk en op je UD! Geniet ervan! O+ *O*
pi_190196630
quote:

SPOILER
Dat is lekker vlot, of niet? Van harte gefeliciteerd! *O* O+
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 09:54:47 #161
269689 crew  Viv
pi_190196773
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 06:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vorige zwangerschap had ik multivitamine van davitamon mama. Zo te zien hebben ze een nieuwe variant erbij met visolie en omega. Volgens mij hadden ze die 5 jaar geleden nog niet? Anyway, ik zit dus te denken om die met visolie te nemen. Alleen zijn die capsules ovaal en ik heb moeite om zo'n vorm door te slikken. Zijn ze groot? Anders neem ik die gewoon weer die die ik 5/6 jaar geleden had.
Ik heb er geen moeite mee, slik ze al sinds ik weet dat ik zwanger ben. Met een slokje water zijn ze zo weg!

Zit op 23w5 inmiddels, alles voorloopt echt voorspoedig. Nergens last van, alleen m'n bekken als ik wat te druk in de weer ben geweest.
  zaterdag 30 november 2019 @ 10:03:38 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_190196817
Van harte gefeliciteerd, sicilia! Lekker vlot *O*
disclaimer
pi_190196956
Geweldig Sicilia! Mooie naam O+ gefeliciteerd!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_190197002
Jaa gefeliciteerd Sicilia! *O* O+
  zaterdag 30 november 2019 @ 11:05:25 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190197320
quote:

SPOILER
Gefeliciteerd O+ mooie naam!
Resistance is futile.
pi_190198055
Gefeliciteerd Sicilia! *O* Veel geluk samen!
pi_190198060
Gefeliciteerd Sicilia! Veel geluk! 💕
pi_190199546
Gefeliciteerd Sicilia! Mooie naam ja!
pi_190202700
Ohh sicillia wat prachtig! Van harte proficiat en veel geluk! O+
pi_190203759
Morgen 7 weken hier en ik voel me best belabberd.
De hele dag door zo enorm moe. Er komt niets, nouja alleen het noodzakelijkste uit mijn handen en zelfs dat met moeite.
Verder de hele dag door honger, maar eten staat me ook niet echt aan. Het gevoel knapt ook niet op van wel of niet eten. Ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet en heb me nu even terug getrokken in een warm bad.
Waar ik 2x per week sportte kan ik zelfs dat niet opbrengen. In de ochtend ben ik beroerd, in de avond overheerst de vermoeidheid.
Iemand tips tegen vermoeidheid of het belabberde / tegen het misselijk aan gevoel?
pi_190204773
@Sicilia gefeliciteerd!

@Nolita, herkenbaar hoor. Denk niet dat je er veel aan kunt doen en gelukkig gaat het weer over. :*

Ik ben vooral verder nog in de ontkenning dus ik duik weer onder m'n steen. :@
pi_190205168
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 19:10 schreef Nolita het volgende:
Morgen 7 weken hier en ik voel me best belabberd.
De hele dag door zo enorm moe. Er komt niets, nouja alleen het noodzakelijkste uit mijn handen en zelfs dat met moeite.
Verder de hele dag door honger, maar eten staat me ook niet echt aan. Het gevoel knapt ook niet op van wel of niet eten. Ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet en heb me nu even terug getrokken in een warm bad.
Waar ik 2x per week sportte kan ik zelfs dat niet opbrengen. In de ochtend ben ik beroerd, in de avond overheerst de vermoeidheid.
Iemand tips tegen vermoeidheid of het belabberde / tegen het misselijk aan gevoel?
Ik denk dat je het moet laten gebeuren. Het zijn typische zwangerschapsymptomen, ze horen er (jammer genoeg) bij. Misschien direct na het eten (of overdag) een klein wandelingetje maken? Ben je toch bezig met lichaamsbeweging en misschien dat de frisse buitenlucht je goed doet :)
pi_190205207
Gefeliciteerd Sicilia!!

Dat gevoel had ik ook tussen de 6 en 10 weken Nolita. Gelukkig ben ik sinds een week weer wat fitter. Wat bij mij wel hielp als ik misselijk was waren maria biscuitjes en na het eten niet meteen opstaan.
pi_190209776
Is dat vreemd, alleen naar de eerste afspraak gaan bij de VK?

Het is niet dat mijn vriend niet mee wilt, maar we willen het nog geheim houden voor onze dochter. VK had nog één afspraak over (ook ivm mijn werk) en dat is net om 4 uur als de scholen uit zijn.
pi_190209789
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 07:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

Het is niet dat mijn vriend niet mee wilt, maar we willen het nog geheim houden voor onze dochter. VK had nog één afspraak over (ook ivm mijn werk) en dat is net om 4 uur als de scholen uit zijn.
Hoi Sunshine, ik ben nu 15 weken zwanger en naar alle afspraken, op de pretecho (geslachtsbepaling) na, alleen gegaan. Mijn vriend kan moeilijk vrij nemen van werk. VK vindt er niks vreemds aan. Het is belangrijker of je het zelf vervelend vindt om alleen te gaan, in dat geval zou ik oppas regelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door aeaeae op 01-12-2019 08:01:18 ]
  zondag 1 december 2019 @ 08:05:26 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_190209844
quote:

Nee hoor, helemaal niet. Toen ik zwanger was van Noud is hij ook alleen mee geweest toen ik al over datum liep :')
disclaimer
pi_190209894
Ok! Dan breng ik snel Noor na school naar vriend zijn werk en dan sjees ik door naar de VK :) Vind het ergens ook wel fijn dat ik alleen kan, kan ik rustig mijn verhaal doen over de vorige zwangerschap en alles daarom heen :)
pi_190210110
quote:

Ik ga alle afspraken alleen, ook de eerste. Alleen de echo’s gaat man mee.. Anders is het voor ons ook elke keer gedoe met oppas zoeken, werk etc. Dus nee; ik vind dat niet raar.
pi_190210243
quote:

Nee hoor. De meeste afspraken stellen ook gewoon weinig voor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_190210876
Ik ging ok altijd alleen. Behalve met de echo, toen ging ie wel mee. En de aller eerste afspraak bij de eerste. Toen was ik zo hondsberoerd dat ik er alleen niet kwam :')
  zondag 1 december 2019 @ 10:40:05 #182
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_190211072
Ik ben deze zwangerschap ook geregeld alleen of met de zoon geweest. Maar heb nu ook zoveel afspraken, dat is geen doen anders. De belangrijke echo’s en afspraken gaat manlief wel mee O+

Vandaag Sinterklaas vieren bij m’n ouders, zo leuk! Donderdag liep onze zoon de héle dag met zijn mijter op bij de gastouder, zelfs met slapen mocht hij pertinent níet af :D O+

En vanochtend eindelijk 1 schopje gefilmd van ons cameraschuwe meisje *O* en gister twee tassen kleertjes gekregen, ik zie t nu al voor me hoe ze straks in het spijker jumpsuitje in de tuin op een kleedje speelt O+

Meer mensen sint plannen vandaag?
  zondag 1 december 2019 @ 10:56:56 #183
208890 June.
Seriously?
pi_190211188
Even teruglezen. Gefeliciteerd @EDMAN, @Sicilia en @Sunshine1982 !

En sterkte @Donna, wat is het soms toch oneerlijk allemaal.

Hier is de kleine grote man alweer een week oud en doet het super! Dus ik ga jullie verlaten. Allemaal nog een fijne zwangerschap gewenst en tot in het babytopic :*
Shine bright like a diamond.
pi_190218927
Wij hebben helaas afgelopen vrijdag op de echo ook gezien dat het hartje niet klopt. De miskraam zet niet vanzelf door (afgelopen week paar keer bloedverlies gehad maar dat stopte ook weer heel abrupt) dus dinsdag naar de gynaecoloog om te bespreken dat deze met medicatie wordt opgewekt. Echt de donkerste bladzijde uit ons leven dit. Hopen dat het snel voorbij is!
  Moderator/colorchick zondag 1 december 2019 @ 20:06:52 #185
382129 crew  Donna
pi_190219703
Wat rot @LittleTeaCup

Als je al bloed verliest komt het met de tabletten hopelijk snel op gang. Veel sterkte!
Je mag me altijd een PM sturen als je wilt zeuren of schreeuwen. :*
pi_190219819
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:22 schreef LittleTeaCup het volgende:
Wij hebben helaas afgelopen vrijdag op de echo ook gezien dat het hartje niet klopt. De miskraam zet niet vanzelf door (afgelopen week paar keer bloedverlies gehad maar dat stopte ook weer heel abrupt) dus dinsdag naar de gynaecoloog om te bespreken dat deze met medicatie wordt opgewekt. Echt de donkerste bladzijde uit ons leven dit. Hopen dat het snel voorbij is!
Ah nee.... Veel sterkte
pi_190221070
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 20:06 schreef Donna het volgende:
Wat rot @:LittleTeaCup

Als je al bloed verliest komt het met de tabletten hopelijk snel op gang. Veel sterkte!
Je mag me altijd een PM sturen als je wilt zeuren of schreeuwen. :*
Wat lief! Andersom jij ook hè!
pi_190226076
@Cygne hoop dat je snel met goed nieuws onder je steen vandaan komt. :*

LTC en Donna sterkte! :*

Ik snap dat het vooral uitzitten is wat de symptomen betreft, het is al fijn het even van me af te schrijven. Nu een drukke week voor de boeg met woensdag de eerste afspraak / echo. Ben zo benieuwd!
pi_190227266
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 19:22 schreef LittleTeaCup het volgende:
Ach nee, sterkte ;(
pi_190240560
Vanavond liggingsecho gehad. Geheel volgens verwachting ligt de kleine man in stuit. Hij ligt helemaal in een rondje in mijn buik, met zowel handjes als voetjes voor zijn gezicht (en placenta en navelstreng) dus helaas geen mooie plaatjes -O-
We gaan nu dus een versiepoging doen, binnen nu en anderhalve week. Hij is nog niet echt ingedaald met z'n billen dus we hebben goede hoop.

Verder is hij gezond en een lekker flinke jongen. Hoofdje en buikje op driekwart van de curve en beenlengte zelfs op de bovenste lijn! Naar schatting nu 2850 gram en dus een geboortegewicht van 3850.
pi_190240817
Klinkt goed B.ertha! Naja, ik ga er vanuit dat ie nog ff meedraait :)

LTC en Donna :* hoop dat jullie 't goed kunnen verwerken en dat we jullie hier snel weer terugzien.

Hier loopt 't wel, knetterdruk qua werk (dit is het drukste kwartaal van het jaar voor ons), dus de tijd gaat lekker snel. Gebruik de weekenden echt om bij te tanken, dus rommelen in huis en met manlief leuke dingen doen....en slapen :')

Waar een hobbit 2 keer ontbijt, slaap ik 2 keer :D Dus van 2300 tot 0630, dan ben ik wakker tot 0800 en daarna slaap ik nog van 0800-1000. Dan voel ik me weer als nieuw.

Voel sinds vorige week de beeb meer aan de bovenkant van mijn buik en ze gaat 's avonds vaak overdwars liggen. Schijnbaar ligt dat lekker :P

Heeft men nog ingeslagen tijdens black friday/cybermonday? Ik heb alleen een autostoeltje gescoord wat in de aanbieding was, de rest was de moeite niet waard.

Vanaaf ook de Doula op visite gehad, wat leesvoer gekregen en wat dingen doorgenomen. Voelt goed :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_190248016
Lekker toch Aurum, veel slapen :s) Ik slaap ook zeker 9 uur elke nacht (wel soms met wakker liggen ertussen).
Heb niks gekocht met black friday. Krijg je 10% korting, nou poeh poeh :s)

Ben je al zeker dat je een doula gaat gebruiken?
pi_190250978
10% korting werd ik niet echt wild van idd :X

ja, we gaan door met de Doula. Schijnt vaker gebruikt te worden als mensen bang zijn om te bevallen, dat wilde ze toch nog ff met ons toetsen of dat bij ons ook zo was.

Bij mij is het meer dat ik iemand met ervaring erbij heb en iemand waarop we terug kunnen vallen tijdens 't geboorteproces, naast de verloskundige.

Iedereen doet 't met een andere gedachte/insteek, da's iig die van ons. Hoop op een goede bevalling en een voorspoedige kraamperiode
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_190260284
Ik kom me hier ook melden. Denk nu vier weken zwanger. Was meteen de eerste poging raak :o net als bij mijn eerste (die is nu 5 jaar). Vorige zwangerschap had ik HG (weet ik nu, toen kende ik het niet bij naam) dus wel beetje bang daarvoor maar voel me nu nog goed dus geniet (en eet en sport) vooral. Heb wel continu opgeblazen gevoel en wat lichte buikpijn.

Sun, leuk zeg, toen in het oktober baby's topic samen en nu hier weer met een tweede! Gefeliciteerd!

[ Bericht 6% gewijzigd door Hilmo op 04-12-2019 07:55:12 ]
pi_190260556
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:44 schreef Hilmo het volgende:
Ik kom me hier ook melden. Denk nu vier weken zwanger. Was meteen de eerste poging raak :o net als bij mijn eerste (die is nu 5 jaar). Vorige zwangerschap had ik HG (weet ik nu, toen kende ik het niet bij naam) dus wel beetje bang daarvoor maar voel me nu nog goed dus geniet (en eet en sport) vooral. Heb wel continu opgeblazen gevoel en wat lichte buikpijn.

Sun, leuk zeg, toen in het oktober baby's topic samen en nu hier weer met een tweede! Gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerd! Toevallig zeg, jij ook een kindje van 5. Ik heb OUD de afgelopen jaren niet zo intensief gevolgd, maar is dit ook jouw tweede?

Ik heb weinig klachten eigenlijk, behalve slecht slapen. Ik had dat ook bij Noor in het begin. En dan moet ik ook elke ochtend idioot vroeg uit mijn bed voor mijn werk :/
Ik ben van plan als alles goed blijft gaan het volgende maand het te vertellen op mijn werk. Ik ben daar een beetje huiverig voor. Ze zullen het absoluut heel leuk vinden, maar werktechnisch zie ik het wel een drama worden. Ze kunnen nu al niet fatsoenlijk de planning dichten, laat staan als ik over wat maanden met verlof ga. Hoop dat dat vlekkeloos gaat verlopen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sunshine1982 op 04-12-2019 08:37:51 ]
  woensdag 4 december 2019 @ 08:53:24 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_190260777
Whaa hilmo! Gefeliciteerd! Die zag ik echt niet aankomen :o
disclaimer
pi_190260778
Grrrrr! Ik heb vannacht uren wakker gelegen met een overactief hoofd. Rollercoaster van Danny Vera was een van de dingen die maar bleef rondmalen. Sta ik op, 1x raden wie er live in de studio is en zijn grootste hit gaat doen :(

Welkom @Hilmo
pi_190260779
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 07:44 schreef Hilmo het volgende:

Wat leuk! Gefeliciteerd
S. 2014
J. 2016
pi_190261899
LTC, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte!

Hilmo, gefeliciteerd! *O*

QF, hoe gaat het met jou? Is er al meer bekend?

Bij ons alles goed, morgen alweer 24 weken. Het gaat zo enorm hard!
  Moderator/colorchick woensdag 4 december 2019 @ 10:41:54 #200
382129 crew  Donna
pi_190261971
Gefeliciteerd Hilmo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')