quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:21 schreef B.ertha het volgende:
Donna, hoe ging je echo?
Edman, hoe is het met vrouwlief?
 @ Donna
 @ Donna 

Jemig, das een vluggequote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
Vannacht om 04:07 is Isa geboren. Zowel moeder als kind maken het goed.
Was nog spannend, waren om 03:55 in het ziekenhuis, 12 minuten later was ze er.
 Van harte gefeliciteerd
 Van harte gefeliciteerd  

Gefeliciteerd met jullie dochter, wat een mooie naam!quote:Op woensdag 27 november 2019 11:04 schreef EDMAN- het volgende:
Vannacht om 04:07 is Isa geboren. Zowel moeder als kind maken het goed.
Was nog spannend, waren om 03:55 in het ziekenhuis, 12 minuten later was ze er.

Fijne kraamtijd
 Fijne kraamtijd   

. Mevrouw wil niemand tot last zijn dus wacht te lang en was thuis al volop bezig. En ik sliep er dus doorheen...
. Mevrouw wil niemand tot last zijn dus wacht te lang en was thuis al volop bezig. En ik sliep er dus doorheen...

Oh lieve Donna, wat kut en oneerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:27 schreef Donna het volgende:
Helaas na 2 prachtige echo's vandaag een echo waarop geen hartactie meer zichtbaar was. Vorige week is het hartje gestopt. Morgen naar het ziekenhuis.

Turbo delivery, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 november 2019 15:26 schreef EDMAN- het volgende:
Dank jullie!
Ja, het was 12 minuten plus alle voorweeen natuurlijk. Mevrouw wil niemand tot last zijn dus wacht te lang en was thuis al volop bezig. En ik sliep er dus doorheen...
Ja dat ritje... ze schreeuwde toch een paar keer ‘rij gewoon door rood!!!’ In Antwerpen kennen ze geen sensoren bij de lichten, dus sta je onnodig 10 minuten voor een rood licht. Frustrerend.
Ze maken het beiden goed en ze ging direct aan de borst gelukkig. Nu ervan genieten en zo onze oudste kennis laten maken met haar.

Gefeliciteerd!
 Gefeliciteerd!  

Dankjequote:Op woensdag 27 november 2019 18:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
OMG Sunshine, deze valt ff onder de noemer, die zag ik ff niet aankomenGefeliciteerd!

Donna

Edman

Ik was al een paar maanden gestopt met anticonceptie omdat we echt nog wel een wens hadden. Maar nu het zover is, vind ik het ontzettend spannend. We zullen moeten verhuizen, we wonen nu in een te klein huis voor 4 personen. We wilden al verhuizen, maar nu komt het dus een beetje in een stroomversnelling als alles goed gaat.
 Ik was al een paar maanden gestopt met anticonceptie omdat we echt nog wel een wens hadden. Maar nu het zover is, vind ik het ontzettend spannend. We zullen moeten verhuizen, we wonen nu in een te klein huis voor 4 personen. We wilden al verhuizen, maar nu komt het dus een beetje in een stroomversnelling als alles goed gaat.  

Ooh wauw Sunshine! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 november 2019 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gefeliciteerd EDMAN!
Ik geloof dat ik me ook hier weer mag melden. Gewenst zeker, maar ook een beetje angstig voor de toekomst ofzo.. 2 kinderen, weer een baby erbij... Hoe zal het gaan?
Ik moet het nog even laten bezinken denk ik.

Pssst, het wordt haar 2equote:Op woensdag 27 november 2019 18:57 schreef Sicilia het volgende:
Wat tof Sunshine! Gefeliciteerd! 3 kindjes is

Wat leukquote:Op woensdag 27 november 2019 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gefeliciteerd EDMAN!
Ik geloof dat ik me ook hier weer mag melden. Gewenst zeker, maar ook een beetje angstig voor de toekomst ofzo.. 2 kinderen, weer een baby erbij... Hoe zal het gaan?
Ik moet het nog even laten bezinken denk ik.

gefeliciteerd!
  gefeliciteerd!

quote:

sorry! Ik las niet goed..bijna 40 weken, dan heb ik een goed excuus toch

Ik lees het ook als 3e. 2 kinderen en nu een baby erbijquote:Op woensdag 27 november 2019 19:54 schreef Sicilia het volgende:
[..]

Het is ook verwarrend lees ik nuquote:Op donderdag 28 november 2019 06:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Sunshine wat leuk, gefeliciteerd! Ik las het ook als dat er een derde kwam. Ik dacht al høh, heb ik wat gemist
 Even veranderen
 Even veranderen  

Ik heb daar eens 2 ‘probeer’ capsules van gehad, maar ik kreeg die ook niet weg. Hier dus ook de gewone mama multivitamine.quote:Op donderdag 28 november 2019 06:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vorige zwangerschap had ik multivitamine van davitamon mama. Zo te zien hebben ze een nieuwe variant erbij met visolie en omega. Volgens mij hadden ze die 5 jaar geleden nog niet? Anyway, ik zit dus te denken om die met visolie te nemen. Alleen zijn die capsules ovaal en ik heb moeite om zo'n vorm door te slikken. Zijn ze groot? Anders neem ik die gewoon weer die die ik 5/6 jaar geleden had.

Dankjewel! Ook voor @SQ en @gewoonmezelf87quote:

Ok! Dan neem ik de ronde tabletjesquote:Op donderdag 28 november 2019 07:54 schreef Nolita het volgende:
[..]
Ik heb daar eens 2 ‘probeer’ capsules van gehad, maar ik kreeg die ook niet weg. Hier dus ook de gewone mama multivitamine.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Edman gefeliciteerd met jullie dochter!

Heb nog wel één extra groeiecho staan volgende week. Babylief ligt ook al lekker laag in mn bekken, en dat kan ik voelen... Alsof ie alvast even naar buiten wil spieken af en toe
 Heb nog wel één extra groeiecho staan volgende week. Babylief ligt ook al lekker laag in mn bekken, en dat kan ik voelen... Alsof ie alvast even naar buiten wil spieken af en toe   

Knuffel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:27 schreef Donna het volgende:
Helaas na 2 prachtige echo's vandaag een echo waarop geen hartactie meer zichtbaar was. Vorige week is het hartje gestopt. Morgen naar het ziekenhuis.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |