abonnement Unibet Coolblue
pi_190018939


Paaspop is een driedaags muziekfestival dat elk jaar tijdens het paasweekend plaatsvindt in het Nederlandse Schijndel (Noord-Brabant).

In 1974 werd het voor de eerste keer georganiseerd, in bescheiden vorm. Deze primeur vond plaats in het inmiddels verdwenen gemeenschapshuis D'n Herd. Al snel werd het festijn naar manege De Molenheide verplaatst, waar het vijftien jaar zijn vaste stek had.

In 1985 vond het festival voor de eerste keer plaats op Eerste Paasdag, waarmee het 'officiële' Paaspop was ontstaan. Elf jaar later verhuisde het muziekfeest naar een grote circustent naast De Molenheide. Paaspop, dat de naam heeft de seizoensopener te zijn, trekt vanaf dan elk jaar meer dan 15.000 bezoekers, verspreid over tien podia. In 2011 werd het festival uitgebreid naar 3 dagen. Tevens zijn er drie nieuwe podia bij gekomen; Boogiedown waarvan het programma wordt ingevuld door Stichting Boogiedown Nederland, Heineken Starclub en Mash-up Ville. Het bezoekersaantal klom sinds deze wijziging om naar rond de 50.000 bezoekers.

Dit topic bestaat uit posts van Paaspop 2020 (afgelast i.v.m. Covid19) en Paaspop 2021 verzet naar September 2021.

Line-Up 2020:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Line-Up 2021
Vrijdag:
- Aap Uit De Mouw
- Abba Fever
- ADF Samski
- Bare Jams
- Bizkit Park
- Bonxo & Serge V
- Coming Fout met Pim Pam Pompen en het Feestteam
- Daredevils
- Davina Michelle
- DI-RECT
- Epica
- Gotu Jim
- Joost
- Krezip
- Kruzo
- La Fuente
- Loco Loco Discoshow
- Mother Mercury (Tribute To 50 Yeras Of Queen)
- Mr Weazley
- Quique
- Rolf Sanchez
- Spoil Engine
- The Slayer Coverband
- Voltage
- Zanger Kafke Met Braboloc
- Zer00's Heroes

Zaterdag:
- AC in DC
- Afrobros
- Bilal Wahib
- Chef'Special
- Diquenza
- Dopebwoy
- Frenna Deluxe
- Fresku (Live)
- Genta
- Jonny 500
- Kraantje Pappie
- Maan
- Mark Waumans
- Mr. Belt & Wezol
- My Baby
- Nesim El Ahmadi
- Netsky
- Papaformigas
- Paul Elstak
- Poke
- Pokey LaFarge
- Rayen Panday
- Rumag
- Sindicato Sonico
- Singlefeestje
- StarmanNL (David Bowie Tribute)
- The Art Of Pantera
- The Fortunate Sons
- The Mahones
- The Pink Floyd Project
- The Wetnecks (USA)
- Tommy Tornado & The Clerks
- Up The Irons
- Victor Luis van Es
- WK Schuifelen
- Yung Nnelg

Zondag:
- 80's Verantwoord
- André Hazes
- Daan van der Hoeven
- Danny Vera
- Daveson Ignatia
- Doe Maar Danny met dhr. Pandero
- Duncan Laurence
- Elvana
- Freddy Moreira
- Hanba!
- Jeroens Clan
- Kensington
- Leadbeaters
- Muyayo RIF
- Night Of The Bratwurst
- Paul Kalkbrenner
- Percossa
- René van Meurs
- S10
- Sensue
- Smèrrig Diskjochies
- SONS
- SOR
- Stacked Actors
- Suzan & Freek
- Team Rush Hour
- Tim Hartog
- Tony Junio0r
- Tree Gees
- Typhoon
- Wildstylez

[ Bericht 45% gewijzigd door indiaantje89 op 18-02-2021 13:59:34 ]
pi_190019035
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:32 schreef Niveath het volgende:
Ik ga me weer prima vermaken, en idd er wordt traditioneel weer een combi gemaakt van NL-acts, onzin en prima acts die vorige zomer op LL stonden.
Even een 2020 topic aangemaakt :P

Ik vind die NL acts soms niet eens zo erg. Zijn vaak van die artiesten die ik op de grote festivals oversla, en er niet snel een dagkaartje voor zou kopen. Maar stiekem toch wel benieuwd ben hoe zoiets nou werkt.

Zo vond ik het vorig jaar geinig om eens Rowwen Hèze een keer gezien te hebben en een Ilse de Lange. Ja die zijn op iedere hoek van de straat te zien, maar meestal kies ik dan voor iets anders.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 november 2019 @ 14:29:09 #3
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_190021255
Serieus prima acts toch 🤔
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_190021622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 14:29 schreef D_A het volgende:
Serieus prima acts toch 🤔
Voor Paaspop begrippen prima ja. Al had er voor mij bij de kleinere namen wat meer leuks bij mogen staan. Maar goed er komen nog flink wat namen bij natuurlijk.
pi_190036136
Kensinggton gaat gezien hun tourschema het festival op zondag afsluiten trouwens.

En Kalkbrenner doet een extra lange liveshow in de Phoenix valt al te lezen. Dat vind ik wel leuk :)

edit: hoezo valt die bandnaam weg?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190037051
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:32 schreef Niveath het volgende:
Kensinggton gaat gezien hun tourschema het festival op zondag afsluiten trouwens.

En Kalkbrenner doet een extra lange liveshow in de Phoenix valt al te lezen. Dat vind ik wel leuk :)

edit: hoezo valt die bandnaam weg?
Wat valt er weg?

Parkway Drive staat op de vrijdag, en The Streets op de zaterdag in ieder geval.
pi_190037077
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat valt er weg?

Parkway Drive staat op de vrijdag, en The Streets op de zaterdag in ieder geval.
Als ik Kensingtoon intyp (maar dan goed gespeld) valt de bandnaam miraculeus weg?
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190037113
Kensington Kensingggton
pi_190037118
Wow :o
Wel terecht :D
pi_190037127
quote:
4s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:41 schreef Leonos het volgende:
Kensington Kensingggton
Spelen op Paaspop een exclusieve Eerste Paasdag 2020 show 8-)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190037178
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:39 schreef Niveath het volgende:

[..]

Als ik Kensingtoon intyp (maar dan goed gespeld) valt de bandnaam miraculeus weg?
Zit je mobiel?

Bij mij verwijst de goed gespelde versie naar CoolBlue voor USB sticks. We zullen het ook maar niet over ZiggoDome gaan hebben.
pi_190037192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:39 schreef Niveath het volgende:

[..]

Als ik Kensingtoon intyp (maar dan goed gespeld) valt de bandnaam miraculeus weg?
Komt door je adblocker :P
pi_190037285
quote:
4s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:45 schreef Leonos het volgende:

[..]

Komt door je adblocker :P
Ik heb alleen een exclusieve Kensingtoon-blocker.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 november 2019 @ 13:53:01 #15
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190051760
Ook Duncan Laurence en Chef'Special naar Paaspop

Plus: Act of Rage • Bad Nerves • Freddy Moreira • Kris Kross Amsterdam • Papaformigas • SONS • TankZilla • Tante Joke Karaoke Band

-Vrijdag 10 april tot en met zondag 12 april 2020 in Schijndel-

Paaspop LaunchParty morgen 22 november van 17.00-21.00 uur in (centrum) Schijndel

start online verkoop Early Bird-tickets zaterdag 23-11 om 10.00 uur
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190052288
Bad Nerves nog wel geinig... maar verder saaie namen dit.
pi_190052729
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Bad Nerves nog wel geinig... maar verder saaie namen dit.
Ja, kon beter. Al veel hoge Apollo-spots naar NL-acts. Benieuwd of ze nog verrassen à la Underworld, Bastille of Iggy Pop afgelopen edities.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190052787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:15 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ja, kon beter. Al veel hoge Apollo-spots naar NL-acts. Benieuwd of ze nog verrassen à la Underworld, Bastille of Iggy Pop afgelopen edities.
Paul Kalkbrenner is ook niet meer vele kleiner dan Iggy Pop anno 2020. Verder is Parkway Drive ook gewoon een flinke naam.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 november 2019 @ 15:53:44 #19
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_190053248
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Paul Kalkbrenner is ook niet meer vele kleiner dan Iggy Pop anno 2020. Verder is Parkway Drive ook gewoon een flinke naam.
Headliner Phoenix lijkt me :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_190053577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Paul Kalkbrenner is ook niet meer vele kleiner dan Iggy Pop anno 2020. Verder is Parkway Drive ook gewoon een flinke naam.
Nee klopt, maar die staan beide niet in de Apollo. Dat staat bij PK op de site en PD zal te hard zijn voor het Schijndelse theekransje bij het hoofdpodium ;)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 november 2019 @ 16:16:26 #21
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190053618
nee hallo, men staat bij het hoofdpodium voor de exclusieve schijndel-show van Kensington.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190053637
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 16:16 schreef Tokus het volgende:
nee hallo, men staat bij het hoofdpodium voor de exclusieve schijndel-show van Kensington.
Hopelijk exclusieve Apollo show anders zie ik ze in de Phoenix nog tussen de echt interessante acts :)

Ik ben benieuwd hoe lang ik dit grappig blijf vinden, maar dat zou nog wel eens even kunnen voortduren.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190380106
quote:
𝗭𝗢𝗝𝗨𝗜𝗦𝗧 𝗕𝗘𝗩𝗘𝗦𝗧𝗜𝗚𝗗 | 𝗗𝗘𝗥𝗠𝗢𝗧 𝗞𝗘𝗡𝗡𝗘𝗗𝗬📣
Mil-joeeenen streams, een regelrechte top 40 hit, een ram-uitverkocht AFAS Live, én hij staat op Paaspop 2020 (Official): Dermot Kennedy! You've got that power over me.
&.. 𝘮𝘰𝘳𝘨𝘦𝘯 𝘯𝘰𝘨 𝘦𝘦𝘯𝘴 25+ 𝘯𝘪𝘦𝘶𝘸𝘦 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘯!🔥
Morgen nieuwe namen en volgens de berichten zijn er al erg veel tickets verkocht :)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190380309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:01 schreef Niveath het volgende:

[..]

Morgen nieuwe namen en volgens de berichten zijn er al erg veel tickets verkocht :)
Voor Paaspop begrippen best een mooie naam.

Ja ze houden op Facebook een grafieken bij hoe snel het gaat. Paaspop doet gewoon goede zaken de laatste tijd. Hoop wel dat ze op het einde van de rit nog dagkaartjes verkopen.

Hopelijk krijgen we ook al langzaam een dag indeling.. Kunnen we al een beetje plannen.
pi_190380342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:16 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Voor Paaspop begrippen best een mooie naam.

Ja ze houden op Facebook een grafieken bij hoe snel het gaat. Paaspop doet gewoon goede zaken de laatste tijd. Hoop wel dat ze op het einde van de rit nog dagkaartjes verkopen.

Hopelijk krijgen we ook al langzaam een dag indeling.. Kunnen we al een beetje plannen.
Meestal komt die tegelijk met verkoop dagkaarten. En ze gaan sowieso dagkaarten doen en waarschijnlijk zijn nu gewoon ruim de helft van de weekenders weg. Ze teren ook wel lekker op die erg succesvolle editie van vorig jaar. Mede mogelijk gemaakt door de zon.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190380422
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:19 schreef Niveath het volgende:

[..]

Meestal komt die tegelijk met verkoop dagkaarten. En ze gaan sowieso dagkaarten doen en waarschijnlijk zijn nu gewoon ruim de helft van de weekenders weg. Ze teren ook wel lekker op die erg succesvolle editie van vorig jaar. Mede mogelijk gemaakt door de zon.
Nouja, het zonnetje heeft niet heel veel te maken met het goed/niet goed verkopen.

Het concept is best prima. Lekker luchtig, in een periode van het seizoen wanneer er nog niet zo heel veel te doen is. Leuke sfeer, prima aankleding. Ze doen lekker hun eigen ding, doen geen geforceerde namen. En stiekem sprokkelen ze gewoon een handje vol redelijk grote namen mee.
pi_190380586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:24 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nouja, het zonnetje heeft niet heel veel te maken met het goed/niet goed verkopen.

Het concept is best prima. Lekker luchtig, in een periode van het seizoen wanneer er nog niet zo heel veel te doen is. Leuke sfeer, prima aankleding. Ze doen lekker hun eigen ding, doen geen geforceerde namen. En stiekem sprokkelen ze gewoon een handje vol redelijk grote namen mee.
Nee, maar die editie was wel vooral door de zon en de nieuwe indelingen erg geslaagd. En dat gevoel neem je toch mee naar volgend jaar als vast bezoeker. Als ik weer zo'n guur jaar had gehad moet ik toch weer even 2x nadenken of ik weer wil gaan. Van die verkochte early-weekenders kijken echt heel weinig mensen naar de line up, waaronder mijn voltallige vriendengroep. Het is gewoon een traditioneel vriendenuitje voor ons en ik ben één van de weinige die een paar goed acts probeert mee te pikken :')
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190381533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 15:34 schreef Niveath het volgende:

[..]

Nee, maar die editie was wel vooral door de zon en de nieuwe indelingen erg geslaagd. En dat gevoel neem je toch mee naar volgend jaar als vast bezoeker. Als ik weer zo'n guur jaar had gehad moet ik toch weer even 2x nadenken of ik weer wil gaan. Van die verkochte early-weekenders kijken echt heel weinig mensen naar de line up, waaronder mijn voltallige vriendengroep. Het is gewoon een traditioneel vriendenuitje voor ons en ik ben één van de weinige die een paar goed acts probeert mee te pikken :')
Natuurlijk zal het wel iets helpen. Maar het was echt bomvol vorig jaar.

Benieuwd of ze morgen ook wat leuke dj's nog droppen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 december 2019 @ 09:20:06 #29
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190392851
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 16:34 schreef indiaantje89 het volgende:

Benieuwd of ze morgen ook wat leuke dj's nog droppen.
Dj's wel, leuke niet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190392880
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:20 schreef Tokus het volgende:

[..]

Dj's wel, leuke niet.
Ben jij van de dj's dan :D?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 december 2019 @ 10:06:46 #31
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190393348
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ben jij van de dj's dan :D?
niet het type dat je op Paaspop ziet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190393384
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 10:06 schreef Tokus het volgende:

[..]

niet het type dat je op Paaspop ziet.
Als je ergens ieder type DJ tegen kan komen is het wel op Paaspop.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190393405
En gelezen op de Paaspop site :') :

quote:
Kensington is de grootste band van Nederland. Welke andere – nog relatief jonge – act verkocht de Johan Cruijff Arena uit? En doet elk jaar een rondje Ziggo Dome? Juist. Het avontuur van de groep duurt inmiddels al dik vijftien jaar en heeft ze ongetwijfeld meer gebracht dan ze ooit durfden dromen. De afgelopen jaren lag de focus van de jongens op het veroveren van het buitenland, en dat maakt een passage op Paaspop extra tof, ook al stonden ze al best vaak op Paaspop inmiddels . Want: zo vaak zien we de band niet meer op de vaderlandse festivals. Dus, genieten geblazen van al die knalhits. Kensington kan een groot publiek als geen ander inpakken, zoals altijd onder het motto: take no prisoners.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190394111
𝗕𝗘𝗩𝗘𝗦𝗧𝗜𝗚𝗗 👊
Davina Michelle • Dermot Kennedy
Frenna Deluxe • JP Cooper • Sanne Wallis de Vries
Elvana • Fresku (Live) • Green Tree • Kakkmaddafakka • Mr. Belt & Wezol • No Turning Back • Paul Elstak • S10 • Skindred
Carnavals Sterren Parade Gala • Doe Maar Danny • iPendejo! • Lauwtje • The Leadbeaters • Loco Loco Discoshow • Mabassa • Magic Tom & Yuri • Mike And The Moonpies • Smartlappen Singalong Band • Ten Times A Million • Tommy Tornado & The Clerks • The Wetnecks (USA)
pi_190394705
Fresku, S10, Skindred en guilty pleasure Paul Elstak misschien... maar meh matig lijstje.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 december 2019 @ 11:39:31 #36
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190394792
goed dat er "live" bij Fresku staat. normaal is het dus niet live?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190395653
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:39 schreef Tokus het volgende:
goed dat er "live" bij Fresku staat. normaal is het dus niet live?
Nee dan is ie DJ ;)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190395866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:09 schreef Niveath het volgende:

[..]

Nee dan is ie DJ ;)
Dj Paul Esltak jonguh!!!!!!!!!
pi_190395962
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Fresku, S10, Skindred en guilty pleasure Paul Elstak misschien... maar meh matig lijstje.
Kakkmaddafakka natuurlijk!
pi_190412490
Jammer dat er nog geen dagindeling is.
pi_190512643
𝗚𝗨𝗘𝗦 𝗪𝗛𝗢 𝗔𝗥𝗘 𝗕𝗔𝗖𝗞?!
Stond jij vorig jaar tijdens Paaspop 2019 jouw billen te shaken op SMÉRRIG stage? Mee te krijsen met ‘Waterloo' op Disco Snolly stage? Uit je dak te gaan met de lekkerste latin vibes op Papi Chulo Stage? Mee te deinen op de heetste techno deuntjes op Herrie Met Gerrie stage. Goed nieuws: they are back!

𝘉𝘌𝘝𝘌𝘚𝘛𝘐𝘎𝘋:
SMÈRRIG | Disco Snolly | Papi Chulo | HERRIE MET GERRIE
pi_190512741
Als je nu nog geen kaartje wil kopen... om deze namen kan toch niemand heen?
pi_190513436
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Als je nu nog geen kaartje wil kopen... om deze namen kan toch niemand heen?
Haha, :')

Die tentjes met regionale collectieven maken wel mede Paaspop tot wat het is. Ook al is het ieder jaar hetzelfde. Mijn complete dorp staat daar gewoon de hele dag hoor, dus altijd makkelijk als ik weer mensen wil vinden :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190514249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 11:40 schreef Niveath het volgende:

[..]

Haha, :')

Die tentjes met regionale collectieven maken wel mede Paaspop tot wat het is. Ook al is het ieder jaar hetzelfde. Mijn complete dorp staat daar gewoon de hele dag hoor, dus altijd makkelijk als ik weer mensen wil vinden :D
Haha ja tuurlijk, het is ook typisch Paaspop. Maar mij zal je er niet snel vinden ;).
pi_190520846
Paaspop komt ook met een advent kalender

http://kalender.paaspop.nl/?mc_cid=c0ef9bf42e&mc_eid=24617b7e02

quote:
Hoo Hoo Hooo.. Merry ALMOST Christmas! Rudolph heeft voor de verandering z’n rode
neus in de knutselhoek gestoken. Daar heeftie een speciale Paaspop Adventskalender
gefrutseld. Move over elven en kabouters: dit is pas een écht vet Kerstcadeau. We gaan
namelijk elke dag, 7 dagen lang, een artiest of winactie bekendmaken. Ja; zet die bril
maar eens goed op je neus, Kerstman, want dat hoor je goed! Zeven dagen lang, maken
we iedere dag Paaspop nieuws bekend!


· Iedere dag (7 dagen lang) wordt er om stipt 09:00 uur een mysterie op Paaspop
Instagram en Facebook gezet.
· Kraak het mysterie en ontdek daarmee een code.
· Surf naar http://kalender.paaspop.nl en vul de juiste code van die dag in.
· Daarmee wordt een adventskalender deurtje geopend, en ontdek je méga Paaspop
nieuws (een nieuwe artiest of winactie).

& werkt je brein een dagje niet mee? Dan heb je geluk: we zetten de bekendmaking van
die dag om 18:00 ’s avonds op Facebook en Instagram.
We starten met de Paaspop Adventskalender op vrijdag 20 december.
pi_190552392
Namen van de kalender:
- Feest Dj Ruud XXL
- Gotu Jim
- Maan
- Night Of The Bratwurst
- Tony Junior

[ Bericht 49% gewijzigd door indiaantje89 op 26-12-2019 10:13:51 ]
pi_190901494
Woensdag komen de dagindelingen en a.s. zaterdag kun je je dagtickets scoren.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190916806
En nieuwe namen ook. Is kijken of ik een dagje uitkies, heb nog niet echt veel acts die ik super graag wil zien. Wel leuke namen, maar geen uitspringers van dat moet ik nu zien...
pi_190935835
Ze zijn laat vandaag :P.
pi_190936535
Danny Vera
Daredevils • De Sluwe Vos Live • Delain • Frequencerz • La Fuente • Michel de Hey B2B Benny Rodrigues • Mother Mercury (tribute to 50 years of Queen) • Royal Republic • Sandrien • Sefa • STUK • Yung Felix • Trobeats
80's Verantwoord • AC in DC • Anna Domini • The Art of Pantera • KiNK (Live) • Otto von Schirach • The Pink Floyd Project • Sindicato Sonica • Singlefeestje • Spoil Engine • Up The Irons • Zer00's Heroes

Valt me wederom een beetje tegen.
pi_190936650
Vrijdag:
- Abba Fever
- Act Of Rage
- Chef'Special
- Daredevils
- Delain
- Gotu Jim
- Green Tree
- Hanba!
- Hatebreed
- JP Cooper
- KiNK (Live)
- Krezip
- La Fuente
- Lauwtje
- Loco Loco Discoshow
- Mensa
- Michel De Hey B2b Benny Rodrigues
- Mike And The Moonpies
- Mother Mercury (Tribute To 50 Years Of Queen0
- Netsky
- No Turning Back
- Our Hollow Our Home
- Papaformigas
- Parkway Driver
- Royal Republic
- Sefa
- Spoil Engine
- Suzan & Freek
- The Death South
- Tommy Tornado & The Clerks
- Zanger Kafke met Braboloco
- Zer00's Heroes

Zaterdag:
- Aitch
- André Hazes
- ANBU
- Anouk
- Ben Miller Band
- Bizzy
- Di-Rect
- Dub Inc.
- Duncan Laurence
- Elvana
- Frequencerz
- Fresku (Live)
- Igorrr
- Johnny 500
- Josylvio
- Maan
- Mabassa
- Mr Weazley
- Mr. Belt & Wezol
- Otto von schirach
- Paul Elstak
- Paul Sinha
- Paul Kalkbrenner
- Sean Paul
- Sindicato Sonica
- Singlefeestje
- Snelle & Live Band
- STUK
- The Pink Floyd Project
- The Streets
- The Wetnecks
- Up The Irons
- Yung Felix
- Yung Nnelg

Zondag:
- Bad Nerves
- Bob Wayne
- Childsplay
- Danny Vera
- Davina Michella
- De Sluwe Vos Live
- Dermot Kennedy
- Doe Maar Danny
- FeestDJRuud XXL
- Freddy Moreira
- Frenna Deluxe
- Kakkamaddafakka
- Kenisngton
- Kriss Kross Amsterdam
- Lamb Of God
- Magic Tom & Yuri
- Marley 75 By Rootsriders
- Mental Theo
- Muyayo Rif
- Night Of The Bratwurst
- Pendejo!
- S10
- Sandrien
- Sanne Wallis De Vries
- Skindred
- Sloper
- SONS
- Tante Joke Karoke Band
- Ten Times A Million
- The Leadbeaters
- The Sadles
- The Tree Gees
- Tony Junior
- Trobeats
- Warface

[ Bericht 6% gewijzigd door indiaantje89 op 08-01-2020 15:41:02 ]
pi_190936683
Haalt 't niet bij eerdere jaren.

Zaterdag is nog wel aardig met Paul Kalkbrenner, Fresku, Ben Miller Band en The Streets.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_190936703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:12 schreef Nielsch het volgende:
Haalt 't niet bij eerdere jaren.
Eens.

Vooral die zondag mist nog een hoop. En nog erg weinig dj's naar mijn smaak?

Als ik het zo zie ik ga voor de zaterdag. The Streets, Sean Paul, Paul Kalkbrenner, Igorrr Fresku.

En als ik er toch ben, wel benieuwd naar Duncan Lawrence en Snelle.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 januari 2020 @ 15:19:56 #54
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190936763
ik mis nog wat namen in die dagindeling.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190936777
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:19 schreef Tokus het volgende:
ik mis nog wat namen in die dagindeling.
Zijn ze nu aan het updaten zo te zien. Ik zal het lijstje later vandaag wel updaten als ze klaar zijn ;). (edit, is weer geupdate).

Sefa en Michel De Hey vs. Benny Rodrigues had ik misschien ook nog wel willen zien. Maar staan dus weer op de vrijdag. Al hoewel die dag ook nog wel best ok is (Delain, Hatebreed, Krezip, Michel De Hey B2B Benny Rodrigues, Netsky, Parkway Drive, Royal Republic, Sefa, The Death South)...

Misschien is die vrijdag wel interessanter.

[ Bericht 4% gewijzigd door indiaantje89 op 08-01-2020 15:53:10 ]
pi_190937259
Wtf doet Lamb of God daar?
pi_190937396
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:04 schreef Harmankardon het volgende:
Wtf doet Lamb of God daar?
Rollerskatedisco geloof ik :P.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 januari 2020 @ 16:47:54 #58
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190937770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Rollerskatedisco geloof ik :P.
NK Stagediven.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_190937841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Danny Vera
Daredevils • De Sluwe Vos Live • Delain • Frequencerz • La Fuente • Michel de Hey B2B Benny Rodrigues • Mother Mercury (tribute to 50 years of Queen) • Royal Republic • Sandrien • Sefa • STUK • Yung Felix • Trobeats
80's Verantwoord • AC in DC • Anna Domini • The Art of Pantera • KiNK (Live) • Otto von Schirach • The Pink Floyd Project • Sindicato Sonica • Singlefeestje • Spoil Engine • Up The Irons • Zer00's Heroes

Valt me wederom een beetje tegen.
Eens ja. KiNK vind ik wel heel tof weer eens te zien.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190942069
Ziet eruit als een Paaspop line-up
pi_190945649
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2020 21:41 schreef ikbenrond het volgende:
Ziet eruit als een Paaspop line-up
Dat wel, al blijft het missen van de We Are Electric stage een grote tegenvaller op Paaspop. Leuk hoor De Sluwe Vos en Sandrien... maar die kan je overal zien. Vroeger hadden ze nog 2 Many Dj's, Boys Noize,Vitalic,Mr. Oizo etc.
pi_190949820


En de poster. Best kans dat er vrijdag en misschien zelfs zondag nog headliners erbij kunnen komen.
pi_190949912
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

En de poster. Best kans dat er vrijdag en misschien zelfs zondag nog headliners erbij kunnen komen.
Van de kleiner geplaatste namen zie ik alleen Danny Vera en Di-Rect de Apollo spelen. Dus er moeten nog wel wat dingen bij, maar Krezip/Chef Special, Anouk en Kensington zullen wel afsluiten. Ben vooral benieuwd wat er nog tussenin komt allemaal en of er nog fijne verrassingen bij zitten.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190950118
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 14:58 schreef Niveath het volgende:

[..]

Van de kleiner geplaatste namen zie ik alleen Danny Vera en Di-Rect de Apollo spelen. Dus er moeten nog wel wat dingen bij, maar Krezip/Chef Special, Anouk en Kensington zullen wel afsluiten. Ben vooral benieuwd wat er nog tussenin komt allemaal en of er nog fijne verrassingen bij zitten.
Jep, en op zaterdag moet er ook nog een zooi dj's komen.

Ik denk dat ik die zaterdag gewoon een dagje meepak. Ben wel benieuwd hoe Paultje Kalkbrenner uitpakt op die mainstage?
pi_190950185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jep, en op zaterdag moet er ook nog een zooi dj's komen.

Ik denk dat ik die zaterdag gewoon een dagje meepak. Ben wel benieuwd hoe Paultje Kalkbrenner uitpakt op die mainstage?
In de artist-bio staat dat ie in de Phoenix staat (met extra lange liveset) dus die zal hij wel afsluiten of er komt nog een DJ na. Beter, want die tent is veel gaver qua licht en sfeer.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_190950221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 15:24 schreef Niveath het volgende:

[..]

In de artist-bio staat dat ie in de Phoenix staat (met extra lange liveset) dus die zal hij wel afsluiten of er komt nog een DJ na. Beter, want die tent is veel gaver qua licht en sfeer.
Dat is beter ja. Vind die Apollo 9 van de 10x kut kwa sfeer. Hoop alleen niet dat hij tegelijk zal staan met The Streets... die zal op Paaspop ook niet heel vroeg staan vrees ik.

Sean Paul zou ook leuk zijn om mee te makken, maar geen must.

(op een of ander manier kan ik maar niet wennen aan die stage namen op Paaspop :P).
pi_191172982
𝗕𝗘𝗩𝗘𝗦𝗧𝗜𝗚𝗗 𝗡𝗢𝗫⚡
De Roxy belooft op Paaspop Zaterdag vuurwerk! Niemand minder dan NOX komt de tent afbreken! Na ram-uitverkochte eigen outdoor- en indoor edities, en een hosting op andere We Are Electric, komt Eindhovens hardste collectief naar Schijndel. Verwacht de beste drum 'n bass, neurofunk en dubstep. YES!😍
pi_191174348
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
𝗕𝗘𝗩𝗘𝗦𝗧𝗜𝗚𝗗 𝗡𝗢𝗫⚡
De Roxy belooft op Paaspop Zaterdag vuurwerk! Niemand minder dan NOX komt de tent afbreken! Na ram-uitverkochte eigen outdoor- en indoor edities, en een hosting op andere We Are Electric, komt Eindhovens hardste collectief naar Schijndel. Verwacht de beste drum 'n bass, neurofunk en dubstep. YES!😍
Dat is serieus tof.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191261081
Ik zie het officieel bericht nog niet? Maar Festivalinfo plaatst:

Kraantje Pappie, Def Rhymz, Lee Towers, Tom Trago en Jonna Fraser zijn zojuist onthuld.

Ook 90'S NOW, Bang Bang Romeo, Bokassa, Bonxo & Serge V, Diquenza, Fitz And The Tantrums, Joshua J, Les Truttes, Quique, Rolf Sánchez & Latín Society Orchestra, Sensue, The Slow Readers Club, Smèrrig Diskjochies, SURPRISE ACT, This is LOVSKI en Swedish Death Candy zijn nieuw op de line-up.
pi_191359155
Toch maar een zaterdagkaartje gekocht.
pi_191359826


Zal Joost wel zijn.
pi_191360178
Niet De Kast?
pi_191360722
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:58 schreef KBFX2002 het volgende:
Niet De Kast?
Of Twarres :P.
pi_191370505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Zal Joost wel zijn.
Waarom moeten ze daar nou weer een surprise act van maken, lekker boeien, kondig m gewoon aan
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 februari 2020 @ 00:23:45 #75
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_191370664
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 00:12 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Waarom moeten ze daar nou weer een surprise act van maken, lekker boeien, kondig m gewoon aan
Gaat grote dingen doen komend jaar, dus zal wel een soort clausule zijn.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2020 @ 08:05:26 #76
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_191372445
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Of Twarres :P.
Een exclusieve Fries optreden van Kensington. Maar dan "op locatie"
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_191372977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 08:05 schreef Tokus het volgende:

[..]

Een exclusieve Fries optreden van Kensington. Maar dan "op locatie"
Wow, je gaat diep.
pi_191597372
quote:
Alte Kameraden,
Zet je schrap want HEINO is zojuist bevestigd om party te komen machen op Paaspop 2020 (Official) Zondag!🔥🥳 De Duitse Schlagerzanger weet hoe die een feestje moet bouwen, en behoort tot één van de meest bekende Duitstalige zangers ever. Jij kent hem onder andere van ‘Rosaaaaaamuuuuundeee'!🎤
⚠85% 𝘴𝘰𝘭𝘥 𝘰𝘶𝘵, www.paaspop.nl/tickets
8-)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 februari 2020 @ 11:53:39 #79
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_191598012
uitstekende act voor de Loco Royale
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_191598064
Podver :( ik had er gaan kijken.
pi_191598129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:53 schreef Tokus het volgende:
uitstekende act voor de Loco Royale
Voorheen kon je op de website altijd al zien op welke stage een artiest stond. Dit jaar helaas niet :(

Heino kan op Paaspop zo maar in de Apollo hoor _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Podver :( ik had er gaan kijken.
Haha ik ga denk ik wel even kijken ja :D
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  woensdag 26 februari 2020 @ 22:05:35 #82
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_191703594
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Paaspop. Helaas wel alleen op de vrijdag, maar dat mag de pret niet drukken.
In de middag zal ik rond 13u arriveren (hoop ik) bij de parking en van daaruit wil ik naar de caravancamping, want daar kan ik bij een vriend slapen.
Ik ben benieuwd of alles een beetje goed geregeld is wat betreft parkeren en infrastructuur. Ben al wat keren op Rock Werchter geweest, en dat is, op een heel eind lopen van de parking naar de camping met veel te veel zooi na, prima geregeld.
Hopelijk heeft een van jullie tips om het zo goed mogelijk te laten lopen.
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_191708572
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:05 schreef bremmie het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Paaspop. Helaas wel alleen op de vrijdag, maar dat mag de pret niet drukken.
In de middag zal ik rond 13u arriveren (hoop ik) bij de parking en van daaruit wil ik naar de caravancamping, want daar kan ik bij een vriend slapen.
Ik ben benieuwd of alles een beetje goed geregeld is wat betreft parkeren en infrastructuur. Ben al wat keren op Rock Werchter geweest, en dat is, op een heel eind lopen van de parking naar de camping met veel te veel zooi na, prima geregeld.
Hopelijk heeft een van jullie tips om het zo goed mogelijk te laten lopen.
Ja hoor prima. Er is een grote parkeer weide voor het festival terrein. Je betaald een paar euro en je mag dan bij die boer op zijn akker staan. Dat is ook de officiële parking. Leuk detail, meestal mag je door een koeienstal inclusief koeien rijden om te parkeren _O-.

Vanaf daar is het zonder spullen een 10 minuten lopen denk ik. Volg gewoon de meute, dan kom je er vanzelf.
pi_191708818
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 22:05 schreef bremmie het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Paaspop. Helaas wel alleen op de vrijdag, maar dat mag de pret niet drukken.
In de middag zal ik rond 13u arriveren (hoop ik) bij de parking en van daaruit wil ik naar de caravancamping, want daar kan ik bij een vriend slapen.
Ik ben benieuwd of alles een beetje goed geregeld is wat betreft parkeren en infrastructuur. Ben al wat keren op Rock Werchter geweest, en dat is, op een heel eind lopen van de parking naar de camping met veel te veel zooi na, prima geregeld.
Hopelijk heeft een van jullie tips om het zo goed mogelijk te laten lopen.
Het is heel goed geregeld daar en stel dat je achteraan op de parking staat dan hoef je alsnog maar 15 min. max te lopen naar de camping.

Tip; gooi je spullen alvast een weekje eerder af bij die vriend van je want hij heeft toch een caravan. Hoef je alleen maar een koud sixpackje bier te dragen ;)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  donderdag 27 februari 2020 @ 10:00:43 #85
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_191709401
Dank voor de reacties.
Dat van die koeienstal heb ik wel eens gehoord, ja. 😂
Nou denk ik dat ik aan een rugzak wel genoeg heb voor één nacht, die krijg ik nog wel mee.
Staan de caravans op dezelfde camping als de tenten? Op RW is daar een aparte camping voor namelijk.
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_191709854
Paaspop gaat toch niet door. Rond die tijd zit heel Brabant onder de Corona.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_191709964
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:38 schreef Nielsch het volgende:
Paaspop gaat toch niet door. Rond die tijd zit heel Brabant onder de Corona.
Als heel Brabant onder zit dan kan je het net zo goed door laten gaan toch ;)?
pi_191710226
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 10:00 schreef bremmie het volgende:
Dank voor de reacties.
Dat van die koeienstal heb ik wel eens gehoord, ja. 😂
Nou denk ik dat ik aan een rugzak wel genoeg heb voor één nacht, die krijg ik nog wel mee.
Staan de caravans op dezelfde camping als de tenten? Op RW is daar een aparte camping voor namelijk.
Dat is één camping :) en het is allemaal goed compact. Caravan en tenten delen ook alle voorzieningen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  donderdag 27 februari 2020 @ 11:13:48 #89
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_191710471
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:00 schreef Niveath het volgende:

[..]

Dat is één camping :) en het is allemaal goed compact. Caravan en tenten delen ook alle voorzieningen.
Top!! Dan gaat het helemaal goed komen.
Hopelijk krijgt Nielsch geen gelijk 😱
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_191710908
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:13 schreef bremmie het volgende:

[..]

Top!! Dan gaat het helemaal goed komen.
Hopelijk krijgt Nielsch geen gelijk 😱
Voor welke namen kom je?
pi_191711094
quote:
𝗛𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗲 𝗴𝗼 𝗮𝗴𝗮𝗶𝗻!🤘
We stormen linea recta richting 𝘶𝘪𝘵𝘷𝘦𝘳𝘬𝘰𝘤𝘩𝘵 (85% sold out). Dat vraagt om FEEST! Daarom, een nieuwe lading namen met o.a. de Zweedse psychedelische bluesy rockers Blues Pills en 𝘭𝘦𝘬𝘬𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘵 𝘥𝘦 𝘮𝘦𝘪𝘥𝘦𝘯 MEROL. Daarnaast komen de liefhebbers van decibellenparadijs The Warehouse aan hun trekken met bijvoorbeeld Afro Bros bekend van mega hit 𝘐𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮.

𝗩𝗲𝗿𝘀 𝘃𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀💦
Aap uit de Mouw • Afro Bros • Akwasi & Band • Bare Jams • Blues Pills • Bullshit Bingo Royale met o.a. De Flamingo’s • Carlos Valdes • Chubby & The Gang • COMING FOUT met o.a. Pim Pam Pompen en Het Feestteam! • Dansado & de Feestneger • Enge Buren - Basta! (Afscheidstour) • Fab x Paans • Genta • House of Rock • Iguana Death Cult • Kruzo • MEROL • The Oneliners • Serious Boaters • Sjannies • The Stand Up Club • StarmanNL (David Bowie Tribute) • Team Rush Hour • Theo Lawrence • Tim Knol & Blue Grass Boogiemen • WK Schuifelen
pi_191711370
Blij met Blues Pills.

Die NOX line-up was toch ook niet bekend? Dirtyphonics Live ben ik wel benieuwd naar.
pi_191711376
WK schuifelen O+
pi_191711444
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Blij met Blues Pills.

Die NOX line-up was toch ook niet bekend? Dirtyphonics Live ben ik wel benieuwd naar.
Jawel,

quote:
𝗟𝗜𝗡𝗘-𝗨𝗣
Wilkinson DJ Set ft. MC Ad-Apt
Dirtyphonics LIIVE
Metrik
ALORA
MC Drivah
Nieuwe lichting zit ook echt weer zoveel onzin bij, niet te geloven. Waar vinden ze het überhaupt :')

Het begint wel al echt lekker dichtbij te komen gezien de 40 dagen vasten tot Pasen inmiddels is gestart O+
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191711475
quote:
4s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:12 schreef Leonos het volgende:
WK schuifelen O+
Zie ik je daar? *;
pi_191711523
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zie ik je daar? *;
Nee, corona.
pi_191711548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:17 schreef Niveath het volgende:

[..]

Jawel,
[..]

Nieuwe lichting zit ook echt weer zoveel onzin bij, niet te geloven. Waar vinden ze het überhaupt :')

Het begint wel al echt lekker dichtbij te komen gezien de 40 dagen vasten tot Pasen inmiddels is gestart O+
Die had ik echt gemist. Dirtyphonics, Metrik en Wilkinson is niet verkeerd.

Heb die dag toch best wat potentieele leuke namen:

Ben Miller Band, Blues Pills, Fitz And The Tantrums, Fresku, Igorrr, NOX hosting: Dityphonics, Metrik, Wilkinson, Otto von Schirach, Paul Kalkbrenner, Paul Sinha, Sean Paul, Snelle, The Streets

Prima dagje
pi_191711562
mooie lijst
pi_191711688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Dansado & de Feestneger
Serieus? :')
pi_191712305
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 12:33 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Serieus? :')
De man heeft een donkere huidskleur, dus dan mag het.
  donderdag 27 februari 2020 @ 16:01:14 #101
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_191715089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Voor welke namen kom je?
Met name Parkway Drive heeft ervoor gezorgd dat ik op vrijdag wil gaan. Hatebreed en No Turning Back zijn mooi meegenomen en ik ben heel benieuwd naar Our Hollow Our Home.
Rest van de dagen zag ik weinig wat me kon bekoren, vandaar alleen nog maar een ticket voor de vrijdag. Ook omdat ik misschien nog naar Jera on Air wil en dat natuurlijk nog wel moet kunnen betalen. 😉
Zal veelal alleen gaan, want die vriend (en de rest) is niet zo van de metal, maar ik zal me er vast en zeker gaan vermaken. Tussendoor zal er ook nog wel genoeg te doen en zien zijn.

Zag bij jou een lijstje waar ik echt bijna niks van ken (Paul Kalkbrenner , Fresku en Sean Paul van naam). Maar dat is ook niet echt my cup of tea ☺️
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_191715371
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:01 schreef bremmie het volgende:

[..]

Met name Parkway Drive heeft ervoor gezorgd dat ik op vrijdag wil gaan. Hatebreed en No Turning Back zijn mooi meegenomen en ik ben heel benieuwd naar Our Hollow Our Home.
Rest van de dagen zag ik weinig wat me kon bekoren, vandaar alleen nog maar een ticket voor de vrijdag. Ook omdat ik misschien nog naar Jera on Air wil en dat natuurlijk nog wel moet kunnen betalen. 😉
Zal veelal alleen gaan, want die vriend (en de rest) is niet zo van de metal, maar ik zal me er vast en zeker gaan vermaken. Tussendoor zal er ook nog wel genoeg te doen en zien zijn.

Zag bij jou een lijstje waar ik echt bijna niks van ken (Paul Kalkbrenner , Fresku en Sean Paul van naam). Maar dat is ook niet echt my cup of tea ☺️
Ik ga enkel de zaterdag. Igorrr vind je misschien wel leuk ;-)

Vind Paaspop ook goed voor 1 dag, dan is het ook wel weer leuk geweest. Voor echt superspannende acts moet je hier niet naar toe gaan. Maar het is gewoon een dag vermaak. En het eerste festival van het jaar natuurlijk.
  donderdag 27 februari 2020 @ 19:16:15 #103
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_191718192
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 16:21 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ga enkel de zaterdag. Igorrr vind je misschien wel leuk ;-)

Vind Paaspop ook goed voor 1 dag, dan is het ook wel weer leuk geweest. Voor echt superspannende acts moet je hier niet naar toe gaan. Maar het is gewoon een dag vermaak. En het eerste festival van het jaar natuurlijk.
Igorrr komt inderdaad al meer in de richting.
Ben benieuwd, zoals gezegd wordt het mijn eerste keer. Wie weet volgend jaar 2 dagen proeven 😃
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_191955509
Zaterdag is uitverkocht.
pi_191956968
Mag dit nog doorgaan? Is toch NB?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 11 maart 2020 @ 12:19:28 #106
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_191957242
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_191957316
"er is geen reden om aan te nemen dat Paaspop niet doorgaat"

Haha, goede grap.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_191966324
duurt toch nog meer dan een maand voordat het paaspop is. mischien is het dan al weer een stuk minder met die corona uitbraak
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_191981777
quote:
To all our European fans,

As you have probably figured out by now, several of our upcoming EU shows in April will be directly affected by the bans most European countries have imposed on larger events.

We are doing our best to assess this rapidly changing situation and our team is working tirelessly behind the scenes to find the best possible solution to this, so we can bring the biggest Parkway Drive shows in our band’s history to your part of the world!

In the meantime, we would like to thank all of you for your messages and comments but ask you to please be patient for a few more days until we can give you more concrete information on how the ‘Viva The Underdogs’ European Revolution 2020 tour will continue.

Be safe and see you soon,
Winston, Luke, Jeff, Ben and Jia
Aldus Parkway Drive..... geen Paaspop dus.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 12 maart 2020 @ 15:49:44 #110
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_191982948
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Aldus Parkway Drive..... geen Paaspop dus.
;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 maart 2020 @ 15:57:59 #111
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_191983214
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Aldus Parkway Drive..... geen Paaspop dus.
nog niet!. Optimistisch blijven he :P
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_192006297
Opbouw ligt stil in ieder geval: https://www.omroepbrabant(...)-vanwege-coronavirus
pi_192006553
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Opbouw ligt stil in ieder geval: https://www.omroepbrabant(...)-vanwege-coronavirus
Ik heb wel elders vernomen dat Paaspop een festival is met een verzekering. Kost ze een ton, maar in hun geval wel begrijpelijk. Zijn erg groot en vaak slecht weer etc, dit is natuurlijk wel een ander verhaal maar ik hoop dat ze er allemaal een beetje goed uitkomen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192006707
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:48 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik heb wel elders vernomen dat Paaspop een festival is met een verzekering. Kost ze een ton, maar in hun geval wel begrijpelijk. Zijn erg groot en vaak slecht weer etc, dit is natuurlijk wel een ander verhaal maar ik hoop dat ze er allemaal een beetje goed uitkomen.
Wie zit er eigenlijk achter Paaspop? Staan die op zichzelf?
pi_192006828
Paaspop kan overigens prima teren zonder Parkway Drive... een van de weinige festivals in NL waar de internationale acts weg mogen vallen en daar mee nog weg komt ook..
pi_192008138
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Paaspop kan overigens prima teren zonder Parkway Drive... een van de weinige festivals in NL waar de internationale acts weg mogen vallen en daar mee nog weg komt ook..
Ja, elke avond Kensington die doen hun Europashows toch niet meer. Met Kensington in het voorprogramma.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 maart 2020 @ 17:02:19 #117
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192008383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wie zit er eigenlijk achter Paaspop? Staan die op zichzelf?
Yep
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 14 maart 2020 @ 06:34:41 #118
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_192019713
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Paaspop kan overigens prima teren zonder Parkway Drive... een van de weinige festivals in NL waar de internationale acts weg mogen vallen en daar mee nog weg komt ook..
Paaspop misschien wel...Maar ik niet 😅
Ik denk/hoop dat ze het naar een andere datum getild krijgen met (nagenoeg) dezelfde line-up.
In april gaat hem niet worden helaas...
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
  Redactie Sport zaterdag 14 maart 2020 @ 18:05:10 #119
274204 crew  Mexicanobakker
pi_192030361
Staat er nou “af te lassen” op hun site?

Hahahahahahahahaha
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 19:42:08 #120
332671 crew  indiaantje89
pi_192055923
Lamb Of God trekt ook terug.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 maart 2020 @ 20:40:11 #121
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_192057192
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Lamb Of God trekt ook terug.
tours cancellen is hun handelsmerk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_192063804
Ik zie het somber in voor het komende festivalseizoen. Niet alleen dat bands zich terug trekken en het virus over een paar maanden op zijn retour is, de nasleep zal nog wel even aanhouden voor alles weer loopt zoals het gewend is.

Voor de festivals in augustus weet ik het niet, maar het zou zo kunnen zijn dat Pinkpop ook de stekker er uit trekt. Paaspop zal het ook moeten laten varen vrees ik.

We gaan zien.
pi_192064342
Dit gaat echt niet door
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_192067098
En weer een.. kan idd echt niet doorgaan, gaat om The Dead South

pi_192072761
Volgend jaar gewoon ook tweede Paasdag programmeren als inhaaldag van 2020.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 maart 2020 @ 20:58:08 #126
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_192105322
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_192108932
quote:
Daar kan wel een streep doorheen. Wat we eigenlijk wel wisten..
pi_192111207
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 17:02 schreef D_A het volgende:

[..]

Yep
Nee toch we are electric is zelfde groep
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2020 @ 09:51:26 #129
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192113233
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 07:10 schreef Tailless het volgende:

[..]

Nee toch we are electric is zelfde groep
Dat komt vanuit de Paaspop groep ja.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192113543
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:51 schreef D_A het volgende:

[..]

Dat komt vanuit de Paaspop groep ja.
hoop dat paaspop doorgaat maar denk het niet
pi_192113819
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:12 schreef Tailless het volgende:

[..]

hoop dat paaspop doorgaat maar denk het niet
Kan echt niet meer... kwestie van tijd.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 18 maart 2020 @ 10:27:54 #132
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192113835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:12 schreef Tailless het volgende:

[..]

hoop dat paaspop doorgaat maar denk het niet
Nee die wachten tot de maatregelen worden verlengd en hebben dan recht op verzekerings geld.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192113929
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Kan echt niet meer... kwestie van tijd.
Optimistisch denken
pi_192114053
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef Tailless het volgende:

[..]

Optimistisch denken
Eerder realistisch ;).
pi_192114107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Eerder realistisch ;).
Realistisch het gaat niet door.
Toch hoop ik op een wonder :o
pi_192114344
Ook al gaat het door, neem dan je eigen verantwoording om niet te gaan.
pi_192140449
Parkwaydrive heeft ook geannuleerd.

https://www.bd.nl/meierij(...)ronacrisis~a271faca/
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 maart 2020 @ 13:47:43 #138
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192142020
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:21 schreef Basp1 het volgende:
Parkwaydrive heeft ook geannuleerd.

https://www.bd.nl/meierij(...)ronacrisis~a271faca/
Tijdje al ja :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192222289
Zou voor Paaspop en hun bezoekers toch wel prettig zijn als de maatregelen vanavond met een weekje verlengd worden zodat ze het gewoon kunnen cancelen zonder al te veel problemen.

Of uitstellen naar Pinksteren zodat Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag valt, lol.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192222741
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:37 schreef Niveath het volgende:


Of uitstellen naar Pinksteren zodat Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag valt, lol.
:D _O-
pi_192223781
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:37 schreef Niveath het volgende:
Zou voor Paaspop en hun bezoekers toch wel prettig zijn als de maatregelen vanavond met een weekje verlengd worden zodat ze het gewoon kunnen cancelen zonder al te veel problemen.

Of uitstellen naar Pinksteren zodat Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag valt, lol.
Hahha heerlijke humor in deze bizarre tijden. Bedankt!
pi_192231430
Alle evenementen tot 1 juni verboden. Kom er maar in, Paaspop :{
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 maart 2020 @ 19:11:28 #143
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192231467
Pffff
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192231483
Nou ze kunnen het bekend maken. Alles tot 1 juni verboden.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 maart 2020 @ 20:13:36 #145
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192233244
En bevestigd
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 maart 2020 @ 20:20:29 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192233387
Beste Paaspoppers,

Vanwege de zojuist afgekondigde nieuwe maatregelen, waaronder het verbod op evenementen tot 1 juni 2020, gaat Paaspop dit jaar niet door.

Vanaf 9 maart zijn er diverse, landelijke maatregelen van kracht gegaan, omdat het coronavirus zijn intrede in Nederland heeft gedaan. Velen van jullie, maar ook wij, zaten sindsdien in spanning over onder meer wat dit gaat betekenen voor ons prachtige festival. We hebben de laatste weken veel gesproken en overlegd met overheidsinstellingen en met de gemeente Meierijstad (Schijndel). De gezondheid en veiligheid van jullie, bands, crew en vrijwilligers en alle andere vele betrokkenen gaat boven alles en heeft -altijd- onze hoogste prioriteit. Er is besloten om Paaspop 2020 niet door te laten gaan.

Na ruim 40 jaar lang het festivalseizoen te hebben afgetrapt, valt deze situatie ons zwaar. Echter, we zijn ons ervan bewust dat ziekenhuizen volstromen en dat er diverse branches hard worden geraakt.

We vragen begrip voor de situatie, en willen jullie op het hart drukken het advies van het RIVM op te volgen. We zijn ondertussen achter de schermen druk bezig om alle opties wat betreft aangeschafte entreetickets 2020 uit te werken en op te starten. Deze mogelijkheden worden later gecommuniceerd. Uiteraard komt er de mogelijkheid om de geldigheid van tickets om te zetten naar 2021, en de mogelijkheid tot een restitutie.

In 2021 zijn we terug. Markeer 2, 3 en 4 april alvast in de agenda. Laten we volgend jaar met zijn allen de mooiste Paaspop editie ooit neerzetten.

Aan alle getroffenen, mensen in de zorg, leveranciers, alle collega festival- en evenementenorganisaties: wij denken aan jullie in deze tijd, en wensen jullie veel wijsheid en sterkte.

Een warme groet,
Het volledige Paaspop team
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192233488
Netjes van die restitutie
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_192233843
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:25 schreef Nielsch het volgende:
Netjes van die restitutie
Beetje Paaspopper gaat voor 2021 tickets. Verder een treurig, onvermijdelijk en ook wel steunend bericht. Hopen dat alles en iedereen het verder goed doorkomt.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 16:59:38 #149
332671 crew  indiaantje89
pi_192480550
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 20:39 schreef Niveath het volgende:

[..]

Beetje Paaspopper gaat voor 2021 tickets. Verder een treurig, onvermijdelijk en ook wel steunend bericht. Hopen dat alles en iedereen het verder goed doorkomt.
Ik had enkel een zaterdag ticket :P.. best raar dat die nu voor volgend jaar geldig is, terwijl ik echt geen idee heb wie er komt die dag. Ach ik zie wel tot die tijd.
pi_192481273
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik had enkel een zaterdag ticket :P.. best raar dat die nu voor volgend jaar geldig is, terwijl ik echt geen idee heb wie er komt die dag. Ach ik zie wel tot die tijd.
Ik had wel een mail verwacht inmiddels trouwens. Wel extra huilen met dit prima weertje. Zal volgend jaar wel weer stormen..
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192496603
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik had wel een mail verwacht inmiddels trouwens. Wel extra huilen met dit prima weertje. Zal volgend jaar wel weer stormen..
Sneeuwen en vriezen ~:) :D
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 april 2020 @ 17:50:56 #152
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_192498617
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik had wel een mail verwacht inmiddels trouwens. Wel extra huilen met dit prima weertje. Zal volgend jaar wel weer stormen..
quote:
Lieve Paaspoppers,

We zijn achter de schermen druk bezig met anticiperen op de huidige situatie, en het uitwerken- en opstarten van oplossingen wat betreft aangeschafte entreetickets 2020. We willen jullie vragen om iets meer tijd hiervoor. Oplossingen worden zo snel mogelijk gecommuniceerd; wanneer je een officieel ticket via onze website hebt gekocht, ontvang je binnenkort een e-mail met daarin alle informatie.

Wij begrijpen dat de annulering van Paaspop 2020 een teleurstelling voor jullie is, en wij delen deze teleurstelling met jullie❤️. We geven jullie graag iets om naar uit te kijken in deze bizarre tijd. Pasen gaat hand in hand met Paaspop. We laten deze dagen dan ook niet ongezien voorbij gaan..

Aanstaande vrijdagochtend lanceren we Paaspop Live: een webpagina met exclusieve content zoals livestreams, #throwback video’s en interviews met helden van achter de schermen.

Stay safe 🙏
https://www.facebook.com/(...)7089/?type=3&theater
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_192513200
quote:
Yes had het gezien. Hopelijk is dat Paaspop Live leuk tijdverdrijf.

Man wat zou het lekker weer zijn geweest :(
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192516116
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:15 schreef Niveath het volgende:

[..]

Yes had het gezien. Hopelijk is dat Paaspop Live leuk tijdverdrijf.

Man wat zou het lekker weer zijn geweest :(
Ik moet zeggen dat ik amper live registraties terug kijk op dit moment. Ik luister ook amper muziek meer van de festival waar ik heen ga (al is het vandaag een The National dagje geweest).

Maar ik vind het beetje deprimerend om nu festival beelden te zien, wetende dat we dit echt een flinke poos moeten gaan missen.
pi_192551118
Proost, mensen! Vanavond met z'n allen anderhalve meter van het kampvuur in je woonkamer.
pi_192551418
Lekker weertje geweest voor Paaspop! :P
pi_192551450
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:56 schreef Leonos het volgende:
Lekker weertje geweest voor Paaspop! :P
Zou de camping nu al open zijn geweest?

We kunnen natuurlijk voor het festival gevoel het uitklaptentje in de woonkamer zetten en daar de nacht in slapen op een slecht matje terwijl 2 deuren verder je slaapkamer met goed bed is. :P
pi_192551452
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:56 schreef Leonos het volgende:
Lekker weertje geweest voor Paaspop! :P
Nondepie ja. Ik heb er goed de balen over in zeg. Echt doodzonde.

Maar ik heb mijn ticket voor 2021 in ieder geval al :7

Vanavond kun je lekker streamen maar ik ga denk ik voor iets anders kiezen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192551458
Anders stapte ik nu in de auto zo'n beetje, op naar de stal!
pi_192551461
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zou de camping nu al open zijn geweest?

We kunnen natuurlijk voor het festival gevoel het uitklaptentje in de woonkamer zetten en daar de nacht in slapen op een slecht matje terwijl 2 deuren verder je slaapkamer met goed bed is. :P
Het is dat dat ook verboden is maar anders stond ik al lang ergens met mijn vrienden in een weiland hoor. In mijn eentje zie ik niet echt zitten.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192551472
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:59 schreef Leonos het volgende:
Anders stapte ik nu in de auto zo'n beetje, op naar de stal!
Ik zou nu minstens al half dronken zijn ja.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192608613
pi_192608698
Nog nooit zo fit geweest de dag na Pasen. Zie jullie hopelijk volgend jaar gewoon weer in Schijndel.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_192608954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 09:28 schreef Niveath het volgende:
Nog nooit zo fit geweest de dag na Pasen. Zie jullie hopelijk volgend jaar gewoon weer in Schijndel.
Ja helaas jammer. Ik had enkel die zaterdag geweest.. en zag me al staan bij Paultje Kalkbrenner :P. Maar het mocht niet zo zijn.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 april 2020 @ 10:19:51 #165
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192609420
Gisteren ff naar het terrein gefietst, zo leeg ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192609563
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 april 2020 10:19 schreef D_A het volgende:
Gisteren ff naar het terrein gefietst, zo leeg ;(
Nog op het terrein zelf geweest? En zoja, mocht je kiekjes schieten?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 april 2020 @ 10:34:07 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192609632
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nog op het terrein zelf geweest? En zoja, mocht je kiekjes schieten?
D'r was niet zoveel te schieten :s) Leeg grasveld.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192609817
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 april 2020 10:34 schreef D_A het volgende:

[..]

D'r was niet zoveel te schieten :s) Leeg grasveld.
Ze waren toch al begonnen met de opbouw? Dus ik dacht dat er een half terrein was zeg maar :P, dat had wel wat moois op kunnen leveren.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 april 2020 @ 10:46:40 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_192609834
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ze waren toch al begonnen met de opbouw? Dus ik dacht dat er een half terrein was zeg maar :P, dat had wel wat moois op kunnen leveren.
Nee alles was weg, paar blokken met Paaspop stonden er nog verder niets.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_192609837
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ze waren toch al begonnen met de opbouw? Dus ik dacht dat er een half terrein was zeg maar :P, dat had wel wat moois op kunnen leveren.
Neem aan dat ze niet de helft laten staan ;)
pi_192609853
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 april 2020 10:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Neem aan dat ze niet de helft laten staan ;)
Als er niemand meer op het terrein mocht komen en het echt "stil" zou liggen dan zou het kunnen natuurlijk. Ik had gewoon een soort spookfestival in gedachte, nevermind me ;).
pi_195882746
quote:
dat gaat natuurlijk niet gebeuren, hoe jammer het ook is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195882808
Coronapop _O_
pi_195882821
Als ze een beetje slim zijn kopen ze niets in en maken ze geen programma, gaat toch niet door.
pi_195883523
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:46 schreef Leonos het volgende:
Als ze een beetje slim zijn kopen ze niets in en maken ze geen programma, gaat toch niet door.
Gewoon tien artiesten boeken in een paaspak. Dan mag je de artiesten gaan vinden op de weide en die spelen 1 liedje voor je en mag je weer oprotten _O_
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:02:16 #177
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_195885299
quote:
die bestond toch al lang?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_195885865
Alle bezoekers in een bal zoals de flaming lips gedaan hebben. :P

pi_195886334
Pasen is toch een christelijk feest? Zet ergens in die tenten een pastoor neer en zeg dat het een kerkelijke bijeenkomst is.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195893907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 15:02 schreef Tokus het volgende:

[..]

die bestond toch al lang?
Is dat zo? Ze hadden daar straks de link geplaatst met Tune-In op Facebook
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:23:37 #181
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_195894570
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 21:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Is dat zo?
ja. want ik zag daar dat ik er heenga. En dat had ik niet vandaag aangeklikt (of in de laatste paar weken). :)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_196480239
Lieve Paaspop gangers,

Voor een schoolopdracht voor InHolland ben ik met mijn groepje de merkwaarden van Paaspop aan het onderzoeken.

Het zou geweldig zijn als ik vijf minuutjes van je tijd kan krijgen voor het invullen van een enquete in de onderstaande link:
https://www.thesistoolspro.com/survey/z42ym5fbcf1604e6cc

Bij voorbaat dank!
pi_196480865
Ingevuld. Maar had niet echt het idee dat het over Paaspop ging. Thank god dat ik geen zakelijke relaties tegenkomen als ik dronken in de weide lig.
pi_196481087
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ingevuld. Maar had niet echt het idee dat het over Paaspop ging. Thank god dat ik geen zakelijke relaties tegenkomen als ik dronken in de weide lig.
:D

Kwam een keer een collega tegen eind van de avond onder invloed van meerdere dingen, heul snel de andere kant op gegaan :P
pi_197571896
Pasen dit jaar maar vieren in september?

https://www.ad.nl/show/pa(...)-september~a3b72835/
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 1 februari 2021 @ 11:16:58 #186
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_197759317
Paaspop naar 3, 4 & 5 SEPTEMBER 2021. Kaartverkoop om 27 februari om 11:00 uur
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_197759370
lol :')
Pasen in september :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 februari 2021 @ 11:34:15 #188
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_197759527
Joepie!

Maar ook getver, tegelijk met de F1 in Zandvoort
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 1 februari 2021 @ 12:06:23 #189
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_197760117
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 11:34 schreef Tokus het volgende:
Joepie!

Maar ook getver, tegelijk met de F1 in Zandvoort
Ja ik heb dus echt een probleem.

Ik heb voor beiden kaarten 8)7
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  Redactie Sport maandag 1 februari 2021 @ 12:35:21 #190
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197760590
quote:
3s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:06 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Ja ik heb dus echt een probleem.

Ik heb voor beiden kaarten 8)7
Nja, ik geloof niet in massafestivals in september met het huidige vaccinatietempo.

Zandvoort zou met beperkende maatregelen in een voortvarend scenario wel kunnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 februari 2021 @ 21:07:27 #191
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_197769321
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nja, ik geloof niet in massafestivals in september met het huidige vaccinatietempo.

Zandvoort zou met beperkende maatregelen in een voortvarend scenario wel kunnen.
maar Zandvoort moest het toch juist hebben van de bomvolle tribunes?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Redactie Sport dinsdag 2 februari 2021 @ 09:14:55 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197773851
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 21:07 schreef Tokus het volgende:

[..]

maar Zandvoort moest het toch juist hebben van de bomvolle tribunes?
Om financiële redenen kan die race ook nog wel wegvallen ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_197774351
Tsja alles gaat richting September, dus als het kan (waar ik eerlijk gezegd nit van uitga), dan zullen er meer dilemma's komen.
pi_197807061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja alles gaat richting September, dus als het kan (waar ik eerlijk gezegd nit van uitga), dan zullen er meer dilemma's komen.
En hiervoor even een tvp'tje geplaatst oO<
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_198071805


KENSINGTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_198071816
Goh, die zijn er anders nooit. :')
pi_198071867
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
Goh, die zijn er anders nooit. :')
Vrees dat we dit soort boekingen veel gaan zien deze zomer mocht er iets doorgaan.
pi_198071951
pi_198072407
Ook Freksu en Duncan Laurence. Zal zo lichting komen.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 februari 2021 @ 13:06:38 #200
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_198073178
LINE-UP TOT NU TOE
DI-RECT • Chef'Special • André Hazes • Paul Kalkbrenner • Kensington • Krezip • Netsky • Danny Vera

Epica • Frenna Deluxe • Kraantje Pappie • Duncan Laurence • Maan • Davina Michelle • MY BABY • Rolf Sanchez • Suzan & Freek • Typhoon

Bilal Wahib • ELVANA • Fresku (live) • Joost • Pokey LaFarge • S10 • SONS • Voltage

80 VERANTWOORD • Aap uit de Mouw • ABBA FEVER • AC IN DC • ADF Samski • Afrobros • Bare Jams • BIZKIT PARK • Bonxo & Serge V. • Coming fout met Pim Pam Pompen en het Feestteam • DAREDEVILS • Diquenza • Doe maar Danny Panadero • Dopebwoy • ELVANA • Freddy Moreira • Genta • Gotu Jim • HANBA • JEROENS CLAN • Johnny 500 • Kruzo • La Fuente • LEADBEATERS • Loco Loco Discoshow • MOTHER MERCURY: 50 JAAR QUEEN • MR WEAZLY • Mr. Belt & Wezol • MUYAYO RIF • PAPAFORMIGAS • Paul Elstak • PERCOSSA • Poke • Quique • RAYEN PANDAY • RENE VAN MEURS • RUMAG • RUMAG • Sensue • SINDICATO SONICO • SINGLEFEESTJE • SMÈRRIG Diskjochies • SOR • Spoil Engine • STACKED ACTORS • STAND UP COMEDY MC; Tim Hartog Act1: Daveson Ignatia Act 2: Stephen Bell Act 3: Daan van der Hoeven • STARMAN: DAVID BOWIE TRIBUTE • Team Rush Hour • THE ART OF PANTERA • THE FORTUNATE SONS • THE MAHONES • The Night of the Bratwurst • The Pink Floyd Project • THE SLAYER COVERBAND • The Wetnecks • TOMMY TORNADO & THE CLERKS • Tony Junior • TREE GEES • UP THE IRONS • Wildstylez • WK Schuifelen • Yung Nnelg • Zanger Kafke & Braboloco • ZEROOS HEROES
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 februari 2021 @ 13:18:40 #201
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_198073391
gezien de omstandigheden best een aardige line-up.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_198073551
Meh
  Redactie Sport donderdag 18 februari 2021 @ 14:22:01 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198074410
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Meh
Prima braderielineup toch? En dat heeft Paaspop altijd wel. Bedenk ook dat er nu geen hond gaat vliegen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198075136
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Prima braderielineup toch? En dat heeft Paaspop altijd wel. Bedenk ook dat er nu geen hond gaat vliegen.
Mwah normaal heb je toch wel dingen als Lamb Of God, Parkway Drive, Sean Paul, The Streets etc. wat nu toch een beetje mist. Maar goed het is nog niet alles.

Maar hier zit heel weinig boeiends bij hoor (in normale wereld zonder Corona zouden we allemaal een dikke :') neergezet hebben natuurlijk). En ik kijk het nog even door mijn "ik heb nog een zaterdag kaartje" bril...

[ Bericht 7% gewijzigd door indiaantje89 op 18-02-2021 15:10:48 ]
pi_198511336
La Pegatina • Snelle & de Lieve Jongens Band

Bizzey
• DOOL
• Froukje
• Jonna Fraser
• Kris Kross Amsterdam
• Sloper
• The Slow Readers Club
• StukTV
• Tim Knol & Blue Grass Boogieme • Zwangere Guy

90's NOW
• Altijd Larstig & Rob Gasd'rop
• Antoon
• DYNA
• Fab x Paans
• Feestdjruud
XXL • House Of Rock
• Leadbeaters
• Serious Boaters
• STAKE
• Tante Joke Karaoke Band
• The Fortunate Sons
• The Partysquad
• The Picturebooks
• Trobi
• Yung Felix
pi_198514283
Kraantje Pappie, Maan, Snelle, Andre Hazes, Susan & Freek... als dat allemaal op 1 dag staat ga ik met m'n kinderen... die zullen de tijd van hun leven hebben.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198514406
quote:
6s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Kraantje Pappie, Maan, Snelle, Andre Hazes, Susan & Freek... als dat allemaal op 1 dag staat ga ik met m'n kinderen... die zullen de tijd van hun leven hebben.
Er staat een dagindeling op de Paaspop site.
pi_198514433
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:21 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Er staat een dagindeling op de Paaspop site.
ah ja zie 't nu... misschien dan proberen om een zondagkaartje te scoren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_198522385
quote:
6s.gif Op maandag 15 maart 2021 16:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ah ja zie 't nu... misschien dan proberen om een zondagkaartje te scoren.
Wel klote, ik had een zaterdag kaart meegenomen van 2020. Maar de eerste lichting voor de zaterdag was zo kut, dat ik ook de zondag wilde (vooral Paul Kalkbrenner dan toch). Dus ik wilde mijn kaart wisselen (was eerder aangegeven dat het kan). Blijkbaar kan het dus niet, ik moest voor 25 februari mijn zaterdag kaart refunden.

En nu moet ik hopen dat ik aan een zondag kaartje kan komen op 3 april (schijnt beperkt te zijn).
pi_198791986
+Anouk voor de zaterdag. Morgen gaan er losse dagkaarten in de verkoop.
pi_198792325
Overmorgen, om 11:00.
pi_198831628
zondag tickets in de pocket
pi_198835366
Ik heb ultimate experience weekend tickets
pi_198998866
Nieuwe namen:

Tabitha
Altın Gün
Bokassa
DeWolff
Lijpe
MEROL
NAVARONE
Perturbator
Peter Pannekoek
ROYAL REPUBLIC
Ruben Annink
Skindred
The Kik
TRIBUTE2BOB MARLEY: Rootsriders
BANG BANG ROMEO
Dansado & De Feestmeester
Lauwtje Lauws
Les Truttes
No Turning Back
Paceshifters
Ramkot
Ten Times A Million
The Glamrocks
This is Lovski
Tricklebolt
X-Raiders
pi_198998882
Anouk
Tabitha
Altın Gün
• Bokassa
• DeWolff
• Lijpe
• MEROL
• NAVARONE
• Perturbator
• Peter Pannekoek
• ROYAL REPUBLIC
• Ruben Annink
• Skindred
• The Kik
• TRIBUTE2BOB MARLEY: Rootsriders
BANG BANG ROMEO
• Dansado & De Feestmeester
• Lauwtje Lauws
• Les Truttes
• No Turning Back
• Paceshifters
• Ramkot
• Ten Times A Million
• The Glamrocks
• This is Lovski
• Tricklebolt
• X-Raiders
pi_198998932
Ja, dat zeg ik net.
pi_198998971
quote:
6s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:34 schreef ruud.nl het volgende:
Ja, dat zeg ik net.
Bij mij staan er puntjes voor :{
pi_198999057
Goed punt!

Ik ben vooral benieuwd naar Ramkot uit dit lijstje.
pi_199002983
toch weer een mooi lijstje .
paaspop doet waar paaspop goed in is!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 april 2021 @ 23:03:52 #220
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_199009097
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Bij mij staan er puntjes voor :{
meestal...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_199011442
foutje bedankt

[ Bericht 16% gewijzigd door indiaantje89 op 15-04-2021 10:50:43 ]
pi_199011543
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ’s Barend & Ivo
538 DJ Niek
Paaspop?
pi_199011633
quote:
4s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Paaspop?
Foutje, maar had zomaar Paaspop line-up kunnen zijn.
pi_199011660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Foutje, maar had zomaar Paaspop line-up kunnen zijn.
Haha, ja inderdaad :P
pi_199640083
Fatboy Slim • Reinier Zonneveld
HEINO
Amenra • Anno Domini • BAD NERVES • Coach Party • Goldband • GOOSE • @Hang Youth • ¡Pendejo! • Lee Towers • Mental Theo • Nona • PILEDRIVER (STATUS QUO TRIBUTE) • PROJECTMANAGER • Sound Rush • Spidergawd • Stones Sessions • TankZilla

Gewoon toffe namen voor Paaspop hoor. Beetje spijt dat ik nu mijn zaterdag kaart heb ingeruild voor een zondag kaart (want Heino en Amenra :'( )
pi_200616577
Natuurlijk ga ik er vanuit dat Paaspop ook niet door mag gaan, maar zou wel soort geinig zijn als uitgerekend zij de opening van het festivalseizoen zijn toch? In ieder geval van die met camping.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 29 juli 2021 @ 15:10:32 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_200616607
Zou toch lekker zijn nog een festivalletje.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_200616778
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:10 schreef D_A het volgende:
Zou toch lekker zijn nog een festivalletje.
Understatement of the year wel.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 augustus 2021 @ 18:07:16 #229
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_201142588
Het programma van Paaspop XS is bekend:

quote:
Dit zijn de 15 acts die aanstaande zaterdag het Paaspop XS 2021 (official) podium zullen betreden! Vanavond om 19:00 uur koop jij jouw tickets via www.paaspop.nl/tickets. Er komt een beperkt aantal (750 tickets) beschikbaar. Een ticket bedraagt ¤39,50 exclusief service fee. Er worden tickets vergeven op basis van loting. Dat betekent dat je niet extra vroeg in de ticketshop hoeft te gaan. Ververs je webpagina niet, ongeacht welk getal je in de wachtrij krijgt.
ACinDC • Baby Blue • Bontgenoot • DeWolff • Disco Snolly • Goldband • In Your Honor • Josylvio • LIJN7 • Mother Mercury • SMÈRRIG • Stones Sessions • The Fortunate Sons • The Vices • Vinyl Forty-Five ft. Dames met Dorst
aanstaande zaterdag dus, in Schijndel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 december 2021 @ 11:03:46 #230
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_202611516
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 december 2021 @ 11:19:52 #231
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_202611724
dat werd tijd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 11:20:29 #232
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202611732
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:03 schreef D_A het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een typisch Paaspopprogramma of ligt dat aan mij? Voor mij in elk geval totaal niet interessant
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 december 2021 @ 11:24:09 #233
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_202611783
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef noodgang het volgende:

[..]
Niet echt een typisch Paaspopprogramma of ligt dat aan mij? Voor mij in elk geval totaal niet interessant
het meeste heeft er in het verleden wel al gestaan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 december 2021 @ 13:27:31 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_202613317
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef noodgang het volgende:

[..]
Niet echt een typisch Paaspopprogramma of ligt dat aan mij? Voor mij in elk geval totaal niet interessant
De berg kleinere Paaspop namen volgt ongetwijfeld nog. Ik denk aan de bovenkant doen ze t niet gek.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_202613488
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef noodgang het volgende:

[..]
Niet echt een typisch Paaspopprogramma of ligt dat aan mij? Voor mij in elk geval totaal niet interessant
Hoezo niet dan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202613710
Ik vind het juist wel een Paaspop affiche. Veel NL acts, een aantal niet relevante maar stiekem toch leuke bands als Miles Kane, White Lies, Paul Kalkbrenner en Eagles Of Death Metal. Dan zo nu en dan wat leuks als Whispering Sons en Blues Pills
  Moderator dinsdag 14 december 2021 @ 14:02:30 #237
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_202613989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 13:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Hoezo niet dan?
DJ's als headliners en een beetje doorsnee Nederlandse 13 in een dozijn bandjes vooral, op EODM en White Lies na. Staan op zich nog wel wat leuke dingen verder naar onderen bij nader bekijken :P
pi_202615476
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 14:02 schreef noodgang het volgende:

[..]
DJ's als headliners en een beetje doorsnee Nederlandse 13 in een dozijn bandjes vooral, op EODM en White Lies na. Staan op zich nog wel wat leuke dingen verder naar onderen bij nader bekijken :P
Ze hebben wel vaker DJ's als headliner gehad (Kalkbrenner, Fatboy Slim) en die 13 in een dozijn bandjes staan er ook altijd, dus ik vind het juist prima bij Paaspop passen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202615855
Als Chainsmokers én Kalkbrenner afsluiter hoofdpodium zijn is dat wel schraal en niet helemaal des Paaspops toch?
Vooral de volgorde is opvallend, gezien ik Kensington normaal zeker als afsluiter verwacht, en Paul afsluiter Phoenix. Opposites zou ook kunnen headlinen.

Verder wel leuk lijstje maar ik verheug me nergens meer op tot ik daadwerkelijk met pils in zo'n dampende tent sta.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_202616060
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 december 2021 15:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ze hebben wel vaker DJ's als headliner gehad (Kalkbrenner, Fatboy Slim) en die 13 in een dozijn bandjes staan er ook altijd, dus ik vind het juist prima bij Paaspop passen.
Precies, de omschrijving is juist wat Paaspop voor mij is :D.

Dit is voor mij ook vaak een festival waar ik 13 in een dozijn kaartjes wel ga bekijken, zodat ik ze op andere festivals niet hoef te zien.
pi_203671607
quote:
Anouk • Franz Ferdinand • Reinier Zonneveld

Donnie XL • Krezip • Guus Meeuwis • Ronnie Flex & The Fam

Bizzey • blackwave. • Blood Red Shoes • Paul Elstak • Flemming • Peter Pan Speedrock • The Partysquad • Willie Wartaal • Kris Kross Amsterdam • MEAU

Alex Agnew try-out • Bob Wayne • Bokassa • Coach Party • Dikke • Everyone You Know • Flats & Sharps • Gaidaa • Hanba! • Henkie T • Ir Sais • Jeroens Clan • La Brigade du Kif • La Fuente • Henry van Loon • Marco Lopes • Mr. Belt & Wezol • Prin S en De Geit • Projectmanager • Quique • Ramonska's • Rhea • Kim Schuddeboom • Sindicato Sonico • Sjaak • Sor • Splinter • Sophie Straat • Tony Junior • Träcksäck • Tusky • Jasper van der Veen • Wodan Boys
De nieuwe nummers van Franz Ferdinand zijn niet heel boeiend, maar live is het natuurlijk wel een feestje, prima band voor Paaspop. ^O^

En Peter Pan Speedrock krijgt een herkansing voor hun reünie nadat Helldorado vorig jaar werd afgelast.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 april 2022 @ 12:21:10 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_204443689
Jaaaaaa PAASPOP WEEKEND *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_204450660
Eagles of Death Metal was tof, ook goed vermaakt bij Bokassa!
pi_204452547
Wat lekker om er weer te zijn
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 april 2022 @ 12:35:36 #245
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_204452823
Heerlijk dagje gehad, op naar vandaag *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_204454604
Hoe is het met de dixies dames en heren? ;)
Allemaal een beetje schoon of komt de ontlasting van de voorganger je tegemoet op de wc bril?
pi_204475051
Rond 14:00 uur aangekomen, eerst wat munten gehaald en gedronken, om vervolgens de tweede helft van Flemming. Deed het gewoon leuk maar niet geheel mijn ding.

Daarna Froukje gaan bekijken. Vond ik een leuke set, maar het viel wel op dat de nummers van het eerste EP het wel beter dan de rest van de nummers. Daarna terug naar Floor Jansen. Gewoon een enorm goede zangeres, een van de betere (zo niet de beste) van ons land. Ook leuk voor het publiek dat Henk Poort mee kwam doen met Phantom Of The Opera.

Mijn festival genoot is een grote Peter Pan Speedrock fan, dus het was nu de beurt aan Tankzilla in de Thunderbolt. Leuk maar ook weinig spannends muzikaal gezien. Maar een rockhol met bier en dansende dames aan de palen is altijd een leuke gimmick. Even een hapje gegeten, bah. 4 muntjes uitgegeven voor koude saté met friet. Erg slecht, wilde het bijna terug brengen. Daarna nog maar binnen gegaan bij een Donnie die al bezig was. Deed zijn dimg gewoon leuk, maar ook ik miste de gastoptredens die je toch een beetje verwacht bij een XL show.

En we gingen door naar Psychonaut. Kwa muziek heel tof maar het sloeg totaal niet aan bij het matige publiek. Ik zie graag terug in een betere setting, maar hier kwam het helaas niet goed uit de verf. Op tijd vertrokken naar de hype van Goldband. En het was veel en veel te druk. Ook heel raar om daar voor de deur 2 podia neet te zetten. Maar geen zin om een sardientje in een blik te zijn en dus na 2 matige nummers terug gelopen naar de Jack Daniels voor Skindred. Makkelijk en behapbaar, maar dat was duidelijk een juiste combi voor het Paaspop publiek. Her en der greep het naar wel erg makkelijke gimmicks. Maar het werkte, en het was een feest waardoor ik het prima naar mijn zin had.

Toen eventjes een mini pauze gehad met een drankje en Vietnamese loempia’s om daarna weer snel door te gaan naar S10. Toffe productie en vond ik persoonlijk leuke randjes hebben. Froukje kwam ook nog het podium op dus het feest was compleet. Alleen het uilenlied (songfestival) waarmee ze afsloot vond ik erg matig. En we gingen doorrrr naar Dool terug in de Jack Daniels. Ook gewoon weer erg toffe hoor, blijft een stiekeme Nederlandse parel, maar ook hier werkte het publiek niet mee.

Daarna was het tijd voor The Opposites. En we kunnen er heel lang over gaan hebben of niet. Maar ze slopen gewoon de volledige tent. Dus gaat dat zien op Lowlands. Niet de hele show afgekeken want we wilde nog stukje Fjaak meepakken. Was wel leuk, maar zoals zovele techno djs doet get heel weinig unieks. Ook was de tent voor een kwart gevuld. Het werd drukker bij Paul Kalkbrenner. Maar die viel me eerlijk gezegd behoorlijk tegen, het eerste uur was gewoon saai. Daarom wat meer actie opgezocht bij Dirtphonics en daar nog keihard een uurtje spierpijn gekweekt.

Al bij al een leuke dag gehad. Ik vond het overdag soms wel erg druk. Ook vind ik het festival terrein bomvol gepropt met podia en andere randverschijnselen. Doen ze goed, maar op sommige plekken zorgde dat wel voor een slechte doorstroming. Het eten was kwalitatief helaas niet goed. De aankleding blijft wel gewoon goed. Het blijft een leuk festival voor max een dag, maar meer dan dat ook niet.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 april 2022 @ 08:35:04 #248
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_204479362
Ben je nou niet bij Kensington geweest? :(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 april 2022 @ 08:52:19 #249
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_204479403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 08:35 schreef D_A het volgende:
Ben je nou niet bij Kensington geweest? :(
ik heb die bewust geskipt. Al lag dat niet aan Kensington, maar wel aan Ghost omdat die op dat moment in Rotterdam stond :D

de eerste 2 dagen van Paaspop waren in ieder geval wel weer leuk. Eagles Of Death Metal waren erg tof, Peter Pan Speedrock ramde als vanouds de vouwen uit het tentzeil, Dead Sara was een leuke nieuwe ontdekking, Alex Agnew was weer geweldig, Ramkot maakte voor mij de hype niet waar (voor zover die er is, maar op KinkFM op de heenweg waren ze er lyrisch over), Anouk was dronken of stoned of high maar waarschijnlijk een combinatie, Krezip was tof om eindelijk eens te zien, Tusky was populairder dan ik voorheen dacht (de tent stond al vol voordat het begon), Projectmanager was ondanks de naam toch wel tof net als Cloudsurfers, Up The Irons zette diep in de nacht de Thunderbolt nog bijna in de fik en kreeg er nog voor op hun kop hoorde ik later nog.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_204483108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 08:35 schreef D_A het volgende:
Ben je nou niet bij Kensington geweest? :(
Gelukkig niet ;)
  donderdag 21 april 2022 @ 22:18:41 #251
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_204502830
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 17:00 schreef Zoev het volgende:
Hoe is het met de dixies dames en heren? ;)
Allemaal een beetje schoon of komt de ontlasting van de voorganger je tegemoet op de wc bril?
Er staan geen dixies op Paaspop maar toiletwagens waar je gewoon lekker doorspoelt en je handen kan wassen...
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')