Prima braderielineup toch? En dat heeft Paaspop altijd wel. Bedenk ook dat er nu geen hond gaat vliegen.quote:
Mwah normaal heb je toch wel dingen als Lamb Of God, Parkway Drive, Sean Paul, The Streets etc. wat nu toch een beetje mist. Maar goed het is nog niet alles.quote:Op donderdag 18 februari 2021 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima braderielineup toch? En dat heeft Paaspop altijd wel. Bedenk ook dat er nu geen hond gaat vliegen.
Er staat een dagindeling op de Paaspop site.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Kraantje Pappie, Maan, Snelle, Andre Hazes, Susan & Freek... als dat allemaal op 1 dag staat ga ik met m'n kinderen... die zullen de tijd van hun leven hebben.
ah ja zie 't nu... misschien dan proberen om een zondagkaartje te scoren.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:21 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Er staat een dagindeling op de Paaspop site.
Wel klote, ik had een zaterdag kaart meegenomen van 2020. Maar de eerste lichting voor de zaterdag was zo kut, dat ik ook de zondag wilde (vooral Paul Kalkbrenner dan toch). Dus ik wilde mijn kaart wisselen (was eerder aangegeven dat het kan). Blijkbaar kan het dus niet, ik moest voor 25 februari mijn zaterdag kaart refunden.quote:Op maandag 15 maart 2021 16:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ah ja zie 't nu... misschien dan proberen om een zondagkaartje te scoren.
Paaspop?quote:Op donderdag 15 april 2021 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
538 Koningsdag (Fieldlab)
Afrojack
Armin van Buuren
Chef'Special
Chris Deluxe
Coen und Sander Fest met Wilbert Pigmans, René Karst & John de Bever
Davina Michelle
Die Verrückte met Rene Le Blanc, Donnie & Frans Duijts
DI-RECT
Emma Heesters
Jaap Reesema en Pommelien Thijs
Kraantje Pappie
Krezip
Kris Kross Amsterdam
Lucas & Steve
Maan
Miss Montreal
Racoon
Rolf Sanchez
Snollebollekes
Stuk
Sunnery James & Ryan Marciano
Suzan & Freek
Wolter Kroes
538 DJ’s Barend & Ivo
538 DJ Niek
Haha, ja inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2021 10:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Foutje, maar had zomaar Paaspop line-up kunnen zijn.
Understatement of the year wel.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:10 schreef D_A het volgende:
Zou toch lekker zijn nog een festivalletje.
aanstaande zaterdag dus, in Schijndel.quote:Dit zijn de 15 acts die aanstaande zaterdag het Paaspop XS 2021 (official) podium zullen betreden! Vanavond om 19:00 uur koop jij jouw tickets via www.paaspop.nl/tickets. Er komt een beperkt aantal (750 tickets) beschikbaar. Een ticket bedraagt ¤39,50 exclusief service fee. Er worden tickets vergeven op basis van loting. Dat betekent dat je niet extra vroeg in de ticketshop hoeft te gaan. Ververs je webpagina niet, ongeacht welk getal je in de wachtrij krijgt.
ACinDC • Baby Blue • Bontgenoot • DeWolff • Disco Snolly • Goldband • In Your Honor • Josylvio • LIJN7 • Mother Mercury • SMÈRRIG • Stones Sessions • The Fortunate Sons • The Vices • Vinyl Forty-Five ft. Dames met Dorst
Niet echt een typisch Paaspopprogramma of ligt dat aan mij? Voor mij in elk geval totaal niet interessantquote:
het meeste heeft er in het verleden wel al gestaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet echt een typisch Paaspopprogramma of ligt dat aan mij? Voor mij in elk geval totaal niet interessant
De berg kleinere Paaspop namen volgt ongetwijfeld nog. Ik denk aan de bovenkant doen ze t niet gek.quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet echt een typisch Paaspopprogramma of ligt dat aan mij? Voor mij in elk geval totaal niet interessant
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
DJ's als headliners en een beetje doorsnee Nederlandse 13 in een dozijn bandjes vooral, op EODM en White Lies na. Staan op zich nog wel wat leuke dingen verder naar onderen bij nader bekijkenquote:
Ze hebben wel vaker DJ's als headliner gehad (Kalkbrenner, Fatboy Slim) en die 13 in een dozijn bandjes staan er ook altijd, dus ik vind het juist prima bij Paaspop passen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
DJ's als headliners en een beetje doorsnee Nederlandse 13 in een dozijn bandjes vooral, op EODM en White Lies na. Staan op zich nog wel wat leuke dingen verder naar onderen bij nader bekijken
Precies, de omschrijving is juist wat Paaspop voor mij isquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker DJ's als headliner gehad (Kalkbrenner, Fatboy Slim) en die 13 in een dozijn bandjes staan er ook altijd, dus ik vind het juist prima bij Paaspop passen.
De nieuwe nummers van Franz Ferdinand zijn niet heel boeiend, maar live is het natuurlijk wel een feestje, prima band voor Paaspop.quote:Anouk • Franz Ferdinand • Reinier Zonneveld
Donnie XL • Krezip • Guus Meeuwis • Ronnie Flex & The Fam
Bizzey • blackwave. • Blood Red Shoes • Paul Elstak • Flemming • Peter Pan Speedrock • The Partysquad • Willie Wartaal • Kris Kross Amsterdam • MEAU
Alex Agnew try-out • Bob Wayne • Bokassa • Coach Party • Dikke • Everyone You Know • Flats & Sharps • Gaidaa • Hanba! • Henkie T • Ir Sais • Jeroens Clan • La Brigade du Kif • La Fuente • Henry van Loon • Marco Lopes • Mr. Belt & Wezol • Prin S en De Geit • Projectmanager • Quique • Ramonska's • Rhea • Kim Schuddeboom • Sindicato Sonico • Sjaak • Sor • Splinter • Sophie Straat • Tony Junior • Träcksäck • Tusky • Jasper van der Veen • Wodan Boys
ik heb die bewust geskipt. Al lag dat niet aan Kensington, maar wel aan Ghost omdat die op dat moment in Rotterdam stondquote:
Er staan geen dixies op Paaspop maar toiletwagens waar je gewoon lekker doorspoelt en je handen kan wassen...quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:00 schreef Zoev het volgende:
Hoe is het met de dixies dames en heren?
Allemaal een beetje schoon of komt de ontlasting van de voorganger je tegemoet op de wc bril?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |