Je kunt ook gewoon particulier zo'n scootmobiel kopenquote:
Ik rook ook. Maar zou het niet binnen doen in een niet-rokershuis. En zeker niet na expliciete afspraken.quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht mijn moeder rookt dus... En we hadden heel duidelijk gezegd niet roken binnen...dus ik kom binnen alles meurt naar de rook.. Ja zegt ze maar ik heb bij de afzuigkap gestaan..
Het was buiten zo koud.
Ik ben best wel een beetje over de zeik.
quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht mijn moeder rookt dus... En we hadden heel duidelijk gezegd niet roken binnen...dus ik kom binnen alles meurt naar de rook.. Ja zegt ze maar ik heb bij de afzuigkap gestaan..
Het was buiten zo koud.
De bakker hier heeft ze. Klein stukje fietsen, ik ga vrijdag langs.quote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Ik vind eigenlijk ouderwetse, niet te harde klassieke pepernoten erg lekker. Maar zeldzaam.
En terecht. Wat een rotstreek.quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het was buiten zo koud.
Ik.doe dat ook zeker niet in een niet-rokershuis.quote:Op maandag 18 november 2019 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zelf ook jaren gerookt. Moet iedereen voor zichzelf weten. Alleen niet in mijn huis. Deed ik ook niet toen ik zelf nog rookte.. 3 huizen terug.
Zuurstofdieven sloeg meer op de mensen die de rolstoelfiets hebben ontframed (pun intended)quote:Op maandag 18 november 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon particulier zo'n scootmobiel kopen
Nee. Maar ik ga ook niet liegen. En iedereen die me irl kent weet dat ik rook (en daar hangen er hier een paar van rond).quote:
Kan je wel boos op haar worden of is ze zo beschadigd dat dat ook niet werkt?quote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is trouwens ook iets van na die hersenbloeding. Ze kan vreselijk maar dan ook vreselijk egoïstisch zijn en alles wat krom is probeert ze recht te lullen. Mijn man is een rondje met de hond lopen die is echt MAD.
"Ben je godverdomme nou verslaafd of niet"quote:
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bijquote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga ook niet liegen. En iedereen die me irl kent weet dat ik rook (en daar hangen er hier een paar van rond).
Ik heb ook net wat in elkaar geflansd in .ppt. heb het zondag nodig.quote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Candaasje het volgende:
Daar zou ik ook niet blij mee zijn TP![]()
Ok, na 2 uur te hebben lopen schelden op powerpoint (ik maakt niet zo vaak presentaties. ) ga ik maar eens naar bed. Morgen van half 9 tot 18 uur colleges zag ik net op het rooster.
(Leuke colleges wel, maar mèn, ik vrees dat de prof biochemie weer eens de pech heeft een stel halfgare studenten te mogen onderwijzen op het einde van de dag. Dat geluk heeft hij altijd)
quote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bij
Scheelt ons weer een paar dagen werken tot het pensioenquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bij
Dan gaat ze maar door over dat ze toch echt zo veel mogelijk onder de afzuigkap heeft gestaan wat ik zeg over dat onder de afzuigkap nog steeds binnen is komt niet aan.quote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je wel boos op haar worden of is ze zo beschadigd dat dat ook niet werkt?
Doe jij niet aan weekend?quote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb ook net wat in elkaar geflansd in .ppt. heb het zondag nodig.
Zondag, wugh.
Kan ja. We'll see. Maar ik ga er dus niet over liegenquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |