Ff wachten tot hij met kots gaat gooien.quote:Op maandag 18 november 2019 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he valt zo op. Die denkt Jaap na te doen en zo te scoren
Zo is dat.quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
ik heb een succesvol leven buiten zegt Jessie
quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Lekker optiefen danquote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja en?quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
woont bij mammie en pappie op zijn 27e
kweetnie ?
Dat kan echt niet hoor! Gerrit is een aanrander!quote:
Geniet jij nu ookquote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop op filmpjes, want ik zat net nog bij Gerrit.quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
maar nu even nietquote:Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor! Gerrit is een aanrander!
Dat klopt, ze krabbelde terug.....Standpunt vast blijven houden als je ergens voor kiest...quote:Op maandag 18 november 2019 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slappe argumentatie van oma Lex.
Hij blijft grappig😂 daarom terug naar Utopia omdat hij zoo succesvol is.quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
En dan ben je niet erg succesvolquote:
eens en nadenken en lexi is ook niet bepaald een goede combiquote:Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Je gaat er maar even over nadenken over je stemmen naar mij zegt Jessie tegen Lex........Spoort Jessie wel?...Vind het nogal intimiderend.......Dit is gewoon dreigen wat hij doet...
Jawel hoor!! Kan echt niet zoals hij Shelley aanraakt terwijl Shelley heel duidelijk zei dat ze dat niet wou. Vieze verkrachter is het!!!quote:
Acht hij houd gewoon van neuken aldus Jessy , doe nu ook boos is op lexiequote:Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor! Gerrit is een aanrander!
ach kom op zeg.quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kul argument. Het een sluit het andere niet uit.
tip van febo ivm fittiesquote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef mootie het volgende:
Lex heeft niet door dat de ellende komt doordat ze van links naar rechts zwiept. De ene week is dit haar bestie, volgende week weer een ander. Met stemmen exact hetzelfde.
Aangezien ik weer meemaak dat Jessie een rancuneuze dwerg is met een veel te groot ego.quote:
lelijkquote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
geen dubbeltje om aan je kut te krabben, strontvlieg, gaat Lekker, Jes over Lex
schandalig... papa en mama zullen trots zijn op Jessiequote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
Zo Jessie gaat me toch ff asociaal vuilbekken met Fokking 80 en genn dubbeltje om aan e kut te krabben
En dat mag niet?quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef mootie het volgende:
Lex heeft niet door dat de ellende komt doordat ze van links naar rechts zwiept. De ene week is dit haar bestie, volgende week weer een ander. Met stemmen exact hetzelfde.
En dit word niet vergeten door Gerrit , let maar opquote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Zo zo wat laat die Jessie zich kennen hier!
Wat heeft hij buiten bereikt dan ............NIKS NIKS en nog eens NIKS!
Topper....quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de reacties tijdens het nomineren .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties stream 2 - 18 november 2019.
x7o5919
Tis wel een familie prgramma he...kindjes moeten ook genieten en leren.quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
Zo Jessie gaat me toch ff asociaal vuilbekken met Fokking 80 en genn dubbeltje om aan e kut te krabben
Hij heeft zoveel bereikt vanuit Utopia 1, dat hij in Utopia 2 ging....sukkelquote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Zo zo wat laat die Jessie zich kennen hier!
Wat heeft hij buiten bereikt dan ............NIKS NIKS en nog eens NIKS!
OMG..... die is de schaamte voorbij. Dit hadden ze al veel eerder moeten doen, zodat hij op aarde kon neerdalen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
nee hoorquote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit en Jessie vinden zich nu wel in de stemmen op Lex. Dus dat kan ze nog bij elkaar brengen.
Dat is nog netjes Koos, Jessie is net als Merel 'n asociale klootzak die zelf nog nietsquote:
huh? Wat heeft hij daar mee te maken? Stem dan op haar als je dat vervelend vindt. Maar zij is hem geen verantwoording verschuldigd.quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef mootie het volgende:
Het maakt je niet echt betrouwbaar natuurlijk. Mensen op wie je geen peil kunt trekken vind ik ook niet prettig.quote:
Pak hem Aggie....quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie over Lex: je bent f**** bijna 80
(ikke wel, nou ja, nog een paar jaartjes)
[ afbeelding ]
Volgende stemming komt hij op de bank ze gaan eindelijk door krijgen hoe hij is. Of de FEBO heeft gezegd nu mogen jullie op die 2 aso lui stemmen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef Taiga het volgende:
Hij had geen stemmen verdiend zegt Jessie.....woehahahaha
Dat was ze al vele keren eerder, dus waarom het nu opeens een big deal isquote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het maakt je niet echt betrouwbaar natuurlijk. Mensen op wie je geen peil kunt trekken vind ik ook niet prettig.
Iedereen mag van gedachten veranderen, maar Lex is van een whole other level.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Zeker weten, dis is het mooiste dat kon gebeuren ...... Gerrit is boosquote:Op maandag 18 november 2019 13:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
En dit word niet vergeten door Gerrit , let maar op
Vind ik ookquote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef humpty het volgende:
Dit gaat wel heel ver wat Jessie nu allemaal zegt
van mij mag de FEBO ingrijpen
Gooit weer een ander zijn privacy op de streams
Etterbak is het![]()
![]()
Amenquote:Op maandag 18 november 2019 13:46 schreef mazaru het volgende:
Er is daar geen enkel persoon die buiten iets heeft bereikt. Het zijn stuk voor stuk allemaal losers zonder leven. Dat kan ook niet anders als je je 15 maanden vrijwillig op laat sluiten.
Maar Jessie doet het al voor de tweede keer!quote:Op maandag 18 november 2019 13:46 schreef mazaru het volgende:
Er is daar geen enkel persoon die buiten iets heeft bereikt. Het zijn stuk voor stuk allemaal losers zonder leven. Dat kan ook niet anders als je je 15 maanden vrijwillig op laat sluiten.
mijn got zeg, wat een asociale hufter.quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
hehe we zijn t eindelijk eensquote:Op maandag 18 november 2019 13:46 schreef mazaru het volgende:
Ik weet zeker dat als er een Uto3 zou komen al die losers zich er weer voor aanmelden.quote:Op maandag 18 november 2019 13:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Maar Jessie doet het al voor de tweede keer!
Omdat ie zo'n goede baan buiten had?????
Ik denk het effen niet!
Ook Lex heeft een eigen mening zoals de niet volgers van Jessie .quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef mootie het volgende:
Wat zijn wij dan...quote:Op maandag 18 november 2019 13:46 schreef mazaru het volgende:
Komt wel weer goed als Uto is afgelopenquote:
eng gewoonquote:Op maandag 18 november 2019 13:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi om te zien wat een beetje geld met mensen doet .....![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2019 13:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Je bent een winnaar en winnaars verliezen nooit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Dat kan zomaar!quote:Op maandag 18 november 2019 13:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als er een Uto3 zou komen al die losers zich er weer voor aanmelden.
quote:Op maandag 18 november 2019 13:48 schreef Flow3r het volgende:
Nu hopen dat Ger morgen positief op Shell stemt
quote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent een winnaar en winnaars verliezen nooit....
quote:Op maandag 18 november 2019 13:48 schreef Flow3r het volgende:
Dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 18 november 2019 13:48 schreef Flow3r het volgende:
echt nadaquote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef Lelie68 het volgende:
Maar Merel, wat heeft Jessie dan binnengebracht..
ook weer een keer met jou eensquote:Op maandag 18 november 2019 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie kerel, je hebt het nu over Lex..., maar ik was met 20 jaar al de deur uit en had mijn eigen huis..27 jaar en nog bij pa en ma...Vind dat je dan ook niet kunt oordelen over een ander...
quote:Op maandag 18 november 2019 13:50 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze jutten elkaar lekker op het tokkiestel, als de ene wat verslapt pakt de ander het schelden weer op
Wat een gelul. Het een sluit het andere niet uit.quote:Op maandag 18 november 2019 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Jessie kerel, je hebt het nu over Lex..., maar ik was met 20 jaar al de deur uit en had mijn eigen huis..27 jaar en nog bij pa en ma...Vind dat je dan ook niet kunt oordelen over een ander...
quote:Op maandag 18 november 2019 13:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Want? Je hebt je ook 15 maanden laten opsluiten?
Dikke botox bakkus.....Wat is ze mooi..........quote:
Bij hem wel, nooit een fatsoenlijke baan gehad, maar teren op papa en mama.quote:Op maandag 18 november 2019 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Het een sluit het andere niet uit.
Neuh hoor, staat zo vast als wat. Script!quote:Op maandag 18 november 2019 13:51 schreef Aggie46 het volgende:
De troon van Jessias wankelt.(een beejte)
[ afbeelding ]
Boyd,lees je mee?quote:Op maandag 18 november 2019 13:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie die het over vrienden naaien heeft.![]()
![]()
En twaalf ambachten dertien ongelukken.quote:Op maandag 18 november 2019 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Aanname.quote:Op maandag 18 november 2019 13:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bij hem wel, nooit een fatsoenlijke baan gehad, maar teren op papa en mama.
Ik ben voorquote:Op maandag 18 november 2019 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO, vanavond graag een afscheidsfeestje met veel drank svp ....![]()
![]()
Weet ik, Maar ik geniet.quote:Op maandag 18 november 2019 13:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh hoor, staat zo vast als wat. Script!
Gelul?.....Ow wacht, jij woont ook nog bij je pa en ma?quote:Op maandag 18 november 2019 13:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een gelul. Het een sluit het andere niet uit.
Deze rol past hem beter..........quote:Op maandag 18 november 2019 13:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh hoor, staat zo vast als wat. Script!
Ze geven een mooie beschrijving van zichzelfquote:Op maandag 18 november 2019 13:53 schreef Chanel5 het volgende:
jongen, mensen gaan echt lijpe dingen doen voor geld jongen....zegt Merel.
Ja dat zie en hoor ik Merel.
Het is een slapstick geworden. Merel: mensen doen rare dingen als het om geld gaat. Jessie: het is een schande.quote:
ik zou heel graag "fly on the wall" willen zijn als die dikke troela buiten genadeloos op haar bek gaat.quote:Op maandag 18 november 2019 13:54 schreef BloesBloes het volgende:
Kijk 'r zitten die dikke tokkie, vrouw van de wereld, wat een verknipte ziel
quote:
Dat lag wel iets genuanceerder. Ging over het rappen. Waar Ger een ding van maakte.quote:Op maandag 18 november 2019 13:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heel laag. Daar heb ik geen woorden voor.
Anders ik wel!quote:Op maandag 18 november 2019 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou heel graag "fly on the wall" willen zijn als die dikke troela buiten genadeloos op haar bek gaat.
Ja rappen. Een rap met de tekst voor een terminaal iemand die we "kennen". Cees.quote:Op maandag 18 november 2019 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lag wel iets genuanceerder. Ging over het rappen. Waar Ger een ding van maakte.
Hiske waar er een paar voor gewaarschuwd zijn pas op voor die rooie Hiske. Als ze post of bezoek kregen maar gewoon haar nar de finale helpen.quote:
brandson is een slapjanusquote:Op maandag 18 november 2019 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Als die laffe Brandon nu echt het spel zou spelen, had hij er 3 op Jessie gegeven.....
Dit gaat nog wel een dingetje worden hoop ik.quote:
Was dat maar waarquote:Op maandag 18 november 2019 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Als die laffe Brandon nu echt het spel zou spelen, had hij er 3 op Jessie gegeven.....
Die kan het spel echt niet spelen....quote:
heb ook even gestemdquote:
en domme shelley ookquote:Op maandag 18 november 2019 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Als Gerrit nu eens echt aandacht aan Franny zou besteden konden ze samen Jessie er uit gooien, maar dat doet die dombo niet!quote:
Begrijp daar niets van.. Mylene stond altijd lager dan Shelly.. Denk dat Den Haag nog moet stemmen..quote:Op maandag 18 november 2019 13:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die schuimbrigade stemt natuurlijk tegen Shell, één van de smaakmakers
Dat of de Febo manipuleert de poll, want dit is wel erg plotselingquote:Op maandag 18 november 2019 14:01 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Begrijp daar niets van.. Mylene stond altijd lager dan Shelly.. Denk dat Den Haag nog moet stemmen..
quote:Op maandag 18 november 2019 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
tosti vindt 1 stem tegen hem al niet kunnen.
Zitten die er aan te komen dan?quote:Op maandag 18 november 2019 14:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan niet wachten tot ze horen van de publieksstemmen .....
Die ziet ook het geld en een kans om te winnen ....quote:Op maandag 18 november 2019 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Mylene misselijk bezig zeg, janken dat ze naar huis wil en nu er alles aan doen dat SHel naar huis gestuurd wordt
quote:Op maandag 18 november 2019 14:03 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Zitten die er aan te komen dan?
Yep, publiek mag deze keer meedoen, wie wint krijgt twee positieve stemmen .quote:Op maandag 18 november 2019 14:03 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Zucht, ja, je kan toch stemmen, tenminste als je lid bent van die kneuzenclubquote:Op maandag 18 november 2019 14:03 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die is er echt niet leuker op geworden. Het lijkt of ze echt iets met Gerrit wil en haar grootste concurrente eruit wil hebben.quote:Op maandag 18 november 2019 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Mylene misselijk bezig zeg, janken dat ze naar huis wil en nu er alles aan doen dat SHel naar huis gestuurd wordt
quote:Op maandag 18 november 2019 14:05 schreef MacDeMarco het volgende:
jessie vindt het een schande, hij had met 0 stemmen de finale moeten inlopen!!
Nee, niet helemaal, twee positieve stemmen maar.quote:Op maandag 18 november 2019 14:05 schreef utopia2.0 het volgende:
De bewoners bepalen morgen dus niet wie er mag blijven.....Dat haal ik er tenminste uit....We mogen éénmalig bepalen wie er gaat.....
quote:Op maandag 18 november 2019 14:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal, twee positieve stemmen maar.
Het is niet leuk, maar misschien een overlevings mechanisme.quote:Op maandag 18 november 2019 14:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die is er echt niet leuker op geworden. Het lijkt of ze echt iets met Gerrit wil en haar grootste concurrente eruit wil hebben.
Ja, en de volgende keer hopelijk vijf ....quote:Op maandag 18 november 2019 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Twee positieve stemmen hebben de streamers dus in handen...Had het even niet goed gelezen...
quote:Op maandag 18 november 2019 14:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en de volgende keer hopelijk vijf ....
Waarom, als hij zo zijn gevoelens wil uiten.quote:Op maandag 18 november 2019 13:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja rappen. Een rap met de tekst voor een terminaal iemand die we "kennen". Cees.
Das misselijkmakend.
Maak een rap over een dementerend iemand en ik ga uit mijn dak en hoger.
Maar ze wilde naar huis... Nu mee lullen met Merel en Jessie..quote:Op maandag 18 november 2019 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet leuk, maar misschien een overlevings mechanisme.
op deze manier kan niemand haar onder druk zetten om op iemand te stemmen. Laf misschien, maar het is volgens mij een strategie.
Dan zie ik nog steeds niet waarom Jessie zo van zijn stuk raakt. Hij weet het toch? Ze mag het wel, zolang zij hem niet in de wielen rijdt, want dan mag ze stikken en interesseert het hem niet wat ze doet.quote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het maakt je niet echt betrouwbaar natuurlijk. Mensen op wie je geen peil kunt trekken vind ik ook niet prettig.
Iedereen mag van gedachten veranderen, maar Lex is van een whole different level.
Maar weet wel uit de vuurlinie te blijven.quote:Op maandag 18 november 2019 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kan het spel echt niet spelen....
Nou vooruit, voor één keer ben ik het volledig met je eens.quote:Op maandag 18 november 2019 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom, als hij zo zijn gevoelens wil uiten.
Dat hoef je je niet persoonlijk aan te trekken.
Je hebt h e l e m a a l gelijk.quote:Op maandag 18 november 2019 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom, als hij zo zijn gevoelens wil uiten.
Dat hoef je je niet persoonlijk aan te trekken.
Ze ze eerder dat ze gister een dip had en echt naar huis wilde. Ook door haar moeder gok ik. En nu is ze daar weer overheen.quote:Op maandag 18 november 2019 14:08 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Maar ze wilde naar huis... Nu mee lullen met Merel en Jessie..
Ze wil weg, haar moeder wil dat ze weggaat en ze gooide steeds haar stemmen weg. Nu besluit ze ineens vol te stemmen. Die speelt gewoon keihard het spel.quote:Op maandag 18 november 2019 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet leuk, maar misschien een overlevings mechanisme.
op deze manier kan niemand haar onder druk zetten om op iemand te stemmen. Laf misschien, maar het is volgens mij een strategie.
Túúrlijkquote:Op maandag 18 november 2019 14:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor één keer ben ik het volledig met je eens.
ook dat is dan een strategie.quote:Op maandag 18 november 2019 14:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze wil weg, haar moeder wil dat ze weggaat en ze gooide steeds haar stemmen weg. Nu besluit ze ineens vol te stemmen. Die speelt gewoon keihard het spel.
Waarom, het is één van de smaakmakers, die Mylene loopt alleen continue haar kwelgeesten af te likken.quote:
tegen beter weten en de febo in: hoop dat er nu een aantal bewoners wakker zijn geworden en die snotkoker een grande exit te geven de volgende ronde: en bedankt voor 26 maanden U1 en U2quote:Op maandag 18 november 2019 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Bas heeft toch een eigen restaurant? Ik volg ze verder niet, dus zou het niet precies weten.quote:Op maandag 18 november 2019 13:46 schreef mazaru het volgende:
Nee, ze wil niet meer weg... heeft er geen enkel probleem mee om nog even te blijven zitten.quote:Op maandag 18 november 2019 14:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze wil weg, haar moeder wil dat ze weggaat en ze gooide steeds haar stemmen weg. Nu besluit ze ineens vol te stemmen. Die speelt gewoon keihard het spel.
Bas zit daar niet...quote:Op maandag 18 november 2019 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bas heeft toch een eigen restaurant? Ik volg ze verder niet, dus zou het niet precies weten.
Wat snap je niet? Ik geef je gelijk. Einde discussie.quote:
Ik zie Shel meerendeels met een hoofd als een oorwurm op de bank zitten.quote:Op maandag 18 november 2019 14:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom, het is één van de smaakmakers, die Mylene loopt alleen continue haar kwelgeesten af te likken.
Ja, hier in Haarlem, gisteren nog langs gelopen.quote:Op maandag 18 november 2019 14:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Bas heeft toch een eigen restaurant? Ik volg ze verder niet, dus zou het niet precies weten.
net als de rest zegmaar?quote:Op maandag 18 november 2019 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Shel meerendeels met een hoofd als een oorwurm op de bank zitten.
Zo kan je alles een strategie noemen van iedereen in Utopia.quote:Op maandag 18 november 2019 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
ook dat is dan een strategie.
ze staat verder alleen, na het vertrek van Jens, dus dan zoek je een strategie denk ik
Ik vind het ook smakeloos hoor Aggie,quote:Op maandag 18 november 2019 13:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja rappen. Een rap met de tekst voor een terminaal iemand die we "kennen". Cees.
Das misselijkmakend.
Maak een rap over een dementerend iemand en ik ga uit mijn dak en hoger.
Ik wist niet dat je het alleen over Uto1 had. Zoveel mensen zijn er niet geweest in 2 en zo lang heeft het niet geduurd.quote:
okequote:Op maandag 18 november 2019 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik er niet zo gek veel doen.
Alsof Shell een beslissende factor isquote:Op maandag 18 november 2019 14:12 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
En dan nog saaier met allee maar meelopers van de FEBO lieveling Jessie?
quote:Op maandag 18 november 2019 14:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mens ga ergens anders lopen zuigen, hier zit niemand op te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op maandag 18 november 2019 14:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hier in Haarlem, gisteren nog langs gelopen.
Zij zijn druk bezig met het verbouwen, het gaat volgende maand open als het allemaal meezit.
Hij denkt de onschendbare daar te zijn, met zijn grote waffelquote:Op maandag 18 november 2019 14:02 schreef MacDeMarco het volgende:
En het ook geen toegevoegde waarde neem ik aanquote:Op maandag 18 november 2019 14:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat of de Febo manipuleert de poll, want dit is wel erg plotseling
Ah, ze verzet zich tenminste tegen de overheersing van Jessie en Merel, kleine straatvechter durft tenminste met al haar fouten en tekortkomingen. Maar ze loopt niet mak als een schaap naar de slachtbank, zoals velen daar. Mijn mening hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie Shel meerendeels met een hoofd als een oorwurm op de bank zitten.
quote:Op maandag 18 november 2019 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
Acteerles kan ook in den Haag toch?
Brandon over Jessie ook. Maar ook vaak lovend. Andersom ook.quote:Op maandag 18 november 2019 14:15 schreef Lelie68 het volgende:
Nu Jessie weer slijmen met Brandon.. heeft Jessie zich ook nog wel eens anders over uitgelaten
Dat zou nou een schande zijn. Mylene wil al tijden naar huis, maar Shelley durft tegen het 'echtpaar' C. in te gaan. Hoe durft ze.quote:
Brandon dan vaker lovend over Jessie dan andersom..quote:Op maandag 18 november 2019 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Brandon over Jessie ook. Maar ook vaak lovend. Andersom ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |