Ff wachten tot hij met kots gaat gooien.quote:Op maandag 18 november 2019 13:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he valt zo op. Die denkt Jaap na te doen en zo te scoren
Zo is dat.quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
ik heb een succesvol leven buiten zegt Jessie
quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Lekker optiefen danquote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Ja en?quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
woont bij mammie en pappie op zijn 27e
kweetnie ?
Dat kan echt niet hoor! Gerrit is een aanrander!quote:
Geniet jij nu ookquote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop op filmpjes, want ik zat net nog bij Gerrit.quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
maar nu even nietquote:Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor! Gerrit is een aanrander!
Dat klopt, ze krabbelde terug.....Standpunt vast blijven houden als je ergens voor kiest...quote:Op maandag 18 november 2019 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slappe argumentatie van oma Lex.
Hij blijft grappig😂 daarom terug naar Utopia omdat hij zoo succesvol is.quote:Op maandag 18 november 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
En dan ben je niet erg succesvolquote:
eens en nadenken en lexi is ook niet bepaald een goede combiquote:Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Je gaat er maar even over nadenken over je stemmen naar mij zegt Jessie tegen Lex........Spoort Jessie wel?...Vind het nogal intimiderend.......Dit is gewoon dreigen wat hij doet...
Jawel hoor!! Kan echt niet zoals hij Shelley aanraakt terwijl Shelley heel duidelijk zei dat ze dat niet wou. Vieze verkrachter is het!!!quote:
Acht hij houd gewoon van neuken aldus Jessy , doe nu ook boos is op lexiequote:Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan echt niet hoor! Gerrit is een aanrander!
ach kom op zeg.quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kul argument. Het een sluit het andere niet uit.
tip van febo ivm fittiesquote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef mootie het volgende:
Lex heeft niet door dat de ellende komt doordat ze van links naar rechts zwiept. De ene week is dit haar bestie, volgende week weer een ander. Met stemmen exact hetzelfde.
Aangezien ik weer meemaak dat Jessie een rancuneuze dwerg is met een veel te groot ego.quote:
lelijkquote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
geen dubbeltje om aan je kut te krabben, strontvlieg, gaat Lekker, Jes over Lex
schandalig... papa en mama zullen trots zijn op Jessiequote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
Zo Jessie gaat me toch ff asociaal vuilbekken met Fokking 80 en genn dubbeltje om aan e kut te krabben
En dat mag niet?quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef mootie het volgende:
Lex heeft niet door dat de ellende komt doordat ze van links naar rechts zwiept. De ene week is dit haar bestie, volgende week weer een ander. Met stemmen exact hetzelfde.
En dit word niet vergeten door Gerrit , let maar opquote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Zo zo wat laat die Jessie zich kennen hier!
Wat heeft hij buiten bereikt dan ............NIKS NIKS en nog eens NIKS!
Topper....quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, de reacties tijdens het nomineren .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties stream 2 - 18 november 2019.
x7o5919
Tis wel een familie prgramma he...kindjes moeten ook genieten en leren.quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
Zo Jessie gaat me toch ff asociaal vuilbekken met Fokking 80 en genn dubbeltje om aan e kut te krabben
Hij heeft zoveel bereikt vanuit Utopia 1, dat hij in Utopia 2 ging....sukkelquote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Zo zo wat laat die Jessie zich kennen hier!
Wat heeft hij buiten bereikt dan ............NIKS NIKS en nog eens NIKS!
OMG..... die is de schaamte voorbij. Dit hadden ze al veel eerder moeten doen, zodat hij op aarde kon neerdalen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Bramenstruik het volgende:
geen dubbeltje om aan je kut te krabben, strontvlieg, gaat Lekker, Jes over Lex
nee hoorquote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit en Jessie vinden zich nu wel in de stemmen op Lex. Dus dat kan ze nog bij elkaar brengen.
Dat is nog netjes Koos, Jessie is net als Merel 'n asociale klootzak die zelf nog nietsquote:
huh? Wat heeft hij daar mee te maken? Stem dan op haar als je dat vervelend vindt. Maar zij is hem geen verantwoording verschuldigd.quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef mootie het volgende:
Het maakt je niet echt betrouwbaar natuurlijk. Mensen op wie je geen peil kunt trekken vind ik ook niet prettig.quote:
Pak hem Aggie....quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie over Lex: je bent f**** bijna 80
(ikke wel, nou ja, nog een paar jaartjes)
[ afbeelding ]
Volgende stemming komt hij op de bank ze gaan eindelijk door krijgen hoe hij is. Of de FEBO heeft gezegd nu mogen jullie op die 2 aso lui stemmen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef Taiga het volgende:
Hij had geen stemmen verdiend zegt Jessie.....woehahahaha
Dat was ze al vele keren eerder, dus waarom het nu opeens een big deal isquote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het maakt je niet echt betrouwbaar natuurlijk. Mensen op wie je geen peil kunt trekken vind ik ook niet prettig.
Iedereen mag van gedachten veranderen, maar Lex is van een whole other level.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Zeker weten, dis is het mooiste dat kon gebeuren ...... Gerrit is boosquote:Op maandag 18 november 2019 13:44 schreef PTLe het volgende:
[..]
En dit word niet vergeten door Gerrit , let maar op
Vind ik ookquote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef humpty het volgende:
Dit gaat wel heel ver wat Jessie nu allemaal zegt
van mij mag de FEBO ingrijpen
Gooit weer een ander zijn privacy op de streams
Etterbak is het![]()
![]()
Amenquote:Op maandag 18 november 2019 13:46 schreef mazaru het volgende:
Er is daar geen enkel persoon die buiten iets heeft bereikt. Het zijn stuk voor stuk allemaal losers zonder leven. Dat kan ook niet anders als je je 15 maanden vrijwillig op laat sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |