quote:Op zondag 17 november 2019 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is je eerste jaar, je doet niets fout en je blijft gewoon jezelf
Dat heeft mij doen besluiten dat je mijn stem krijgt en mag winnen
gaat hij nog met die andere debielquote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
@:treinhoer is trouwens mono DV, de eckte. Z'n originele account is #MONONIEM zegmaar
Ja, of juist wel. FOK! heeft me door de scriptiehel heengetrokken. Nouja, niet teveel kijken inderdaad, maar tochquote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Netjes! Even doorbijten en niet teveel op fok kijken he
Haha ja hij dm'de me al. Kwam m aantal maand terug tegen in de nachtwinkel dus hij vertelde me daarover. Toen wist ik dat t de ekte wasquote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
@:treinhoer is trouwens mono DV, de eckte. Z'n originele account is #MONONIEM zegmaar
Verlies je geen kostbare breincellenquote:Op zondag 17 november 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, of juist wel. FOK! heeft me door de scriptiehel heengetrokken. Nouja, niet teveel kijken inderdaad, maar toch
Nee, precies. Het alternatief voor deze kop-in-het-zand methode is naar de kroeg en zuupenquote:Op zondag 17 november 2019 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verlies je geen kostbare breincellen
Poar neem'n mien jongquote:Op zondag 17 november 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, precies. Het alternatief voor deze kop-in-het-zand methode is naar de kroeg en zuupen
Die frisse lucht lijkt me een goed alternatiefquote:Op zondag 17 november 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, precies. Het alternatief voor deze kop-in-het-zand methode is naar de kroeg en zuupen
Amsterdam.quote:Op zondag 17 november 2019 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die frisse lucht lijkt me een goed alternatief![]()
In welke stad woon je?
quote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
Was toch ook een act die relatie
[..]
oh dacht dat het een act was
HIER GAAT IETS GRUWELIJK MISquote:
Stuartquote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Van Monopoly weet ik nooit zo goed wat ik moet denken.
Moira is lief.
Zo, weer 2 meningen gedeeld.noem een user en ik deel mijn oordeel.
eerder Velsen westquote:Op zondag 17 november 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geuzenveld is nog steeds Amsterdam. Of ze dat binnen de ring nou blieven of niet.
tong80quote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Moira is lief.
Bij mono moet je gewoon niet teveel denken. Gewoon met de flow meegaan en genietenquote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Moira is lief.
En dikke tieten, die aderen kwamen er gewoon doorheen bohhhhquote:Op zondag 17 november 2019 23:54 schreef I het volgende:
Oh, en Charlotte is best lief hoor, als ze geen debiele aannames doet. Waar ze vandaag de dag schijnbaar heel veel moeite mee heeft.
Oost dan toch, als dit Amsterdam Nieuw West is en Velsen ten westen van Amsterdam ligt, dan is Geuzenveld ten oosten van Velsen...quote:
Ja had al gecorrigeerdquote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oost dan toch, als dit Amsterdam Nieuw West is en Velsen ten westen van Amsterdam ligt, dan is Geuzenveld ten oosten van Velsen...
Vond het wel een toffe gozerquote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef I het volgende:
[..]
Klopt. En mod van het Gehaktballenforum.
Ik mocht hem welquote:Op zondag 17 november 2019 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel grappig toen hij stopte als onz mod
Blijft zondequote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Vroeger echt een leuke user, daarna helemaal niet meer.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had toen mod moeten zijn dan wist je wat ik bedoel
Wat vond je van stevenmac als mod dan?quote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan zal ik dat nooit begrijpen, ik ben geen mod matriaalquote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fucking heeft Nederlandse roots. Weer wat geleerd vandaag.twitter:enargins twitterde op zondag 17-11-2019 om 21:54:43@klup OK, looked it up:early 16th century: of Germanic origin (compare Swedish dialect focka and Dutch dialect fokkelen ); possibly from an Indo-European root meaning ‘strike’, shared by Latin pugnus ‘fist’.So I guess we got it from you (but then gave it back in enhanced form 🙂). reageer retweet
Niet gelezenquote:Op maandag 18 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Fucking heeft Nederlandse roots. Weer wat geleerd vandaag.twitter:enargins twitterde op zondag 17-11-2019 om 21:54:43@:klup OK, looked it up:early 16th century: of Germanic origin (compare Swedish dialect focka and Dutch dialect fokkelen ); possibly from an Indo-European root meaning ‘strike’, shared by Latin pugnus ‘fist’.So I guess we got it from you (but then gave it back in enhanced form 🙂). reageer retweet
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 18 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Fucking heeft Nederlandse roots. Weer wat geleerd vandaag.twitter:enargins twitterde op zondag 17-11-2019 om 21:54:43@:klup OK, looked it up:early 16th century: of Germanic origin (compare Swedish dialect focka and Dutch dialect fokkelen ); possibly from an Indo-European root meaning ‘strike’, shared by Latin pugnus ‘fist’.So I guess we got it from you (but then gave it back in enhanced form 🙂). reageer retweet
Stamt oorspronkelijk af van FOK!quote:Op maandag 18 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |