Rip sofquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed hij vroeger al met vrouwelijke users
Ik hoop dat je bent vergeten om te vegen, is ie al lekker vochtigquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond even mijn anus vingeren denk ik
Het is dan ook een serieuze aangelegenheid.quote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het internet zeer serieus nemen.
Ik kan je gezuig nu weer wat beter hebben en dat vind ik ook jammerquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Goed gedaan prof. Jammer dat uitstraling wel gebleven is
Nouquote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef I het volgende:
[..]
Het is dan ook een serieuze aangelegenheid.
Aldus de forum adminquote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak ook andere problemenquote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke smaak?quote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef I het volgende:
Zak chips is open jongens, straks met m'n vieze vette klauwen posts tikken hier.
Okequote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bent vergeten om te vegen, is ie al lekker vochtig
En dan aan je shirt, die je al wekenlang aan hebt, afvegen zeker. Wildequote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef I het volgende:
Zak chips is open jongens, straks met m'n vieze vette klauwen posts tikken hier.
RIP toetsenbordquote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef I het volgende:
Waarom is hij wel mod @GGMM??????quote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik neem het internet totaal niet serieus.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan aan je shirt, die je al wekenlang aan hebt, afvegen zeker. Wilde
True.quote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak ook andere problemen
Totdat het menens wordt met iemand en dan gebruik je je kleurtje om degene buitenspel te zettenquote:
Niet mijn probleemquote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik neem het internet totaal niet serieus.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Filosofen zijn vaak junksquote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je de nominaties niet binnen zien stromen voor beste filosoof
Graag gedaanquote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik toch ook?quote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft foto's gestuurd van zichzelf in zijn onderbroek.
Even met m'n hand in m'n boxer, beetje frummelen, en schoon is ie weer.quote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan aan je shirt, die je al wekenlang aan hebt, afvegen zeker. Wilde
Ja lachen tochquote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Totdat het menens wordt met iemand en dan gebruik je je kleurtje om degene buitenspel te zetten
Het zijn net users heh...quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik waardeer het wel dat de crew tegenwoordig wat meer incasseringsvermogen en zelfspot heeft.
Oh ja, die heb ik ook nog.quote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daag er eens een goed uit dan, merk je gauw genoeg wie er het eerst bloedtquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik waardeer het wel dat de crew tegenwoordig wat meer incasseringsvermogen en zelfspot heeft.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd hequote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Totdat het menens wordt met iemand en dan gebruik je je kleurtje om degene buitenspel te zetten
Ik leg de klb mods laatste tijd het vuur goed aan de schenen!quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daag er eens een goed uit dan, merk je gauw genoeg wie er het eerst bloedt
Wat danquote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd he
Moet jij wetenquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lees net Feyenoord in je sig. Ineens doet de opmerking over Arsenal mij een stuk minder.
Ik duik direct in de boekenquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog.
@:rwoud ofzo interesse?
Je bent een beetje paranoia denkt lager over bepaalde users (op een internet forum)quote:
Hij lijkt nare ervaringen te hebben met mods of FAsquote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd he
Ja jou als grootste filosoof is als Tjacka als intelligentste userquote:
zo, koekoekquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jou als grootste filosoof is als Tjacka als intelligentste user
Rustig aan, dit gaat allemaal veel te ver.quote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een beetje paranoia denkt lager over bepaalde users (op een internet forum)
Best logischquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of jij als succesvolste :Squote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goeie!quote:
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.quote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb dat nog nooit meegemaakt, dat er een user in de bres springt voor een crewlid
GGMM is mijn braddaquote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb dat nog nooit meegemaakt, dat er een user in de bres springt voor een crewlid
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keienquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lijkt nare ervaringen te hebben met mods of FAs
Dat ja. Het wordt ook een beetje kansloos als je dat wel gaat doen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.
Moet ook niet nodig zijn
Ik ook nietquote:
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele modsquote:Op zondag 17 november 2019 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.
Moet ook niet nodig zijn
neem jij Haags serieusquote:Op zondag 17 november 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keien
Zegt veel over KLB danquote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele mods
Ik ben een zuiger hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |