Echt he, vanwege het vele aantal seizoenen raakt Lost gewoon ingebakken in je leven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 02:11 schreef illusions het volgende:
En toen het afgelopen was, was ik er echt *kapot* van. Vond het einde helemaal niet zo slecht, meer jammer dat het over en uit was.
Stond. Helemaal aan het begin toen Netflix naar Nederland kwam. Is er al jaren vanaf volgens mijquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:36 schreef RedFever007 het volgende:
Lostwat een herinneringen
![]()
Misschien nog een keer gaan kijkenik dacht dat het op Netflix staat of stond?
Ah okee! Ik kan mij nog herinneren dat ik het gezien heb op NF. Staat er iets soortgelijks als Lost op NF eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond. Helemaal aan het begin toen Netflix naar Nederland kwam. Is er al jaren vanaf volgens mij
Ze passen helemaal niet bij elkaar!quote:Op woensdag 20 november 2019 20:33 schreef roos94 het volgende:
Kom er net achter dat de mensen die Kate&Charlie spelen jarenlang een relatie haddenvan 2004 tot 2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets soortgelijks als Lost heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ah okee! Ik kan mij nog herinneren dat ik het gezien heb op NF. Staat er iets soortgelijks als Lost op NF eigenlijk?
The 100 heeft er wel iets van weg.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ah okee! Ik kan mij nog herinneren dat ik het gezien heb op NF. Staat er iets soortgelijks als Lost op NF eigenlijk?
Irritantste van de hele serie. Kan die kut-Walt niet uitstaan, en z'n vader nog minder. Heel de fucking serie lang Walt schreeuwen, ik wou echt dat hij snel dood ging.quote:
The I-Land heeft een soortgelijke setting maar het is een ontzettende kutserie. Voor de rest zijn er geen series die ook maar in de verste verte op Lost lijken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet zo snel binding met karakters in een serie, maar bij Lost had ik dat aardig. En die Michael mocht van mij ook echt dood. Zelfs als ik hem later in een andere serie zag dacht ik; jij moet DOOOOOOOODquote:Op woensdag 25 december 2019 02:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Irritantste van de hele serie. Kan die kut-Walt niet uitstaan, en z'n vader nog minder. Heel de fucking serie lang Walt schreeuwen, ik wou echt dat hij snel dood ging.
In "Sons of Anarchy" speelde die acteur een heel ander type (een winner in plaats van een loser), dat was echt even wennen! En ja, ik wenste hem daar ook dood.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:48 schreef hoe-die-nie het volgende:
En die Michael mocht van mij ook echt dood. Zelfs als ik hem later in een andere serie zag dacht ik; jij moet DOOOOOOOOD
Inderdaad, dat zal hij nooit meer kwijtraken ook. Voor Lost vond ik 'm wel goed, of op z'n minst neutraal want kende 'm van Oz maar hij is bij mij nu echt getypecast als de eeuwige tyfuslijer. Waarschijnlijk zou ik 'm op z'n bek willen slaan als ik hem in het echt zou zien.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:48 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet zo snel binding met karakters in een serie, maar bij Lost had ik dat aardig. En die Michael mocht van mij ook echt dood. Zelfs als ik hem later in een andere serie zag dacht ik; jij moet DOOOOOOOOD
Desmond's rol begreep ik al helemaal nietquote:Op maandag 9 december 2019 07:24 schreef roos94 het volgende:
Ik vond dat de introductie van Desmond de serie juist liet aftakelen, stom karakter.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:04 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik dus niet.
Hoe zit het? Ze waren allemaal al dood bij de crash?
SPOILER: Spoiler-alert voor wie nog gaat kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]SPOILER: Spoiler-alert voor wie nog gaat kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het einde gewoon uitstekend (hier ook alles op Blu-Ray)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:15 schreef ViviRAWRS het volgende:
@:AlwaysHappy
Hmm, misschien moet ik nog een keer alles achter elkaar kijken dan. (Wij hebben alles op DVD.) Jij vond het einde dus niet stom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |