Dit inderdaadquote:Op maandag 18 november 2019 00:10 schreef InverHouse het volgende:
Toen de mooiste serie ooit!
Het einde was wat minder, maar de hele serie zat goed in elkaar
quote:
Dit was voor velen hun debuut.quote:Op maandag 18 november 2019 11:22 schreef Nismo91 het volgende:
[..]Gaan we doen, dank!
Zie net dat de halve cast van Hawaii five O hier in mee speelt![]()
Clairequote:Op maandag 18 november 2019 12:25 schreef roos94 het volgende:
En Sawyer is echt wel de hunk van de show![]()
[ afbeelding ]
💦💦💦💦
Nog veel meer, maar ik ga niet spoileren.quote:Op maandag 18 november 2019 12:52 schreef fespo het volgende:
ik heb het tot die bunker gekeken, wat komt daarna nog?
Heb het ook wel als een 'vormende' serie ervaren, destijds. Vanaf de eerste aflevering echt hooked geweest, mede door de topics op FOK! waar wekelijks naar de volgende aflevering werd toegeleefd en allerlei theorieën ontstonden. Dat was een hele andere manier van series beleven dan tegenwoordig, waar alles in één keer beschikbaar is. Dat bracht de serie voor mij wel naar een hoger niveau. Prachtige muziek ook!quote:Op maandag 18 november 2019 09:39 schreef illusions het volgende:
Lost was geweldig. Sommige seizoenen waren beter als anderen, maar ik vond echt alle seizoenen goed, vooral net na het openen van de hatch en de tijd dat Sawyer LaFleur werd in 70's DharmaVille. Die serie heeft letterlijk m'n leven veranderd.
Ik heb het echt op beide manieren beleefd eigenlijk, want ik begon pas te kijken toen er al 4 seizoenen uit waren, en die seizoenen van LOST waren echt enorm lang, een aflevering of 23 - vooral de eerste seizoenen. Spijbelde van school en alles om het maar door te kijken.quote:Op maandag 18 november 2019 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb het ook wel als een 'vormende' serie ervaren, destijds. Vanaf de eerste aflevering echt hooked geweest, mede door de topics op FOK! waar wekelijks naar de volgende aflevering werd toegeleefd en allerlei theorieën ontstonden. Dat was een hele andere manier van series beleven dan tegenwoordig, waar alles in één keer beschikbaar is. Dat bracht de serie voor mij wel naar een hoger niveau. Prachtige muziek ook!
Binnenkort maar eens opnieuw begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |