Dit inderdaadquote:Op maandag 18 november 2019 00:10 schreef InverHouse het volgende:
Toen de mooiste serie ooit!
Het einde was wat minder, maar de hele serie zat goed in elkaar
quote:
Dit was voor velen hun debuut.quote:Op maandag 18 november 2019 11:22 schreef Nismo91 het volgende:
[..]Gaan we doen, dank!
Zie net dat de halve cast van Hawaii five O hier in mee speelt![]()
Clairequote:Op maandag 18 november 2019 12:25 schreef roos94 het volgende:
En Sawyer is echt wel de hunk van de show![]()
[ afbeelding ]
💦💦💦💦
Nog veel meer, maar ik ga niet spoileren.quote:Op maandag 18 november 2019 12:52 schreef fespo het volgende:
ik heb het tot die bunker gekeken, wat komt daarna nog?
Heb het ook wel als een 'vormende' serie ervaren, destijds. Vanaf de eerste aflevering echt hooked geweest, mede door de topics op FOK! waar wekelijks naar de volgende aflevering werd toegeleefd en allerlei theorieën ontstonden. Dat was een hele andere manier van series beleven dan tegenwoordig, waar alles in één keer beschikbaar is. Dat bracht de serie voor mij wel naar een hoger niveau. Prachtige muziek ook!quote:Op maandag 18 november 2019 09:39 schreef illusions het volgende:
Lost was geweldig. Sommige seizoenen waren beter als anderen, maar ik vond echt alle seizoenen goed, vooral net na het openen van de hatch en de tijd dat Sawyer LaFleur werd in 70's DharmaVille. Die serie heeft letterlijk m'n leven veranderd.
Ik heb het echt op beide manieren beleefd eigenlijk, want ik begon pas te kijken toen er al 4 seizoenen uit waren, en die seizoenen van LOST waren echt enorm lang, een aflevering of 23 - vooral de eerste seizoenen. Spijbelde van school en alles om het maar door te kijken.quote:Op maandag 18 november 2019 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb het ook wel als een 'vormende' serie ervaren, destijds. Vanaf de eerste aflevering echt hooked geweest, mede door de topics op FOK! waar wekelijks naar de volgende aflevering werd toegeleefd en allerlei theorieën ontstonden. Dat was een hele andere manier van series beleven dan tegenwoordig, waar alles in één keer beschikbaar is. Dat bracht de serie voor mij wel naar een hoger niveau. Prachtige muziek ook!
Binnenkort maar eens opnieuw begonnen.
Ze speelden ook samen in de Lord of the Rings trilogie.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:33 schreef roos94 het volgende:
Kom er net achter dat de mensen die Kate&Charlie spelen jarenlang een relatie haddenvan 2004 tot 2008
[ afbeelding ]
Ja heel weirdquote:Op woensdag 20 november 2019 20:33 schreef roos94 het volgende:
Kom er net achter dat de mensen die Kate&Charlie spelen jarenlang een relatie haddenvan 2004 tot 2008
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wel anderhalf goede seizoensquote:Op maandag 18 november 2019 12:52 schreef fespo het volgende:
ik heb het tot die bunker gekeken, wat komt daarna nog?
Geen idee maar het meeste na S4 was shitquote:Op woensdag 20 november 2019 22:19 schreef Marsenal het volgende:
Hadden zij ook niet heel veel last van de schrijversstaking in Hollywood?
Vanaf seizoen 4 was het allemaal een stuk minder, en de serie had enorm last van losse eindjes, maar was voor die tijd ook superambitieus. Nu struikel je over de grote langdurige projecten in series, dat was ten tijde van Lost anders.
Desmond, Sawyer en Locke, hele leuke karakters.
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:30 schreef Nismo91 het volgende:
Ik heb de eerste afleveringen gezien, tot aan dat punt dat ze die ijsbeer tegen komen, ik begin een beetje een idee te krijgen waar het over gaat![]()
Hopelijk geen vage monsters of draken want dan ben ik er snel klaar mee.
Het is een mix tussen fantasy en rwaliteit deze seriequote:Op woensdag 20 november 2019 22:30 schreef Nismo91 het volgende:
Ik heb de eerste afleveringen gezien, tot aan dat punt dat ze die ijsbeer tegen komen, ik begin een beetje een idee te krijgen waar het over gaat![]()
Nou stop maar dan met kijken want het wordt alleen maar erger. Hou zelf totaal niet van fantasy maar toen ik begon met kijken wist ik niet dat dat erin zat..anders was ik er niet aan begonnenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:30 schreef Nismo91 het volgende:
Same here, maar tot dusver bevalt het primaquote:Op donderdag 21 november 2019 02:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou stop maar dan met kijken want het wordt alleen maar erger. Hou zelf totaal niet van fantasy maar toen ik begon met kijken wist ik niet dat dat erin zat..anders was ik er niet aan begonnen
Dat wist ik ook nietquote:Op woensdag 20 november 2019 20:33 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn blijkbaar op een vrij nare manier uit elkaar gegaan waarbij Charlie Kate beschuldigd van vreemdgaan. Charlie vindt Jack de acteur ook een klootzak en zegt dat Jack regelmatig vrouwen heeft geslagen en geintimideerdquote:Op donderdag 21 november 2019 07:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet![]()
Charlie de Junk.
Zij speelde niet in Lord of the Rings toch? Wel in de Hobbit maar daar zat hij niet in.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze speelden ook samen in de Lord of the Rings trilogie.
Ohja nu je het zegt. Ouderdom.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zij speelde niet in Lord of the Rings toch? Wel in de Hobbit maar daar zat hij niet in.
Jezus wat een nostalgie. Zou m'n rechterarm afstaan om het te mogen vergeten en opnieuw te kunnen kijken.quote:
Lijkt me echt heel sterk dat dat mensen tegenhoudt.quote:Op maandag 9 december 2019 04:07 schreef Fok-it het volgende:
Lost is awesome. Alleen jammer dat iedereen die het nog nooit gekeken heeft het nooit gaat kijken omdat ze weten dat het einde slecht is. Waar over te twijfelen valt.
En Hurley.quote:Favo's waren by far Sawyer en Desmond.
Weten ze niet, na seizoen 3 wordt het langzaamaan pure oog aids.quote:Op maandag 9 december 2019 07:28 schreef Nismo91 het volgende:
Ik begin mij steeds meer af te vragen hoe ze 5 seizoenen spannend weten te houden op dat eiland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |