Hurley en Sawyerquote:
Wat vond je precies wel goed aan de serie dan? Want een personage als Desmond vond ik juist symbool staan voor de seriequote:Op maandag 9 december 2019 07:24 schreef roos94 het volgende:
Ik vond dat de introductie van Desmond de serie juist liet aftakelen, stom karakter.
Vond "Lost" The Constant (TV Episode 2008) - IMDb de leukste aflevering, dat ze die bus vinden. Wat een genot om naar te kijken. Dat hij dik bleef was niet zo gek, hij was al het eten aan het hoarden en sommige mensen vallen gewoon niet snel af, wat dat betreft waren er flinkere plot holes.quote:Op maandag 9 december 2019 06:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
De schrijvers wisten de spanning goed op te bouwen, maar niet goed af te sluiten.
Jammer. Dan zou het echt een wereldserie zijn geweest. Los van kleine dingen dat Hurley dik bleef.
Smaken verschillen. Ik vond het prachtig van begin tot eind.quote:Op maandag 9 december 2019 07:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weten ze niet, na seizoen 3 wordt het langzaamaan pure oog aids.
Nee, er is niet echt een film, behalve een samenvatting.quote:Op maandag 9 december 2019 15:13 schreef Syd het volgende:
Er was toch ook een eind film, gezien de serie flink uitgemolken was en de fans niet eens waren met het einde ofzo hadden ze een soort van eind film gemaakt?
Jaren geleden gekeken en vond het wel een leuke serie maar helaas flink uitgemolken ivm grote succes.
Vooral seizoen over tijdreizen was wel leuk.
Geen van de personages viel af.quote:Op maandag 9 december 2019 06:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Los van kleine dingen dat Hurley dik bleef.
een van mijn favoriete series!quote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
De serie waarin een groep mensen op een eiland crasht na een vliegongeval. Ben een jaartje of tien laat, maar soit
T was me een reisje wel. Heb het in 3 weken gekeken, van begin tot eind.
Meer mensen die deze serie hebben gezien? Ik vond seizoen 1 tm 3 top en daarna werd het minder met seizoen 5 als absoluut dieptepunt.
Favo karakters: Locke, Hurley, Sawyer
Minst favo karakters: Jack, Ana Lucia, Widmore
Ohja dat was hemquote:Op maandag 9 december 2019 15:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, er is niet echt een film, behalve een samenvatting.
Lost: Final Chapter (TV Movie 2010) - IMDb
Het zat toch ook vol met eten?quote:Op maandag 9 december 2019 15:50 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Geen van de personages viel af.Dat eiland moet vol met eten hebben gezeten.
Naast alle andere dingen die nergens op sloegen stoorde me dat nog het minste.
Zegt meer over jou.quote:Op maandag 9 december 2019 07:24 schreef roos94 het volgende:
Ik vond dat de introductie van Desmond de serie juist liet aftakelen, stom karakter.
Eens. En die scène dat Desmond Penny belt op Christmas Evequote:Op maandag 9 december 2019 06:42 schreef Montagui het volgende:
'The Constant', beste aflevering van welke serie dan ook. Briljant!
Ana Luluquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:13 schreef Kaizen_ het volgende:
En hierbij een overzicht van Sawyer's leukste nicknames voor de crew:
Ana Lucia: Rambina, Hot Lips
Staat in zijn geheel op Videolandquote:Op donderdag 19 december 2019 23:08 schreef kalinhos het volgende:
Als trouwens iemand Lost nog ergens heeft liggen op een laptop of pc? Heb geen dvd speler meer maar ik wil eigenlijk weer opnieuw gaan kijken via mijn telefoon. Volgens mij staat t sowieso niet op Netflix of Videoland.
Ha, topquote:Op donderdag 19 december 2019 23:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Staat in zijn geheel op Videoland
Gratis proefabonnementje nemen.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ha, top. Ik heb alleen Netflix en geen Videoland maar hierdoor ga ik t serieus overwegen.
quote:Op donderdag 19 december 2019 23:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Gratis proefabonnementje nemen.
Twee weken later, gratis proefabonnementje nemen met een andere bankrekening.
Vier weken later, je snapt 'm wel. Torrents werken ook gewoon nog.
Je kunt gewoon de hele collectie inc. ondertiteling in 1 keer downloaden hoor. Met bijv. SodaPlayer kun je op het ondertiteling-knopje drukken als je andere talen wilt.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]ik vind t op zich niet zo erg 1-2 maandjes te betalen om het weer te zien. Scheelt een hoop moeite t.o.v. torrents, ondertitel zoeken etc.
Dank voor de tips in ieder geval. Krijg er direct weer zin in
Ook één van mijn favorieten, maar Tricia Tanaka is Dead mag er ook zijn, daar vinden ze die bus met Roger Workman erin en krijgen ze hem uiteindelijk aan de praat. Glunderend zat ik voor m'n scherm, hardop te juichen toen het lukte.quote:Op donderdag 19 december 2019 23:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Ab Aeterno vond ik een toffe aflevering
Captain A-rabquote:Op vrijdag 20 december 2019 01:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hele toffe serie, leuke karakters en inderdaad wat al gezegd werd: die tijd tussen de afleveringen had je ook echt nodig om weer proberen te snappen hoe alles in elkaar steekt, theorieën te bedenken die de volgende aflevering meteen weer om zeep geholpen werden, etc.
@:Kaizen_ in dat rijtje mag Al Jazeera voor Sayid niet ontbreken(Tabula Rasa)
Ik vond het einde wel echt jammer. Sowieso is het jammer als een toffe serie die je jarenlang volgt afgelopen is, maar dit was wel héél "meh".Vooral ook omdat de makers eerder in een interview gezegd hadden dat dit juist niet de clou ging zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |